Osaisiko joku kääntää

Si Tu Me Amas

suomeksi? Suora käännös kelpaa hyvin, mutta jos runosuoni alkaa pulputtaa, niin siitä vaan!!!

Solo en ti por siempre seré f solo en feliz
Historia que presenti mucho antes
De vivir en mi
Porque solo en ti encuentro lo que
ayer perdi
Tu eres en mi existir mi gran
Felicidad

Si tu me amas you seré esa esperanza
Que jamas se querra morir
En este amor sin fin
Tu seras siempre mi alma

Despertar paraisos de pasion y paz
Sé que solo los podré encontrar
En mis dias junto a ti

Si tu me amas yo seré esa...

Jamas querra morir
Abrazame hasta el fin
Volare si me amas

Haces realidad la magia de sonar

(www.sing365.com)

3

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cara

en osaa espanjaa, mutta italian kanssa samantapainen, kääntäkää te oikein, jotka espanjaa osaatte.

vain sinun kanssasi olemme onnelliset aina.
      Pitkä elämän historia kanssasi.
      sinun kohtaamisesi eilen on suurin onneni.
      jos rakastat minua kuten minä sinua, toivon että rakkautemme ei ikinä tule kuolemaan,

sinä herätät sielussani intohimon ja rauhan, tiedän että sinun kanssasi löydän uuden päivän.
      Jos rakastat minua kuten minä sinua, minä tulen olemaan sinulle se oikea.
      rakkautemme ei tule koskaan kuolemaan,
      jos rakastat minua , minä lennän,
      se tulee olemaan
      todellista rakkauden helinää.

• versio!

Tässä olisi toinen versio. Tämä on käännetty melkein sanasta sanaan, joten ei ole mitenkään runollinen....

Vain sinussa olen aina onnellinen.
        Tarina, jonka aavistin kauan ennen minussa elävän.
        Koska vain sinusta löydän sen, jonka eilen kadotin. Sinä olet olemassaoloni suuri onni.

Jos rakastat minua, minä olen se toivo, joka ei koskaan halua kuolla. Tässä loputtomassa rakkaudessa, sinä olet aina minun sieluni.

Intohimon ja rauhan paratiisit heräävät. Tiedän, että voin löytää ne vain sinun vierelläsi.

Jos rakastat minua...

Se ei ikinä halua kuolla
        Halaa minua loppuun asti
        Lennän, jos rakastat minua

Teet haaveista totta.

• Si Tu Me Amas
        versio! kirjoitti:

Tässä olisi toinen versio. Tämä on käännetty melkein sanasta sanaan, joten ei ole mitenkään runollinen....

Vain sinussa olen aina onnellinen.
        Tarina, jonka aavistin kauan ennen minussa elävän.
        Koska vain sinusta löydän sen, jonka eilen kadotin. Sinä olet olemassaoloni suuri onni.

Jos rakastat minua, minä olen se toivo, joka ei koskaan halua kuolla. Tässä loputtomassa rakkaudessa, sinä olet aina minun sieluni.

Intohimon ja rauhan paratiisit heräävät. Tiedän, että voin löytää ne vain sinun vierelläsi.

Jos rakastat minua...

Se ei ikinä halua kuolla
        Halaa minua loppuun asti
        Lennän, jos rakastat minua

Teet haaveista totta.

TEILLE MOLEMMILLE!!!! Laitoitte "paperille" sanoiksi sen mitä tunnen, kun kuuntelen tätä kappaletta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      188
      11113
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      48
      4522
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      69
      4208
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      199
      3688
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3504
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      100
      3363
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2000
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1345
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1050
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      278
      1005
    Aihe