onko kellään kokemuksia tällaisesta??

"animal stak 2"

onko ketään kellä kokemusta tällaisesta? kannattaako kokeilla yksi kuuri ja millaiset haittavaikutukset?

Animal Stak2™ 21 pussia Pris: 61.8 Eur


Voimaa ja massaa ällistyttävän nopeasti!

Nostaa testosteroni ja kasvuhormonitasoja.Vähentää estrogeenin muodostumista.Alentaa kortisolin eritystä (stressihormoni).Kortisoli vaikuttaa negatiivisesti anabolisen tilan syntymiseen.Jatkuvan ja suurimman mahdollisen lihaskehityksen ylläpitämiseksi. Päiväannoksentabletit ja kapselit on jaettu kätevästi pusseihin. Tuotetta voi käyttää kolmeviikkoa jonka jälkeen suositellaan viikon taukoa.

Annostus 1 pussi päivässä,

Pakkauskoko 21 pussia.





Pakkauskoko: 1 Pussi
Annolsia pakkauksessa: 21

Sisältö per pussi:

Vitamin C: 100mg
Vitamin B6: 10.5mg
Magnesium: 450mg
Zinc: 30mg
Chromium: 100mcg

Natural Test Complex:
longjack extract complex *: 250mg
avena sativa extract: 250mg
tribulus extract complex: 500mg

Growth Hormone Secretagogues:
mucuna pruriens extract: 250mg
alpha glycerylphosphorylcholine: 50mg

Vasodilator Complex: 750mg
arginine alpha-ketoglutarate
arginine ketoisocaproate

Aromatase Inhibitors:
calcium d-glucarate: 100mg
diindolymethane: 100mg

DHT Blockers:
ß-sitosterol: 250mg
saw palmetto extract: 200mg
pygenum africanum: 50mg

Cortisol Inhibitor Complex: 300mg
acetyl- l-carnitine
phosphatidylserine

Liver Detoxifiers:
lysophosphatidylcholine: 50mg
milk thistle extract: 200mg

Other ingredients:
Gelatin, dicalcium phosphate, whey, lecithin, microscrystallinr cellulose, stearic acid, and magnesium stearate.

*Longjack Extract Complex is a proprietary blend of Eurycoma Longifolia, including patented LJ100™ standardized for 28% bioactive glycopeptide compounds and 40% glycosaponins.


niin ja olen treenannut jo vuosia ilman mitään "mömmöjä" mutta tällaisista haluaisin kyllä enemmän tietoa ennen kuin (jos) menen ostamaan.
asiallisia vastauksia kiitos.

8

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokjiu

      Näkyy joitain ainesosia löytyvän lääkelaitoksen sivuilta joten tuskin on hyväksytty myyntiin?

      • myynnissä

        semmoisella sivulla kuin sport24. siellä ainakin kehutaan tuotetta mutta en kyllä sitten tiedä että vaikuttaisiko tämä oikeasti mihinkään. tai että onko tuotteessa edes sitä mitä luvataan...vähän kuitenkin alko epäilyttämään


    • jos syöt

      tupla tai tripla annoksen...
      animal methoxystakki normaaliannoksella ei vaikuttanut mitenkään melkein 10 vuotta reenanneelle, samoin se animaalin rasvanpolttaja ei vaikuttanut kamun eukolle yhtään...myyjä oli vielä sanonut sille että voi palauttaa purkin jos ei ole tyytyväinen, ei kehdannut enää viedä.

      ja tuo paljon hehkutettu tribulus, ei mitään edes tripla-annostuksella..
      paljon on noita ravinteita tullut testailtua ja aika huonoja ovat.

      yksi hyvä treenibuusteri on ruotsalainen olikohan se big bossin tränings anabolic activator.
      saakohan sitä enää mistään?
      ihan sairasta kamaa se sai sormenpäät pistelemään ja "vauhtiolon" ihan kuin olisi ottanut jotain vahvempaa piristettä vaikka en ole ikinä mitään ottanut...

      • unohtuo mainita

        paketin mukana tulee (naurettavassa) ANIMAL-treeniohjemainosvihkosessa missä muka jenkkikäyttäjät ylistivät stakkia ja muita tuotteita. se oli viimeinen niitti uskottavuudesta... siellä suurimmat bodylehdet omistaa aina joku lr-firma, joka puffaa salakavalasti lehden avulla omia tuotteitaan, räikein esimerkki on ehkä muscletech? jne...lista on loputon!


    • giant78

      itellä kokemusta tosta sarjasta..aloin treenaamaan 2vuoden tauon jälkeen,ja ostin 3purkkii tota m-stackia..lisänä oli kreatiini,ja protskut..
      4kk sain saman lihasmassan takaisin mikä oli ollut kun lopetin treenaamisen..syynä oli olkapää paskana.
      tosi lihasmuistilla oli asiaan osansa,mut silti 20kiloa 4kk aikana on mun mielestä aika hyvä saavutus..ja varmasti toi m-stack auttoi tossa asiassa..voimaakin sain ihan kiitettävästi..mm smithissä 240kilolla 8toistoa kyykkyä..

      • kp75

        niin mistä olet tilannut tuota animal m-stackia?
        se vois auttaa myös minua saamaan massaa, elikkäs lihasmassaa.


      • giant78
        kp75 kirjoitti:

        niin mistä olet tilannut tuota animal m-stackia?
        se vois auttaa myös minua saamaan massaa, elikkäs lihasmassaa.

        ufs:ällä ainakin on..on vaan NIIN vitun kalliita suomessa noi kaikki lisäravinteet..tarkotuksena ois hommata joku linkki,minkä kautta vois tilata jenkeistä..mut ei se lihasmassa niin vaan kasva..
        mä olin jo ennenkin painanut yli sata kiloa kun alotin jälleen treenaamaan..siinä on iso ero,kun lihasmuisti on jo,ja saavutetaan sama vaihe uudelleen,koska en sen jälkeen saanu ku 5kiloa enää painoo lisää..parhaillaan 110kg oli..mutkyllä noista varmasti jotain apua on,mutta ennen pitää treenata oikein,tietää mitä tekee..sit syödä oikein..,ei mitään paska mättöi,ja sit monesti unohdettu LEPO..lihas kasvaa levossa.ärsyke,ja ravinto vain antavat sysäyksen lihaskasvulle...
        ja lisäravinteilla on aika pieni osuus naturaalissa lihasten kasvattamisessa...jos oikeesti haluaa lihasta,ja paljon,ni sit on vaan kasvuhormoonit,joita ite en rupeis käyttämään,mut jokainen tavallaan..kyl oon monesti miettiny kasvun ottamista,mut ei oo uskallusta,koska sit ei oo paluuta takas..ei kuintenkaan ole vaaratonta leikkiä hormooneilla..


    • Anonyymi

      Älä helkatissa alenna kortisoli-tasoa, kortisolia tarvitset kun sairastut vaikeasti/joudut onnettomuuteen. Pelkkä adrenaliini ei sinua pelasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe