Lovex

:::D

ihan hyvä bändi joo. paras biisi kai guardian angel. :D huomasin muuten nyt vasta et yhel niist on kuvii galtsus...:) jeejee. oli kyl kivoja. :DD

35

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla paskalla

      Turha tuota paskaa on täällä mainostaa

      • Fan5757

        Mitä HEL)(¤/IÄ Lovex aihe tekee rock palstalla.
        Näille teini"olemme tosi rankkoja"bändeille pitäisi perustaa oma palsta.


      • Velox
        Fan5757 kirjoitti:

        Mitä HEL)(¤/IÄ Lovex aihe tekee rock palstalla.
        Näille teini"olemme tosi rankkoja"bändeille pitäisi perustaa oma palsta.

        NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan


      • :::D
        Velox kirjoitti:

        NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan

        Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!


      • OneBrownMouse
        :::D kirjoitti:

        Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!

        Ei sun meidän mielipiteistä tarvikkaa välittää, mut suurin osa tänne rock puolelle kirjottelijoista on varmasti sitä mieltä, et poppii ei täällä tarvi mainostaa.(jos oo vääräs pahottelen) Mun oma mielipide bändist on et se on huono vitsi.


      • tontza
        :::D kirjoitti:

        Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!

        Näin on näppylät :D Vaik Lovexin tyypit ois kuin ihqui XD XD XD Niin VITTU SOIKOON ROKKARIT EI KÄY FUCKING GALTSUSSA, JA ROKKARIT EI SOITA PASKAA POPPIA NAURETTAVISSA FRUITTARI-KUTEISSA!!!!!!! Tommoset lissut ja ksaa tympii mua niin helvetisti XD XD :DDDD ihq ihq


      • goot grils

        vai että paskaa mainostetaan! sulle pari asiaa
        selväks! täs tulee:sä et tiedä musiikista mitää!
        sä et tajua mistää mitää!sä elät mammassa!
        toivottavasti et läski tuu tänne enää ikinä puhuu tollasia tai muuten kaa lovex keskusteluun
        ku et tykkää nii anna olla!!!!!!!!!!!!


      • lololooloolool!
        Velox kirjoitti:

        NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan

        se nimi ei oo dorka vaan hyvä ja huono!niinku vivian sano et se on hyvä ja huono nimi ja tosi ärsyttävä ja helposti mieleen jäävä!
        eikä muutes oo kelvotonta sontaa!mitäs ite kuuntelet? mambaa vai tomi metsäketoo??????

        pliis! älkää naivit tulko tänne!


      • kainu
        :::D kirjoitti:

        Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!

        oon samaa mielt et se on ihan sama et mitä sanotte ku ette te ymmärrä musiikista mitää!

        painakaa tää mieleen et:LOVEX ON HYVÄÄ MUSAA JA MAAILMAN PARAS BÄNDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tietäjä!
        tontza kirjoitti:

        Näin on näppylät :D Vaik Lovexin tyypit ois kuin ihqui XD XD XD Niin VITTU SOIKOON ROKKARIT EI KÄY FUCKING GALTSUSSA, JA ROKKARIT EI SOITA PASKAA POPPIA NAURETTAVISSA FRUITTARI-KUTEISSA!!!!!!! Tommoset lissut ja ksaa tympii mua niin helvetisti XD XD :DDDD ihq ihq

        EINE OO FRUITTARI KU TEITA!!!
        MITÄS ITELLÄS ON??? PUSSIHUOSUJA VAI?????


      • :::D
        kainu kirjoitti:

        oon samaa mielt et se on ihan sama et mitä sanotte ku ette te ymmärrä musiikista mitää!

        painakaa tää mieleen et:LOVEX ON HYVÄÄ MUSAA JA MAAILMAN PARAS BÄNDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aika tyhmää tosiaa tulla tänne sanoon että lovex on paskaa musaa. jos mä en pitäis lovexista nii mä en ainaskaa ees lukis näitä viestejä. muttajoo. kuitenkin tykkään ^^


      • JAuisa
        lololooloolool! kirjoitti:

        se nimi ei oo dorka vaan hyvä ja huono!niinku vivian sano et se on hyvä ja huono nimi ja tosi ärsyttävä ja helposti mieleen jäävä!
        eikä muutes oo kelvotonta sontaa!mitäs ite kuuntelet? mambaa vai tomi metsäketoo??????

        pliis! älkää naivit tulko tänne!

        Miksi hoet sitä mitä niiden laulaja on sanonut? Puuttuuko kenties oma mielipide?


      • ~.~
        lololooloolool! kirjoitti:

        se nimi ei oo dorka vaan hyvä ja huono!niinku vivian sano et se on hyvä ja huono nimi ja tosi ärsyttävä ja helposti mieleen jäävä!
        eikä muutes oo kelvotonta sontaa!mitäs ite kuuntelet? mambaa vai tomi metsäketoo??????

        pliis! älkää naivit tulko tänne!

        Todella järkevää tulla tänne haukkuu jotain bändiä, hankkikaa elämä. :) mielipiteen voi sanoa, mutta toi on nyt jo vähän tyhmää. Rokkarit ei käy galtsussa? Vedätkö rajan rokkarina olemiselle jossain v'tun galtsussa käymisessä?? eikö muka voi olla rokkari, jos sattuu käymään galleriassa? Ei H'lvetti, TOI ON NAURETTAVAA JOS JOKU. Musiikista voi sanoa mielipiteen, mut oikeesti, toi on tyhmää. :)
        Itse pidän Lovexista, vaikka kyllä tiedän että onhan se aika ihQu teinibändi. =)


    • pepesitruunalaku

      En kommentoi enempää.
      Läppä bändi..

      • :::D

        hmmm. siit on kyll ollu täällä muitaki juttuja, ku vaan tää mun kirjottama ^^ eihä tiktak kaa oo mitää rokkia...vai...?! :oo


      • muori
        :::D kirjoitti:

        hmmm. siit on kyll ollu täällä muitaki juttuja, ku vaan tää mun kirjottama ^^ eihä tiktak kaa oo mitää rokkia...vai...?! :oo

        on tiktak rokkii!


    • meer

      niih. ;> ite nuo kuunteloo jtn tiktakkii...voi vitun nolot!!!!!!! :DDDD

      • tontza

        Niin... kun lissu hätääntyy niin se rupee keksimään päästään naurettavia väitteitä ilman mitään perusteita, hohhoijakkaa...


      • :::D
        tontza kirjoitti:

        Niin... kun lissu hätääntyy niin se rupee keksimään päästään naurettavia väitteitä ilman mitään perusteita, hohhoijakkaa...

        kah vittu, no nyt en kyl enää ihmettelekkää. sähän oot teini. ahah. joooja tuota. ei kai teininkää kannata kaikkeen uskoa^^ ??! :DDD ---> ei siis hei kunnon rokkareilla ei oo kuvia missää vitu galtsus!!!!!!11


      • :::D
        :::D kirjoitti:

        kah vittu, no nyt en kyl enää ihmettelekkää. sähän oot teini. ahah. joooja tuota. ei kai teininkää kannata kaikkeen uskoa^^ ??! :DDD ---> ei siis hei kunnon rokkareilla ei oo kuvia missää vitu galtsus!!!!!!11

        TIKTAKKI FANI!!!!


      • runkku ))=)=)=)=)=)=

        kyl mä vähä sitä tiktakkii kuuntelen mut enimmäakseen lovexia ja lordi!!!!!!!!!


      • näinpänäin
        :::D kirjoitti:

        kah vittu, no nyt en kyl enää ihmettelekkää. sähän oot teini. ahah. joooja tuota. ei kai teininkää kannata kaikkeen uskoa^^ ??! :DDD ---> ei siis hei kunnon rokkareilla ei oo kuvia missää vitu galtsus!!!!!!11

        Ja sinä et ilmeisesti ole tainnut vielä edes ehtiä teini-ikään asti..


    • lottttee

      oliks se tiktak hyvää musaa ees 60-luvulla?

    • iit@@@

      niinn. mitä niinn? siis niinku niinn. no pystyisitteks sit itte tekee parempaa musaa ku lovex!!? enpä usko. sit ku te perustatte jonku ihQu bändin, joka laulaa jtn tiktakin kaltaista teinimusaa, nii sit koko maapallo repeää. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD joosori. toihan oli jo tyhmä ajatuski. että tekö perustaisitte bändin?? sitä saatte kuulkaa orottaa niinku kuuta nousevaa.

    • OneBrownMouse

      Pitää viel puuttuu tähän. Alko vituttamaan niin saatanasti, ku avasin lehden ja näin noi lovexin tyypit poseeraamassa huulet töröllä siinä. Ei vittu miten naurettavia voi ollakkaan voi ollakkaan!:D LOL.

      • Lolled112

        Ne on myyny ittensä medialle ja pikkuipanille :D Managerin pillin mukaan mennään. SÄÄÄLITTTTÄVÄÄÄ!


      • :::D
        Lolled112 kirjoitti:

        Ne on myyny ittensä medialle ja pikkuipanille :D Managerin pillin mukaan mennään. SÄÄÄLITTTTÄVÄÄÄ!

        Te niitä säälittäviä ootte. Jos te kerran ette vähät välitäkään kyseisestä bändistä, nii onko pakko lukea näitä kommentteja. tai ylipäätänsä kirjoittaa niitä. itse en vaivautuisi. vain kateelliset jaksaa valittaa. mä kyllä jaksan väitellä, jos siitä on kyse. :D enkä mä muuta mielipidettäni. mua ainaski ärsyttää tollaset teinipellet, jokka hokee vaan koko ajan jotain lollia. :p kasvakaa aikuisiksi. tää on vain mun musiikkimakuani. teidän oma on jo tullu selväks. ajat sitte. joten miks enää jauhaa siitä? mua ei ainakaa kiinnostas. mutta kumminki vastailen tässä pikku pojille ja tytöille. :'> seuraavaks varmaa sanotte et : HANKI ELÄMÄ. ku ette parempaa keksi. ette oikein kuulosta miltää fiksuilta.


    • :::D

      ..tais tulla teitille paskat housuun? :'>

      • OneBrownMouse

        No anteeks iha kauheesti et haukuttii pändiä mikä ärsyttää!XDXDXD


      • jetrucci 20v
        OneBrownMouse kirjoitti:

        No anteeks iha kauheesti et haukuttii pändiä mikä ärsyttää!XDXDXD

        No jösses sentään. Inhottavaa nuorisouhoa.
        Ja sanon, että Lovex ei paljoa erotu tampereen
        transu/gaylooking -massasta. Itse musiikki, nyt on
        ihan nykyajan samaa puhditonta ja laahaavaa
        punkpoprockia.

        Lisäksi osaan tehdä parempaa musiikkia ja
        tuottaakin melkein mainstream-tasolla. Avain asiat
        ovat musiikin tehokeinoja ensinnäkin sovitus
        rytmiikka, dominantit, kokeilu, jännittävät
        dissonanssit... Niillä saa musiikin kuulostamaan
        mielenkiintoiselta ja mahtavalta väristäen
        kuulijaa psyykkiseenbORGASMIIN.
        Lovexin luokittelen taustamusiikiksi.
        Mielestäni virran paras tuotos on Private Line.


      • niin......
        jetrucci 20v kirjoitti:

        No jösses sentään. Inhottavaa nuorisouhoa.
        Ja sanon, että Lovex ei paljoa erotu tampereen
        transu/gaylooking -massasta. Itse musiikki, nyt on
        ihan nykyajan samaa puhditonta ja laahaavaa
        punkpoprockia.

        Lisäksi osaan tehdä parempaa musiikkia ja
        tuottaakin melkein mainstream-tasolla. Avain asiat
        ovat musiikin tehokeinoja ensinnäkin sovitus
        rytmiikka, dominantit, kokeilu, jännittävät
        dissonanssit... Niillä saa musiikin kuulostamaan
        mielenkiintoiselta ja mahtavalta väristäen
        kuulijaa psyykkiseenbORGASMIIN.
        Lovexin luokittelen taustamusiikiksi.
        Mielestäni virran paras tuotos on Private Line.

        Kuunnelkaa Jazzia. Siinä on sitä aitoa munaa
        eikä mitään teennäistä olemmetosirankkoja-pippeliä.


      • :::D
        niin...... kirjoitti:

        Kuunnelkaa Jazzia. Siinä on sitä aitoa munaa
        eikä mitään teennäistä olemmetosirankkoja-pippeliä.

        oon jo ohittanu teini-iän.


      • OneBrownMouse
        :::D kirjoitti:

        oon jo ohittanu teini-iän.

        eli oot joku 20


      • :::D
        OneBrownMouse kirjoitti:

        eli oot joku 20

        ..mistäs lähtien sua on mun ikä kiinnostanu? :'>


    • Guaranteen

      On nykyään parempaa, kuin tuolloin 5v. sitten, ja jos ette tykkää, turha tänne kitistä. Ajattelin vain nostaa tätä topaa ylemmäs, kun kerta kyseinen bändi on julkaissut levyn Watch Out! ja on muutes hyvää.
      Theon on oppinut lausumaan sanat paremmin, jonka jokainen Lovexista pitävä varmana huomaa.

      Haukkujat; säälittävää ;>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe