ihan hyvä bändi joo. paras biisi kai guardian angel. :D huomasin muuten nyt vasta et yhel niist on kuvii galtsus...:) jeejee. oli kyl kivoja. :DD
Lovex
35
1307
Vastaukset
- tuolla paskalla
Turha tuota paskaa on täällä mainostaa
- Fan5757
Mitä HEL)(¤/IÄ Lovex aihe tekee rock palstalla.
Näille teini"olemme tosi rankkoja"bändeille pitäisi perustaa oma palsta. - Velox
Fan5757 kirjoitti:
Mitä HEL)(¤/IÄ Lovex aihe tekee rock palstalla.
Näille teini"olemme tosi rankkoja"bändeille pitäisi perustaa oma palsta.NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan
- :::D
Velox kirjoitti:
NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan
Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!
- OneBrownMouse
:::D kirjoitti:
Mä mainostan jos mä haluun :D ite(kö) kuuntelet jtn tiktakkii? taidatte olla vähän kateellisia ^^ paskat teidän mielipiteistä. imekää runkut munaa!!!!
Ei sun meidän mielipiteistä tarvikkaa välittää, mut suurin osa tänne rock puolelle kirjottelijoista on varmasti sitä mieltä, et poppii ei täällä tarvi mainostaa.(jos oo vääräs pahottelen) Mun oma mielipide bändist on et se on huono vitsi.
- tontza
Näin on näppylät :D Vaik Lovexin tyypit ois kuin ihqui XD XD XD Niin VITTU SOIKOON ROKKARIT EI KÄY FUCKING GALTSUSSA, JA ROKKARIT EI SOITA PASKAA POPPIA NAURETTAVISSA FRUITTARI-KUTEISSA!!!!!!! Tommoset lissut ja ksaa tympii mua niin helvetisti XD XD :DDDD ihq ihq
- goot grils
vai että paskaa mainostetaan! sulle pari asiaa
selväks! täs tulee:sä et tiedä musiikista mitää!
sä et tajua mistää mitää!sä elät mammassa!
toivottavasti et läski tuu tänne enää ikinä puhuu tollasia tai muuten kaa lovex keskusteluun
ku et tykkää nii anna olla!!!!!!!!!!!! - lololooloolool!
Velox kirjoitti:
NÄistä Negativeistä sun muista Lovex vetää kyllä pohjat. Todella kelvotonta sontaa. Ja bändi nimi....voiko dorkamaisempaa ollakkaan
se nimi ei oo dorka vaan hyvä ja huono!niinku vivian sano et se on hyvä ja huono nimi ja tosi ärsyttävä ja helposti mieleen jäävä!
eikä muutes oo kelvotonta sontaa!mitäs ite kuuntelet? mambaa vai tomi metsäketoo??????
pliis! älkää naivit tulko tänne! - kainu
oon samaa mielt et se on ihan sama et mitä sanotte ku ette te ymmärrä musiikista mitää!
painakaa tää mieleen et:LOVEX ON HYVÄÄ MUSAA JA MAAILMAN PARAS BÄNDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - tietäjä!
tontza kirjoitti:
Näin on näppylät :D Vaik Lovexin tyypit ois kuin ihqui XD XD XD Niin VITTU SOIKOON ROKKARIT EI KÄY FUCKING GALTSUSSA, JA ROKKARIT EI SOITA PASKAA POPPIA NAURETTAVISSA FRUITTARI-KUTEISSA!!!!!!! Tommoset lissut ja ksaa tympii mua niin helvetisti XD XD :DDDD ihq ihq
EINE OO FRUITTARI KU TEITA!!!
MITÄS ITELLÄS ON??? PUSSIHUOSUJA VAI????? - :::D
kainu kirjoitti:
oon samaa mielt et se on ihan sama et mitä sanotte ku ette te ymmärrä musiikista mitää!
painakaa tää mieleen et:LOVEX ON HYVÄÄ MUSAA JA MAAILMAN PARAS BÄNDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aika tyhmää tosiaa tulla tänne sanoon että lovex on paskaa musaa. jos mä en pitäis lovexista nii mä en ainaskaa ees lukis näitä viestejä. muttajoo. kuitenkin tykkään ^^
- JAuisa
lololooloolool! kirjoitti:
se nimi ei oo dorka vaan hyvä ja huono!niinku vivian sano et se on hyvä ja huono nimi ja tosi ärsyttävä ja helposti mieleen jäävä!
eikä muutes oo kelvotonta sontaa!mitäs ite kuuntelet? mambaa vai tomi metsäketoo??????
pliis! älkää naivit tulko tänne!Miksi hoet sitä mitä niiden laulaja on sanonut? Puuttuuko kenties oma mielipide?
- ~.~
lololooloolool! kirjoitti:
pliis! älkää naivit tulko tänne!Todella järkevää tulla tänne haukkuu jotain bändiä, hankkikaa elämä. :) mielipiteen voi sanoa, mutta toi on nyt jo vähän tyhmää. Rokkarit ei käy galtsussa? Vedätkö rajan rokkarina olemiselle jossain v'tun galtsussa käymisessä?? eikö muka voi olla rokkari, jos sattuu käymään galleriassa? Ei H'lvetti, TOI ON NAURETTAVAA JOS JOKU. Musiikista voi sanoa mielipiteen, mut oikeesti, toi on tyhmää. :)
Itse pidän Lovexista, vaikka kyllä tiedän että onhan se aika ihQu teinibändi. =)
- pepesitruunalaku
En kommentoi enempää.
Läppä bändi..- :::D
hmmm. siit on kyll ollu täällä muitaki juttuja, ku vaan tää mun kirjottama ^^ eihä tiktak kaa oo mitää rokkia...vai...?! :oo
- muori
hmmm. siit on kyll ollu täällä muitaki juttuja, ku vaan tää mun kirjottama ^^ eihä tiktak kaa oo mitää rokkia...vai...?! :oo
on tiktak rokkii!
- meer
niih. ;> ite nuo kuunteloo jtn tiktakkii...voi vitun nolot!!!!!!! :DDDD
- tontza
Niin... kun lissu hätääntyy niin se rupee keksimään päästään naurettavia väitteitä ilman mitään perusteita, hohhoijakkaa...
tontza kirjoitti:
Niin... kun lissu hätääntyy niin se rupee keksimään päästään naurettavia väitteitä ilman mitään perusteita, hohhoijakkaa...
kah vittu, no nyt en kyl enää ihmettelekkää. sähän oot teini. ahah. joooja tuota. ei kai teininkää kannata kaikkeen uskoa^^ ??! :DDD ---> ei siis hei kunnon rokkareilla ei oo kuvia missää vitu galtsus!!!!!!11
kah vittu, no nyt en kyl enää ihmettelekkää. sähän oot teini. ahah. joooja tuota. ei kai teininkää kannata kaikkeen uskoa^^ ??! :DDD ---> ei siis hei kunnon rokkareilla ei oo kuvia missää vitu galtsus!!!!!!11
TIKTAKKI FANI!!!!
- runkku ))=)=)=)=)=)=
kyl mä vähä sitä tiktakkii kuuntelen mut enimmäakseen lovexia ja lordi!!!!!!!!!
- näinpänäin
Ja sinä et ilmeisesti ole tainnut vielä edes ehtiä teini-ikään asti..
- lottttee
oliks se tiktak hyvää musaa ees 60-luvulla?
- iit@@@
niinn. mitä niinn? siis niinku niinn. no pystyisitteks sit itte tekee parempaa musaa ku lovex!!? enpä usko. sit ku te perustatte jonku ihQu bändin, joka laulaa jtn tiktakin kaltaista teinimusaa, nii sit koko maapallo repeää. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD joosori. toihan oli jo tyhmä ajatuski. että tekö perustaisitte bändin?? sitä saatte kuulkaa orottaa niinku kuuta nousevaa.
- OneBrownMouse
Pitää viel puuttuu tähän. Alko vituttamaan niin saatanasti, ku avasin lehden ja näin noi lovexin tyypit poseeraamassa huulet töröllä siinä. Ei vittu miten naurettavia voi ollakkaan voi ollakkaan!:D LOL.
- Lolled112
Ne on myyny ittensä medialle ja pikkuipanille :D Managerin pillin mukaan mennään. SÄÄÄLITTTTÄVÄÄÄ!
Lolled112 kirjoitti:
Ne on myyny ittensä medialle ja pikkuipanille :D Managerin pillin mukaan mennään. SÄÄÄLITTTTÄVÄÄÄ!
Te niitä säälittäviä ootte. Jos te kerran ette vähät välitäkään kyseisestä bändistä, nii onko pakko lukea näitä kommentteja. tai ylipäätänsä kirjoittaa niitä. itse en vaivautuisi. vain kateelliset jaksaa valittaa. mä kyllä jaksan väitellä, jos siitä on kyse. :D enkä mä muuta mielipidettäni. mua ainaski ärsyttää tollaset teinipellet, jokka hokee vaan koko ajan jotain lollia. :p kasvakaa aikuisiksi. tää on vain mun musiikkimakuani. teidän oma on jo tullu selväks. ajat sitte. joten miks enää jauhaa siitä? mua ei ainakaa kiinnostas. mutta kumminki vastailen tässä pikku pojille ja tytöille. :'> seuraavaks varmaa sanotte et : HANKI ELÄMÄ. ku ette parempaa keksi. ette oikein kuulosta miltää fiksuilta.
..tais tulla teitille paskat housuun? :'>
- OneBrownMouse
No anteeks iha kauheesti et haukuttii pändiä mikä ärsyttää!XDXDXD
- jetrucci 20v
OneBrownMouse kirjoitti:
No anteeks iha kauheesti et haukuttii pändiä mikä ärsyttää!XDXDXD
No jösses sentään. Inhottavaa nuorisouhoa.
Ja sanon, että Lovex ei paljoa erotu tampereen
transu/gaylooking -massasta. Itse musiikki, nyt on
ihan nykyajan samaa puhditonta ja laahaavaa
punkpoprockia.
Lisäksi osaan tehdä parempaa musiikkia ja
tuottaakin melkein mainstream-tasolla. Avain asiat
ovat musiikin tehokeinoja ensinnäkin sovitus
rytmiikka, dominantit, kokeilu, jännittävät
dissonanssit... Niillä saa musiikin kuulostamaan
mielenkiintoiselta ja mahtavalta väristäen
kuulijaa psyykkiseenbORGASMIIN.
Lovexin luokittelen taustamusiikiksi.
Mielestäni virran paras tuotos on Private Line. - niin......
jetrucci 20v kirjoitti:
No jösses sentään. Inhottavaa nuorisouhoa.
Ja sanon, että Lovex ei paljoa erotu tampereen
transu/gaylooking -massasta. Itse musiikki, nyt on
ihan nykyajan samaa puhditonta ja laahaavaa
punkpoprockia.
Lisäksi osaan tehdä parempaa musiikkia ja
tuottaakin melkein mainstream-tasolla. Avain asiat
ovat musiikin tehokeinoja ensinnäkin sovitus
rytmiikka, dominantit, kokeilu, jännittävät
dissonanssit... Niillä saa musiikin kuulostamaan
mielenkiintoiselta ja mahtavalta väristäen
kuulijaa psyykkiseenbORGASMIIN.
Lovexin luokittelen taustamusiikiksi.
Mielestäni virran paras tuotos on Private Line.Kuunnelkaa Jazzia. Siinä on sitä aitoa munaa
eikä mitään teennäistä olemmetosirankkoja-pippeliä. - :::D
niin...... kirjoitti:
Kuunnelkaa Jazzia. Siinä on sitä aitoa munaa
eikä mitään teennäistä olemmetosirankkoja-pippeliä.oon jo ohittanu teini-iän.
- OneBrownMouse
oon jo ohittanu teini-iän.
eli oot joku 20
OneBrownMouse kirjoitti:
eli oot joku 20
..mistäs lähtien sua on mun ikä kiinnostanu? :'>
- Guaranteen
On nykyään parempaa, kuin tuolloin 5v. sitten, ja jos ette tykkää, turha tänne kitistä. Ajattelin vain nostaa tätä topaa ylemmäs, kun kerta kyseinen bändi on julkaissut levyn Watch Out! ja on muutes hyvää.
Theon on oppinut lausumaan sanat paremmin, jonka jokainen Lovexista pitävä varmana huomaa.
Haukkujat; säälittävää ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019