Olin ystävättäreni, hänen miehensä ja meidän yhteisen tuttavamiehen kanssa risteilyllä. Itse olen vakisuhteessa ja niin myös tuttavamies. Molempien kumppanit jäivät mukisematta kotiin.
Mitään pettämistä ei tapahtunut meidän hytissä. Itseasiassa emme juuri edes siellä olleet. Olimme pitämässä HAUSKAA!!!!
Mielestäni puheet risteilyillä tapahtuvista pettämisistä ovat suuresti liioiteltuja. Ihmiset ovat kiltisti! Vai olemmeko me köyhät, joilla ei ole varaa erillisiin hytteihin jotenkin erilaisia?
Hauskanpitomme meinasi aamuyöstä hiipua, kun yksi jos toinenkin ympäröivistä laivamatkustajista oli tolkuttomassa humalassa. Ei siinä edes kykene pettämään. Mielestäni alkoholi pikemminkin suojelee pettämiseltä kuin aiheuttaa sitä!
Ottakaa kantaa ja kertokaa, onko oikea hauskanpito muka sitä, että pääsee pettämään?
risteilyt
39
10236
Vastaukset
- ammattimies
Tanja, minä kuljen melkein ammatikseni sekä Turusta että Hgistä Tukholmaan, noin 40 edestakasta matkaa/vuosi ja 19. vuosi menossa.
Minun käsitykseni ja kokemuksenikin ovat kyllä aivan erilaisia risteilijöistä kuin sinun! En ollenkaan pyri väittämään, etteikö kaltaisiasi "enkeleitäkin" joukkoon mahtuisi mutta ei niitä samassa laivassa kahta enempää..
Tehtäköön risteilyillä mitä tehdäänkin mutta ei ole sopivaa valehdella.
Tanjakin, kaksi aikuista ja tervettä ( ?? ) ihmistä risteilyllä samassa hytissä ja omat kaverit kotona (samassa sängyssä?) Haloo, Tanja, olikohan kaikki totta?
Olen nähnyt matkoillani useammankin miehen käyvän samassa risteilyhytissä. Olen myös matkoillani ollut jopa todistajana oikeudessa kun risteilijä aamulla moraalisessa krapulassaan tekee rikosilmoitusta miehestä jonka omin silmin näin melkein raahattavan naisen hyttiin ja naisen rivoine puheinen luvanneen miehelle "maailmanpanot"!
Risteillään silti - aikuiset ihmiset.- Muuten matkaava
Minä olen muuten vain risteillyt, siis kaljan haku matkoja.
Ja yhtään kertaa en ole jäänyt ilman, aina olen saanut vähintään yhtä naista. Ja näitä naisia ei ole tarvinnut edes houkutella, vaan ovat tulleet tarjolle. Ajattelen monasti, että miksi monet miehet maksavat maksullisille naisille, laivalla saa ilmaiseksi. - aleksi
Muuten matkaava kirjoitti:
Ja yhtään kertaa en ole jäänyt ilman, aina olen saanut vähintään yhtä naista. Ja näitä naisia ei ole tarvinnut edes houkutella, vaan ovat tulleet tarjolle. Ajattelen monasti, että miksi monet miehet maksavat maksullisille naisille, laivalla saa ilmaiseksi.Käymään vaikka Thaimaassa niin sen jälkeen tajuat miksi kannattaa maksaa naisista.Ongelmana on senjälkeen vaan se,että suomineito ei enää kiinnosta
- Muuten matkaava
aleksi kirjoitti:
Käymään vaikka Thaimaassa niin sen jälkeen tajuat miksi kannattaa maksaa naisista.Ongelmana on senjälkeen vaan se,että suomineito ei enää kiinnosta
Kävin siellä keväällä, mutta ei kiinnostanut.
Kyllä minä mieluummin näitä kotimaisia, siis minua ei kiinnosta maksulliset, eikä sellaiset, joiden kanssa ei saa sitä henkistä yhteyttä. Voi olla, että nämä kotimaiset ovat terveempiäkin. Ja näitä riittää ainakin yhden miehen tarpeisiin. - yhteyttä
Kävin siellä keväällä, mutta ei kiinnostanut.
Kyllä minä mieluummin näitä kotimaisia, siis minua ei kiinnosta maksulliset, eikä sellaiset, joiden kanssa ei saa sitä henkistä yhteyttä. Voi olla, että nämä kotimaiset ovat terveempiäkin. Ja näitä riittää ainakin yhden miehen tarpeisiin.risteilypanon kanssa? Lopeta hyvä mies, ennenkuin joku kuolee nauruun!
- ei-yhteyttä
yhteyttä kirjoitti:
risteilypanon kanssa? Lopeta hyvä mies, ennenkuin joku kuolee nauruun!
Mikäs "yhteyttä" niin naurattaa? Halvat huvit?
Tosiasia kumminkin on että risteilyn yksi pointi on vieraan saanti. Keksikää mitä hyvänsä puolusteluja - on sen verran tullut kokeiltua eikä ole paljon tarvinnut edes esileikkejä - märkä on mirri jo hyttiin mennessä. - Tanja
noin seksuaalispanotteista suhtautumistapaa.
Olen ollut useita kertoja risteilyllä, pelkästään naisporukalla yleensä. Kukaan seurueestamme ei ole käyttäytynyt sopimattomasti! Samoin työporukoiden kanssa (sis. miehiä ja naisia) seilatessa, hauskaa on riittänyt ja siivottomuudet on jätetty muiden harteille!
Ehkäpä se on niin, että kaikista terveimpien ihmisten ajatukset eivät ole housuissa vaan muissa asioissa.
Olen kuitenkin erittäin pahoillani siitä, että ihmiset leimataan vastuuttomiksi hulttioiksi sen takia että käyvät risteilyillä. - mimmi
aleksi kirjoitti:
Käymään vaikka Thaimaassa niin sen jälkeen tajuat miksi kannattaa maksaa naisista.Ongelmana on senjälkeen vaan se,että suomineito ei enää kiinnosta
niin,vastaan aleksin kommentiin thaimaan ihanista naisista.Koskaan en ole kyseissä maassa käynyt,mutta asiaa seuranneena tiedän,että kyseisen maan naisihmiset ovat erittäin palvelu alttiita,jopa vaimoina.Suomalainen mies kertoi,miten hänen thaamalainen vaimonsa jopa yöllä nousee tekemään huikopalaa miehelleen.Mies koki tämän tosi jo rasitteena.Eli,jos orjan haluat niin siitä vaan.Kuvastaa jotenkin henkistä vajaavaisuutta elää tasvertaisessa suhteessa naisen kanssa.Tässä kohtaa haluan korostaa,että minä en naisena vaihtaisi suomipoikaa!
- sanna
mimmi kirjoitti:
niin,vastaan aleksin kommentiin thaimaan ihanista naisista.Koskaan en ole kyseissä maassa käynyt,mutta asiaa seuranneena tiedän,että kyseisen maan naisihmiset ovat erittäin palvelu alttiita,jopa vaimoina.Suomalainen mies kertoi,miten hänen thaamalainen vaimonsa jopa yöllä nousee tekemään huikopalaa miehelleen.Mies koki tämän tosi jo rasitteena.Eli,jos orjan haluat niin siitä vaan.Kuvastaa jotenkin henkistä vajaavaisuutta elää tasvertaisessa suhteessa naisen kanssa.Tässä kohtaa haluan korostaa,että minä en naisena vaihtaisi suomipoikaa!
Miestänikin karmii ajatus vaimosta, joka olisi pikemminkin orja kuin vaimo. Hän arvostaa sitä, että vaimolla (ja naisilla yleensä) on omat mielipiteet. Ei naisen kanssa, joka tekee aina kuten mies käskee, pysty tasavertaiseen ihmissuhteeseen.
- sanna
ei-yhteyttä kirjoitti:
Mikäs "yhteyttä" niin naurattaa? Halvat huvit?
Tosiasia kumminkin on että risteilyn yksi pointi on vieraan saanti. Keksikää mitä hyvänsä puolusteluja - on sen verran tullut kokeiltua eikä ole paljon tarvinnut edes esileikkejä - märkä on mirri jo hyttiin mennessä.Kai se on niin, että sitä saa mitä tilaa! Jos haluaa panoja niin niitä saa. Olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että risteilyillä on kuitenkin enimmäkseen niitä, jotka hakevat sieltä muuta kuin seksiä. Asia on nimittäin niin, että jos oma seksielämä (ja parisuhde yleensä) hoituu hyvin kotonakin niin ei ole tarvetta tuollaiseen seksiseuran etsimiseen. Irtoseksi on henkisesti köyhien laji.
- Jep
sanna kirjoitti:
Miestänikin karmii ajatus vaimosta, joka olisi pikemminkin orja kuin vaimo. Hän arvostaa sitä, että vaimolla (ja naisilla yleensä) on omat mielipiteet. Ei naisen kanssa, joka tekee aina kuten mies käskee, pysty tasavertaiseen ihmissuhteeseen.
...minäkin haluan suomalaisen hirviövaimon mieluummin kuin Thaimaalaisen naisen. Juuri se suomalaisten naisten kylmyys, tunteettomuus ja itsekkyys viehättää??
Nykynaisen on kasvattanut televisio ja naistenlehdet. Lisäksi nainen yrittää olla mies ja naisellisuutta tapaa enää harvoissa yksilöissä. - sanna
Jep kirjoitti:
...minäkin haluan suomalaisen hirviövaimon mieluummin kuin Thaimaalaisen naisen. Juuri se suomalaisten naisten kylmyys, tunteettomuus ja itsekkyys viehättää??
Nykynaisen on kasvattanut televisio ja naistenlehdet. Lisäksi nainen yrittää olla mies ja naisellisuutta tapaa enää harvoissa yksilöissä.Kauan eläköön suomalaiset hirviöpuolisot!
En ikinä itsekään kuvittelisi rakastuvani esimerkiksi etelänmaalaiseen (italia ja ranskakin on jo tarpeeksi etelässä) minua palvovaan mieheen, joka lirkuttelisi ja puhuisi kauniita päivät pitkät. Ostaisi joka päivä kukkasia tai lahjoja ja huomioisi jokaisen tarpeeni...
Mieluummin olen sohvalla makaavan ja tv:tä töllöttävän rujon suomalaismiehen kanssa, joka murahtaa vastauksen jotain kysyttäessä. Pitää tunteiden osoittamista jonninjoutavana hömpötyksenä ja jolle pukeutuminen merkitsee sitä, että vaatteet puetaan päivittäin ylle. Ihan sama minkälaiset. - Jep
sanna kirjoitti:
Kauan eläköön suomalaiset hirviöpuolisot!
En ikinä itsekään kuvittelisi rakastuvani esimerkiksi etelänmaalaiseen (italia ja ranskakin on jo tarpeeksi etelässä) minua palvovaan mieheen, joka lirkuttelisi ja puhuisi kauniita päivät pitkät. Ostaisi joka päivä kukkasia tai lahjoja ja huomioisi jokaisen tarpeeni...
Mieluummin olen sohvalla makaavan ja tv:tä töllöttävän rujon suomalaismiehen kanssa, joka murahtaa vastauksen jotain kysyttäessä. Pitää tunteiden osoittamista jonninjoutavana hömpötyksenä ja jolle pukeutuminen merkitsee sitä, että vaatteet puetaan päivittäin ylle. Ihan sama minkälaiset.Sulla on oikea asenne!! Vakka kantensa valitsee!
Sitten välillä kun nousette sohvalta niin voitte tehdä karvaisille lapsillenne hirviömuhennosta. Nam! - Vilka
sanna kirjoitti:
Kai se on niin, että sitä saa mitä tilaa! Jos haluaa panoja niin niitä saa. Olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että risteilyillä on kuitenkin enimmäkseen niitä, jotka hakevat sieltä muuta kuin seksiä. Asia on nimittäin niin, että jos oma seksielämä (ja parisuhde yleensä) hoituu hyvin kotonakin niin ei ole tarvetta tuollaiseen seksiseuran etsimiseen. Irtoseksi on henkisesti köyhien laji.
Joten moniko kavereistanne puhuu laiva panoista suureen ääneen rehvastellen? Omasta piiristäni tiedän pari mutta heidän elämä on muutenkin mennnyt lujaa ala mäkeä (avio eroja ym). Yleensä kyseiset henkilöt pyrkivät nostamaan omaatuntoansa.Joka on seurausta siitä että maailma on niin pieni että ainoat asiat joilla pystyy pätemään löytyvät RUOTSIN LAIVAN HYTISTÄ.
- sanna
Jep kirjoitti:
Sulla on oikea asenne!! Vakka kantensa valitsee!
Sitten välillä kun nousette sohvalta niin voitte tehdä karvaisille lapsillenne hirviömuhennosta. Nam!Just niin.
Meillä on monta kauhukakaraa :D. Joka päivä teemme heille mitä ravitsevampia hirviömuhennosmuunnoksia. Siinä se on elämänsisältömme! Täydellisen epätäydellinen, mutta mukava. - sanna
Vilka kirjoitti:
Joten moniko kavereistanne puhuu laiva panoista suureen ääneen rehvastellen? Omasta piiristäni tiedän pari mutta heidän elämä on muutenkin mennnyt lujaa ala mäkeä (avio eroja ym). Yleensä kyseiset henkilöt pyrkivät nostamaan omaatuntoansa.Joka on seurausta siitä että maailma on niin pieni että ainoat asiat joilla pystyy pätemään löytyvät RUOTSIN LAIVAN HYTISTÄ.
sitä mieltä, että nämä laivojen hyteistä seksiseuran avulla "itseään etsivät" ovat hunnigolla. Pikemminkin he pakenevat itseään eivätkä arvosta itseään. Surullista, mutta totta.
Kukaan ystäväni eikä tuttavani ole koskaan "rehvastellut" panoillaan. Ilmeisesti tunnen vain oikeita ihmisiä, sellaisia, joiden asenteet ja arvot ovat kohdallaan, vaikka he ihmisinä ovat muuten hyvin erilaisia. - Jep
sanna kirjoitti:
Just niin.
Meillä on monta kauhukakaraa :D. Joka päivä teemme heille mitä ravitsevampia hirviömuhennosmuunnoksia. Siinä se on elämänsisältömme! Täydellisen epätäydellinen, mutta mukava.Tänään kun meet kotiin niin käske niiden alkaa olla täydellisiä. Sano että meininki muuttuu NYT. Miehesi voisi alkaa opiskelemaan ranskaa, lasten pitää oppia täydellisiksi ja olla hiljaa, minkäänlaisia virheitä ei saa tehdä jne.
No joo, kuulostipas ällöttävältä. - eiyhteyttä
sanna kirjoitti:
sitä mieltä, että nämä laivojen hyteistä seksiseuran avulla "itseään etsivät" ovat hunnigolla. Pikemminkin he pakenevat itseään eivätkä arvosta itseään. Surullista, mutta totta.
Kukaan ystäväni eikä tuttavani ole koskaan "rehvastellut" panoillaan. Ilmeisesti tunnen vain oikeita ihmisiä, sellaisia, joiden asenteet ja arvot ovat kohdallaan, vaikka he ihmisinä ovat muuten hyvin erilaisia.Sannakulta, tungosta siellä hunningolla sitten varmaan on - sen verran moni sitä seksiseuraa risteilyillään saa ja hakee.
Tosiasia kumminkin on että risteilyn yksi pointi on vieraan saanti. Keksikää mitä hyvänsä puolusteluja - on sen verran tullut kokeiltua eikä ole paljon tarvinnut edes esileikkejä - märkä on mirri jo hyttiin mennessä.
Poikkeuksina edelliseen olen todennut ihmisen iän - jos Sannakin on ylittänyt 70v niin silloin hänellä varmaan onkin muut syyt risteilyynsä!
Eikä se rehvastelu mikään mittapuu ole, päinvastoin! Pitkän elämäni varrella olen todellut , että siitä puhe mistä puute eli ei ne leuhki jotka tekee. Leuhkijat ovat oma rotunsa ja isot kalat kutee hiljaisissa vesissä - sanna
Jep kirjoitti:
Tänään kun meet kotiin niin käske niiden alkaa olla täydellisiä. Sano että meininki muuttuu NYT. Miehesi voisi alkaa opiskelemaan ranskaa, lasten pitää oppia täydellisiksi ja olla hiljaa, minkäänlaisia virheitä ei saa tehdä jne.
No joo, kuulostipas ällöttävältä.olen kokeillut opettaa... Tulos on täsmälleen sama kuin yrittää huutaa suoraa huutoa punkrockheavymetalfestareilla. Ei siis mitään tehoa, vaikka ottaisi vahvistimetkin käyttöön.
Kesti aika kauan hoksata, ettei tämä "perhebändi" soita aina kuten minä, sen solisti toivoo! Sama rytmi on, mutta eri sävelet välillä... - sanna
eiyhteyttä kirjoitti:
Sannakulta, tungosta siellä hunningolla sitten varmaan on - sen verran moni sitä seksiseuraa risteilyillään saa ja hakee.
Tosiasia kumminkin on että risteilyn yksi pointi on vieraan saanti. Keksikää mitä hyvänsä puolusteluja - on sen verran tullut kokeiltua eikä ole paljon tarvinnut edes esileikkejä - märkä on mirri jo hyttiin mennessä.
Poikkeuksina edelliseen olen todennut ihmisen iän - jos Sannakin on ylittänyt 70v niin silloin hänellä varmaan onkin muut syyt risteilyynsä!
Eikä se rehvastelu mikään mittapuu ole, päinvastoin! Pitkän elämäni varrella olen todellut , että siitä puhe mistä puute eli ei ne leuhki jotka tekee. Leuhkijat ovat oma rotunsa ja isot kalat kutee hiljaisissa vesissäItse olen risteillyt 20-45 vuotiaiden seurueissa, johon kuuluu miehiä ja naisia. Siis parhaassa sukukypsyysiässä olevien seurassa! Se vaan taitaa olla niin, että toiset kunnioittavat itseään ja toiset ei.
En sano "en petä miestäni koskaan". Mahdollisuus siihen, että pettäisin on kuitenkin häviävän pieni. Siis TODELLA pieni. Sen voin sanoa kuitenkin varmasti, etten ikinä petä miestäni kenenkään tuntemattoman tussun perässä juoksijan kanssa!!!!!!!!!! YÄÄÄÄÄKKKK! - Suomalainen mies
aleksi kirjoitti:
Kävin tuossa pari vuotta sitten katselemassa sivusta Bangkokin lihamarkkinoita, kun meillä oli välilasku siellä ja yövyimme lentokenttähotellissa.
Todella on säälittävää touhua. Vanhemmat maaseudulta myyvät 12-13 -vuotiaita lapsiaan sinne sutenöörien kauppatavaraksi.
Sutenöörit olivat basaarikadulla kylttien kanssa. Kylteissä oli naisten (= tyttöjen) kuvat ja numerot. Edelleen oli eri panoasentojen hinnat. Eli siitä sai joku kuolaava suomalaismies valita vaikkapa tytön no 7 ja varvi takaapäin, niin hinta oli xxx batia.
Meinasi tulla oksennus, kun yksikin 6-kymppinen ihramahainen ukko paineli sisään seksiluolaan kummassakin kainalossa arviolta 14-15 -vuotias tyttö.
Sikamaista touhua lasten kustannuksella.
Ja siellä käyvät myöskin suomalaismiehet tyhjentelemässä pussejaan ja kehuskelevat täällä kokemuksillaan. - ei yhteyttä
sanna kirjoitti:
Itse olen risteillyt 20-45 vuotiaiden seurueissa, johon kuuluu miehiä ja naisia. Siis parhaassa sukukypsyysiässä olevien seurassa! Se vaan taitaa olla niin, että toiset kunnioittavat itseään ja toiset ei.
En sano "en petä miestäni koskaan". Mahdollisuus siihen, että pettäisin on kuitenkin häviävän pieni. Siis TODELLA pieni. Sen voin sanoa kuitenkin varmasti, etten ikinä petä miestäni kenenkään tuntemattoman tussun perässä juoksijan kanssa!!!!!!!!!! YÄÄÄÄÄKKKK!sinä olet sitten yksi niistä harvoista "enkeleistä"!
Mutta älä usko silti kaikkien olevan kaltaisiasi. Jos laulaa kirkkokuorossa, pelaa golffia ja risteilee kuoron mukana - ei silti pidä olettaa, että kaikki ihmiset maailmassa tai edes laivalla - olisivat golffareita ja kuorolaisia. Sitä niin helposti sokaistuu...
Sanna, kunnioitan sinua ja vakaumustasi, ei se ruoho todellakaan toisella puolen aitaa sen parempaa ole... On ihmisiä, joille uskollisuus merkitsee vielä nykyäänkin jotain mutta on myös paljon toisen laidan ihmisiä - luet heistä tältäkin palstalta.
Ihmettelen sitten sitäkin jos kerran kaikki on parisuhteessa hyvin eikä muuta kaipaa - miksi ihmeessä luet näitäkin ala-arvoisia sivuja? - sanna
ei yhteyttä kirjoitti:
sinä olet sitten yksi niistä harvoista "enkeleistä"!
Mutta älä usko silti kaikkien olevan kaltaisiasi. Jos laulaa kirkkokuorossa, pelaa golffia ja risteilee kuoron mukana - ei silti pidä olettaa, että kaikki ihmiset maailmassa tai edes laivalla - olisivat golffareita ja kuorolaisia. Sitä niin helposti sokaistuu...
Sanna, kunnioitan sinua ja vakaumustasi, ei se ruoho todellakaan toisella puolen aitaa sen parempaa ole... On ihmisiä, joille uskollisuus merkitsee vielä nykyäänkin jotain mutta on myös paljon toisen laidan ihmisiä - luet heistä tältäkin palstalta.
Ihmettelen sitten sitäkin jos kerran kaikki on parisuhteessa hyvin eikä muuta kaipaa - miksi ihmeessä luet näitäkin ala-arvoisia sivuja?tietenkään kuvittele, että kaikilla menee yhtä hyvin kuin minulla ;D. Miten voisikaan, elleivät he käyttäydy ihmisiksi?
Minulle parisuhteeni ei ole kuitenkaan sama asia kuin koko oma elämäni. Elän suhteessa täydellisen tietoisena sekä vapaudestani että vastuustani.
Miksi luen ala-arvoisia sivuja? On täällä helmiäkin joukossa... - eiyhteyttä
sanna kirjoitti:
tietenkään kuvittele, että kaikilla menee yhtä hyvin kuin minulla ;D. Miten voisikaan, elleivät he käyttäydy ihmisiksi?
Minulle parisuhteeni ei ole kuitenkaan sama asia kuin koko oma elämäni. Elän suhteessa täydellisen tietoisena sekä vapaudestani että vastuustani.
Miksi luen ala-arvoisia sivuja? On täällä helmiäkin joukossa.....kuten??
Niinkö arvokkaita, että kantsii kaivaa tonni sontaa löytääkseen mikrogramman kultaa? Eikö jokin muu keino/palsta olisi helpompi?
Olet oikeassa - parisuhteessa pitää olla vapaus! Toista voi rakastaa mutta ei omistaa. Sama kääntäen; minä kuulun hänelle, jota rakastan.
Kiva juttu, Sanna! - sanna
eiyhteyttä kirjoitti:
..kuten??
Niinkö arvokkaita, että kantsii kaivaa tonni sontaa löytääkseen mikrogramman kultaa? Eikö jokin muu keino/palsta olisi helpompi?
Olet oikeassa - parisuhteessa pitää olla vapaus! Toista voi rakastaa mutta ei omistaa. Sama kääntäen; minä kuulun hänelle, jota rakastan.
Kiva juttu, Sanna!Sonnan kaivaminen maistuu välillä kyllä p....lle kuten kuuluukin. Silloin en taas vähään aikaan kaivele!
Olen siitä kummallinen ihminen, että haen elämyksiä sieltä mistä kaltaiseni vastaavan koulutuksen, iän ja taustan omaavat eivät niitä hae... Kuten tältä palstalta.. savuisista pienistä lähiökuppiloista, nuorison suosimista menomestoista, torilta ym. En ole niitä ihmisiä, jotka matkustavat Espanjaan täsmälleen samaan hotelliin syömään suomalaisia lihapullia (vaikkei niissä mitään vikaa ole!) joka vuosi, samaan aikaan... - Mies vastavirrassa
sanna kirjoitti:
Sonnan kaivaminen maistuu välillä kyllä p....lle kuten kuuluukin. Silloin en taas vähään aikaan kaivele!
Olen siitä kummallinen ihminen, että haen elämyksiä sieltä mistä kaltaiseni vastaavan koulutuksen, iän ja taustan omaavat eivät niitä hae... Kuten tältä palstalta.. savuisista pienistä lähiökuppiloista, nuorison suosimista menomestoista, torilta ym. En ole niitä ihmisiä, jotka matkustavat Espanjaan täsmälleen samaan hotelliin syömään suomalaisia lihapullia (vaikkei niissä mitään vikaa ole!) joka vuosi, samaan aikaan..."Olen siitä kummallinen ihminen, että haen elämyksiä sieltä mistä kaltaiseni vastaavan koulutuksen, iän ja taustan omaavat eivät niitä hae..."
sinun
1) koulutus
2) ikä
3) tausta
ovat? - sanna
Mies vastavirrassa kirjoitti:
"Olen siitä kummallinen ihminen, että haen elämyksiä sieltä mistä kaltaiseni vastaavan koulutuksen, iän ja taustan omaavat eivät niitä hae..."
sinun
1) koulutus
2) ikä
3) tausta
ovat?Pahin kysymys aikoihin... Akateeminen, keski-ikäinen, lähes suurperheellinen...
- Jeppe
Suomalainen mies kirjoitti:
Kävin tuossa pari vuotta sitten katselemassa sivusta Bangkokin lihamarkkinoita, kun meillä oli välilasku siellä ja yövyimme lentokenttähotellissa.
Todella on säälittävää touhua. Vanhemmat maaseudulta myyvät 12-13 -vuotiaita lapsiaan sinne sutenöörien kauppatavaraksi.
Sutenöörit olivat basaarikadulla kylttien kanssa. Kylteissä oli naisten (= tyttöjen) kuvat ja numerot. Edelleen oli eri panoasentojen hinnat. Eli siitä sai joku kuolaava suomalaismies valita vaikkapa tytön no 7 ja varvi takaapäin, niin hinta oli xxx batia.
Meinasi tulla oksennus, kun yksikin 6-kymppinen ihramahainen ukko paineli sisään seksiluolaan kummassakin kainalossa arviolta 14-15 -vuotias tyttö.
Sikamaista touhua lasten kustannuksella.
Ja siellä käyvät myöskin suomalaismiehet tyhjentelemässä pussejaan ja kehuskelevat täällä kokemuksillaan.Aivan sairasta puuhaa!!! Lapsia hyväkseen käyttävät eivät todellakaan ole itse ihmisarvon arvoisia. Säälittävää, kaikin puolin!
Mitähän tämä ihramahainen mies tykkäisi jos joku tummaihoinen kaveri "raiskaisi" hänen 14-vuotiaan lapsenlapsensa. "Mitäs siinä, teenhän itsekin niin!" TUSKIMPA!!!!!!!!!
*Aargh* - mä
Ja yhtään kertaa en ole jäänyt ilman, aina olen saanut vähintään yhtä naista. Ja näitä naisia ei ole tarvinnut edes houkutella, vaan ovat tulleet tarjolle. Ajattelen monasti, että miksi monet miehet maksavat maksullisille naisille, laivalla saa ilmaiseksi.ei se nyt ihan halvaksikaan tuu käydä laivalla... vaikka olis ilmanen risteily
- mä kans
mä kirjoitti:
ei se nyt ihan halvaksikaan tuu käydä laivalla... vaikka olis ilmanen risteily
Hauskinta (?) on, että ilmaisen risteilyn satamamaksu (ei sis. ilmaisuuteen..) kustantaa enemmän kuin halvin maksettu matkatiketti hytteineen...
- Eiyhteyttä
sanna kirjoitti:
Sonnan kaivaminen maistuu välillä kyllä p....lle kuten kuuluukin. Silloin en taas vähään aikaan kaivele!
Olen siitä kummallinen ihminen, että haen elämyksiä sieltä mistä kaltaiseni vastaavan koulutuksen, iän ja taustan omaavat eivät niitä hae... Kuten tältä palstalta.. savuisista pienistä lähiökuppiloista, nuorison suosimista menomestoista, torilta ym. En ole niitä ihmisiä, jotka matkustavat Espanjaan täsmälleen samaan hotelliin syömään suomalaisia lihapullia (vaikkei niissä mitään vikaa ole!) joka vuosi, samaan aikaan..."En ole niitä ihmisiä, jotka matkustavat Espanjaan täsmälleen samaan hotelliin syömään suomalaisia lihapullia (vaikkei niissä mitään vikaa ole!) joka vuosi, samaan aikaan... "
Sanna, näin sanoo tyypillisesti sellainen ihminen joka niin mielellään tekisi juuri sitä mitä sanoissaan vähättelee. Psykologinen totuus!
Auton vihaajistakin 4 viidestä lopettaisi auton vihaamisen jos heiile annettaisiin hyvä auto! Espanjanmatkan inhoajista 90% matkustaisi sinne jos heille annettaisiin siihen mahdollisuus!
Sanna, suomalainen sananlasku sanoo; "siitä puhe mistä puute" ja sananlaskut ovat syntyneet vuosisatojen tai tuhansien saatossa - siinä minun ja sinun ikämme ja mielipiteemme ovat hyvin vähäisiä. Toivon, että joskus voisit matkustaa joka vuosi - vaikkapa Espanjaan kois niistä savuisista lähiökuppiloista, joissa sinällään ei mitään vikaa ole. Mitä nyt melkoosen pienet ympyrät kaljamukin ympärillä mutta kyllä varsinainen maailma on vallan jossain muualla! - Mies vastavirrassa
Eiyhteyttä kirjoitti:
"En ole niitä ihmisiä, jotka matkustavat Espanjaan täsmälleen samaan hotelliin syömään suomalaisia lihapullia (vaikkei niissä mitään vikaa ole!) joka vuosi, samaan aikaan... "
Sanna, näin sanoo tyypillisesti sellainen ihminen joka niin mielellään tekisi juuri sitä mitä sanoissaan vähättelee. Psykologinen totuus!
Auton vihaajistakin 4 viidestä lopettaisi auton vihaamisen jos heiile annettaisiin hyvä auto! Espanjanmatkan inhoajista 90% matkustaisi sinne jos heille annettaisiin siihen mahdollisuus!
Sanna, suomalainen sananlasku sanoo; "siitä puhe mistä puute" ja sananlaskut ovat syntyneet vuosisatojen tai tuhansien saatossa - siinä minun ja sinun ikämme ja mielipiteemme ovat hyvin vähäisiä. Toivon, että joskus voisit matkustaa joka vuosi - vaikkapa Espanjaan kois niistä savuisista lähiökuppiloista, joissa sinällään ei mitään vikaa ole. Mitä nyt melkoosen pienet ympyrät kaljamukin ympärillä mutta kyllä varsinainen maailma on vallan jossain muualla!haukata palan paskaa.
Uskon paljon enemmän "Sannan" tarinaa kuin sinun kateellisen ontuvaa teoretisointia.
- Lotta
että miehellä oli tyrmistynyt ilme, kun kerroin kerran mahdollisuudesta osallistua risteilyyn!
Niinkö vähän puolisoitanne kunnioitatte ja rakastatte, että hinku pettämiseen on noin hervoton.
Tai sitten olen Tanjan kanssa niitä harvoja onnellisia, joilla on parisuhde kunnossa ja elämä niin mallillaan, ettei tarvitse vieraan perään vikistä!
Sinkut söhlätköön keskenään kuis tykkäävät!- Matti
Niin vähän todellakin kunnioitetaan puolisoitamme!
Minäkin työni tähden seilaan Itämeren laivoilla aika ahkeraan ja täytyy tunnustaa (olen sinkku)että rouvanliha laivalla helpoiten lohkee.
Onhan siellä miehetkin samalla asialla mutta naisia on enemmän - ne "tyttöporukkaristeilyt" selittävät tuon, miehet kun harvemmin laivallekaan porukalla.
Näin tuo vain taitanee olla - uskollisuus jää kyllä kotisatamaan odottamaan laivan paluuta.
- tt75
..mieheni tuli juuri eilen risteilyltä jossa oli siskonsa ja siskon tyttökaverin kanssa..pettäminen tapahtui..
- minä
Pettikö neitin vai rouvan kanssa?
- mä
minä kirjoitti:
Pettikö neitin vai rouvan kanssa?
buahaha
- jees
Seksiä ja yhdenillan juttujahan niiltä risteilyiltä pääasiassa haetaan. Onhan nää pohjoismaiset "fuckboatit" tunnettuja kautta maailman.
- meitsi
laivalla pettäminen on jo ihan kulunut klisee ja tuntuu olevan niin älyttömän helppoa. olen useammin kuin kerran kuullut että "mä laitan puhelimen sit kiinni kun ei kuitenkaan oo kenttää merellä". kenttä oli valmiina jossain muualla matkan aikana... jos kerran pitää pettää, voi sen tehdä tyylilläkin, laivalla pettäminen on tosi noloa puuhaa, junttien hommaa.
hyvä että tällä keskustelupalstalla on ainakin osaksi porukka sitä mieltä, että jos laivalla täytyy pettää niin jo on ankee elämä ihmisellä.. naisena ihmettelen kuka "nainen" ylipäätään viitsii jaella joillekin junteille laivalla? eikö pipari kelpaa maissa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782