treffipalstat

Pekaps85

Onko enää ollenkaan kunnon seuranhakusivuja niinkun joku vuosi sitten oli esim treffimesta. Sanokaa hyviä linkkejä sivuille?

13

8995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä muutama
      • Kaiken kokeillut.

        Jos et saa pillua baarista,niin hyvää treffipalstaa ei olekaan.
        Niiltä saat kyllä naisia helposti treffeille,mutta jos et ole helvetin hyvän näköinen playboy,niin turha kuvitella että se johtaa mihinkään.


      • mitä tarvitaan?
        Kaiken kokeillut. kirjoitti:

        Jos et saa pillua baarista,niin hyvää treffipalstaa ei olekaan.
        Niiltä saat kyllä naisia helposti treffeille,mutta jos et ole helvetin hyvän näköinen playboy,niin turha kuvitella että se johtaa mihinkään.

        On se vitun kumma juttu että jos joku deittailee niin luullaan heti että sillä on VAIN pillu mieles, en mä ainakaan tyydy pilluun. Mä haluun kokonaisen naisen, ja elämänkumppaniks. En panokumppaniks!


      • Kaiken kokeillut.
        mitä tarvitaan? kirjoitti:

        On se vitun kumma juttu että jos joku deittailee niin luullaan heti että sillä on VAIN pillu mieles, en mä ainakaan tyydy pilluun. Mä haluun kokonaisen naisen, ja elämänkumppaniks. En panokumppaniks!

        Se on kuule ihan sama mitä haet,jos et ole SAATANAN HYVÄNNÄKÖINEN PLAYBOY,niin taatusti ei tipu elämänkumpania pillusta puhumattakaan!
        Suomalaiset naiset on helvetin ylpeitä kusipäitä ja puhun tatuusti kokemuksen syvällä rintaäänellä.


      • muut ovat
        mitä tarvitaan? kirjoitti:

        On se vitun kumma juttu että jos joku deittailee niin luullaan heti että sillä on VAIN pillu mieles, en mä ainakaan tyydy pilluun. Mä haluun kokonaisen naisen, ja elämänkumppaniks. En panokumppaniks!

        sen jälkeen,pelkkiä kalajuttuja.


      • Nainen 86
        mitä tarvitaan? kirjoitti:

        On se vitun kumma juttu että jos joku deittailee niin luullaan heti että sillä on VAIN pillu mieles, en mä ainakaan tyydy pilluun. Mä haluun kokonaisen naisen, ja elämänkumppaniks. En panokumppaniks!

        Ihailen asennettasi,sinulla tuntuu olevan arvot kohdallaan! Kiitos siitä,että kaltaisiasi miehiä on yhä olemassa=)


      • Juuri näin se menee
        Kaiken kokeillut. kirjoitti:

        Jos et saa pillua baarista,niin hyvää treffipalstaa ei olekaan.
        Niiltä saat kyllä naisia helposti treffeille,mutta jos et ole helvetin hyvän näköinen playboy,niin turha kuvitella että se johtaa mihinkään.

        Ruma ei saa baarista eikä netistä.


      • löytyy,löytyy
        mitä tarvitaan? kirjoitti:

        On se vitun kumma juttu että jos joku deittailee niin luullaan heti että sillä on VAIN pillu mieles, en mä ainakaan tyydy pilluun. Mä haluun kokonaisen naisen, ja elämänkumppaniks. En panokumppaniks!

        Entäpäs ne eräät naiset jotka on olleet naimisissaolevien salaisina seuralaisian ja lopettaa salasuhteensa.Pikkasen vanhempina alkavat hakemaan "kunnollista " miestä.
        Elikkä "kunnollinen" mies siis sitä jo vanhepaa naista joka on menettänyt sen parhaan kukoistuksensa alkaisi ihailemaa ja rakastamaan.
        Pitäisi elää se entisen miehen mukaan joka on saanut ilmista tussua vuosia ja sitten kyllästynyt salakuppaniinsa.


    • deittisivut
      • Sinkku mies

        Onpa tosi hyvä linkki. Naisten ilmoituksia sitten löytyy kokonaista 5 kpl !! Siinä sitä on vara valita. Aika kaukana vielä ollaan niistä parhaista.


      • porukkaa käyttämään
        Sinkku mies kirjoitti:

        Onpa tosi hyvä linkki. Naisten ilmoituksia sitten löytyy kokonaista 5 kpl !! Siinä sitä on vara valita. Aika kaukana vielä ollaan niistä parhaista.

        tota sivustoo enemmän niin kyl sinne sit naisiakin tulee, porukka vaan on niin fakkiutunu tähän roska-Suomi24:ään ettei se halua kokeilla jotain uutta! Kaikkee mikä on uutta aina vastustetaan eikä haluta kokeilla, tyhmää!

        PS. en ole ton sivuston ylläpitäjä mut mulla on siellä ilmoitus.


    • Voi, voi....

      Kyllähän juttu on näin,että treffipalstat ovat täyttä soopaa. Harvoin onnistuu kuin yhden illan juttu ja uskon että harvat ovat sitä hakemassa.
      Yksinäisiä,parisuhdehakuisia ihmisia Suomessa paljon....ikävää, ettei nämä "seksipalstat" toimi muuten kuin siinä yhdessä asiassa.

    • löytyy...

      ja kaikki ilmasia.

      iskuri
      treffit
      senssit
      seuraa
      nettitreffit
      deitille
      ilmainen-treffi
      treffisivu
      suomideitti fi
      happypancake
      romassi
      nettideitti
      deitti24 fi
      treffeille
      deittitreffit
      nettiseuraa
      pikkusormi (5v ilmainen)
      treffipalsta
      sinkkutreffit
      deitille eu
      suomideitti com
      soulmate
      okcupid
      aurinkokivi

      Suoria linkkejä ei viitsi laittaa samaan viestiin koska joku pakkomielteinen häirikkö terroristi kitisee jostain käsittämättömästä syystä kaikki poistoon ylläpidon suosiollisella avustuksella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe