Lävistyspihdit?

HilppaUZ

Osaisiko kukaan sanoa että pystyykö jostain tilaamaan lävistyksiin tarvittavia pihtejä? Lävistysliikkeet joista oon kysyny ei ole myynyt.. Ajattelin että jos jostain netissä pystyisi tilaamaan..

7

5269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyt.

Ja ihan piruuttani jopa vastaan, että kyllähän niitä saa tilattua.

http://www.crazy-factory.com/

Vasemmalta osio Piercing-tools, sieltä löytyy jos jonkinmoista tarviketta.

Olkaa hyvä vaan.

• säälilaulu

Mee ottaan liikkeeseen lävistys, Tauno! Turha ruveta ite yrittämään tökkiä.

• HilppaUZ

En mä niitä pihtejä oo itelle hankkimassakaan, oon iha liikkeessä käyny laittamassa kaikki omani, yhtä lukuun ottamatta jonka tosin laittoi kaveri joka on jo vuosia "harrastanu" lävistyksiä..

• Lary
        HilppaUZ kirjoitti:

En mä niitä pihtejä oo itelle hankkimassakaan, oon iha liikkeessä käyny laittamassa kaikki omani, yhtä lukuun ottamatta jonka tosin laittoi kaveri joka on jo vuosia "harrastanu" lävistyksiä..

Jos tiedät mitä välineillä teet niin tiedät myös mistä niitä hankkia...

• knuscha

Luulisin että naulat ja pihdit saa apteekista.. eihän ne mitään erikois työkalutja ole. joo mut jos ei apteekista niin sitte tuolta crazy factorysta saa.

• ...

Jos haluaa säästää selvää rahaa ni pistää tommoset itte. Ei satu sen enempää ku ammattilaisen pistämänä ja yhtä hyvin sen saa pysymään puhtaana ja terveenä (HUOM! Puhtaus tärkeää!).
        Pistipä kaverille napakorun ammattilainen ja kipeenä oli pitkään ja monet tulehdukset tuli. Itte pistin omani eikä kivusta/tulehduksesta tietoakaan. Pienellä itterohkasulla ja nipistyksellä on monet sataset säästetty ;)

• Rautaturpa
        ... kirjoitti:

Jos haluaa säästää selvää rahaa ni pistää tommoset itte. Ei satu sen enempää ku ammattilaisen pistämänä ja yhtä hyvin sen saa pysymään puhtaana ja terveenä (HUOM! Puhtaus tärkeää!).
        Pistipä kaverille napakorun ammattilainen ja kipeenä oli pitkään ja monet tulehdukset tuli. Itte pistin omani eikä kivusta/tulehduksesta tietoakaan. Pienellä itterohkasulla ja nipistyksellä on monet sataset säästetty ;)

.. Mutta ongelma piileekin siinä, että jotkut osaamattomat pellet menevät lävistelemään itseään vääriä välineitä käyttäen, ja aiheuttaen samalla itsensä vaaraan. Jos ei ole oikeita välineitä käytössä eikä tiedä tasan tarkkaan miten ja mihin lävistys tulee tehdä, älä tee sitä. Naurettavaa ja todella edesvastuutonta puuhaa lähteä leikkimään reikämestaria vain sen takia että pääsee halvemmalla.

Kyllä loppuu rei'itys nopeasti kun tuleekin pahempia komplikaatioita lävistyksen kanssa, tai kun huomataan että on neulalla sohiessa aiheutettukkin hermovaurioita.

Mutta onnea näille piittaamattomille ihmisille. Ei niistä vaaroista turhaan varotella. Mikäli naapurin Pekalla onnistui itse tehty lävistys hyvin, ja paranikin moitteettomasti vaikka käytössä oli ollut voimapihdit ja paskainen hakaneula, ei se tarkoita että kaikilla niin hyvä onni olisi. Miksi ottaa riski?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe