dead kennedys

fds

noh kertokaapas mitkä kipaleet on tämän hetken suosikkejanne... niini kova bändi ettei parhaita biisejä pysty listaamaan mutta tämän hetken suosikit...
omat on : mtv get of the air
in sight
your emotions

11

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Ramone

      Aina välillä tulee Kennedysia kuunneltua. Omat tämänhetken suosikkibiisit ovat ehkä:

      Kill The Poor
      Rawhide
      I Fought The Law
      Pull My Strings
      Police Truck

    • S.W.M.H.

      Moon Over Marin

    • vanha ukko

      We've Got a Bigger Problem Now
      Bleed for me

      • Punk-rok Girl

        Mä en tykkää noista kalkkisbändeizt !!!!! Simple Plan, Good Charlotte !!!! ( IHQ !!!!! ) Ja kaikki muu.... Siis, miks noi voi olla hyviä ? Ei noi soi eez koskaan MTV:l tai muual ??? HÄ !!!!??? Oxettaa tollane punk-puritanismi !!!


      • jeesus oli homo jätkä
        Punk-rok Girl kirjoitti:

        Mä en tykkää noista kalkkisbändeizt !!!!! Simple Plan, Good Charlotte !!!! ( IHQ !!!!! ) Ja kaikki muu.... Siis, miks noi voi olla hyviä ? Ei noi soi eez koskaan MTV:l tai muual ??? HÄ !!!!??? Oxettaa tollane punk-puritanismi !!!

        -.- kyse ei ole puritanismista (hyvä veto muuten ihqdaa tenixiltä) vaan asia on niin että kumpikaan ei vastaa määritystä "punk". nuo molemmat ovat pop-musiikkia. jos asiaa joko SP:stä tai GC:stä, postaa ne pliis pop palstalle, ei punk palstalle.

        ps. punk ei kuulu MTV:lle. punk syntyi kaupallisuutta, ja POP musiikkia vastaan.


    • gazpacho

      In God We Trut Inc. Kokonaisuudessaan...

      Yhtä kova paketti kuin Slayerin Reign in Blood

    • o punk palstal?

      eix toi kenedys oo klassikko osastoo niinku elvis. Punk on green day, good charlotte, ja kaikki muu kova

    • Punkk

      Kennedyksen biisit joista pidän ovat Holiday in cambodia,police truck,viva las vegas,mtv get off the air niitä hyviä biisejä noilla on todellakin niin paljon että pitäisi luetella melken kaikki hyvät levyt eli..kaikki kennedyjen levyt!Sille joka kirjoitti ettei kennedys muka ole punkkia niin mitä luulet niiden GOOD Charlottejen jätkien kuunnelleen kun he olivat teini-iässä??Varmaankin ELÄKELÄISTEN HUMPPAMUSIIKKIA!!!!!!JA LETKAJENKKAAA!!!

    • NeuroticOutsider

      ehkä California über alles, Holiday in Cambodia ja MTV get of the air.

      • Jello B

        Mihin unohtui klassikot

        Too Drunk To Fuck
        Let's Lynch the Landlord
        Police Truck
        Nazi Punks Fuck Off


    • Anonyymi

      ...Cambodia.
      Kuulin radiosta.
      Jäi lähtemättömästi mieleen.(Luultavasti myös uutiskuvien takia, mitä silloin oli.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe