Että mies etsii naiskumppania pelkästään ystäväksi? Omasta mielestään tositarkoituksella?
Olisiko kyseessä vain heteromaineen ylläpito?
Onko mahdollista?
8
948
Vastaukset
- Aijai kyllä...
...olet viksu ja viisas!
HeteroMIES ei koskaan pysty VAIN ystävyyteen NAIsen kanssa. Senhän nyt tietää...aivoTONkin.
; ))- hossi
Tsot. Silkaa puppua toriset :o)))
- tuliko puun takaa?
ettäkö ihminen voisi kerrankin olla ihminen toiselle?
m- ap.
Idealismi sucks.
Kyse on siis ns. parisuhteessa elämisestä.
- Tyyne
Tää ei varmaan ihan suoraan liity tähän, mutta tuli mieleen yksi tapaus muutaman vuoden takaa. mies tuli baarissa juttelemaan, siinä sitten tanssittiin ja höpötettiin mukavia. Sitten tuli kotiinlähdön aika ja mies pyysi puhelinnumeroa ja ehdotti, että käytäisiin kahvilla. No mikäpä siinä, käytiin sitten kahvilla ja tulikin ilmi, että hän oli varattu!? Siitä ei ollut puhe baari-iltana, hän kuitenkin toivoi, että oltaisiin kavereita...
Ihmettelin, että mitä hänen tyttöystävänsä siitä ja kuulemma se oli ihan ok, että heillä molemmilla voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. No, eihän siitä mitään ystävyyttä tullut, tuskinpa olisi tullut mitään muutakaan vaikkei hän olisi seurustellut. Mutta minua jäi ihmetyttämään, että mitä hittoa sitä baarista ystäviä etsii!?
Tuli mieleen, että ehkä tilanne oli sellainen, että hänen tyttöystävällään oli paljon miespuolisia kavereita ja hänkin sitten halusi hankkia sellaisia...no en tiedä..kaikennäköisiä... - ystäviä ja miksei
se ystävä vois olla yhtähyvin nainenkin. Toisaalta se voi johtaa myöhemmin parisuhteeseen, ja ne kestääkin paremmin sellaset alunperin ystävyydestä alkaneet parisuhteet.
Juu, ystävää minä vain sillä senssi-ilmoituksella.......
- voi olla
pelkästään hyväksi jos miehellä on nainen ystävänä, ehkä miesten kesken he eivät voi kaikesta keskustella. Mielestäni tällainen ystävyys on avartanut näkemyksiäni miesten maailmasta aika paljon ja varmasti mies on kokenut tämän samoin. Avarakatseisuutta hyvät ihmiset, ei kaikki tunne toisiaan kohtaan seksuaalista vetovoimaa, joten ystävyys on sillain "vaaraton" vaikka molemmilla onkin puolisot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881