ABSOLUTT TORR

kysymyksiä

jos käyttää torria, niin voiko sen kanssa yht'aikaa käyttää normi dödöö?
paljon AT apteekissa maksaa?
olen niin kauan kärsinyt märistä kainaloista, et tänä kesänä se saa perkele loppua!!
löytyy kyllä niin suuret läiskät kainaloista että oikeen hävettää...
ISO kiitos kaikille jotka antaa vastauksia kysymyksiin!

17

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susa

Heissan! Itse kärsin samasta ongelmasta vielä viime kesänä, mutta onneksi löysin avun absolut torrista, on kyllä kokeilemisen arvoinen tuote, mutta onhan siinä haittapuoletkin, kuten kirvely/kutiaminen. Ei ole muita dödöjä tarvinnut siis vuoteen käyttää, niin ja toi yksi pullo kesti mulla melkein vuoden. Hintaa sillä on noin 10 euroa.

• vastauksestasi

pitänee mennä huomenna apteekkiin!

• -SS-
        vastauksestasi kirjoitti:

pitänee mennä huomenna apteekkiin!

Ihan mieletön tuote...olen käyttäny jo vuosia...sitä ennen kainalot oli aina märät ja sai hävetä hikiläikkiä...laitan kyllä myös normi dödöä suihkun jälkeen.
        kerran viikossa vaan yöksi torria kainaloon ja enää ei tarttee miettiä että voiko käyttää tiukkoja puseroita :)
        Ja pullo tosiaan kestää varmaan vuoden!

• vissiin uskoa
        -SS- kirjoitti:

Ihan mieletön tuote...olen käyttäny jo vuosia...sitä ennen kainalot oli aina märät ja sai hävetä hikiläikkiä...laitan kyllä myös normi dödöä suihkun jälkeen.
        kerran viikossa vaan yöksi torria kainaloon ja enää ei tarttee miettiä että voiko käyttää tiukkoja puseroita :)
        Ja pullo tosiaan kestää varmaan vuoden!

kun niin moni sitä lääkettä hehkuttaa!

• WhiteTeeth

Absolut Torr pitää muistaa laittaa kuivalle ja puhtaalle iholle ja vain kerran viikossa. Jos on kostea tai epäpuhdas/hikinen iho, alkaa aine kirvelemään ja kutiamaan todella paljon. Sitä ei kannata myöskään käyttää kainaloihin heti sen jälkeen kun on poistanut kainalokarvat. Silloin kirvely ja kutina on jo aivan mieletöntä! Loistava tuote, sopii hyvin myös käsiin ja jalkoihin. Samaan aikaan voi tietysi käyttää muutakin deodoranttia, mutta miksi käyttää?

• hikkilä
        WhiteTeeth kirjoitti:

Absolut Torr pitää muistaa laittaa kuivalle ja puhtaalle iholle ja vain kerran viikossa. Jos on kostea tai epäpuhdas/hikinen iho, alkaa aine kirvelemään ja kutiamaan todella paljon. Sitä ei kannata myöskään käyttää kainaloihin heti sen jälkeen kun on poistanut kainalokarvat. Silloin kirvely ja kutina on jo aivan mieletöntä! Loistava tuote, sopii hyvin myös käsiin ja jalkoihin. Samaan aikaan voi tietysi käyttää muutakin deodoranttia, mutta miksi käyttää?

Onneksi se on keksitty!
        Laitan sitä talvella jalkoihin, niin ei tarvitse hävetä jalkahien hajuakaan niin paljon.

• WhiteTeeth
        hikkilä kirjoitti:

Onneksi se on keksitty!
        Laitan sitä talvella jalkoihin, niin ei tarvitse hävetä jalkahien hajuakaan niin paljon.

Absolut torr ja karbamidi hammasvalkaisu ovat jumalan lahjoja meille naisille...ja tietysi myös miehille. Helpottavat huomattavasti arkipäivän elämää!
        PS. muista että laitat aivan kuiviin ja puhtaisiin jalkoihin, niin vältyt tuolta kutinalta ja kirvelyltä.

• 12345
        WhiteTeeth kirjoitti:

Absolut torr ja karbamidi hammasvalkaisu ovat jumalan lahjoja meille naisille...ja tietysi myös miehille. Helpottavat huomattavasti arkipäivän elämää!
        PS. muista että laitat aivan kuiviin ja puhtaisiin jalkoihin, niin vältyt tuolta kutinalta ja kirvelyltä.

siitä hammas valkaisusta? olen ajatellut kokeilla niitä uusia kyniä...olisko Dental merkkisiä...mutta mikäs toi sitten on ja mistä saa? hinta?

• WhiteTeeth
        12345 kirjoitti:

siitä hammas valkaisusta? olen ajatellut kokeilla niitä uusia kyniä...olisko Dental merkkisiä...mutta mikäs toi sitten on ja mistä saa? hinta?

Se on samaa ainetta mitä hammaslääkäri käyttää valkaisuun. Saman hammasvalkaisun voi siis tehdä kotona tosi halvalla. Aineen kanssa käytetään muotoiltavia hammaslastoja ettei ainetta mene ikeniin ja suuhun. Kaikki tavarat on mukana pakkauksessa. Maksaa 35 euroa.Unoda ne kynät, niissä on joissain karbamidi peroxidia, mutta aivan liian vähän että todella antaisivat hyvän tuloksen.

• 12345
        WhiteTeeth kirjoitti:

Se on samaa ainetta mitä hammaslääkäri käyttää valkaisuun. Saman hammasvalkaisun voi siis tehdä kotona tosi halvalla. Aineen kanssa käytetään muotoiltavia hammaslastoja ettei ainetta mene ikeniin ja suuhun. Kaikki tavarat on mukana pakkauksessa. Maksaa 35 euroa.Unoda ne kynät, niissä on joissain karbamidi peroxidia, mutta aivan liian vähän että todella antaisivat hyvän tuloksen.

Nii kerrotko vielä että mitä voin ostaa?
        Kiitos :)

• WhiteTeeth
        12345 kirjoitti:

Nii kerrotko vielä että mitä voin ostaa?
        Kiitos :)

Eritäin matalalla profiililla voin kertoa että saat ainetta netistä: http://clik.to/valkaisu tai www.dentway.fi.
        Vielä tuosta ABSOLUT TORRISTA,haha. meillä on ollut niin tiukka mainoskamppanja, että aion kopioida ton keskustelun ja lähettää sen valmistajalle tänne Tukholmaan :D Otan yhteyttä jos saadan ilmaiset tuotteet. Aina kannattaa yrittää!

• märkäkainalo

todellakin, mutta miksi käyttää tavi dödöä sen kanssa? Jotain tuoksua voi kyllä suihkutella, mutta en menisi enää muuta kainaloihin lisäämään =)

Itse joudun käyttämään joka 2. yö, sillä olen ehkä tullut immuuniksi tuotteelle tai sitten olen vaan niin hikoilevaa sorttia =(

Kannattaa ostaa, en eläisi ilman sitä!

• immuuni?

käytin itsekin joskus aikoinaan torria, todella tehokasta, sai siivota, lenkkeillä ja käydä saunassa ja kainalot vaan oli aivan kuivat. sitä ei kestänyt ikuisuutta vaan muutaman viikon jälkeen tuote ei enää tehonnutkaan yhtä hyvin. kainalot alkoivat kostua vaikka käytin ohjeiden mukaan ja enemmänkin!

ovatko muutkin huomanneet saman?

• kävin ostamassa

saas nähdä pukkaako soijaa enää huomenna päälle. äsken kävin hakemassa apteekista putelin torria.
      Toivon todellakin et sais olla lopun elämää kuivin kainaloin. helpottais oloa kummasti. toivon parasta..

• WhiteTeeth

Teit hyvän ostoksen! Nyt sulla alkaa onnellinen elämä! Ei taatusti hiki pukkaa läpi,haha...saiskohan tässä kohta tolta valmistajalta ilmaisia dödöjä kun ollaan näin kehuttu;)
        Vaikka hiki valuu otsalta silmiin, niin on se mukava että ainakin kainatot on kuivat:D

• :o)
        WhiteTeeth kirjoitti:

Teit hyvän ostoksen! Nyt sulla alkaa onnellinen elämä! Ei taatusti hiki pukkaa läpi,haha...saiskohan tässä kohta tolta valmistajalta ilmaisia dödöjä kun ollaan näin kehuttu;)
        Vaikka hiki valuu otsalta silmiin, niin on se mukava että ainakin kainatot on kuivat:D

edellisenä iltana vaan torria kainaloon ja sit aamulla ajat karvat pois ja samalla peset torrit.
        Kärsii hyvin tanssia koko yön hihattomassa mekossa eikä hiki saa tanssiparia pyörtymään.

• toimii !
        WhiteTeeth kirjoitti:

AT:stä on erittäin suuri apu arkiseen elämään. viime yönä oli AT:et kainaloissa, ja aamulla ennen töihin menoa pesin kaikut puhtaaks ja laitoin viel omat dödöt torrin päälle, et sais vähän tuoksua messiin.
        Ei kertaakaan koko päivän aikana valunut hikeä kylkeä pitkin kohti housun saumoja! että on siisti fiilis! ihme kyllä etten aiemmin ollut kuullut tästä aineesta...hö...vuodesta -93 asti oon hikoillut kun pieni sika. nyt se onneksi loppui! JEAH!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1300
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      971
    3. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      289
      722
    4. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      16
      696
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      690
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      617
    7. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      533
    8. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      525
    9. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      203
      519
    10. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      37
      517
    Aihe