Hei!
mulla on kerroksittain leikattu aika ohut olkapäille ylettyvä tukka ja haluan laittaa pidennyksen...
Joten tietoa ja kokemuksia kaipailen eri menetelmistä, mikä hellävaraisin omille hiuksille?
Kuinka kauan kestää ja mitä maksaa...
kertokaa jos on kokemuksia!
Kiitos!
Pidennys tietoa
9
1752
Vastaukset
- JJV
Moi!
Mulla on ollut nyt joitain viikkoja ompelutekniikalla tehty aitohiuspidennys. Omat hiukset olivat vähän yli olkapäiden ja myös kerroksittain leikatut ja suhteellisen ohuet. Nyt hiukset ovat alaselkään asti ja todella luonnollisen näköiset. Ainoa ongelma, joskin todella häiritsevä, on päänahan ärsyyntyminen ja siitä johtuva kutina. Siihen sain tosin avun sekä kampaamo- että apteekkituotteista (apteekki:hydrokortisoniliuos, kampaamo: Sim System4: Therapeutic Tonic). Ompelupidennyksen hyväksi puoleksi voi lukea sen hellävaraisuuden. Sen ei pitäisi vahingoittaa omia hiuksia lainkaan, kun taas sinettipidennyksistä olen kuullut ikäviä tarinoita, kun omia hiuksia lähtee tuppoina sinettien mukana. Tämä tosin saattaa johtua epäpätevästä laittajastakin. Toinen etu ompelupidennyksessä on se, että hiuksia voi pestä, käsitellä jne. ihan kuin omiakin hiuksia miettimättä, liuottaako jokin shampoo tms. sinettejä irti. Ainoa syy, mitä ompelupidennyksen huonoksi puoleksi keksin on, että se on lyhytaikaisempi (tosin myös halvempi) ratkaisu kuin sinettipidennys. Ompelupidennys pysyy hyvänä maksimissaan kolme kuukautta, kun taas sinettejä voi pitää jopa puoli vuotta.
Koska sinulla on jo valmiiksi kerroksittain leikatut hiukset, niitä ei tarvitse leikata sen kummemmin pidennystä laitettaessa. Omalle pidennykselleni tuli hintaa 285 euroa (55 cm hiuksilla) Helsingissä, mutta hyvä puoli on se, että hiukset hyvin hoidettuna säilyvät varmasti ainakin vuoden, joten korjauttaessa ei tarvitse maksaa kuin työstä. Silloin puhutaan jo ihan "normaalista" naisen kampaamokäynnin rahanmenosta. - ompelupidennystä
Hei! Eli suosittelen myös ompelupidennystä. Ja kyllä se kestää hyvänä 4 kk ellei sitten itseä ala jo ärsyttämään kun letit alkavat roikkua oman hiuksen kasvun mukana. Oma terve hius ei vaurioitu lainkaan ja kun pidennys puretaan, pois lähtevät vain pidennyksen aikana hiuksiin jäänyt kuollut hius. Ja sinettejä ei todellakaan voi pitää puolta vuotta! Tällöin oma hiushan on normaalilla kasvulla kasvanut 6 cm, eli sinetti osa on 7cm juuresta alaspäin ja kauhean näköinen. Itselläni sinetit alkoivat rastoittua juuresta jo yhden kk jälkeen ja 2 kk jälkeen poistin , että sai edes osan hiuksista pelastettua. Sinetit jättivät tuppoja päähän kun oli katkenneet omat hiukset. Eikä ollut ainakaan epäpätevästä laittajasta kiinni. Itse teen ammattitaidolla ompelupidennyksiä työn ohella kotona edullisesti. Työstä otan 100e ja materiaalit maksavat (erittäin hyvä aitohius, tulee Englannista) 40-70e riippuen pituudesta. Teen pidennyksiä pääkaupunkiseudulla. Jos kiinnostuit ota yhteyttä [email protected].
- pöppölö
No toi nyt on ihan kakkaa, että alkoi noin nopeasti rastoittumaan.
Ammattilainen varsinkin osaa hoitaa pidennyksensä niin, että se ei rastoitu. Itselläni ollut sama sinettipidennys kohta 4kk kiinni, muutamia osioita vaihdettu.
Toiset tykkää sineteistä, toiset ompelupidenn.
Ja pidennys on paljon tekijästä tekijästä kiinni.
Itselläni ollut ompelupidennys 2kertaa ennen näitä, toisella kertaa sen teki joku puoliamatööri ja toisella kertaa liikkeessä. Toi eka pidennys repsahti sivuista jo toisen vkon jälkeen, toinen pysyi 2½.3kk muistaakseni.
Ootko se sama kotipidentäjä joka viimeksi lupaili ihmisille täällä palstalla ompelupidennyksille 4-6kk kestoa?
Kun taas ns.pidennysliikkeiden sivuilla lupailtiin n 2-3kk, jonka jälkeen nosto/korjaus.
Realiteetit kehiin. Ansaitse toki lisärahaa, mutta anna vain infoa jonka itsekin tiedät 100% oikeaksi :)
- kampaaja
suosittelen pidennyksiä lämpimästi. nyt suomeen tullut teippipidennys ei vahingoita omia hiuksiassi ollenkaan se on täysin turvallinen.
hiuksen aloitus kustannukset ovat samat kuin laittaisit sineteillä mutta nämä teippi pidennykset saa hiuksiin 15 kertaa uudestaan.
tulos on super luonnollinen ´pidennykset on tehty eurooppalaisesta hiuksesta .jokainen jolle olen itse nämä laittanut ovat haltioissaan
paras pidennys tekniikka IKINÄ.- -R-
minkä hintainen toi teippi pidennys on? ja kuinka kauan kestää?
onko mitään sivustoa netissä mistä saisin tietoa? ja missä sellasia laitetaan?
Kiitos vastauksista kaikille! - kampaaja23
-R- kirjoitti:
Kiitos vastauksista kaikille!Ei teippipidennykset nyt ihan noin ihanat ole. Lukekaakas hieman keskustelupalstoja joissa niistä keskustellaan.
Monilta ne ovat irronneet jo parissa vkossa tai alkaneet repsottaa jostain reunasta.
On aika kova hinta niin pienestä ajasta.. - Ollut jo 7kk
-R- kirjoitti:
Kiitos vastauksista kaikille!teippipidennys ollut tosiaan tuon 7kk. aluksi tuntui että mihin sitä tuli päänsä pistettyä. mut sit tottu. kun pitäisi huoltaa, otin ite irti, irrotin omat irroneet ja pesin pään hyväksi,annoin hyvästi kuivata, ja laitoin uudestaan. seuraavalla kerralla kävin kampaamossa nostattamassa, laitettiin uudet teipit,jotta pito pysyy. suosittelen. oulussa ainakin hedgame ja anne
- Tinttiina
Ollut jo 7kk kirjoitti:
teippipidennys ollut tosiaan tuon 7kk. aluksi tuntui että mihin sitä tuli päänsä pistettyä. mut sit tottu. kun pitäisi huoltaa, otin ite irti, irrotin omat irroneet ja pesin pään hyväksi,annoin hyvästi kuivata, ja laitoin uudestaan. seuraavalla kerralla kävin kampaamossa nostattamassa, laitettiin uudet teipit,jotta pito pysyy. suosittelen. oulussa ainakin hedgame ja anne
Moikka
Mulla on ollut sinettipidennys nyt kahdesti ja se tosiaan on rasittanut hiuksiani aikalailla. Olen jäänyt koukkuun pitkään tukkaan joten ajattelin kokeilla tuota teippipidennystä. Voitko kertoa tarkemmin että minkälaisissa osioissa se laitettiin ja miten ne sijoiteltiin tuonne pääkoppaan=)??? Onnistuiko se laittaminen sinulta itseltäsi hyvin??? Oletko käyttänyt muiden kuin hedgamen palveluita Oulun seudulla?? Tiedätkö ketään kuka osaisi laittaa teippipidennyksen ja vähän edullisemmin?? Sitten vielä viimeinen että onko se hiusnauha samaa kuin noissa ompelupidennyksissä??? Kiitän jo etukäteen jos jaksaisit vastailla=) - terhi
Tinttiina kirjoitti:
Moikka
Mulla on ollut sinettipidennys nyt kahdesti ja se tosiaan on rasittanut hiuksiani aikalailla. Olen jäänyt koukkuun pitkään tukkaan joten ajattelin kokeilla tuota teippipidennystä. Voitko kertoa tarkemmin että minkälaisissa osioissa se laitettiin ja miten ne sijoiteltiin tuonne pääkoppaan=)??? Onnistuiko se laittaminen sinulta itseltäsi hyvin??? Oletko käyttänyt muiden kuin hedgamen palveluita Oulun seudulla?? Tiedätkö ketään kuka osaisi laittaa teippipidennyksen ja vähän edullisemmin?? Sitten vielä viimeinen että onko se hiusnauha samaa kuin noissa ompelupidennyksissä??? Kiitän jo etukäteen jos jaksaisit vastailla=)oulussa teippipidennyksiä, ainiin, paitsi mp salonki jonne soitin niin hinnaksi sanottiin yli 800euroa!
hedgamessa 400 ja todella hyvä hinta-laatu suhde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793