Voiko nainen kutsua miestä babeksi?Vai kuuluuko tämä nimitys yksinoikeudella naiselle?
Voiko nainen kutsua miestä babeksi?
10
3432
Vastaukset
- _naikkonen_
mies haluaa olla BABE!!!
- >Nainen<
haluaa olla naikkonen???
- Pieksut!
Tsiisus miten vapaamielistä! Babe on yhtä ku tyhmä blondi nainen ja macco taas on yhtä ku karvarintanen italiaano ja honey taas on marilynwannabee. Niin se menee.
Älä sää mee sekottaan selkeitä kuvioita! - yleisneuvoja
Ei voi kutsua. Sakot tulee.
- xXXXx
totta hitossa nainen voi kutsua miestä babeksi !
Miksi ei voisi ? Siitä vaan, anna palaa.. :) - työsuojeluvaltuutettu
työaikana on jyrkästi kiellettyä!
- Spielerin
Väittäisin, että kukaan aikuinen mies tai nainen EI halua tulla kutsutuksi babeksi. Sehän on oksettava nimitys. Sen lyö laudalta vain tilanne, jossa mies kutsuu naisystäväänsä/vaimoaan mammaksi. Hyi hitto.
- rakkaalla on monta nimeä
Kyllä minä ainakin kutsun miestäni babeksi :) ja hän myös minua. Käytämme myös sanoja babe-possu, possu, pupu, pupsi, hupsu, hupsi, tiikeri, sokeripala, sokerinamuseni, namupala, herkkupeppu, hani, kulta, kultsi, muru, kultamuru, murmeli, kultamurmeli, sokerimurmeli, rakastaja, pantteri ym ym.
Ja tää on ihan totista totta.- kun ihanaa
Löytäsinpä minäkin kultamussukan itselleni niin voisimme keksiä omat hellittelynimet toisillemme.=))
- PRO-rap-artist
Räppihemmot ja skeittarit voi, englannin kielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713