Tällaisen gallupin järjestäisin. :) Tässä on muuten myös muita kysymyksiä liittyen peleihin. Kiitos vastaaville ja vastanneille.
FireRed vai LeafGreen??
5
393
Vastaukset
- elämä on...
B, A, A, B, C, A, A
- Dark-Blastoise
1. Kummassa on paremmat pokémonit? (Esimerkkejä?)
b) LeafGreen esim: Mantine, Misdreavus (tai miten kirjotetaankaan) ja Sneasel (tai mikälie)
2. Paras aloituspokémon?
c) Squirtle
3. Onko eliittinelikko vaikea voittaa?
a) ei ole
4. Onko aivan samankaltainen kuin Red, Blue jne?
c) joitain eroavaisuuksia löytyy
5. Grafiikat?
c) Suunnilleen Rubyn ym. tasoa (eeh... jos tajusin kymysyksen oikein:))
6. Itselläsi...
b) ...on LeafGreen
7. Kumpi on kokonaisuutena parempi?
b) LeafGreen (ja sekin vaa sen takii et siin saa edellämainitut Pokét ja mulla on se:)) Anteeksi, että käytin copypastea, mutta näin saat selvemmät vastaukset:
1. Kummassa on paremmat pokémonit? (Esimerkkejä?)
b) LeafGreen, siinä saa Mantinen =) ym. kivoja
2. Paras aloituspokémon?
b) Bulbasaur, sille saa kaikkia kivoja iskuja >=)
3. Onko eliittinelikko vaikea voittaa?
c) riippuu tiimistä (Jos on suunnitelut alussa jo hyvän tiimin yms.)
4. Onko aivan samankaltainen kuin Red, Blue jne?
b) ei todellakaan(!)
5. Grafiikat?
c) Suunnilleen Rubyn ym. tasoa (´´Pyöreät´´ muodot =))
6. Itselläni...
b) ...on LeafGreen
7. Kumpi on kokonaisuutena parempi?
b) LeafGreen
Siinä se sitten olikin =).- K@y
Ei copypaste-menetelmä tuollaisessa vahinkoa tee. ;)
1.molemmissa yhtä hyvät
2.Charmander
3.riippuu tiimistä
4.jotain eroavaisuuksia löytyy
5.suunnilleen rubyn
6.LeafGreen
7.molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477