Elikkäs kyselisin vähän noiden hintoja. Mitä maksaa esim normaaliin tatuointiin verrattuna. Tiedän että on ainaki kaksi tapaa tehdä moinen viilto ja poltto. Kummalla tehdään esim käden ympäri ulottuva arpitatuointi? veikkaisin että polttamalla kun on noi suonet kuitenkin kohtuu näkyvillä. Paikka on kans mysteeri kun ei ihan joka tatuointi pulju tee arpitatuointeja.
Arpitatuointi
14
11593
Vastaukset
- -emäntä-
Oon yrittäny löytää artistia joka suostuis polttamaan lihaa mut kiven alla on kaikki piilossa. Halvempaa kun "tavan" tatska. Mikäs sua estää ittees ostamasta nipun rautalankaa, taivuttelet siitä mieleises kuvion ja kuumennat, ronski painallus muutaman sekunnin ajan ihoon.
- ....
Ei muuten mikään mut enpä ajatellutkaan ihan pientä kuvioo tehdä ja noiden isompien tekemisen ois parempi jonku kokeneemman hoitaa. Kun on kokenut viiltäjä/polttaja niin se tietää hiukan miten ne kannattaa tehdä.
- ruusu-rinsessa
.... kirjoitti:
Ei muuten mikään mut enpä ajatellutkaan ihan pientä kuvioo tehdä ja noiden isompien tekemisen ois parempi jonku kokeneemman hoitaa. Kun on kokenut viiltäjä/polttaja niin se tietää hiukan miten ne kannattaa tehdä.
Paradise helsingissä tekee noit polttoja yms. tatuointeja, eli kannattaa sieltä kysellä varmaa.
- jippii
ruusu-rinsessa kirjoitti:
Paradise helsingissä tekee noit polttoja yms. tatuointeja, eli kannattaa sieltä kysellä varmaa.
tampereella mad max tekee melkein kaikki mahdolliset lävärit,arvet,implantit ja yms.
- mustapikkukissi
Minä olen ehkä vähän teini, mutta tein arpitatuoinnin itse. Raavin haavan neulalla. Kun ei oo rahaa, voi epätoivoissaan itse yrittää. Otin riskin ja hieno tuli, kissintassu jalkapöydän päälle.
Pienessä tulehduksessa viikon ja revin ruven aina irti, liotin haavaa vedessä. Mutta enemmän innostaa ottaa joskus kun saa kunnolla rahaa, niin oikean tatuoinnin. :) Oma on nahkani :)- pistaassi
ite vetelin harpilla pienen ristin tohon vasempaan kämmenselkään. ollu jonkun puolisen vuotta ja alkaa jo vähän reunat haalistuu. täytyy aina välillä kaivella kait esiin. ei mitenkään tulehtunu eikä mitään, johtuen kait siitä että on niin pieni. tarkotuksena olis kyl sit isompana ottaa ihan oikee arpitatska johonki.
- Crystal
Mä oon tehnyt kans itse..tähti oikeassa pohkeessa ja käsivarressa ruusu..ollu jo kumpiki 3 vuotta eikä ole yhtään mitenkää vaalentuneet. Pohkeen tähti tulehtu vähän, mut parani silti hyvin. Ajatuksena ei ollut itsensä satuttaminen tai "angstaaminen" vaan vaan kokeilu että jääkö mikään vähän monimutkaisempi kuvio ihoon vain vaan raapimalla..ja jäihän ne. Oma iho, kuten jo sanottiin ja oman järjen ja ymmärryksen kanssa kaikki on sallittua. En kadu :)
- Näätä P.
Crystal kirjoitti:
Mä oon tehnyt kans itse..tähti oikeassa pohkeessa ja käsivarressa ruusu..ollu jo kumpiki 3 vuotta eikä ole yhtään mitenkää vaalentuneet. Pohkeen tähti tulehtu vähän, mut parani silti hyvin. Ajatuksena ei ollut itsensä satuttaminen tai "angstaaminen" vaan vaan kokeilu että jääkö mikään vähän monimutkaisempi kuvio ihoon vain vaan raapimalla..ja jäihän ne. Oma iho, kuten jo sanottiin ja oman järjen ja ymmärryksen kanssa kaikki on sallittua. En kadu :)
Itsekin tein 7 -luokalla kokeilumielessä harpin avulla yhden bändin logon (Mew, enkeli) vasempaan nilkkaan sisäpuolelle, pysyi n. 3 vuotta, kunnes "lähti pois". ei sattunu (riippuu tietenki kipukynnyksestä), ei tulehtunu, kaks kertaa sen raapustin (eka kerta mustekynällä piirretyn kuvan päälle (ei ehkä paras tapa, vaikka ei mitään myrkytystä tullut) ja toka kerta samalla kun revin ruvet ja vuoti vähän verta), rupia irrotin useamminkin sitten jälkeen päin
- höhö
Näätä P. kirjoitti:
Itsekin tein 7 -luokalla kokeilumielessä harpin avulla yhden bändin logon (Mew, enkeli) vasempaan nilkkaan sisäpuolelle, pysyi n. 3 vuotta, kunnes "lähti pois". ei sattunu (riippuu tietenki kipukynnyksestä), ei tulehtunu, kaks kertaa sen raapustin (eka kerta mustekynällä piirretyn kuvan päälle (ei ehkä paras tapa, vaikka ei mitään myrkytystä tullut) ja toka kerta samalla kun revin ruvet ja vuoti vähän verta), rupia irrotin useamminkin sitten jälkeen päin
tein ittelleni arpitatuoinnin tyttöystävän nimestä tos kasiluokalla ihan aidolla linkkarilla
- Star_92
itse olen kans tehny : D tein mattoveitsellä tuohon vasemman jalan nilkkaan tähden eikä sattunu ja kohta puoleen teen käteen sellasen timantin (:
- linkkarilla
höhö kirjoitti:
tein ittelleni arpitatuoinnin tyttöystävän nimestä tos kasiluokalla ihan aidolla linkkarilla
Mulla oli ensin pelkät nimikirjaimet, jotka on nyt ainakin 6v vanhat ja eilen muokkasin sen niin et siinä lukee nyt 4 kirjaiminen nimi (avopuolisoni nimi, jonka kanssa menemme piakkoin naimisiin ja lapsikin on jo yritteillä). Kans linkkarilla tehty. Saas nähä kuinka näkyvät arvet tästä muokkauksesta tuli, vai tuliko liian himmeät. Mun iho yleensä arpeutuu kyl sillee et aika pienistäkin haavoista jää arvet, joten toivottavasti ei kaipaa lisämuokkausta.
- ite vaan
Niin tettä/tee esim. messingistä aihio mieleisellä mallilla?
Sitten kuumennat sen ja napakka painallus.
Näin toimin ite 10v. sitte ja sain tuohon ranteen ympärille komeen kuvion.
Kahteen kertaan piti tehä kun ekalla kerralla sattu iihna pikkasen.
(ja 2asteen palovamma X) Masokisti tekee mitä vaan.
Mut ei se enää näy, parantunu ja vaalentunu vuosien mittaan. - ottothegreat
itsetehtytoimii!
itse tein vasempaan käteen kirurginveitsellä sydämen ja aina kun alkoi parantumaan viilsin kuvion uudestaan auki. tarpeeksi terävällä kun tekee niin ei tunnu kyllä missään. on toi tossa jo pitkän aikaa ollu ja hienosti on pinnassa. - siinäpäoishyvä
http://www.larypiercing.fi siinä on alan huippuosaaja!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670