Romanttisin ravintola?

klottdjur

Kertokaapa mikä on mielestänne Helsingin paras ravintola kynttiläillalliselle.

34

35277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illalliseksi

      DTM

      • siiii

        vaikka luukkuun 2


      • TAPIIRI
        siiii kirjoitti:

        vaikka luukkuun 2

        MUN MIELESTÄ EHDOTTOMASTI POPULUS KALLIOSSA!!


    • Avulias

      Valhalla Suomenlinnassa oli aika mukava! Sitten illallisen jälkeen voi kävellä linnoituksissa ja kiirehtiä viimeiselle lautalle.

      • Piekkari

        Se on Zetor.


      • keitaassa
        Piekkari kirjoitti:

        Se on Zetor.

        20 tuoppia ja menee sitten rouvan kans puskaan ja antaa sille vähän kynttilää joka suunnasta..


      • hanna
        keitaassa kirjoitti:

        20 tuoppia ja menee sitten rouvan kans puskaan ja antaa sille vähän kynttilää joka suunnasta..

        Johan nyt kuulostaa kivalta.On yks kamalimmista paikoista mitä tiedän.Muutaman kerran käyneenä tiedän et siitä mestasta romantiikka kaukana.Nää vakkarispuget istuu siellä aamusta iltaan.Näkemyshän se on tuokin:)


    • mietinpä vaan

      no mikäs olis romanttisin ravintola turussa? :)

      • Nimetön

        Taitaa olla Helsingin junan ravintolavaunu


      • Romantiikan metsästäjä

        Morjes!

        Vastaan turkulaisten puolest, ku ne ei ite ehdi eli kesällä ehdottomasti laivaravintolat ja Ruissalon kartanoravintoloiden terassit kansallispuiston ravintolakahvila ja esim. Villa Saaron ulkopiha ihan Ruikkarin perällä parkkipaikan vieressä. Talvipaikoista en tiedä, ku ei ole paljon varaa syödä ulkona. Minulle on kelvannut Fontana sekä taidekahvilaravintola Aurajoen rannalla, mutta tänä kesänä remontoidaan joenrantaa, joten ei oikein sytytä nyt romanttisesti!


    • Hemmottelijat

      Ravintola Saslikilla on eri kokoisia tiloja, joista pääsalin yhteydessä oleva kahden hengen Timantti-sviitti on erittäin sopiva kahdenkeskiselle kynttiläillalliselle. Se on erotettu paksulla verholla pääsalista, joten siellä saa olla mukavan rauhassa. Sisustus on kaunis (tietenkin venäläiseen tapaan koristeellinen, joten ei sovi askeettiseen makuun). Palvelu on aina ollut erinomaista ja ruoka hyvää.

      • Juu....

        Joo ja hinnat on sitä luokkaa ettei köyhien tarvi vaivautua.


      • Hemmottelijat
        Juu.... kirjoitti:

        Joo ja hinnat on sitä luokkaa ettei köyhien tarvi vaivautua.

        Tässä kai etsittiin romanttisinta ravintolaa eikä halvinta ravintolaa? Saslik ei ole halpa mutta ei se nyt kyllä niiiiin kalliskaan ole. Ei nyt sentään mistään Savoysta puhuta!

        Ja me tosiaan silloin tällöin hemmottelemme itseämme eikä siitä ole edes huono omatunto. Viime viikonloppuna menimme lauantai-iltapäivänä puolen tunnin matkan päässä olevaan viiden tähden hotelliin, söimme siellä illalla kolmen ruokalajin illallisen alkudrinkkeineen ja viineineen, vietimme ihanan yön erittäin mukavassa huoneessamme ja aamulla lähdimme virkistyneinä pois. Lasku yhteensä 370 euroa eikä se minusta niin paljon ole (ja minä muuten tarjosin miehelleni koko lystin, koska juhlimme hänen synttäriään). Emme esim. polta, emme juo alkoholia juuri ollenkaan (paitsi silloin kun on aihetta juhlaan). Siinä säästyy rahaa sitten noihin pikku reissuihin jotka tuovat yllättävän paljon iloa parisuhteeseen.


    • Töölöbo

      Ainakin myöhemmin kesällä kun illat pimenee niin Töölönrannan terassi!!!! Yli-ihana ja roMaNttinen elokuisena, lämpimänä iltana.

      • Flickan2

        Töölönrannan terassi on myös mielestäni oikein romanttinen!


    • rollerri

      Hakamäen tori

      • Urbo II

        Mannerheikintieltä käännytään siinä Kolmen Sedän patsaan luona vasempaan, mennään Stoppan kellon ohi Kuppatorin suuntaan, ohitetaan Turmiokirkko ja Ruunanhaka ja siinähän se jo onkin - Hakamäen tori


    • Jippia jee ja niin eteenpäin

      Hotelli Sokoksen yläkerros (10) Siellä kynttilän valossa...

      • pippuripihvi, nam

        Se on kyllä hotelli Vaakunan yläkerta, niin ja kymmenes kerros... Se paikka on oikeasti mielettömän romanttinen, ihana ja ruuat ovat tietysti todella herkullisia. Romanttisuutta lisää se, että Loiste on osa minun ja poikaystäväni alkutaipaletta.


      • Bekusi
        pippuripihvi, nam kirjoitti:

        Se on kyllä hotelli Vaakunan yläkerta, niin ja kymmenes kerros... Se paikka on oikeasti mielettömän romanttinen, ihana ja ruuat ovat tietysti todella herkullisia. Romanttisuutta lisää se, että Loiste on osa minun ja poikaystäväni alkutaipaletta.

        Oliko se Mamma Rosa vai mikä siinä
        Töölöntorin kupeessa. Se on Ok mesta.
        Ovesta sisään ja kellariin...
        Olen 3x käynyt siellä, tosi hyvä ruokakin.


      • kalju
        pippuripihvi, nam kirjoitti:

        Se on kyllä hotelli Vaakunan yläkerta, niin ja kymmenes kerros... Se paikka on oikeasti mielettömän romanttinen, ihana ja ruuat ovat tietysti todella herkullisia. Romanttisuutta lisää se, että Loiste on osa minun ja poikaystäväni alkutaipaletta.

        Minusta ei kovin tunnelmallinen paikka, koska tila on jotenkin teollisen oloinen. Itse en kykene siellä rahoittumaan, mutta ruoka on sinänsä ihan hyvää.


    • Malmilla

      On on on!!
      Romanttisia michelin-miehen mallisia naisia.. nam!

    • TERO MALIN

      Ravintola Paussi on paras hyvä palvelu ja tosi romanttinen tunnelma.

    • miuskuli

      ehdottomasti paras on rafaello. Mukava henkilökunta ja ihanan romanttinen paikka.
      Ja, kaikenlisäksi vielä erittäin maukkaat ruuat ja viinit.

    • mielestä
    • aarno

      no tietenkin populus!

    • teppo

      Kulaus ei savua eikä kännisiä suorastaa romantiikkaa tihkuva paikka.

    • Vilimi-Ville

      Filmitähti. Erottajalla.

    • zippelius

      Ravintola Lasipalatsi. Vanhan ajan eleganssia funkkis-tyyliin.

    • 123

      Helsingin romanttisin ravintola ehdottomasti oon NUEVO senaatintorin laidalla! Rauhallinen ja tunnelmallinen paikka!!

      • sisilisko....

        En tiedä onko romanttinen mutta Manskun Iguana, siis siinä Baker'sin vieressä, sen alakerta on tunnelmallinen


    • Sol57

      Kasamirtorinlaidalla vanha kunnon Kellariravintola. Vähän ehkä opiskelijan kukkarolle tyyris..mutta, jos haluaa saada todella hyvää ruokaa ja palvelua.Niin suosittelen. Palvelu ammattitaistoista ja taso laadukasta;))

      Toinen vähän ehkä myös on tämä Kultainen Sipuli...jos, nyt sitten haluaa yllättää....ja on sitä ylimääräistä fyrkkaa...

      Omia häitäni olen julhilstanut myös Kappelissa...mikä vähän ehkä levoton paikka..tietynlaista romantiikkaa löytyy tästä rakennuksesta itsestään...mutta ei ehkä siihen kahden keskeisieen....rauhaan mahdollisuutta..

      Mutta, jos fyrkkaa niin kyllä sitten suosittelisin enemmänkin Tallinnaa...Vanhassa kaupungissa löytyy...ei siinä keskustassa ....vaan enemmän lähellä muuria aivan upeita pikku ravintoloita...joissa taso on hyvä...ja tunnelma todella romanttinen...Käymme itse ehkä useimmin siellä syömässä kuin Stadissa. Matka sen verran lyhyt kuitenkin.

      tsau:Friidu

    • treffit

      Mikä olis romanttisin ravintola Helsingin keskustassa?

      • lemmekäs

        Olis tosiaan kiva tietää tämän hetken tilanne romanttisten ravintoloiden suhteen. Jatkakaas listaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe