juu kasvo sitten ulos ja siihen jäi sellainen pieni arpi niin miten sen sais pois siitä? ajattelin suolavesiliuosta tai jotain vastaavaa? entä onko suuri todennäköisyys että se kasvaa uudestaan ulos jos laittaa uudestaan sen? luulen kylläkin että se uloskasvaminen johtui siitä että vahdoin siihen liian aikasin sellasen roikkuvan/painavan korun, mutta se arpi siinä eniten häiritsee...?
napakoru kasvoi ulos
8
7849
Vastaukset
- ----
Miten pian vaihdoit sen uuteen koruun?
- vaalenee
Ei sitä arpea saa mitenkään pois. Ajan kanssa vaalenee. Toisilla vaan keho hylkii napalävistystä kuten mulla. Ei onnistunu enkä laita enää.
- miikku87
Niin mitenkäs kauan se napakoru siinä pysyy,jos sattuu käymään niin,että se ksavaa ulos? Kun itselläni on nyt ollut sellainen viikon,ja haluaisin myös pitää sen. Jos se kuitenkin kasvaa jostain syystä minullakin ulos,niin kannattaako laittaa uudestaan,vai kasvaako sekin sitten melko varmasti ulos? Olisi kovin kiva pitää tämä lävistys,kun olen sen kerran hankkinut. Onko hirveän yleista napakorun uloskasvaminen? entä sitten sisäänkasvaminen....voiko niinkin käydä?
- napanainen
miikku87 kirjoitti:
Niin mitenkäs kauan se napakoru siinä pysyy,jos sattuu käymään niin,että se ksavaa ulos? Kun itselläni on nyt ollut sellainen viikon,ja haluaisin myös pitää sen. Jos se kuitenkin kasvaa jostain syystä minullakin ulos,niin kannattaako laittaa uudestaan,vai kasvaako sekin sitten melko varmasti ulos? Olisi kovin kiva pitää tämä lävistys,kun olen sen kerran hankkinut. Onko hirveän yleista napakorun uloskasvaminen? entä sitten sisäänkasvaminen....voiko niinkin käydä?
Jos se kerran on vasta viikon ollut niin ei se ihan heti ulos kasva. Minulla on ollut koru jo puolitoista vuotta eikä ole tietoakaan ulos kasvamisesta.
- tältä
napanainen kirjoitti:
Jos se kerran on vasta viikon ollut niin ei se ihan heti ulos kasva. Minulla on ollut koru jo puolitoista vuotta eikä ole tietoakaan ulos kasvamisesta.
palstalta,että napakorun uloskasvamiseen voivat vaikuttaa esim siihen kohdistuneet iskut ja hankaukset. Mulla on ollut napalävistys jo viikon verran,enkä vielä ole oikein täysin tottunut siihen. Välillä en muista sen olemassaoloa,ennen kuin käteni osuu siihen(aika lujaa) Hetken aikaa se on kipeä,mutta kipu hellittää kyllä aika äkkiä. Voivatko tälläiset iskut edesauttaa sen uloskasvua? Kun mielelläni sen korun pitäisin ja haluaisin jotenkin edes yrittää ehkäistä sen uloskasvua. Pesen lävistyksen päivittäin suihkussa lämpimällä vedellä. En käytä mtn aineita sen hoitoon(enää...aluksi desinfioin,mutta kuulin että iho voi kuivua siitä...ja sekin edistää kuulemma uloskasvua...onko näin?)
Voi olla hölmöjä kysymyksiä,mutta toivon kuitnkin saavani vastauksen,koska haluan pitää lävistyksen....olen itse vielä hiukan tietämätön näistä asioista!
Joten kiitos jos vaivaudutte vastaamaan!
P.S. En ole mikään tyhmä teini...vain hieman tietämätön vielä näistä asioista;) - Taru...
tältä kirjoitti:
palstalta,että napakorun uloskasvamiseen voivat vaikuttaa esim siihen kohdistuneet iskut ja hankaukset. Mulla on ollut napalävistys jo viikon verran,enkä vielä ole oikein täysin tottunut siihen. Välillä en muista sen olemassaoloa,ennen kuin käteni osuu siihen(aika lujaa) Hetken aikaa se on kipeä,mutta kipu hellittää kyllä aika äkkiä. Voivatko tälläiset iskut edesauttaa sen uloskasvua? Kun mielelläni sen korun pitäisin ja haluaisin jotenkin edes yrittää ehkäistä sen uloskasvua. Pesen lävistyksen päivittäin suihkussa lämpimällä vedellä. En käytä mtn aineita sen hoitoon(enää...aluksi desinfioin,mutta kuulin että iho voi kuivua siitä...ja sekin edistää kuulemma uloskasvua...onko näin?)
Voi olla hölmöjä kysymyksiä,mutta toivon kuitnkin saavani vastauksen,koska haluan pitää lävistyksen....olen itse vielä hiukan tietämätön näistä asioista!
Joten kiitos jos vaivaudutte vastaamaan!
P.S. En ole mikään tyhmä teini...vain hieman tietämätön vielä näistä asioista;)Mulla on ollu napalävistys (rengas) 11 vuotta ja välillä tulehtuu ja vaihtaa paikkaa. Tähän vaikuttaa lihomiset, laihtumiset, hikoilut, vaatteet ja muu eläminen miten mutkalla maha alue sit onkaan. Uloskasvaminen on myös samaa, kun koru on niin tiukalla ettei millään pysy...Ehkä napa on liian kireän oloinen. Onpas vaikea selittää.
Kysyit iskuista...sehän riippuu kuinka paha isku on, että repeytyykö iho. Monesti noin alkajaisiksi koru on kiinni ihoon jollakin aineella..ehkä märkinyt vähän, joten isku repäsee korun liikkeeelle ja käy kipeää.
Nykyään pesen navan saippualla ja vedellä. Desifiointiaine voi olla huono ja aiheuttaa myös tulehdusta ja uloskasvua...mutta jos viikon vast ollu niin käytä kuitenkin päivittäin, koska lävistyskohta ei ole vielä parantunut. Näin hikisellä kesäsäällä voi toisen hoidon tehdä miedolla saippualla ja vedellä. - ...
Taru... kirjoitti:
Mulla on ollu napalävistys (rengas) 11 vuotta ja välillä tulehtuu ja vaihtaa paikkaa. Tähän vaikuttaa lihomiset, laihtumiset, hikoilut, vaatteet ja muu eläminen miten mutkalla maha alue sit onkaan. Uloskasvaminen on myös samaa, kun koru on niin tiukalla ettei millään pysy...Ehkä napa on liian kireän oloinen. Onpas vaikea selittää.
Kysyit iskuista...sehän riippuu kuinka paha isku on, että repeytyykö iho. Monesti noin alkajaisiksi koru on kiinni ihoon jollakin aineella..ehkä märkinyt vähän, joten isku repäsee korun liikkeeelle ja käy kipeää.
Nykyään pesen navan saippualla ja vedellä. Desifiointiaine voi olla huono ja aiheuttaa myös tulehdusta ja uloskasvua...mutta jos viikon vast ollu niin käytä kuitenkin päivittäin, koska lävistyskohta ei ole vielä parantunut. Näin hikisellä kesäsäällä voi toisen hoidon tehdä miedolla saippualla ja vedellä.Kiitos vastauksestasi. On varmasti neuvoista hyötyä. Kumma juttu vain tuo puhdistaminen...kun toiset sanoo,että desinfiointiaine tekee hyvää ja on välttämätön...toiset taas sanoo,että se olisi pahasta ja pelkkä vesipesu riittää. Joten mitä tässä pitäisi tehdä? Sulla kun on ollut se lävistys jo niin kauan,ja on pysynyt hyvin, niin uskon että olet hoitanut sen oikein....joten noudatan neuvojasi. Toivottavasti omani pysyy yhtä kauan kuin sinulla. Mahtaako se vaikuttaa,että kun sinulla on siinä se rengas,sen pysymiseen?Itselläni ei ole rengasta,kun kuulemma ensikoruksi se ei ole hyvä....ja toisaalta itse en pidä niistä lainkaan(makuasia)!
- Lävistykseen rakastunut
joo mulla on kasvamassa lävistys ulos navasta mut en millää haluu ottaa sitä pois on vaa pakko kohta...se arpi ei oikeestaa haittaa ku jo ottaessa tiesin et joskus on se pakko kuitenkii pois ottaa enkä varmaa saa ottaa uutta lävistystäkää ku oon vasta 13 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023