Crazy Age - tilaus

Jennnni

Tietääkö joku mistä voi tilata Crazy Age farkkuja, siis netistä postiennakolla? Löysin netistä sivut www.beautiful-fashion.de ja tilasin sieltä jo yhdet, mutta siellä niitä ei ole kovin paljon enkä tiedä ovatko ne edes aitoja.

96

81429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooopp

Itse olen miettinyt kans tilaavani kyseiseltä sivulta niitä farkkuja.
      Kerrotko kokemuksesi sitten?
      Miten kauan kesti ennenkuin tilaus tuli?
      Onko farkut minkälaista kangasta?
      Istuuko tilaamasi koko sinulle hyvin?
      jnejne.
      Kiitos :)

• Jennnni

Tilaukseni pitäisi saapua viimeistään ensi viikolla.. Ilmoitan sitten minkälaiset oli, ja kauan kesti..

• jennnni

Housut tuli. Oli lähetetty mulle sieltä saksasta 26.6 ja tuli jo tänään (30.6). Ensinäkemältä nauroin itseni lähes kuoliaaksi, sillä housut näyttivät niinkuin ne olisivat minulle 2 numeroa liian pienet. Suomesta ostaessani farkkuni ovat olleet kokoa 26/34.Crazy age- farkut olivat kokoa 36. Minua pieni koko ei haittaa, sillä ovat ainakin tiukat. Mutta jos ei halua todella tiukkoja housuja, kannattaa tilata kokoa liian iso. Ovat kuitenkin todella joustavat ja mukavat jalassa. Suosittelen lämpimästi kyseisiä nettisivuja =)

• Jennnnni
        Jennnni kirjoitti:

Tilaukseni pitäisi saapua viimeistään ensi viikolla.. Ilmoitan sitten minkälaiset oli, ja kauan kesti..

Postikulut olivat muuten vain 10 euroa jos tilaa yhdet housut, ja ne tuodaan kotiin asti, eli ei tarvi hakea postista.

• Xanon
        jennnni kirjoitti:

Housut tuli. Oli lähetetty mulle sieltä saksasta 26.6 ja tuli jo tänään (30.6). Ensinäkemältä nauroin itseni lähes kuoliaaksi, sillä housut näyttivät niinkuin ne olisivat minulle 2 numeroa liian pienet. Suomesta ostaessani farkkuni ovat olleet kokoa 26/34.Crazy age- farkut olivat kokoa 36. Minua pieni koko ei haittaa, sillä ovat ainakin tiukat. Mutta jos ei halua todella tiukkoja housuja, kannattaa tilata kokoa liian iso. Ovat kuitenkin todella joustavat ja mukavat jalassa. Suosittelen lämpimästi kyseisiä nettisivuja =)

Mitä tuolla kirjautumis sivuilla pitäisi lukea, kun on tilannut ne housut?

• löytyy

www.chekos.dk/shop

on kyllä vähän kalliimpia kuin beautiful-fashionissa mutta ovat ainakin aitoja.

• sama

ei ne toimitakkaan suomeen.Itse olen aina tilannut ystävieni avulla ruotsin kautta.

• sinna

Huutonetissä on paljon uusia ca farkkuja ja itse olen huutanut sieltä kahdet. Istuvat tosi hyvin ja olen ollut tyytyväinen.

• Jennnnni

Tilasin sieltä itekin toiset housut, mutta ne eivät ole vielä saapuneet. Tulee vaan halvemmaksi tilata suoraan saksasta =)

• uskalaatko tilaa
        Jennnnni kirjoitti:

Tilasin sieltä itekin toiset housut, mutta ne eivät ole vielä saapuneet. Tulee vaan halvemmaksi tilata suoraan saksasta =)

Itse en kyllä uskalla tilaa varsinkin jos etukäteen pitää maksaa. Huuto.netistä itsekin olen kahdet ostanut ja ollut tietoinen tosta sivusta kuitenkin. Jotkut esim. nimim. celia kyllä pyytää huuto.netissä ihan yli hintoja esim. 58€. Mutta joillain esim. mariyah_k on 40€ niin johan siitä tulee melkeen saman verran postitusten jälkeen. Ymmärtääkseni kaksista ja useemmista menee tuolla saksassa jo 20€ postikuluihin, ja enemmän luotan suomalaisiin sivuihin. Kertokaa joku tuolta saksasta tilannut miten toimi.

• siiiiiiinaaa
        uskalaatko tilaa kirjoitti:

Itse en kyllä uskalla tilaa varsinkin jos etukäteen pitää maksaa. Huuto.netistä itsekin olen kahdet ostanut ja ollut tietoinen tosta sivusta kuitenkin. Jotkut esim. nimim. celia kyllä pyytää huuto.netissä ihan yli hintoja esim. 58€. Mutta joillain esim. mariyah_k on 40€ niin johan siitä tulee melkeen saman verran postitusten jälkeen. Ymmärtääkseni kaksista ja useemmista menee tuolla saksassa jo 20€ postikuluihin, ja enemmän luotan suomalaisiin sivuihin. Kertokaa joku tuolta saksasta tilannut miten toimi.

Beautiful-fashion.de:sta farkut joiden hinta oli 24,90 euroa ja postikulujen kans hintaa tuli 34,90. Huutonetistä farkuille tulee hintaa kuiten n.50 euroa kun postikulut ovat 7 euroa.. Housut postitettiin n. 7 päivää sen jälkeen kun olin laittanut rahat eu-maksuna sinne tilille. Saapuvat tällä viikolla..

• Jennnnni
        uskalaatko tilaa kirjoitti:

Sain juuri omani. Tuotiin kotiin asti. Housut olivat ihan mahtavat. Suosittelen sivuja kaikille =)

• on crazy

age farkkuja 69-79€ hintaan jos ei uskalla tilata ja kandee käydä sovittaa siellä jos aikoo tilata,oli kyllä tosi pieniä kokoja ja matalia.

• -Ässä-

Tuolta sivustosta ei sitten varmaan enää saa tilattua postiennakolla? Ainoat maksutavat ovat paypal ja pankkisiirto. Pystyykö tuonne maksamaan ihan normaalilla Suomalaisella tilillä (osuuspankki, säästöpankki)?

• Crazyfan

Ystävä kerto että Fiorellasta saa 49€:lla Crazy age farkut!! Ei tarvi pelätä et huijataan netissä ja löytyy varmasti oikeet koot kun käyt sovittaa

• Lizzii

Kävin tänään kattoo fiorellas, ja niil oli ihan sairaan halpoi crazy age farkkui!!(29-99e)
        Ja yks kokonainen seinä täynnä niit.
        Ja niil oli jtn iha uusii mallei mitä netistkään ei löydy.
        (oon ihan crazy age freak :P Ostin tänäänki 2 parii:D heh)
        Ainii, ja sielt saa muuten niit punosvöitkin kaupan päälle :)
        Yess :)

PS.
        Kuulin muuten et niil tulee koht Naiset Akademik Farkkui kans myyntiin:D
        Can't Wait!!!!

• NANNAH

HYVÄT KANSSASISARET! Itse maksan c a farkuista 30-36e ja postikuluja Vain 3-4e - ai että mitenkö onnistuu; mene huutonettiin. Sieltä löytyy myyjä demsi jolla Uusia ja Aitoja - miksi siis maksatte liikaa???

• haluaa tytöksi
        Crazyfan kirjoitti:

Ystävä kerto että Fiorellasta saa 49€:lla Crazy age farkut!! Ei tarvi pelätä et huijataan netissä ja löytyy varmasti oikeet koot kun käyt sovittaa

voikohan miehenä mennä fiorellaan kokeilee farkkuja? yleensä isommat tavaratalot ei oo ongelma, mutta niillä ei ole crazy age tai blue queen farkkuja (mun koko on naisten 42, eli 42 stretchit haussa)

• juuuu

Siis postikulut ois vaan 10e tuolta beautiful fashionilta tilattuna?Mulla ainakin tulee tohon et se ois 20e.En oo vielä tilannu niitä mut oisin tilaamassa vaan aika kallis toi 20e postimaksuks ois..Paljon halvemallahan tuolta noita saa kun suomesta.Ja useemmat oisin tilaamassa kerralla..

• Nimetön

hei! ite tilasin viikko sit beatiful-fashionnista kyseiset farkut! mut tuleeko ne postiennakolla vai pitääkö ne johonki maksaa ennen ku ne lähetetään?=) ja jos pitää ni miten se homma toimii?

• pian lisää...

....Crazy Age farkkuja! Voi tilata postiennakolla tai ennakkomaksulla. Ensimmäinen erä myytiin heti loppuun. Lisää tulossa viikolla 41 ja sen jälkeen parin viikon välein pitäisi saapua uusia! Nettikauppa www.ameerika.fi

• Hulluna Crazy Ageen

ameerika.fi sivut ei toimi ainakaan mulla.o0 Onko kenties väärä osoite tuos? Itsekin etsin ihan hulluna noita Crazy Agejä ja huuto.netistä olen yhdet huutanutkin mut nyt on toiset hakusessa ja haluan ne mielummin ilman huutamista ja tappelemista toisten kanssa.

• sivut.....
        Hulluna Crazy Ageen kirjoitti:

ameerika.fi sivut ei toimi ainakaan mulla.o0 Onko kenties väärä osoite tuos? Itsekin etsin ihan hulluna noita Crazy Agejä ja huuto.netistä olen yhdet huutanutkin mut nyt on toiset hakusessa ja haluan ne mielummin ilman huutamista ja tappelemista toisten kanssa.

........Pahoittelemme aloittelevan kaupan sivuilla ollutta teknistä häiriötä! Ongelma on nyt korjattu, ja sivu toimii hyvin taas. Meille tullut juuri Catch jeansin farkkuja, joilla sama valmistaja kuin Crazy Agella, ovat siis periaatteessa samanlaisia!
        www.ameerika.fi

• kukka

moi!

Ite tilasin juuri kahdet crazy age farkut. Jäi hieman harmittamaan, kun luin noita juttuja. Käytän onlyn farkkuja kokoa 36 tai 38 ja tilasin molemmat crazy agen farkut kokoa 38. Mietin nyt, et tuliko tilattua liian pienet.. Voiko farkut palauttaa ja miten saa rahat takaisin, jos ovat liian pienet?? Onko kenelläkään kokemusta? Ja toimitetaanko ne koti-ovelle, entäs sit, jos ei ole kotona??

• dimi

Kauanko tilaus kestää, kun tuolta tilaa?
        Miten te olette maksaneet tilauksenne?
        Tilasin farkut reilu viikko sitten ja niitä ei vaan kuuluu ja kun kirjautuu sisälle tonne www.beautiful-fashion.de, niin siellä näkyy vorkasse ja tilaus on offen eli avoin.
        Voiko joku kertoa, et onko ne farkut tulossa vai pitääkö ne vielä maksaa, enneku lähetävät?!

• palikka

paljon oli postikulut kun tilasit tuolta housut??

• Kukka

Postikulut oli 10e per kpl. Tilasin kahdet housut ja niihin tuli 20e. Lisäksi tuli 7,10e olikohan alv. Mutta huomattavasti halvemmaks tulee tilata tuolta, kun ostaa esim. huuto.netistä, tai www.ameerika.fi, jne.
        Suositelen kaikille!

• halloota
        Kukka kirjoitti:

Postikulut oli 10e per kpl. Tilasin kahdet housut ja niihin tuli 20e. Lisäksi tuli 7,10e olikohan alv. Mutta huomattavasti halvemmaks tulee tilata tuolta, kun ostaa esim. huuto.netistä, tai www.ameerika.fi, jne.
        Suositelen kaikille!

onko kellään kokemusta kyseisitä sivuista ja onko kukaan tilannut sieltä???? miten nopeasti saitte housunne jos joku on tilannut sieltä...

• pettynyt
        halloota kirjoitti:

onko kellään kokemusta kyseisitä sivuista ja onko kukaan tilannut sieltä???? miten nopeasti saitte housunne jos joku on tilannut sieltä...

Tilasin tuolta my-jeansista Crazy Age-farkut ja maksu meni luottokortilla.

Aloin kyselemään tilauksen perään, kun oli kulunut toista viikkoa, sivujen mukaan toimitus piti tulla muutamassa päivässä.

Lopulta kävi niin, että jouduin odottamaan farkkuja ko.firmasta yli 5 viikkoa. laitoin sinne lähemmäs 10 s-postia, yhteenkään ei vastattu. Soitin firmaan ja tiedustelin asiaa saksaksi myös lukuisia kertoja; Minulle luvattiin mm. soittaa takaisin ja selvittää tilannetta ja milloin mitäkin veruketta. Luonnollisesti kukaan ei palannut asiasta eikä housuja kuulunut.

Sain rahani takaisin vasta, kun uhkasin tehdä asiasta rikosilmoituksen.

• Nejti

Saako noita beautiful fashion sivuja englanninkieliseksi? Kun en osaa saksaa senkään vertaa..
      Ja vielä, olen xs-kokoa, ja käytän tuumakokoina 25-26 riippuen mallista. Pitäisikö tuolta tilata sitten vähän isompi koko? :)

• saapi

Jos tuota http://jeans-deal.de/ tarkoitat niin sielä löytyy se lipun kuva vasemmasta ylänurkasta. Siitäpä saa sitten enkuksi. :9

• -Ässä-
        saapi kirjoitti:

Jos tuota http://jeans-deal.de/ tarkoitat niin sielä löytyy se lipun kuva vasemmasta ylänurkasta. Siitäpä saa sitten enkuksi. :9

Tuolta sivustosta ei sitten varmaan enää saa tilattua postiennakolla? Ainoat maksutavat ovat paypal ja pankkisiirto. Pystyykö tuonne maksamaan ihan normaalilla Suomalaisella tilillä (osuuspankki, säästöpankki)? =)

• -Ässä-
        -Ässä- kirjoitti:

Tuolta sivustosta ei sitten varmaan enää saa tilattua postiennakolla? Ainoat maksutavat ovat paypal ja pankkisiirto. Pystyykö tuonne maksamaan ihan normaalilla Suomalaisella tilillä (osuuspankki, säästöpankki)? =)

Elikkäs tilasin sieltä nyt 173 €:n edestä härpäkkeitä =P maksoin ne tänään EU maksuna omalta tavalliselta tililtäni. Nyt vain sitten odotan mitä sieltä tulee =)

• halpoja farkkuja kotimaasta
        -Ässä- kirjoitti:

Elikkäs tilasin sieltä nyt 173 €:n edestä härpäkkeitä =P maksoin ne tänään EU maksuna omalta tavalliselta tililtäni. Nyt vain sitten odotan mitä sieltä tulee =)

Tuolta voi ostaa myös postiennakolla.
        www.trendiks.fi

• Tupukka
        -Ässä- kirjoitti:

Sä kun tilasit niitä farkkuja sielt saksan netti kaupasta, niin tuliko sieltä viikko tilauksen jälkeen jonkinlainen saksan kielinen ilmoitus? Mä sain, enkä ymmärrä hölkäsenpöläystäkään. Epäilen vaan että tilaukseen on tullut jokin virhe. Kiva viel ku on maksanu farkut etukäteen. Joku jos tietää mitä tarkoitan, niin help me! Kauan jouduit odottamaan tuotteita?

• piiku'

kyllä ne siellä sivulla aitoja on mut laita googlen kautta haku grazy age jeans shop niin löytyy lisää sivuja! =)

• kuukaakoo

crazy agen farkkuja saa ainakin www.junkyfunk.fi ja www.toptrend.fi

• ylihintaa

noilla kaupoissa.
        Kannattaa tilata suoraan saksasta.
        Eikä maksaa itseään kipeeksi noilla hinnoilla,huh!Ovat ihan samoja kun saksan ca ,mut noissa on myös lisätty suomen rankka verotus päälle.

• typykkääää

Heippa!
      Saksalaiset farkut juu-u maksavat juuri tuota hintaluokkaa,ihan kaupoissakin siellä.Kävin itse vähän aikaa sitten Saksassa ja siellä tosiaan myytiin merkki farkkuja noilla hinnoin.Housut joita ostin olivat samanlaisia kuin mitä suomesta saa ja yhtä laadukkaita, ainoastaan hinta oli roimasti halvempi. Joten jos vaan päset käsiksi näihin tuotteisiin niin ANNA PALAA!!!Ja mielellään kyllä, vinkkejä kivoista netti myymälöistä tänne! ;D))

• paljon crazy agen farkkuja

TUOLTA SAA CRAZY AGEN FARKKUJA POSTIENNAKOLLA

• Zeline

Verkkokaupat ottaa myös ns. ylihintaa - ostakaa huutiksesta :-)

• Trendiks

Täältä aitoja ja edullisia Crazy Age - farkkuja hintaan 44.90 € / kpl.
      Myös postiennakko!
      www.trendiks.fi

• palautin tuotteen mutta

ei ole rahoja vielä tullut tilille, onko kokemuksia kenelläkään maksaako ne niitä ollenkaan takaisin? Kun palautin tuotteen postiin, en saanut siitä mitään kuittia, eli millä voin todistaa palauttaneeni sen? :/

• pitäisi
        palautin tuotteen mutta kirjoitti:

ei ole rahoja vielä tullut tilille, onko kokemuksia kenelläkään maksaako ne niitä ollenkaan takaisin? Kun palautin tuotteen postiin, en saanut siitä mitään kuittia, eli millä voin todistaa palauttaneeni sen? :/

saada kuitti kaikista asiakaspalautuksista

• nipsu x)

Tilasin itse tuotteita www.beautiful-fashion.de sivuilta ja maksoin ne tänään. Meneeköhän niissä kovin kauan kun ne saapuu? Ja toimitetaanko isommat tilaukset postiin? kun itse tilasin 4 farkut ja college puvun, niin luultavasti niitä ei toimiteta koti-ovelle asti ?!
      Tilauksen tein jo kaksi viikkoa sitten, ja silloin en saanut mistään mitään iban-koodeja ym., niin nyt vasta tuli sähköpostia jossa luki että odotamme maksuanne mahdollisimman pian...mutta mielessä kävi että onkohan niitä tilaamiani tuotteita heillä, kun noilla sivuilla ei niitä enään ollu. Toivon vaan että en tullut huijatuksi x)

• Sunshine.

Minun mielestäni on kaikkein luotettavinta tilata ihan täältä Suomen puolelta noita vaatteita, koska niin monelle tutulle on käynyt ulkomailta tilatessa köpelösti; rahoja eikä farkkuja ole kuulunut!
        Tässä muutamia SUOMALAISTEN nettikauppojen osoitteita:
        www.trendiks.fi
        www.trend-one.fi
        www.beautiful-fashion.net
        www.toptrends.fi
        www.funkyjunk.fi
        www.ameerika.fi

Eikun vain surffailemaan luotetuihin kauppoihin!

• farkkufani
        Sunshine. kirjoitti:

Minun mielestäni on kaikkein luotettavinta tilata ihan täältä Suomen puolelta noita vaatteita, koska niin monelle tutulle on käynyt ulkomailta tilatessa köpelösti; rahoja eikä farkkuja ole kuulunut!
        www.trendiks.fi
        www.trend-one.fi
        www.toptrends.fi
        www.funkyjunk.fi
        www.ameerika.fi

ChicWearin tuohon listaan. Eli www.chicwear.fi

• crazy age farkut

tukholmasta ja niiden hinta oli euroissa 27€ eli eipä ollu kalliit =D

• Red Dragon
        Sunshine. kirjoitti:

www.trendiks.fi
        www.trend-one.fi
        www.toptrends.fi
        www.funkyjunk.fi
        www.ameerika.fi

Ei kandee mistään noista tilaa - koot loppu, tai tulossa....mitenköhän lie..?! Itse olen kamuni kautta löytänyt helmimyyjän huutiksesta - sielä löytyy kaikkea muutakin kivaa - sen kuin vain haeskelee =}

• catwalk-fashion
      • -joku

mutta jos maksaa postiennakolla, niin housuthan tulevat postiin ja VASTA SEN JÄLKEEN MAKSETAAN? :)

• .a.a.a.a.a.

www.beautiful-fashion.de sivuilta vielä farkkuja..ainakin ne menee johonkin sivulle mis lukee vaan jotain vähä saksaksi

• Crazy Agea..

ja paljon muuta. Ainoana Suomessa myös Hood-huppareita!! www.mpinuorisovaate.com

• tyhmiä?

www.beautiful-fashion.fi ;DDDD ihan on suomalainen, ja on ollu jo viime syksystä saakka ja sieltä ite olen tilannut enkä mistään saksasta

• &nica
        Crazy Agea.. kirjoitti:

ja paljon muuta. Ainoana Suomessa myös Hood-huppareita!! www.mpinuorisovaate.com

Bongasin sivuilta: www.nettitilaus.fi.

• daadelisha

Huuto.netissä on kyllä näitä Crazy age, miss vivi, blue queen yms farkkuja paljoki myynnisä, mutta nää myyjät kusettaa vähä noita postikuluhintoja. Ne pistää aina maksuks 7,40€ eli se perus paketti, mutta ite oon saanu monet monet farkut lähtemään 5 eurolla. Eli kannattaa vähä sanoa niille että kyllä ne housut saa halavempaanki pakettiin käärittyä.

• Kipa

hei vaan:) itse olen tosiaan huutiksesta tilannut; siellä myyjä, joka myy uusia huomatt. halvemmalla, kuin verkkokaupat - ja aitoja ovat:)

• kökkö

Keskisellä, ruokakaupan vieressä on crazy age housuja allkaen 20e vielä tämän kuun loppuun asti... sinne siis..

• mä.

kertokaa huuto.netin myyjien nimimerkit jotka myy crazyja !!!!

• Crazyfan
        mä. kirjoitti:

kertokaa huuto.netin myyjien nimimerkit jotka myy crazyja !!!!

Fiorellassa on nyt 29€ Crazy Age farkkuja. Vuoden lopuun asti. Et löydä näin edullisena mistään muualta!

• CA=)
        Crazyfan kirjoitti:

Fiorellassa on nyt 29€ Crazy Age farkkuja. Vuoden lopuun asti. Et löydä näin edullisena mistään muualta!

Voiko joku kertoo,kuinka tuo saksalaisen nettisivun lasku maksetaan? kun siihen tuli ne tilitiedot ym... siinä oli vaikka mitä numerosarjoja...
        Voiko maksaa ihan perus nordean nettipankki hommalla? kiitos =) niin ja pitääkö maksaa ennen kun he lähettävät vaatteet?

• blazetsu
        CA=) kirjoitti:

Voiko joku kertoo,kuinka tuo saksalaisen nettisivun lasku maksetaan? kun siihen tuli ne tilitiedot ym... siinä oli vaikka mitä numerosarjoja...
        Voiko maksaa ihan perus nordean nettipankki hommalla? kiitos =) niin ja pitääkö maksaa ennen kun he lähettävät vaatteet?

Niin ei tarvitse ulkomailta asti lähtee hankkimaan! http://www.trendiks.fi

Tosi nopea toimitus ja hienoa palvelua!

• misssään?
        blazetsu kirjoitti:

Niin ei tarvitse ulkomailta asti lähtee hankkimaan! http://www.trendiks.fi

Tosi nopea toimitus ja hienoa palvelua!

mitään crazy age tai crazy catch housujen kauppoja turus tai poris? tai ylipäätään missää :D hesas kuulemma on mut en haluais housujen takii matkustaa nii pitkää matkaa. ja ku sovin nii eri kokosiin housuihin aina et tahtoisin kokeilla paikan pääl.. tai sit vaan tilaan netist mut ku näitä juttui lukee ni se palautus ei taida aina olla ihan helppoo..?
        jospa jostain joku nyt tietäs jotai kaupunkei mis ois joku vastaava liike ees!

• tietämätön111
        misssään? kirjoitti:

mitään crazy age tai crazy catch housujen kauppoja turus tai poris? tai ylipäätään missää :D hesas kuulemma on mut en haluais housujen takii matkustaa nii pitkää matkaa. ja ku sovin nii eri kokosiin housuihin aina et tahtoisin kokeilla paikan pääl.. tai sit vaan tilaan netist mut ku näitä juttui lukee ni se palautus ei taida aina olla ihan helppoo..?
        jospa jostain joku nyt tietäs jotai kaupunkei mis ois joku vastaava liike ees!

Hei,

onko jollain kokemuksia /www.clothesforgirls.de
        verkkokaupasta? Tuotteet ovat todella halpoja!

• -J-
        tietämätön111 kirjoitti:

Hei,

onko jollain kokemuksia /www.clothesforgirls.de
        verkkokaupasta? Tuotteet ovat todella halpoja!

Moi!

Tilason kahdet farkut kyseisestä nettikaupasta ja tulivat perille ongelmitta =) Voin suositella. Postikulut on kyllä pakettiluokkaa (16 euroa 3 kiloon asti) joten kannattaa tilata useammat farkut kerralla.

• vastausta vailla
        -J- kirjoitti:

Moi!

Tilason kahdet farkut kyseisestä nettikaupasta ja tulivat perille ongelmitta =) Voin suositella. Postikulut on kyllä pakettiluokkaa (16 euroa 3 kiloon asti) joten kannattaa tilata useammat farkut kerralla.

Tilasin tuolta.. Mutta nyt kävin miettimään että tuleeko ne kotiin vai postiin? Jos joku on tilannut niin kuin pitkään on mennyt että ovat tulleet?

• -M-
        vastausta vailla kirjoitti:

Tilasin tuolta.. Mutta nyt kävin miettimään että tuleeko ne kotiin vai postiin? Jos joku on tilannut niin kuin pitkään on mennyt että ovat tulleet?

Mulla ainakin toivat ihan kotiovelle =)
        Ja tilausaika ei ollu kauhean pitkä, olisko tullut reilussa viikossa jos oikein muistan..

• vastausta vailla
        -M- kirjoitti:

Mulla ainakin toivat ihan kotiovelle =)
        Ja tilausaika ei ollu kauhean pitkä, olisko tullut reilussa viikossa jos oikein muistan..

No minkä kautta ne tulee? Postin vai jonkun kuljetusliikkeen?

• -M-
        vastausta vailla kirjoitti:

No minkä kautta ne tulee? Postin vai jonkun kuljetusliikkeen?

Vaikea sanoa, äijä vaan soitti ovikelloa ja pyysi allekirjoituksen. Mutta jos ei oo kotona niin luulisin et toimitetaan lähimpään postiin josta lappu tulee sulle.

• osimo

täällä sivussa on niit crazy agen farkkuja www.crazyage.fi

• -CA-

Jemannissa näyttäs olevan myös postiennakko vaihtoehto, en tosin itse ole sieltä postiennakolla tilannut.

Ja hinnat näyttäs ainaki olevan alekorissa ihan siedettävät.

Eli www.jemanni.com on se osoite

• mun mielestä

hyvää matskua junteille :) itse tilaan sieltä joka kuukausi kamaa kun täällä maalla ei vaatekauppooja ole.

• farku

crazy age voisit osta turussa forumissa,butiikki mb.30-39,90€.

• farkkuja..

chicwear.fi Tuolla on crazy agen,my vivin yms..farkkuja ja kohtuu hintasia!Sinne siis..:)

• maikkissss

eipä taida forumin liikkeessä farkut olla hyvää laatua sitten ollenkaan.. ei..

• cherlocks

Olen myöskin käynyt kyseisessä putiikissa, ja hieman on vaatteet "repsahtaneen" näköisiä ja tuntuisia.

• V.L import&export toua...

Crazy Age - tilaus Suomessa on nokialla ja mahaan toaja on v.l import & export

• pawaaaa

Kun käyn tilaamaan 3 tuotetta, olen syöttänyt tietoni, osotteen maan jne, niin kun siirryn tilaamaan tavaroita, niin missään kohdassa ei mainita miten maksan ne, niinkun nettipankissa tms, voisitteko auttaa, kun nyt siinä vaiheessa että tuotteet ostoskorissa niin miten etenen?

• siellä..

On sielä. Sun pitää ite valita että mihin verkkopankkiin maksat, vai maksatko laskulla vai postiennakolla.

beautiful-fashion.net
        ja kieleks suomi.

• 134

jo on pakko olla paska palvelu beautiful-fashionissa jos pitää keskustelupalstoilta apua löytää! mä en tilaa koskaan jos tulee ongelmia ja paikan asiakaspalvelu ei toimi! asiakaspalvelusta näkee liikkeitten oikeen luonteen!!

• iida_89

www.trendiks.fi
      www.jemanni.com
      www.jemifit.fi
      www.c-fashion.fi

• lisäks

chicwear.fi

• kauppa
        lisäks kirjoitti:

chicwear.fi

Täältä löytyy myös: www.kimalle.fi ja paljon muutakin.

• minnav

www.netwear.fi :stä löytyy kans crazy ageja. ja kaikki on viä -10%

• knille

ei helevetti noi crazy age farkut on rumia. teinipissisfarkkuja! yök

• yayaa

Farkkustore.fi,
      Chicwear.fi ja
      Trend-one.fi

• manj

www.top-style.fi
        suomen paras verkkokauppa ja halpa hinta

• Annel22

Katso www.mojos.fi

• miranda:

olen jo parit uudet mallit ostanu modtex liikkeestä 29€, enkä edullisempiin ole törmänny!

• saara;k
        miranda: kirjoitti:

olen jo parit uudet mallit ostanu modtex liikkeestä 29€, enkä edullisempiin ole törmänny!

hei!modtexistä et ostanut crazy age 100% koska siellä ei oo crazy age farkuja

• monicaaaaa

törmäsin että täällä joitain kappaleita myynnissä www.pinkpuppy.fi

• toimii333

näitä farkkuja on myös tulossa myyntiin seuraavaan verkkokauppaan www.diiva.fi
        sanoivat että varmasti toukokuun aikana tulee myyntiin.

• maik++
        toimii333 kirjoitti:

näitä farkkuja on myös tulossa myyntiin seuraavaan verkkokauppaan www.diiva.fi
        sanoivat että varmasti toukokuun aikana tulee myyntiin.

Nuo samat kamat kun yllä olevassa nettikaupassa voi tilata itse ebaystä noin 1/3 osalla noista hinnoista. Mut tyhmähän ei oo se joka myy vaan se joka ostaa..

• Crazy1234
        maik++ kirjoitti:

Nuo samat kamat kun yllä olevassa nettikaupassa voi tilata itse ebaystä noin 1/3 osalla noista hinnoista. Mut tyhmähän ei oo se joka myy vaan se joka ostaa..

Käykää vilkasemassa vendetta.fi! Kesäkuun loppuun asti ainakin alennukset. Eri malleja ja kokoja viel paljon jäljellä :)

• liaaaaaaaa ni

noitahan myydään vaikka missä!! mun suosikki on netwear

• Saara90

Miks tää ei toimi: www.toptrends.fi
      Oliko jotain muutaki sivua?
      ku ootte tilanneet tuolta Sakstasta ja muualtakin suomesta,
      niin ovatko olleet luotettavia firmoja, uskaltaako sieltä tilata vaatteita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3032
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe