Mulle yksi Boikotti, harhakastikkeella...Isot Vainoranskikset puskavuorisalaatilla. Sitten nauravat nikkikääröt palstaperunamuusilla..Onko ne varmasti uusista palstaperunoista muusattuja..no hyvä. Sitten Vakkarin erikoinen ja iso jankutuspirtelö. Mitäs oli vielä muuta.
Ahmedin Anteeksianto ja katumuskebabbia..Joo, saa olla tuliset mausteet.
Paljos se tekee..Ai 5.55 , tossa , pidä loput.
Ottaisin yhden Boikotin..
29
1646
Vastaukset
- Pumpulipaj
*mäne siitä kattomaan ;D*
- Jermu
Mua et hämää!
- Imami
kaffekupillista tseksin kanssa:)
- BadMyntton
tänne tilattu sakihivutuksen jälkeinen itkuraivari ja 700 litraa sääliä, pari ohtamoukkua niska-avokaadokastikkeella, muurinpohjaumpiot ja vuotavat hanat? Ei vai...niin mie vähän arvelinkin!!!
- Puhurix
sitä ohtamoukkua jos se on aidosta muikusta.
- merliNi
kikatuskepappi laulavilla lohkoporinoilla:)
Iso lautasellinen kreikkalaistasäpinä sallaattia sinappisellasulosana kastikkeella ja juomaksi aitoa lepalepalepakkojuomaa , mieluiten pusipusipunaista:)
Jälkkäriksi mustikkasmurffinsi ja capuccinoa valkoisella syrämmellä:)
Nam:)Kiva kun sinuakin näkee joskus.
On teillä kyllä aika erikoisia ja mukavia a'la carte annoksia :). Hmmm... mitähän minä keksisin. Ei tuu nyt mieleen, menen nälkäisenä nukkumaan.- merliNi
Mariet kirjoitti:
Kiva kun sinuakin näkee joskus.
On teillä kyllä aika erikoisia ja mukavia a'la carte annoksia :). Hmmm... mitähän minä keksisin. Ei tuu nyt mieleen, menen nälkäisenä nukkumaan.Mulla on ollu kaikenlaista(kivaa ja ei kivaa), mutta koitan palata ruotuun:)
Toivottavsti näät unessa jotain tosi namia..niin mulle ainakin käy aina jos massu muristen kömmin petiin;)
Makoisia unia:) merliNi kirjoitti:
Mulla on ollu kaikenlaista(kivaa ja ei kivaa), mutta koitan palata ruotuun:)
Toivottavsti näät unessa jotain tosi namia..niin mulle ainakin käy aina jos massu muristen kömmin petiin;)
Makoisia unia:)Yritän nähdä niitä makoisia unia. Viime yönä näin painajaisunta että käsilaukkuni sisältö kokonaisuudessaan oli viety. Laukku löytyi työpöydältäni täysin tyhjänä. Kännykkä, ajokortti, rahat, luottokortit ja erittäin tärkeä paperi oli varastettu. Ja näitä kaikkia tietoja alettiin käyttämään netissä.
Onkohan tätä nettiä tullu jo liikaa. Täytyy kait pitää itselle sellanen netistä vieroituskurssi.
Tohditkos kertoa mitä kivaa sulle on sattunut?- merliNi
Mariet kirjoitti:
Yritän nähdä niitä makoisia unia. Viime yönä näin painajaisunta että käsilaukkuni sisältö kokonaisuudessaan oli viety. Laukku löytyi työpöydältäni täysin tyhjänä. Kännykkä, ajokortti, rahat, luottokortit ja erittäin tärkeä paperi oli varastettu. Ja näitä kaikkia tietoja alettiin käyttämään netissä.
Onkohan tätä nettiä tullu jo liikaa. Täytyy kait pitää itselle sellanen netistä vieroituskurssi.
Tohditkos kertoa mitä kivaa sulle on sattunut?Oon tavannu ihmisen joka sai mut miettimään ja uskaltamaan...ei mitään perhetragediaa tai kesäheiloja*virnistää* vaan ihan ammatillisessa mielessä.
Joskus sitä vaan tarvii kunnon potkaisun...mä luulen että tää mun horroskooppimerkki haittaa mun etenemistä:D
Ikävistä taas...joskus sitä vaan alkaa miettiin kaikenlaista ja lapsillakin(vaikka on jo aikuisia), niittenkin huolet on kuin omia.Syksyllä varmaan jo helpottaa, toivottavsti:)
Tuosta sun unesta...mulle tuli tunne että sää pelkäät menettäväs jotain ja että luota itsees:)
Mulla oli kans kerran sellanen uni että kun tulin tänne palstalle kaikki mun tiedot oli ruudussa...aika kamalaa:( - Taikis
merliNi kirjoitti:
Oon tavannu ihmisen joka sai mut miettimään ja uskaltamaan...ei mitään perhetragediaa tai kesäheiloja*virnistää* vaan ihan ammatillisessa mielessä.
Joskus sitä vaan tarvii kunnon potkaisun...mä luulen että tää mun horroskooppimerkki haittaa mun etenemistä:D
Ikävistä taas...joskus sitä vaan alkaa miettiin kaikenlaista ja lapsillakin(vaikka on jo aikuisia), niittenkin huolet on kuin omia.Syksyllä varmaan jo helpottaa, toivottavsti:)
Tuosta sun unesta...mulle tuli tunne että sää pelkäät menettäväs jotain ja että luota itsees:)
Mulla oli kans kerran sellanen uni että kun tulin tänne palstalle kaikki mun tiedot oli ruudussa...aika kamalaa:(tämän avauksen alle juuri sopivan unen näin viime yönä, minulla oli iso nippu lautasia kädessä ja laskin riittävätkö ne kaikille.(En tiedä keille ne olisivat pitäneet riittää) Pohjalla oli yksi muita suurempi lautanen ja mietin unessa laitetaanko se pitkän pöydän kumpaan päähän. Mitään muuta en muista unesta.:)
Mitenhän tällaisen unen tulkitsisi? - merliNi
Taikis kirjoitti:
tämän avauksen alle juuri sopivan unen näin viime yönä, minulla oli iso nippu lautasia kädessä ja laskin riittävätkö ne kaikille.(En tiedä keille ne olisivat pitäneet riittää) Pohjalla oli yksi muita suurempi lautanen ja mietin unessa laitetaanko se pitkän pöydän kumpaan päähän. Mitään muuta en muista unesta.:)
Mitenhän tällaisen unen tulkitsisi?mainiosti:)
Näen jo pitkän pöydän ja kaikki nikit mussuttelevat omia annoksiaan:D
Tuo uni, vaikuttais että elämässä on paljon annettavaa muille.Paljon asioita, joita haluaisi tehdä, mutta kaikkeen ei aika eikä voimat riitä.
Suuri lautanen kuuluu ehdottomasti itselle ja valinnan vaikeus mihin sen laittaa merkitsee jotain suurempaa asiaa ja siihen liittyviä ratkaisuja:) - Taikis
merliNi kirjoitti:
mainiosti:)
Näen jo pitkän pöydän ja kaikki nikit mussuttelevat omia annoksiaan:D
Tuo uni, vaikuttais että elämässä on paljon annettavaa muille.Paljon asioita, joita haluaisi tehdä, mutta kaikkeen ei aika eikä voimat riitä.
Suuri lautanen kuuluu ehdottomasti itselle ja valinnan vaikeus mihin sen laittaa merkitsee jotain suurempaa asiaa ja siihen liittyviä ratkaisuja:)sinähän taidat olla varsinainen unien tulkki :)
Oikeasti, olen tulossa risteys-alueelle elämässäni, ehkä tuo uni heijastaa sitten sitä. merliNi kirjoitti:
Oon tavannu ihmisen joka sai mut miettimään ja uskaltamaan...ei mitään perhetragediaa tai kesäheiloja*virnistää* vaan ihan ammatillisessa mielessä.
Mulla oli kans kerran sellanen uni että kun tulin tänne palstalle kaikki mun tiedot oli ruudussa...aika kamalaa:(Hyvänen aika, kun oikein mietin saatoit olla oikeassa, ehkä pelkään menettäväni...jotain.
Muistan tuon sun unen, anteeksi, silloin nauratti. Kaikenlaisia unia sitä nähdäänkin. Sulle se ei ollut naurun paikka. Voin kuvitella sitä kauhun tunnetta kun näit henkilötietosi ruudulla.
Sehän on kiva juttu kun olet uskaltanut ottaa vastaan uusia haasteita. Meinaatkos että horoskooppimerkkiäsi haittaa päättämättömyys ;).
Lasten huolet ja murheet tuntuu melkein raskaammilta kuin omat. Kun vois edes osan ottaa niistä murheista itselleen että lapsilla olis parempi.- merliNi
Mariet kirjoitti:
Hyvänen aika, kun oikein mietin saatoit olla oikeassa, ehkä pelkään menettäväni...jotain.
Muistan tuon sun unen, anteeksi, silloin nauratti. Kaikenlaisia unia sitä nähdäänkin. Sulle se ei ollut naurun paikka. Voin kuvitella sitä kauhun tunnetta kun näit henkilötietosi ruudulla.
Sehän on kiva juttu kun olet uskaltanut ottaa vastaan uusia haasteita. Meinaatkos että horoskooppimerkkiäsi haittaa päättämättömyys ;).
Lasten huolet ja murheet tuntuu melkein raskaammilta kuin omat. Kun vois edes osan ottaa niistä murheista itselleen että lapsilla olis parempi.Toisinaan asiat selviävät ilman ikuista odotusta, huoli lapsesta päättyi tänään*iloinen hymy*
Vaaka se on joka puntaroi ja puntaroi ja...*huoks*
Unet yleensä peilaavat alitajuntaa, jotain sellaista jonka ihmiset yleensä haluavat piilottaa.Ehkä toiveita ja pelkoja joista ei halua edes itse tietää.Tavallaan se sisäinen minä.
Tulkitseminen taas, no mä oon vaan ihan tavallinen merli;)
- tarjouksessa:
Vinkumakyrsää hiillostettuna poroksipalaneen kaffeepalstan viimeisillä hiilillä ja päälle tankillinen kateuden siemenillä maustettua sahtia.
A vot ! - Tilaisin
Puskapupupaistin ja jälkkäriksi puuvillapiirakan. Njam..
- norMix evk
- Aperitiiviksi pari itsestään katoavaa ja tukkaan kihahtavaa punapallukkapaukkua
- Alkukeitoksi monessa liemessä keitettyä vakkaria
- Pääruoaksi tankilla jyrättyä ja ristitulituksessa kärvennettyä puskajussipihviä Jermun tapaan uusionikkiperunoiden ja kadevihersalaatin kera
- Jälkiruoaksi kisatuomarin sääntösotkukiisseliä aina äänessä olevan suuvaahdon kera
- Ruokajuomaksi esiinpuristettua totuustuoremehua ja sekä pihlajanmarjoista hapatettua kettuilijaviiniä
PS Valitut ruokalajit ovat vilkkaan mielikuvituksen aikaansaannoksia. Mahdolliset yhtymäkohdat todelliseen palstaelämään ovat täysin tahattomia ja puhdasta sattumaa. - Pumpulipaj
Yksi kuppi kahvia ja sämpylä :)
Kiitos - Kokkien kokki
Tervetuloa ravintolaamme puskien varjoissa. Olemme uusioineet ruokalistan.
Menyy:
Bertta-vainaan puskapullat (Vuoden ruokalaji 2005-06)
Vaihtoehdot:
Nalkitusnakit kerman kastikkeella
Uusionikin naudanpaisti
Kynittyä kanaa
Lisukkeet:
Hurskasteluhöystö (talon erikoinen)
Mielistelymuussi (uusiolaji)
P----njauhajan perunat
Jälkiruoat (myötä- ja vastapäivään pyörivältä telineeltä, käykää piiriin)
Jankkujuusto
Kantelukahvi (vahvuutta lisätty)
Ystävän raparperipiirakka, kaakatuskastike
Poikottipulla
Taustalla jeesustelumusiikki, vaino- ja harhaefektein.
Tänään soi ”Tiedän kuka oletoletolet”. Sen jälkeen vuoropäivin
- painu pois Jack
- anna kaikkien kukkien kukkia
- menolippu
*** Huom! P---njauhan perunat loppu, suuren kysynnän vuoksi.****
Talon drinksuna Puskapaukku.
Viihtykää!- Taikis
meilläpäin menyystäsi voitaisiin päätellä että olet oikea soopankokki, mestarisluokkaa. :)
- SikurLiina
-Siiskö Boikotti annoksen?
Mitenkäs tämän nyt ilmaisisi.Katsahtaa avuttomasti Pääkokkiin, joka hikeä väliin pyyhkien näyttää rullaavan hernemakkaralla täytettyä rutturusinaista epämääräisen näköistä lörppöpötkyä.
Pääkokki tiuskii vimmatusti ja komentaa essujaan hiplaavia esikkoaikaisia neitsykäisiä.
Mikään ei tunnu rullaavan, paitsi tuo lörppöpötky.
Tarjoilutiskillä on pikkusuolaisen purtavan viereen asetettuna suuri kulhollinen rukousmatoilla kontillaan nautittavaksi tarkoitettuja ummunummun ja katumukseen kiihoittavia jälkitilan selvitys tabuja.
Riuskaotteinen lähinnä jättiläistä muistuttava muukalaislegioista karannut harjoittelija sekoittaa innokkaana vahdikkaasti hapahkoita jankkupirtelöitä.
-No ei tää mikään Esson Baari ole, eikä edes Hakkis klupikaan! Täähän on kaffeen uusio siiveke, joka on laatumitoitettu markkinarakoon tikulla ja pilkku ..hmmm hyssyttelyllä juuri tähän trendiin
sopivaksi.
-Boikotti annokset on nyt kortilla. Niiniin. Onkos teillä sellaista Boonuskorttia? Eikä meillä sitäpaitti näitä kellekä vaan etes jaella.
Pitää olla VIPPI. Onkos teillä sellanen? Jos ei oo, niin se on syytä hankkia. Vippi taas edellyttää kestosuhdetta. Ei tietty mihin vaan ...vaan meihin. Ynmmärättekö? Ootte ,joko meitä tai teitä. Eikä tuo tuollanen raha kelpaa. Pitää olla korttiraha ja oviraha ja ....käyntikortti...
...no mihis se nyt hävis.
Tais olla joku puskailija vaan.- Jermu
mutta tappeluksen periaate on täällä ikuinen...Ja tietysti kilpailut. Hah!
- ossipessi
Pitipä piipahtaa tännekin noin ykxkax(saa lainata) ylättäen ja törmäsin sinuun!
Ei voi olla totta, että sinä?! vielä jaksat tätä juttua, mutta hyvä niin, koska aina kun silloin tällöin selailen näitä palstoja, olet se joka saa minut hyvälle tuulelle, jopa nauramaan.
T:palaillaan.,
J.K. Olet aikamoinen "verpaali".- Jermu
Kuis kesä sinuu tulee kulettaan?
Mulle tuli logistisia onkelmia, joten joutun ehkä lyömään muovia pöytään ja lentään ihan toisenlaisella aikataululla lomaileen, kuin olin ajatellut.
Ei mitään kauheeta katastroooohvia, mutta ottaa se pikkuisen paddiin aloittaa suunnittelu ja soittokierros alusta.
Se on muuten hyvä, jos sua naurattaa..Moni nauraa täällä hampaat irvessä..Hampaat siis itsekseen hoitelee pisniksia yöpöydän päältä vesilastista. Kjäh! - ossipessi
Jermu kirjoitti:
Kuis kesä sinuu tulee kulettaan?
Mulle tuli logistisia onkelmia, joten joutun ehkä lyömään muovia pöytään ja lentään ihan toisenlaisella aikataululla lomaileen, kuin olin ajatellut.
Ei mitään kauheeta katastroooohvia, mutta ottaa se pikkuisen paddiin aloittaa suunnittelu ja soittokierros alusta.
Se on muuten hyvä, jos sua naurattaa..Moni nauraa täällä hampaat irvessä..Hampaat siis itsekseen hoitelee pisniksia yöpöydän päältä vesilastista. Kjäh!Nyt on niin eittei heittele kunnolla!
Logistiigga ei pelaa ja paddiin ottaa. Toivotellaan se siitä sen kestävyydestä joskus:)
Hampaat on ihan irvessä ja omassa suussa, mutta muista en tiedä?
Eikö edes pientä tappelusta näin Juhnuksen kunniaksi, tai sitten ei?;D - Taikis
ossipessi kirjoitti:
Nyt on niin eittei heittele kunnolla!
Logistiigga ei pelaa ja paddiin ottaa. Toivotellaan se siitä sen kestävyydestä joskus:)
Hampaat on ihan irvessä ja omassa suussa, mutta muista en tiedä?
Eikö edes pientä tappelusta näin Juhnuksen kunniaksi, tai sitten ei?;Dvieläkö sä olet käyttänyt askelmittaria? Minulla into loppui aika äkkiä lopulta :)
- En minäkään, ejk. ossipessi
Taikis kirjoitti:
vieläkö sä olet käyttänyt askelmittaria? Minulla into loppui aika äkkiä lopulta :)
Oli niin tyhmä mittari, että näytti aina väärin:)
Hyvää ja Kaunista Juhannusta sinulle ja muillekin tasapuolisesti:)))
- ei kyl
muussata ja jos muussataankin, niin kyllä siihen samaan hintaan sit tulee ne vainoranskikset harhakastikkeineen, puskasalaatilla höystettynä! Taidanpa lisätä itteeni vähän suolaa ja pippuria, kun on päässeet haihtumaan viimeaikoina ihan täysin tyystin. ;))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748503KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547713Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223095Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään562924Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211881