Siinä tärkeimmät.
24 on
6
813
Vastaukset
- Lisääjä
Paksua Paskaa ohjelmaa jota varm,aan kaikki vammaset kattooo!
siinä tärkeemmät, onneksi loppuu n. 3 vuoden päästä kokonaan.
ja piste. 24 on paska. PISTE!- lottttte
jaa. kiitti ku valistit mua :D oot vaa ite nii nynny nyhverö, et varmaan saa katsoa kyseistä sarjaa ku vanhempas kieltää. :D
- 24 paras
lottttte kirjoitti:
jaa. kiitti ku valistit mua :D oot vaa ite nii nynny nyhverö, et varmaan saa katsoa kyseistä sarjaa ku vanhempas kieltää. :D
Niinpä meet (joudut) menee nukkumaan heti pikkukakkosen jälkeen etkä saa kattoa ohjelmaa niin mahtaa vituttaaa.... ? kyl 24 parasta viihdettä
- 24 on paras!
24 paras kirjoitti:
Niinpä meet (joudut) menee nukkumaan heti pikkukakkosen jälkeen etkä saa kattoa ohjelmaa niin mahtaa vituttaaa.... ? kyl 24 parasta viihdettä
(kaveri) varmaa menee nukkuu jo enne pikku2:Sta
- 24!
lottttte kirjoitti:
Niinpä ette varmaa saa kattoo sitä :D Oon samaa mieltä lottttte! ne jotka ei kato/tykkää 24:st on paska pisteitä ite! ku ne haiseeki niin paskalle ku ne ei tykkää 24:st
- Paha pressa
Kyä kaikki oman mielipiteensä saa sanoo, mut toi jätkä ei ees PERUSTELLU KRITIIKIÄÄN! Ei oo varmaan ees nähny yhtäkään 24 jaksoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976