24 on

paska ohjelma

Siinä tärkeimmät.

6

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisääjä

Paksua Paskaa ohjelmaa jota varm,aan kaikki vammaset kattooo!

siinä tärkeemmät, onneksi loppuu n. 3 vuoden päästä kokonaan.

ja piste. 24 on paska. PISTE!

• lottttte

jaa. kiitti ku valistit mua :D oot vaa ite nii nynny nyhverö, et varmaan saa katsoa kyseistä sarjaa ku vanhempas kieltää. :D

• 24 paras
        lottttte kirjoitti:

jaa. kiitti ku valistit mua :D oot vaa ite nii nynny nyhverö, et varmaan saa katsoa kyseistä sarjaa ku vanhempas kieltää. :D

Niinpä meet (joudut) menee nukkumaan heti pikkukakkosen jälkeen etkä saa kattoa ohjelmaa niin mahtaa vituttaaa.... ? kyl 24 parasta viihdettä

• 24 on paras!
        24 paras kirjoitti:

Niinpä meet (joudut) menee nukkumaan heti pikkukakkosen jälkeen etkä saa kattoa ohjelmaa niin mahtaa vituttaaa.... ? kyl 24 parasta viihdettä

(kaveri) varmaa menee nukkuu jo enne pikku2:Sta

• 24!
        lottttte kirjoitti:

Niinpä ette varmaa saa kattoo sitä :D Oon samaa mieltä lottttte! ne jotka ei kato/tykkää 24:st on paska pisteitä ite! ku ne haiseeki niin paskalle ku ne ei tykkää 24:st

• Paha pressa

Kyä kaikki oman mielipiteensä saa sanoo, mut toi jätkä ei ees PERUSTELLU KRITIIKIÄÄN! Ei oo varmaan ees nähny yhtäkään 24 jaksoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      57
      3302
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3117
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2919
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2201
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2091
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1002
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      969
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe