Aamulla kun heräät ja huomaat muuttuneeksi yön aikana naiseksi, mitä tekisit?
Mies,
15
1238
Vastaukset
- scale
Karvapese äijiä en kattelis Yäk. :)
- SimStim
selvää onko niissä ihme hormoonijutuissa mitään perää.
- täryjyrä
... telaketjufeministiksi. Elämähän olisi jo joka tapauksessa pilalla, samalla vaivalla voisi laittaa muutkin kärsimään tuskastaan.
- Sepe.
ja sanoisin, että olen elämäni kunnossa, joten vietän aikani paremmin tänään.
- Liisa(ko)
Ja kysyisin onx mun tissit sopivat ja kelpaanx mä koskaan kellekään miehel ku mul on pömppis ja mä en rusketu...hahahaha
- iloinen_
koska sitten flaksaisi paljon paremmin. Mutta ihan alkuun toteuttaisin pitkäaikaisen haaveeni ja perehtyisin naisen anatomiaan käytännön tasolla.
Kylpylään rentoutumaan, aahh niitä ihanan kosteita löylyjä, kyllä siinä sielu lepäisi =D
- vilperi
kai siinä lähtisi samantien kartsalle jakaa pesää ja yrittäisin vaihtaa talvirenkaat itkemättä, kuula kalloon illalla =)
- aamuna....
Menisin vessaan ja opettelisin kusemaan seisaalta!
- severus X
Tekisin mahdollisimman monta miestä onnelliseksi.
- sanoi
eräs tuttava jätkä :D:DDD "ekaks kyllä jäisin katsomaan itteni peilistä sitten huomaisin että mulla on tissit sit katselisin niitä ja meinaisin runkata sit huomaisin että milläs runkkaan sit jumiutuisin siihen"
- Tolkun mies
Pakkohan sitä olis kokeilla miltä se tuntuu.
- ja masturboisin
Olettaen että olisin muuttunut timmiksi kissaksi. Jos vartaloni olisi vain varustettu vain rinnoilla ja alapää naisen, oksentaisin.
Olisin nimittäin melkoinen rekkalesbo :) - ja lähtisin baanalle
Laulaisin näin:
---------------
"Uusi päivä alkaa,
sukkahousut jalkaan,
Heippa ja soitellaan"
tilaisin taksin ja lähtisin baariin miehiä iskemään. hiplailisin ittelleni orkut :-) Eipä tarvis sen jälkeen mietiskellä katkerana sitäkään et kuinkahan paljon paremmalta sekstailu tuntuu naisista verrattuna miehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407