Ongelmana on piikkisuorat ripset. Haluaisin siis kokeilla ripsipermanenttia. Onko kokemuksia? Rasittaako se ripsiä paljon? Ärsyttääkö permanenttiaine silmiä?
Kokemuksia olisi kiva kuulla..
Ripsipermanentti
9
7657
Vastaukset
- kosmetologi opiskelija
ei rasita ripsiä kun käy laittamassa sen noin 6 viikon välein tai harvemmin jos ei tarvetta useammin. Aine ei ärsytä silmiä,koska se on geelimäistä eikä siis valu ja se levitetään pienellä siveltimellä. Enemmänkin sanoisin,että ripsien värjäys ärsyttää enemmän...En kuitenkaan suosittele permanenttia kovin ohuille ripsille vaan paksummille,mutta uskoisin,että sinulle se käyt jos kerran ihan piikkisuorat ripset. Ripsipermanentilla tulee todella kauniit ripset...muistat vain,että käyt laittamassa sen kosmetologilla!!!
- mä taas
Pitää siis kokeilla.. Mulla on kyllä ollu nyt ripset vähän huonommassa kunnossa (ripsentaivuttajat ovat tehneet tuhoja), mutta aina ollu muuten tosi tuuheat ja pitkät ripset..
- kokeilla...
mä taas kirjoitti:
Pitää siis kokeilla.. Mulla on kyllä ollu nyt ripset vähän huonommassa kunnossa (ripsentaivuttajat ovat tehneet tuhoja), mutta aina ollu muuten tosi tuuheat ja pitkät ripset..
mun ripsistä tuli ihanat kun otin samalla niihin kestovärinkin!!
- nyt on kokeiltu..
kokeilla... kirjoitti:
mun ripsistä tuli ihanat kun otin samalla niihin kestovärinkin!!
Ripsistä tuli kyllä tosi käppyrät.. Ne näyttää ihan luonnottomilta. Ja ne näyttävät kaiken lisäksi lyhyemmiltä. Muuttuuko tilanne muutaman päivän päästä? Ajattelin vaan, et hiuksissakinhan se näkyy muutaman päivän kunnolla mut sit jotenkin laimenee.
- niistä
nyt on kokeiltu.. kirjoitti:
Ripsistä tuli kyllä tosi käppyrät.. Ne näyttää ihan luonnottomilta. Ja ne näyttävät kaiken lisäksi lyhyemmiltä. Muuttuuko tilanne muutaman päivän päästä? Ajattelin vaan, et hiuksissakinhan se näkyy muutaman päivän kunnolla mut sit jotenkin laimenee.
käppyrät saa tulla, kauniisti kaartuvat vain, eli sulle on se tehty liian pienillä rullilla, pyydä ens kerralla tekemään isommalla rullakoolla.
- ...
niistä kirjoitti:
käppyrät saa tulla, kauniisti kaartuvat vain, eli sulle on se tehty liian pienillä rullilla, pyydä ens kerralla tekemään isommalla rullakoolla.
Minkä hintaista se on?ja saako porista?
- kokeillut..
... kirjoitti:
Minkä hintaista se on?ja saako porista?
Täällä maksoi 25 euroa..eli ei paha. Kyllä Porista varmaan saa. Ja niin, onneksi nää ripset ei jääny kippuroiksi vaan ne vähän oikesi. HUH! :)
- minä vain
kokeillut.. kirjoitti:
Täällä maksoi 25 euroa..eli ei paha. Kyllä Porista varmaan saa. Ja niin, onneksi nää ripset ei jääny kippuroiksi vaan ne vähän oikesi. HUH! :)
mulle tehtiin keväällä Hämeen kosmetologikoululla ripsipermanentti, liian pienillä rullilla. Lopputulos oli että ripset olivat täydellisen kiharassa, lyhyet mutta näytti kunin niitä olisi ollut kaksi miljoonaa ripseä/silmä. En tykännyt. Nyt oon tilannut ajan ripsijatkoihin ja jännityksellä odotan mitä on tuleman
- pettynyt kokeilija
minä vain kirjoitti:
mulle tehtiin keväällä Hämeen kosmetologikoululla ripsipermanentti, liian pienillä rullilla. Lopputulos oli että ripset olivat täydellisen kiharassa, lyhyet mutta näytti kunin niitä olisi ollut kaksi miljoonaa ripseä/silmä. En tykännyt. Nyt oon tilannut ajan ripsijatkoihin ja jännityksellä odotan mitä on tuleman
Kävin eilen laitattamassa ripsipermanentin. En ole tyytyväinen tulokseen.
Ripseni olivat kauniimmat ennen permanenttia. Mielestäni ripset on taivutettu liian ylöspäin ja osittain niitä on mennyt poikki. Permanentin yhteydessä alaripsetkin ovat menneet rullalle. Luomeni ovat edelleen kipeät ja turvoksissa, aivan kuin olisin itkenyt monta päivää. Silmäni eivät kestäneet permanentin jälkeen kestovärjäystä. Suosittelen perinteistä ripsien väriäämistä ja taivuttamista. Monesti pitkät ripset taipuvat jo ripsiväriä laitettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449