Mikähän miestäni riivaa? Olen pannut merkille,että pitkään aikaan ei ole ollut päivääkään, ettei hän olsi ärähtänyt minulle jostain! Aivan pikku asiasta hirvee huuto. Esimeriks kysyin häneltä eilen että monenko aikaan hän pääsee tänään töistä. "No mitäs luulisit????" oli vastaus. sanoin että en tiedä, kun joskus pääsee 12 ja joskus 4. sitten alkoi hirvee räyhääminen että no neljältä pääsen.
sanoinkin sille jo yks päivä, että olispa kerrankin sellanen päivä ettet olis niin kireenä..
tietääkseni töissä menee ihan ok, hommia on paljon mutta en sitten tiedä, kai se stressaa silti... mut oikeesti.ei päivääkään ilman äänen korotusta tai tiuskintaa!
äreä ja kireä mies kotona
14
4994
Vastaukset
- Marika67
Ettei vain olisi toista naista? Miten seksi sujuu? Ym,ym..Kyllä sielä joku on takana mikä miestä hermostuttaa jos kerran aina on tuollainen..
- kohta myös hermoheikko!
seksi sujuu mukavasti, rakastelemme 2-3 krt viikossa.. useimmiten mies on kuitenkin leppoinen viikonloppusin.. ehkä työt ovat raskaita.. toista naista ei ole..
- ....
kohta myös hermoheikko! kirjoitti:
seksi sujuu mukavasti, rakastelemme 2-3 krt viikossa.. useimmiten mies on kuitenkin leppoinen viikonloppusin.. ehkä työt ovat raskaita.. toista naista ei ole..
häneltä liikaa? Tuleeko hänelle fiilis että kuulustelet? Anna sen tulla esim töistä sitten kun tulee, ei mitään kotiintulo"aikoja"...
- pjpjpjp
tuo marika HÄH!
vai toista naista heti. Miehellä voi olla tosiaan se stressi töistä jos hänellä vastuuta tai kiire. Tai sitten oma terveys , joku pikku asia saattaa huolestutta.
Pyri puhe-etäisyydelle ja pitäkää päivä vapaata, ole hellä ja jutelkaa.
- Kesä
Ihan selvää työstressiä. Keksikää jotain kivaa viikonloppu tekemistä. Lähtekää vaikka mökkeilemään tms.
- samaa
Samanlaista aina arkisin.. Varsinkin loppuviikosta.. Ne täytyy vaan oppia heittään toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Joskus ei vaan jaksa kun on itsekin väsynyt.
- selvät merkit
Sillä on toinen nainen.
- kohta myös hermoheikko!
en usko siiheen toiseen naiseen, ei ole tilaa eikä aikaa..hän ei juuri muualla ole kun töissä ja kotona.
- pyh..
Ei meillä ainakaan tarvita toista naista siihen että ukko välillä äksyilee.. Se nyt vaan kuuluu "äijämäisiin" piirteisiin.. :D Kuitenkin suurin osa ajasta saan kuulla kivoja juttuja. Naisten pitäis ottaa oppia miesten suorapuheisuudesta, kun ne ei peittele sitä olotilaa, mikä sillä hetkellä vallitsee..
- eukko vaan
pyh.. kirjoitti:
Ei meillä ainakaan tarvita toista naista siihen että ukko välillä äksyilee.. Se nyt vaan kuuluu "äijämäisiin" piirteisiin.. :D Kuitenkin suurin osa ajasta saan kuulla kivoja juttuja. Naisten pitäis ottaa oppia miesten suorapuheisuudesta, kun ne ei peittele sitä olotilaa, mikä sillä hetkellä vallitsee..
Joo, mutta muut aina tuputtaa sitä "toista naista". Heillä joko ei ole kokemusta pitkistä ihmissuhteista tai on vain yksi kokemus. Tai haluavat ärsyttää. Toisesta naisesta vaahtoaville ei kannata edes vastata. Kyllä omasta miehestä tietää.
Meillä äksyily loppui kun kerran suutuin itse takaisin. Halusin tietää mitä olen tehnyt että äksyilee mulle. No en mitään tuli vastaus. Kerroin miten vittumaiselta tuntuu olla kaatopaikka johion puretaan muiden aiheuttamna paska. Se loukkaa ja antaa sen kuvan ettei mies välitä. Ilmoitin että jollei lopu alkaa täältäkin tulla kaikki kärsimäni vääryys miehen niskaan mikä tarkoittaa että ennen pitkää se johtaa meidän eroon koska sodasta ei enää tule loppua. Mies taisi hieman pelästyä. Parin tunnin mökötyksen jälkeen se tuli pyytämään anteeksi ja kertoi mistä kenkä puristaa. Sen jälkeen aina kun on ollut ukkosta ilmassa mies on ollut hiljaa (sen kuulee vaikka mies onhiljaa). Sitten hiljaisuuden rikkova ärähdys onkin koskenut itse aiheuttajaa, eikä enää ärähdä minulle jostain mitättömästä. Se on aika hauskaa. Mutta eipähän ärähtele mulle asiattomasti enää. Sitten se saa purkaa mieltään ja kun ollaan vähän juteltu niin jo helpottaa ja elämä jatkuu. - nabuli
eukko vaan kirjoitti:
Joo, mutta muut aina tuputtaa sitä "toista naista". Heillä joko ei ole kokemusta pitkistä ihmissuhteista tai on vain yksi kokemus. Tai haluavat ärsyttää. Toisesta naisesta vaahtoaville ei kannata edes vastata. Kyllä omasta miehestä tietää.
Meillä äksyily loppui kun kerran suutuin itse takaisin. Halusin tietää mitä olen tehnyt että äksyilee mulle. No en mitään tuli vastaus. Kerroin miten vittumaiselta tuntuu olla kaatopaikka johion puretaan muiden aiheuttamna paska. Se loukkaa ja antaa sen kuvan ettei mies välitä. Ilmoitin että jollei lopu alkaa täältäkin tulla kaikki kärsimäni vääryys miehen niskaan mikä tarkoittaa että ennen pitkää se johtaa meidän eroon koska sodasta ei enää tule loppua. Mies taisi hieman pelästyä. Parin tunnin mökötyksen jälkeen se tuli pyytämään anteeksi ja kertoi mistä kenkä puristaa. Sen jälkeen aina kun on ollut ukkosta ilmassa mies on ollut hiljaa (sen kuulee vaikka mies onhiljaa). Sitten hiljaisuuden rikkova ärähdys onkin koskenut itse aiheuttajaa, eikä enää ärähdä minulle jostain mitättömästä. Se on aika hauskaa. Mutta eipähän ärähtele mulle asiattomasti enää. Sitten se saa purkaa mieltään ja kun ollaan vähän juteltu niin jo helpottaa ja elämä jatkuu.Joo,ei meilläkään miehellä VARMASTI ole toista naista vaikka joskus työkavereist kiusoittelenkin leikilläni.
On joskus mies ollut pahalla päällä jopa viikonkin ja sitten kun kyselee hyvin varovasti,niin sieltähän se paha olo pulpahtaa kuin superpallo,kuka saa kopin heh,heh.
Ratkaisujen edessä meillä ainakin mies"murjottaa".
- phi
aika pahalta työstressiltä. Nykyään puhutaan paljon työssä uupumisesta - että on liikaa töitä, ja työntekijän täytyy koko ajan 'ylittää itsensä', ja todistella kykyjään etc.
Teidän pitäisi puhua ihan todella tuosta tilanteesta keskenään. Tai näytä hänelle tämä ketju. Hän osaa itse parhaiten kertoa, olemmeko ihan hakoteillä.. - meillä oli
meillä mies kans oli hyvinkin kireänä ja sitten yhdessä vaiheessa mulla keitti yli ja kuunnon riita saatiin aikaseks. Lopuksi selvisi syy että työ uupumus. Ei siinä mitään lekuriin seuraavana päivänä ja viikko saikkua. Mies sai olla rauhassa kotona puuhailla omia juttuja ja rentoutua.
Viikko riitti hänellä ja ei ole sen jälkeen ärhennelly. Töissä oli hirveä kiire ja paljon annettu vastuuta asiasta jota mies ei osannut kunnolla ja siitä aiheutui stressiä.
Miten miehesi nukkuu? Onko ärhentelyä sunnuntai-iltaisin, kun alkaa töihin meno lähestymään? Ärsyyntyykö jos kysyy työasioita? - Itsekin ärhennellyt
Itse olin samanlainen kuukausikaupalla kun samaan aikaan rakennettiin, kotona pieni lapsi ja töissäkin oli raskasta. Kerran vaimolla meni pinna ja asiasta keskusteltiin. Huomasin olleeni hölmö purkaessani stressiäni häneen. Rakennusprojektin valmistuttua on mennyt paremmin ja lisäksi olen yrittänyt käyttäytyä vaimoa kohtaan asiallisesti vaikka joskus pinna on kireällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291