Uimashortsit

uimaan polvihousuissa

Kertokaas mistä on tullut tämä nykyinen nuorten miesten rantashortsi muoti?.Uimahalleissakin näppynaamaiset nuorukaiset pyrkivät altaaseen pitkälahkeisissa housun rötköissä.

Uimarannalla vedestä pois tultua sitten märät lahkeet roikkuvat pitkin reisiä polveen asti,ja liimautuvat nahkaan.Luulisi ettei se ainakaan kovin mukavalta tunnu?.Sitten muka otetaan aurinkoa pitkälahkeisissa vettävaluvissa polvihousuissa.

Uimahousuissa on paljon parempi uida,ne kuivuvat nopeasti ja aurinkoa saa koivetkin.

Yhdysvalloista kai muoti on tullut.Syy lienee helppo arvata,kun tuntee amerikkalaisten yltiöhysteerisen suhtautumisen alastomuuteen.
Toisaalta ihmettelee sitä että esimerkiksi naisten on kuitenkin esiinnyttävä rannoilla mahdollisimman niukoissa bikineissä.

USA:ssa kuulemma sanotaankin että eurooppalaiset miehet tunnistaa uimarannoilla siitä että he käyttävät uimahousuja aurinkoa ottaessaan.

Onkohan muuten USA:ssa sallittuakaan miehille esiintyä uimarannalla uimahousuissa?.

3

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

minäkin ihmetellyt jo pitkään.
      Ja uimahalleissa on kielletty uimasta shortseissa mutta kukaan ei puutu asiaan.
      Kyllä ne uimahousut pitää olla rannallakin kun ottaa aurinkoa.
      Ja on se myös kivempaa katsella poikia joilla pienet uimahousut eikä mitään plveen asti roikkuvat löysät shortsit.

• kait se

jenkeistä on nimenomaan tännekin rantautunut. Mutta ei syytä huoleen, tuollaiset muotituulahdukset ovat ohimeneviä. Itse käytän vain ja ainoastaan uimaboxereita. Hölmöt rusketusrajat niistä kyllä jää, mutta perinteiset speedot näyttää omasta mielestä jo aikansa eläneiltä. Auringonottoon parasta olisi ihan nakuna, niin ei rajoja tule. Naisilla hyvä ratkaisu on yläosattomuus ja stringibikinit, mutta mitäs miehillä on? Uimiseen uimaboxerit parhaimmat. Ei tosiaan ne shortsit, jotka märkinä painaa varmaan tonnin! :)

• web

Mä luulisin että uimashortsien käyttö on lähtenyt eka liikkeelle surffaajien parista, ja sit siitä yleistynyt muunkin surffimuodin mukana.

Pitää tehdä erotus tässä uimashortsien ja shortsien välille. Hyvät uimashortsit kuivuu nopeasti ja ei ihme vettä sisäänsä paljoa. Siinä mielessä ero esim. puuvillashortseihin on kuin yöllä ja päivällä.

Tää ei oo nyt mikään syytös kellekään, mutta itse paljon mieluummin käytän uimashortseja koska "perinteiset" pikku-uikkarit on mun mielestä asteen verran turhan rivot ;) Ehkä olen estoinen ja epävarma, mut kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe