..missä halpa bisse pk-seutu?..tahtoo halpa kalja mukaa asikkalaa..
auttakkee muaki
8
246
Vastaukset
- olisko ollut
jotain 6.80 egee
- kipparinoma
essolta;o))) Kyl sekin janon sammuttaa:o)) Asikkalassa on muuten hauskaa...tai niin mä ainakin muistelen;o)
..asikkalassa vai?.. en utele..
noh kai jostain matkan varrelta..riippuu vähä mitä kautta kuski ajaa..katsos mä oon kartanlukija ja siinä ohessa vois yhen oluenkin ottaa..ehkäpä toisenkin.. mitä sinne nyt on matkaa???- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..asikkalassa vai?.. en utele..
noh kai jostain matkan varrelta..riippuu vähä mitä kautta kuski ajaa..katsos mä oon kartanlukija ja siinä ohessa vois yhen oluenkin ottaa..ehkäpä toisenkin.. mitä sinne nyt on matkaa???joskus voin sinulle sit kertoa;o)))
hauskaa matkaa sinne maalle...Mä lähden metsästämään lääkettä mun päälleni...Sainkin eilisestä migreenin...:o/ Halit Pervokki!!! kipparinoma kirjoitti:
joskus voin sinulle sit kertoa;o)))
hauskaa matkaa sinne maalle...Mä lähden metsästämään lääkettä mun päälleni...Sainkin eilisestä migreenin...:o/ Halit Pervokki!!!..mä meen kattoo marinoituneita grillipihvejäni... sluurrpppsss
- LAIVALLA.
KÄYPPÄ PIKASEEN HAKEEN, ENNEN KUN LAIVA
LÄHÄTÖÖ!!!!!HOPI HOPI !!!VARPUNEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514