Miten reidet ja sääret sileiksi?

uimaan!

Nyt kun on kesä haluaisin todellakin mennä uimarannalle silein jaloin. Karvat on tummia ja PITKIÄ, myös reisissä. Tosi monilla ei kasva reisissä mitään mutta mulla kyllä kasvaa! :( Sheivaus on niin hemmetin turhauttavaa, joka ikinen aamu pitäis olla ajamassa sillä sänki kasvaa yössä takasin. Ja jos reisistä sheivaan on mulla varmasti sen jälkeen apinan karvotus jaloissa!

N. viikko sitten ostin kylmävahaliuskoja. Karvat katkes ja osa ei lähtenyt ollenkaan, kalliita liuskoja vaan kulu pirusti eikä minkäänlaista tulosta. Mihinkään kosmetologihoitoihin ei todellakaan ole varaa. Siis mikä neuvoksi, haluan todellakin varsinkin reisistä nuo pitkät karvat pois! Kiitos neuvoista! :)

12

4477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinnaK

      Tutulta tuntuu, mutta ei auta kun on silletielle lähtenyt niin jatketteva on. Itsellä samoja ongelmia että karva kasvaa ja aika nopeesti.
      Itse olen sheivauksen kannattaja, on tullut muitakin kokeiltua mutta sheivaus on kätevin.
      Joka päivä suihkun yhteydessä 1-2min ajelu niin taas menee huomiseen. Pidän säärien ja kainaloden lisäksi myös alapään kokonaan paljaana, alkuun vain muotoilin ja rajailin mutta oli liian työläs ja aikaavievä, totesin että kaikki pois on helpoin.

    • karvoista

      MENE SOKERIKARVAN POISTOON KOSMETOLOGILLE NIIN PÄÄSET HUOLISTASI HYVÄSTÄ KANNATTAA JONKIN VERRAN MAKSAA EIKÄ TULE LOPPUJEN LOPUKSI PALJON KALLIIMMAKSI KUIN NUO KAUPASTA OSTETTAVAT TUOTTEET SUOSITTELEN KOSKA OLEN PÄÄSSYT NOISTA SAMOISTA ONGELMISTA

    • että sä

      et osannut oikeaa vahaustekniikkaa. siksi ne vain katkesivat. olen kyllä samaa mieltä että hyvästä kannattaisi maksaa. itellä ei kylläkään ole tuota samaa ongelmaa koska en ole koskaan aloittanut höyläilemään karvojani,niin eivät ole päässeet paksuuntumaan.

      • tutkitusti

        puppua että höyläys paksuntaisi karvoja.. Ei paksunna!

        Se mitä se tekee, on että karvan päästä tulee kova, koska höylä leikkaa sen ihon pinnasta.

        Tuo ihokarvojen pinnasta katkeaminen ja sängen jääminen nimenomaan johtuu siitä että karvat ovat LIIAN OHUITA! Eli karva on liian heikkoa pysyäkseen yhtenäisenä irti vedettäessä.

        Vahaaminen nimenomaan PAKSUNTAA karvaa, koska ajan myötä kun jaksaa vahailla, karvasta tulee vahvempi ja se on helpompi vetää irti, ilman katkeamista.

        Jos siis haluat paksummat karvat jotka saa helposti vahaamalla irti, jatka tuota ja kärsi sängestä..

        Jos haluat helpon ja nopean tavan päästä eroon sängestä ja säilyttää sen hennon karvan, sheivaa.

        Vahaaminen vaatii aikaa ja vaivaa ja sitä että karva paksuuntuisi.. Tähän ei yleensä monella riitä hermot :S


    • Hymynaama

      Oletko kokeillut epilaattoria? se maksaa aika paljon, mutta on kyllä todella hyvä ostos! Itse kärsin myös tuosta karvaisuudesta, mutta nyt kun olen alkanut käyttämään epilaattoria, niin on tullut todella upeat sääret. -> Tosin muutaman päivän ajan jalat näyttää aivan järkyttäviltä,mutta kyllä ne siitä lähtee, kun muistaa vain rasvata ne hyvin. Kannattaa kokeilla!!!

      • ....

        Mistä johtuu, että olen käyttänyt epilaattoria jo monta kertaa, mutta karvat kasvavat jo parin päivän kuluttua takaisin. Saattuu ajaminen ihan hulluna ja siiten siitä ei ole mitään hyötyä :(


    • muakin

      Pitäs varmaan tehä mun uus keskustelu, mut jos voisitte auttaa...? Oon 14 ja joskus pienenä ajelin karvani sääristä ja käsivarsista, koska luulin niitten olevan paljon pidemmät kuin muilla. nyt sääret on hirveen näköset! Sillon tällön ajelen tylsällä kertakäyttö-parranajoterällä. Nytte ne kohat, mistä niitä karvoja tupruaa (siis ne reiät), on tosi näyttävät ja isot. mitä teen? Ottasin vaikka kuvan ja näyttäsin, mutten oikein voi. Sama ongelma mulla noi reidet. Mitäs niille teen, ku en haluais niistä samanlaisia, kun sääret on.

    • heeb

      Reisiin kandeis kokeilla veet voidetta, ei pidä karvoja kauan poissa mutta ei ainakaan aiheuta sänkeä(ainakaan mulle, tietty ehkä ensin kannattaa kokeilla pienemmälle alueelle ja katsoa mitä käy). ja karvat kasvaa pikkuhiljaa takasin. Epilaattoria käytän säärille, en uskalla sitä reisiin käyttää kun en halua että reidet on täynnä punasia näppylöitä..

    • momomomomo

      minulla on aivan sama ongelma, seivaaminen on tosi työläistä ja sänki kasvaa takaisin tosi nopeasti joten viikossa minäkin joudun tekemään seivauksen viisikin kertaa, en kehtaa mennä edes rannalle kun karvoja on joka paikassa. mitäpä pitäisi tehdä?

      • koh

        tuota noin..
        Tässä kun on ollut puhetta että uimaan ja rannalle pitäisi mennä ja karvoja löytyy joka paikasta.
        No, jos ajelet ne ennen uimaan menoa kunnolla, niin eiköhän ne sen pari tuntia ainakin kestä sileinä.. :)
        Ja toiseksikin, eihän ihokarvoja huomaa kuin läheltä katsottuna. Monesti voi kuvitella että herranjestas! mitkä säärikarvat mulla on, mutta ei niitä kuule kukaan muu pistä merkille..Ellet sitten omaa jotain jättisuper suuria pitkiä ja paksuja karvoja jotka näkyvät ainakin kilometrin päähän..


      • momomomomomo
        koh kirjoitti:

        tuota noin..
        Tässä kun on ollut puhetta että uimaan ja rannalle pitäisi mennä ja karvoja löytyy joka paikasta.
        No, jos ajelet ne ennen uimaan menoa kunnolla, niin eiköhän ne sen pari tuntia ainakin kestä sileinä.. :)
        Ja toiseksikin, eihän ihokarvoja huomaa kuin läheltä katsottuna. Monesti voi kuvitella että herranjestas! mitkä säärikarvat mulla on, mutta ei niitä kuule kukaan muu pistä merkille..Ellet sitten omaa jotain jättisuper suuria pitkiä ja paksuja karvoja jotka näkyvät ainakin kilometrin päähän..

        niiin, mutta jotenkin se on niin vastanmielielistä kun joudun tekemään sen eteen niin paljon. mutta hyvää kesää sulle ((:


    • tietämätön

      Jos vetää reisikarvat epilaattorilla tai vahalla kasvaako ne takaisin mustina ja paksumpina vai jäävätkö ne vaaleiksi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe