Sinä kaunis,vaaleahko,pitkähiuksinen,farkkuhousuinen tyttönen,joka ylitit olavinkadun yo-apteekin kohdalta sokokselle päin 15.06.torstaina n.klo 15.16 aikoihin...Seurassasi olleella kaverillasi oli farkkuhame ja taisi nuoleskella jäätelöä kävelessään...Jatkoitte matkaa ylös kalakioskille päin,mutta niskani eivät enää taipuneet ihailemaan suloista olemustasi,vaikka kuinka kurkotin...Vilkaisit autoni suuntaan,ehkä tiedostamattakin :// Ihastusta ensisilmäyksellä kylläkii tapahtui sydämessäni! Tapaisimmeko vielä??? Olin liikkeellä "vihreähköllä" autolla... ;))
WANTED!!! Sinä vaaleahiuksinen sulotar...
8
2034
Vastaukset
Badmynttis ja Osccar ovat taas olleet liikenteessä.
- Puijon torni
Sinähän et Rulle naisista välitäkkään. SEtan sivut kyllä löytyvät kun etsit. Se on sulle oikea paikka.
- sivulle
eli transsut liikenteessä.
- Suojatien eteen pysähtynyt
Niinpä,että huhhuh ;P
- ........
Kyllä me vielä tapaamme, kuinka voisinkaan unohtaa sinut...
Kerroppas minusta jotain,Rakkain... ;))
- Hilkka Svinhuvud
Kyllä minäkin näin sinut. Me olimme Adalmiinan kanssa päiväkävelyllä ja hän söi jäätelöä, koska hänellä ei ole enää vuosiin ollut hampaita. Minunkaan niskani eivät juuri enää taivu, ei tosin moni muukaan osa ruumiissani, mutta minulla on nuori sydän ja nyt se on pakahtumaisillaan rakkaudesta!!! En olisi voinut uskoa, että tällä iällä enää rakastuu, mutta niin kävi! Tule huomenna kanssani syöttämään sorsia ja mennään sen jälkeen bingoon! P.s. minä en ole helppo nakki...
Hehheh ;D Ymmärränhän minä sen...;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594