Geelikynsien poisto

paluu luontoon ;)

Mitä tapahtuu kun ei mene geelikysihuoltoon?
Lähteekä geeli vaan kauniisti kulumalla/kynnen kasvaessa pois vai pitääkö mennä poistattamaan geeli kynsistä?

38

32232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki2

      Heips!

      Kynnen kasvaessa sen alareunaan tulee näkyviin tuo rakennekynnen rajakohta; geelikerros alkaa myös ajan kanssa "irvistää" kynnen reunoilta. Itsekkin näet kasvatan raksuja pois, sillä huomasin, että omat kynteni menevät jo tosi pehmeiksi kynsistudion viilauksessa - se on aika kovaa mekaanista kulutusta. :(

      Osta siis hyvä viila, jolla voit pitää kyntesi halutun pituisina ja samalla vähän viilailla noita aukenevia irtokohtia nätimmän näköiseksi. Huomaat kyllä, kun geelipäällinen on lopulta niin irti, että saat se nypättyä irti. :) Pidä kynnet muuten siistinä niin nämä pienet kosmeettiset haitat eivät niin vaivaa.

      Itselläni on nyt sellainen ongelma, että millä voisin vahvistaa omia luonnonkynsiäni, kun pidän paussia rakennekynsistä. Ehdotuksia ja kokemuksia?

      • kynnet

        Mä pidin koko talven geelikynsiä ja sitten kyllästyin jatkuvaan huoltoon ja murtuviin kynsiin.eli annoin geelin "kasvaa"pois ja nyt mun omat kynnet on aivan lohkeilevat ja ohuet.

        Geelit on kyllä tosi nätit mut kannattaa miettiä mitä se vaikuttaa omiin kynsiin,nyt mä syöt kalkkia ja sinkkiä että sais omat kynnet edes hiukan normaaleiksi.


      • narniya
        kynnet kirjoitti:

        Mä pidin koko talven geelikynsiä ja sitten kyllästyin jatkuvaan huoltoon ja murtuviin kynsiin.eli annoin geelin "kasvaa"pois ja nyt mun omat kynnet on aivan lohkeilevat ja ohuet.

        Geelit on kyllä tosi nätit mut kannattaa miettiä mitä se vaikuttaa omiin kynsiin,nyt mä syöt kalkkia ja sinkkiä että sais omat kynnet edes hiukan normaaleiksi.

        Riippuu geeleistä,kaikki geelit ei tuhoa omaa kynttä,on olemassa geeli joka hoitaa ja vahvistaa kynttä(olen itse käyttänyt ko.geeliä lähes 3vuotta ja oma kynsi on alla hyvinvoiva ja vahva.)Pidin 4vuotta rakennekynsiä ja oma kynsi tuhoutui täysin,mutta tällä geelillä olen saanut kynnet kuntoon.kerron missä ja kuka tekee jos kiinnostaa:)


      • nakkitoo
        narniya kirjoitti:

        Riippuu geeleistä,kaikki geelit ei tuhoa omaa kynttä,on olemassa geeli joka hoitaa ja vahvistaa kynttä(olen itse käyttänyt ko.geeliä lähes 3vuotta ja oma kynsi on alla hyvinvoiva ja vahva.)Pidin 4vuotta rakennekynsiä ja oma kynsi tuhoutui täysin,mutta tällä geelillä olen saanut kynnet kuntoon.kerron missä ja kuka tekee jos kiinnostaa:)

        Enpä uskokaan että ongelma on noissa aineissa, eli geeleissä ja akryyleissä. Ongelman tekee juuri tuo ylläkin mainittu viilaus jota kynsille tehdään koko ajan kun kynsiä huolletaan ja korjataan. Kuka luonnonkynsien pitäjä viilaa omia kynsiään niin voimallisesti?


      • PETTYNYTASIAKAS
        kynnet kirjoitti:

        Mä pidin koko talven geelikynsiä ja sitten kyllästyin jatkuvaan huoltoon ja murtuviin kynsiin.eli annoin geelin "kasvaa"pois ja nyt mun omat kynnet on aivan lohkeilevat ja ohuet.

        Geelit on kyllä tosi nätit mut kannattaa miettiä mitä se vaikuttaa omiin kynsiin,nyt mä syöt kalkkia ja sinkkiä että sais omat kynnet edes hiukan normaaleiksi.

        Itse päädyin messuilla kokeilla Sanna's nailstudion tarjousta. Kynnet olivat kauniita, ja ylpeilin niistä. Olin vihdoin saanut kynnet ja pitkät! Kävin kerran korjauttamassa niitä ja se saikin jäädä viimeiseksi. Kynnet irronnut ja arvatkaapas minkä näköisiä ne ovat!!

        Ennenkin ohuet kynnet ovat kuin paperia, lisäksi kynsistudiossa hiottiin liikaa kynttä eli jossain kohtaa on ''viiltoja'' siis hionnasta tulleita viiltoja joissa ei lainkaan omaa kynttä. Tässä siis lopputulos.
        Olen kuullut eri keskustelufoorumeista pelkkää hyvää tästä helsinkiläisestä kynsistudiosta (kauniita kynsiä osavat tehdä..jos sellainen tekijä omalle kohdalle osuu) itse olen ehdottomasti eri mieltä. Asiakasta ja hänen tarpeitaan ei kuunnella, huomautin jo viime korjauskerralla siitä että kynttäni on jo ennenkin hiottu liikaa, että olisi hyvä olla varovainen. Nämä tekijät tekevät oman päänsä mukaan eivätkä kuuntele asiakasta. Mahtaako sitten johtua kielimuurista vai mistä? Itse en astu koskaan enää jalallakaan siihen paikkaan enkä koskaan hanki akryyli tai geelikynsiäkään.

        Tässä vie kuukausia saada normaalit kynnet :(


      • rebecc1
        narniya kirjoitti:

        Riippuu geeleistä,kaikki geelit ei tuhoa omaa kynttä,on olemassa geeli joka hoitaa ja vahvistaa kynttä(olen itse käyttänyt ko.geeliä lähes 3vuotta ja oma kynsi on alla hyvinvoiva ja vahva.)Pidin 4vuotta rakennekynsiä ja oma kynsi tuhoutui täysin,mutta tällä geelillä olen saanut kynnet kuntoon.kerron missä ja kuka tekee jos kiinnostaa:)

        Minua kiinnostaisi, että kuka tekee ja missä tuolla hyvällä geelillä !:))


      • osaava käsi
        nakkitoo kirjoitti:

        Enpä uskokaan että ongelma on noissa aineissa, eli geeleissä ja akryyleissä. Ongelman tekee juuri tuo ylläkin mainittu viilaus jota kynsille tehdään koko ajan kun kynsiä huolletaan ja korjataan. Kuka luonnonkynsien pitäjä viilaa omia kynsiään niin voimallisesti?

        tossa tulee juurikin se ammattilaisen ja amatöörin selvin ero. Ei pidä viilata kynttä. never. se kovetettu rakennemassa siitä tosin ei kärsi. eikä sen viilaus aiheuta mitään hallaa omalle kynnelle. kynnen pinnan käsittely hienolla pehmeällä viilalla kuluu normaaliin lakkaukseenkin siis ammattitermillä manikyyriin. se on käytännössä kynnen putsaus ennen uuden lakan laittoa. pidon ja tasaisuuden takaamiseksi. mitään tämän kummempaa ei pitäisi myöskään rakennekynttä pohjustaessa tapahtua.
        se viilataanko koneella vai käsin on ihan sama jos tekniikat ja oikeat karheudet työvälineissä. mutta pitää tietää mitä tekee.


      • Anonyymi
        kynnet kirjoitti:

        Mä pidin koko talven geelikynsiä ja sitten kyllästyin jatkuvaan huoltoon ja murtuviin kynsiin.eli annoin geelin "kasvaa"pois ja nyt mun omat kynnet on aivan lohkeilevat ja ohuet.

        Geelit on kyllä tosi nätit mut kannattaa miettiä mitä se vaikuttaa omiin kynsiin,nyt mä syöt kalkkia ja sinkkiä että sais omat kynnet edes hiukan normaaleiksi.

        Outoa, että noin kävisi, kun sieltähän kasvaa juuresta uusi kynsi. Miten kärjempänä oleva lakkaus siihen vaikuttaa?


    • geelikynnet paremmat kuin omat

      Ehdottomasti menet poistattamaan geelit sinne, missä ne on laitettu tai muuhun paikkaan, missä samanmerkkisiä kynsiä tehdään. Omalla vääränlaisella toiminnalla voit itse pilata kyntesi huonoon kuntoon, jos lähdet poistamaan sen omalla tyylillä.Geelikynsien huollossa ei omaa kynttä tulisi enää juurikaan viilata,vaan geelejä poistetaan mahdollisimman paljon, mutta omaa kynttä ei viilata.Asiantuntija opastaa sinua kynsien hoidossa geelien poiston jälkeen.Itselläni on ollut geelikynnet muutaman kuukauden ja olen ollut todella tyytyväinen.

      • @@@@@@@

        Itsellä oli geelikynnet pari kuukautta.Varmaan ok.niille joilla ei omat kynnet tahdo kasvaa.Mulla kasvoi niin nopeaan omat, että jouduin käymään huollossa kahden viikon välein (a 50e).Poisto olikin sitten ihan kamalaa.Kynnen pinta porattiin, eikä tehnyt kivaa kun osui jo omaan kynteenkin, aika tavalla poltti.Nyt omat kynnet on kuin silkkipaperia, ohuen ohuet.EN suosittele moista.


      • chahinde
        @@@@@@@ kirjoitti:

        Itsellä oli geelikynnet pari kuukautta.Varmaan ok.niille joilla ei omat kynnet tahdo kasvaa.Mulla kasvoi niin nopeaan omat, että jouduin käymään huollossa kahden viikon välein (a 50e).Poisto olikin sitten ihan kamalaa.Kynnen pinta porattiin, eikä tehnyt kivaa kun osui jo omaan kynteenkin, aika tavalla poltti.Nyt omat kynnet on kuin silkkipaperia, ohuen ohuet.EN suosittele moista.

        KAIKKIA GEELEJÄ EI POISTETA PORATEN!!!!!voi hyvä tavaton ihmiset hyvät,luen KAUHULLA näitä tarinoita!pidän itse liikettä Helsingissä ja olen jo 3vuotta tehnyt geelikynsiä,EN EDES OMISTA PORAA,enkä muutakaan kynsiä vahingoittavaa materiaalia.kyselkää tuttavilta ja kauneudenhoitoliikkeistä mitä kannattaa ottaa mitä ei,Itse teen tuotteella jota ei muilla ole KOKO SUOMESSA,meillä myös maahantuonti.HOITAVA JA VAHVISTAVA geeli,myös pidennykset tehdään geelillä.OMA KYNSI EI TODELLAKAAN OLE OHUT,PAPERINEN,HUONO,päinvastoin se vahvistuu tällä tuotteella koko ajan.


      • kiinnostunut!!!
        chahinde kirjoitti:

        KAIKKIA GEELEJÄ EI POISTETA PORATEN!!!!!voi hyvä tavaton ihmiset hyvät,luen KAUHULLA näitä tarinoita!pidän itse liikettä Helsingissä ja olen jo 3vuotta tehnyt geelikynsiä,EN EDES OMISTA PORAA,enkä muutakaan kynsiä vahingoittavaa materiaalia.kyselkää tuttavilta ja kauneudenhoitoliikkeistä mitä kannattaa ottaa mitä ei,Itse teen tuotteella jota ei muilla ole KOKO SUOMESSA,meillä myös maahantuonti.HOITAVA JA VAHVISTAVA geeli,myös pidennykset tehdään geelillä.OMA KYNSI EI TODELLAKAAN OLE OHUT,PAPERINEN,HUONO,päinvastoin se vahvistuu tällä tuotteella koko ajan.

        onko teillä minkä hintaisia ne kynnet sitten? ja missä tehdään? ;)


      • narniya
        kiinnostunut!!! kirjoitti:

        onko teillä minkä hintaisia ne kynnet sitten? ja missä tehdään? ;)

        oman kynnen vahvistus maksaa 50eur,pidennykset geelillä 80 eur

        huollot 50 eur

        pelkät poistot niin halutessa 10eur

        1 kynnen korjaus 5-8eur

        ja paikka:Runebergink 17,Hki


      • Madaggasggggarrrrrrr
        chahinde kirjoitti:

        KAIKKIA GEELEJÄ EI POISTETA PORATEN!!!!!voi hyvä tavaton ihmiset hyvät,luen KAUHULLA näitä tarinoita!pidän itse liikettä Helsingissä ja olen jo 3vuotta tehnyt geelikynsiä,EN EDES OMISTA PORAA,enkä muutakaan kynsiä vahingoittavaa materiaalia.kyselkää tuttavilta ja kauneudenhoitoliikkeistä mitä kannattaa ottaa mitä ei,Itse teen tuotteella jota ei muilla ole KOKO SUOMESSA,meillä myös maahantuonti.HOITAVA JA VAHVISTAVA geeli,myös pidennykset tehdään geelillä.OMA KYNSI EI TODELLAKAAN OLE OHUT,PAPERINEN,HUONO,päinvastoin se vahvistuu tällä tuotteella koko ajan.

        kerro lisää tuote? mikä merkki? kyllä mun asiakkaiden kynnet vahvistuu akryylinkin alla. se on tekijä joka kynttä ohentaa eikä se rakennusmateriaali. jos kyntenne ohenevat vaihtakaa paikkaa. on osaaviakin kynsimuotoilijoita.


      • rebecc1
        narniya kirjoitti:

        oman kynnen vahvistus maksaa 50eur,pidennykset geelillä 80 eur

        huollot 50 eur

        pelkät poistot niin halutessa 10eur

        1 kynnen korjaus 5-8eur

        ja paikka:Runebergink 17,Hki

        Hei! Onko nettisivuja tai yhteystietoja,joista voisi varata aikaa?


    • Lady in red

      Minulla poistettiin geelikynnet jollakin aineella. Eikä kynsi vaurioitunut. Ihmeellistä kuulla jostakin porasta? Geelikynnet kyllä lähtee itsestään, mutta siinä samalla lähtee hieman oman kynnen pintaa.

    • moimoi:)

      Itelläni kynnet vahvistuvat jos hoidan niitä paljon. käytän ensin kynsilakanpoisto-ainetta, se on hyväksi kynsille. sen jälkeen lakkaan kynnet 3 kertaan alulakka(kirkas), tavallinenlakka ja päällyslakka(kirkas) näin omat kynteni pysyvät vahvoina. Geelikynsien laittaminen ja hoitaminen on aika kallista niin olen itse käyttänyt kynsitarroja. ovat hyviä, halpoja ja näyttävät kauniille :) suosittelen!

      ja niin muuten kynsinauhat hoidan erityisen kuivanihon rasvalla. kauneustuotekaupoista saa aika hyviä :)

      kuukauden kynsien laitto näin maksaa enintään. 30e

    • EF

      Hei sinä Paluu luontoon. Geeli täytyy valitettavasti poistaa viilaamalla vai geelilakkaus ja akryyli sulavat acetoniin. jos pääset Turkuunni tule mulle poistoon niin vien sut geelilakkojen maailmaan. Saat niillä juuri sitä mitä toivot.
      Löydät mut facebookista EenaFit Kynnet sivulta.

    • mitös

      No eipä oo omat kynnet menny mikskää, vaikka ihan kotona teen kynteni.. Toi geelin nyppiminen tai repiminen irti juuri ne omat kynnet pilaa.

    • icecoffee

      Geelikynnet, myöskin tipit saa poistettua asetoni pitoisella kynsilakan poistoaineella. johonkin kuppiin aine, sinne kynnet ja anna vaikuttaa. alkavat sulamaan ja helppo irroittaa. Sen jälkeen pesu ja kevyt HUOM kevyt viilaus että enimmät geelit lähtee pois. Loppuosa bufferilla varovasti otettuna ettei oma kynsi kärsi. Itse kynsialalla 3vuotta olleena en ikinä ole saanut huonoa palautetta kynsien poistosta, olen myös poiston yhteydessä laittanut vielä kevyen geelilakan suojaamaan omaa kynttä, ja se saa rauhassa kasvaa pois :)
      Näin meillä täällä Oulusssa, geelikynnet hintaan 47,50e :)

      • pt

        Hei!
        Haluaisin tietää mistä löydän kynsihoitolasi, kun tulen Ouluun. Nykyinen kynsihoitajani pitää kiinni tietysti omasta ansiostaan. eikä anna juurikaan minkäänlaisia hoito-ohjeita eikä salli minun itseni tehdä mitään. Tässäkin tapauksessa voi myös olla kysymys kieliongelmista. Kynnet kasvavat hurjaa vauhtia ja tulevat jopa hankaliksi käyttää. Haluaisin säilyttää kauniit kynteni, mutta pitää ne kohtuullisen mittaisina. Hieman pelottavat nuo muutamien kokemukset siitä kuinka kynnet ovat menneet huonoon kuntoon geelin alla.
        Itse en ole viilaamalla saanut mitään näkyvää tulosta.
        Kyseisessä hoitolassa ei myöskään myydä mitään tuotteita asiakkaille.
        t. pt


    • usko jo.

      no eipä kovin ammattimaiselta tuo oulun homma vaikuta. geeli ei sula asetonissa. geelin ainut poistokeino on vain viilaus. akryylikynnet sulavat vaikka siitäkin kannattaa suurin osa ensin viilata matalaksi. turhaa liottamista.

    • Heipppsann

      Itse poistin geelikynteni kätevästi tavallisella ompelulangalla! Kun geelikynsi alkoi neljän viikon jälkeen "irvistää" alareunasta, pujotin langan geelin alle ja vedin reippaasti ylöspäin ja kynsi irtosi kätevästi sekä nopeasti ja vahingoittamatta omaa kynttäni. Koko poistoon meni 15 minuuttia. Kannattaa kokeilla sillä liika viilaus rasittaa kynttä sekä repiminen on huono vaihtoehto.

    • Fhyi!

      Geelin voi kasvattaa ulos tai viilata itse pois. Jos kasvuraja ärsyttää niinsuosittelen ammattilaispoistoa. Ammattilaiset eivät viilaa kynsiä ohuiksi kuten tuolla aiemmin joku luuli jonkun veelin tekevän niin. Massa-ai eet eivät tee vahinkoa tekijä saattaa tehdä jollei osaa. Ei ole olemassakaan mitään parempia tai huonompia geelejä. Tekijä voi mogata monesa kohtaa mutta se joka tuntee käyttämiensä tuoteiden kemian ja tuntee muotoilut ei sitä tee. Geelihän on loppupeleissä vain saostettua akryylinestetä, näin karkeastisanottuna. Älkää uskoko noita ääliöitä jotka pistävät omaa taitamattomuuttaan tuotteiden piikkiin! Uskomatonta shaissea!!

      • realismia peliin

        Älähän nyt maalaile ihan ruusunpunaisia mainoskuvia. Kyllä kynnen pinta pitää aina rikkoa, karhentaa, ja pohjustaa primerilla, jotta siinä pysyy geeli kiinni. Muuten ei tule kestävää tulosta. Ja tottakai kynsi vähän vaurioituu siinä kun sen pinta viilataan karheaksi ja pohjustetaan. Jos sen tekee monta kertaa peräkkäin, niin tuoksena on lopulta usein aika ohuet kynnet. Ei sellaista fakiiria olekaan, joka voisi tehdä geelikynsiä peräkkäin ohentamatta kynttä.

        Geelikynnen poisto kannattaa sen vuoksi teettää ammattilaisella, joka poistaa geelin viilaamalla tai liuottamalla ja sen jälkeen laittaa kynnen avoimeen pintaan vahvistavan ja hoitavan geelilakan. monet ottaa geelikynnen jälkeen UV-kovetteisen geelilakkauksen, joka on huomattavasti luonnonmukaisempi kuin rakennekynsi. Jos ei kerta kaikkiaan raski tai ehdi kynsistudiolle ja poistaa geelit kotona, kannattaa jo valmiiksi varata viereen kynnen pintaan siveltävää hoitoainetta, joka sulkee avoimen pinnan ja vahvistaa kynttä. Siihen kannattaa vielä laittaa päälle kerros hyvää pällyslakkaa.


    • hanki koulutus

      kynnen pintaan riittää ihan perusmanikyyri. ei todellakaan pidä ohentaa. kunnon ammattituotteet kyllä pysyy kun kynnen pinta on putsattu hyvin ja kiillot poistettu. ei ole tarvetta ohentaa sanomalehden ohueksi!

      • Älä valehtele!

        Niin. Yksi kerta pientä "kiillon poistoa" = pinnan hiontaa, ei vielä ohenna kovin paljon. Ei varsinkaan sanomalehden ohueksi.

        Käytännössä aina on kuitenkin käynyt niin, että kun tarpeeksi monta kertaa uusii geelikynnet, tulee lopulta niin monta "kiillon poistoa", että lopulta kynsi on ohut. Näin on käynyt kaikilla tekijöillä, jotka kaikki hyvin ammattitaitoisia, toinen toistaan parempia. Käytännössä en tunne ketään jolla olisi omat kynnet pysyneet hyvinä esim. 5 kerran jälkeen, vaikka tosiaan jotkut kynsientekijät hokevat tuota mantraansa pienestä kiillon poistosta, joka ei mukaa pilaa kynsiä.

        Itse en asiakkaana ole kiinnostunut koulutuksen hankkimisesta. Kerron vain omia kokemuksiani. Minulla on ollut erilaisia rakennekynsiä ja geelilakkauksia useita vuosia. Välillä olen pitänyt geelittömiä kausia ja hoitanut kynsiä paksummiksi. Hyväkynsistudio tarjoaa apua siihenkin, eikä ala inttää soopaa jostain perusmanikyyristä.

        Minusta kynsientekijän pitäisi hankkia selainen koulutus, johon kuuluu teknisen osaamisen lisäksi myös kyky käyttää sellaista kieltä että ei loukkaa asiakasta tuolla tavoin, että käskee asiakkaan hankkia koulutus. Pitäisi myös kyetä antamaan realistista ja oikeaa tietoa siitä, että kynsi todellakin ohenee jatkuvien käsittelyjen tuloksena. Itse en enää edes mene sellaiselle kynnentekijälle joka yrittää valehdella heti kättelyssä jotain soopaa pienestä perusmanikyyristä.

        Ystävällisin terveisin: ASIAKAS


    • Ei pelkkä asiakas

      No enpä voi muuta sanoa kuin harmi sun puolesta. Tuollainen yleistäminen ja kaikkien tekijöiden lokaaminen on kuitenkin tarpeetonta. Minun asiakkaani et selvästikään ole ja jollet edes tee kynsiä ja olet asiakas niin miksi esiinnyt täällä tietävänä? Suomessa on olemassa koulutuksia joissa jopa päivässä leivotaan niitä ns ammattilaisia. Koulutuksia joissa jopa valehdellaan kynsituotteista kun tietous ei riitä. Olet varmaan käymyt tämänkaltaisilla ammattilaisilla. Ikävä sinänsä mutta silti ei riitä syyksi haukkua kaikkia. Manikyyri joka on täysin samanlainen kuin esimerkiksi kynsilakan alle tulee on se sama joka riittää rAkennekynnen alle. Se miksi kynsi tuntuu fletkummalta poiston jälkeen ei johdu tästä mutta se on väliaikainen vaihe joka muuttuu. En kouli sua tämän enempää koska et selvästikään ole valmis oikeaa infoa vastaanottamaan. Voit olla vihainen ja raivota mutta se ei muuta faktoja.

      • Kerro jos tiedät

        Miksi kynsi tuntuu fletkummalta rakennekynnen poiston jälkeen? Jos tuntuu fletkummalta, onko se vain harhaa eikä oikeasti ole fletku vaikka siltä tuntuu?

        Mulla kans on aina ollut kynnet tosi fletkut ja ohuet on otettu rakennekynnet pois. En omasta mielestäni ole missään päivän kurssitettujen pajoilla niitä ottanut vaan ammattilaisilla, jotka kehuvat itseään ja haukkuvat mutia. Mistä muuten tuntee oikean ammattilaisen?


      • Älä valehtele!

        Mistä se kynnen oheneminen sitten johtuu jos ei useaan kertaan toistuvasta hiomisesta ja pohjustamisesta?

        Ihan sama oikeastaan, mistä se johtuu. Joka tapauksessa rakennekynsien poiston jälkeenkynnet ovat ohuet ja heikot, ja kun sen nyt itsekin myönsit niin älä viitsi valehdella muuta.

        Onneksi en ole sinun asiakkaasi, koska ilmeisesti teet kynsilakan allekin pinnan karhennuksen ja sinulla asiakas on ilmeisesti aina väärässä ja valehtelet.


      • minuakin kiinnostaa

        Hei, kerrotko mitä ne faktat on? Minulla myös on ollut aina huonot kynnet geelien jälkeen.


    • Kiitos hei

      Emmä jaksa saivarrella amatöörien kanssa. Kynnen oheneminen johtuu vain liiasta ohentamisesta. Mutta kynnen hetkellinen fletkuisuus johtuu muusta. Vain kynnen kärki on huolloissa 3-4kertaa koluttu joten jos myös sormen päällä oleva kynsiosa on ohut niin tekijäsi ei ole kovin huolellinen.Kouluttautumalla voi oppia lisää en ole täällä mitään nettikurssia vetämässä. Sylkekää te vihaanne ja negatiivisuuttanne kuinka jaksatte. Minä kekityn omiin asiakkaihini ja kohtelen heitä hellin ottein. Onnea sulle niiden viilarihirmujen kanssa. Im done with you.

      • ilmansarviajahampait

        Herran pieksut minkälaisia asiakaspalvelijoita nuo kynsitädit täällä on. Että haukkuu kiinnostuneita asiakkaita amatööreiksi.
        Ei ole kuules pakko lukea amatöörien palstaa.

        Myönsi kuitenkin, että kynnen oheneminen johtuu ohentamisesta ja fletkuisuus johtuu "muusta". Niinpä, fletkuisuus johtuu primerista.

        Toki kärki kuluu eniten ja juuressa on yleensä vain 2-3 mm käsittlemätöntä kynttä. Pitkään geelikynsiä kyttäneellä kynnen kärki voi hyvin olla 5 kertaakin koluttu ja siitä alaspäin kerrokset 2-3 millin raitoina: seuraava raita 4 kertaa, sitten 3 kertaa, 2 kertaa ja kerran ohennettu. Sitten vasta tulee ne viimeiset 2-3 milliä, joita ei ole kertaakaan käsitelty.


      • hupe

        Eipä ole omat kynnet ikinä kärsinyt tai ohentuneet joten samaa mieltä. Paperinohuet ? Ei ammattilaisten käsittelyssä. Kerran eläissäni kävin huollossa ei ammattilaisella ja se viilas pilalle joten suosittelen pätevää tekijää.


    • komppaan ammattilais

      Primer tekee kynnelle tahmean pinnan joka tarraa sekä kynteen että rakennemassaan. tämä tuote ei vahingoita omaa kynttä milläänlailla. voidaan verrata kaksipuoliseen teippiin näin esimerkkinä maallikoille. minä puhun nyt siis ammattilaistuotteista enkä niistä joita esim ebaystä tai kiinasta tilaillaan.

      ihmisen keho on fiksu ja alkaa vahvistaa kynnen pintakerrosta vasta kun ilmaiseksi ei kovaa pintaa enää tule. tämä vie henkilöstä riippuen noin 1-3viikkoa. riippuu vähän siitäkin miten kauan kyseinen henkilö on käyttänyt rakennekynsiä. ihmiskeho on ihmeellinen ja ja erittäin taloudellinen, ei se tee turhaa työtä. jos totutat kehon siihen että kynnet saa vahvikkeen ilman työtä ne lakkaavat vahvistamasta pintakerrosta mutta ilmiö on väliaikainen! palautumista ei pysty nopeuttamaan.

      jos kynsi taas on viilaamalla ohennettu( joka minunkin mielestäni on kyllä amatöörimäistä) ei auta kuin odottaa että ohueksi viilattu kynsi kasvaa pois. jos tämä alkaa kynsinauhalta saakka voi tvarautua noin 4kk kasvatteluun. nämä on kyllä täysin kaksi eri asiaa kuten kolleega tuolla aiemmin jo mainitsikin.

      rakennekynsiä poistaessa suositus on lyhentää kynsi ja alkoittaa voimakas kosteuttaminen, voimakkaampi kuin rakennekynsien kanssa tehty. näin elvytät kynsiäsi nopeammin. jonkinlainen suoja on se sitten kestolakkaus tai kynsilakkaus on hyvä kynnelle myös antaa. alussa lakkaus tulee uusia lähes päivittäin.

      tämä ei tarkoita sitä että kyntesi kärsisivät rakennekynsien pitäisestä. (tai toki jos käyt amatöörillä joka käyttää viilaa kovin ottein)

    • Pro on jos

      Ammattilaisen tunnistaa sitä että hän tekee kynsiä kaikilla tekniikoilla ja osaa laaja-alaisesti käyttää osaamistaan ja tuotetuntemustaan asiakkaidensa parhaaksi. Joku toimii paremmin toisella kun taas seuraavalle asiakkaalle jokin toinen ratkaisu on pysyvämpi. Ne jotka tekevät esim pelkällä geelitekniikalla tuppaavat olemaan niitä jotka toisia haukkuu. Tämä on mielestäni eräs seikka joka jo kertoo ettei ole kovin varma omasta tekemisestään jos tuntee tarvetta haukkua muita. Yhtä tekniikkaa käyttävät yleensä parjaavat kaikki muut tavat tehdä, on se sitten kuivattavampaa, luonnottomampaa, haisevampaa, myrkyllistä, rumempaa tms.. Näitä riittää. Totuus on se että aineet on kaikki kemikaleja piste. Vain tekijä joka ei tuotteitaan tunne voi niillä saada asiakkaalle allergioita ja liian ohuita kynsiä huonolla viilaustekniikalla.

      Ammattilainen on kiinnostunut hygienia ja muista turvallisuusseikoista ja kouluttautuu jatkuvasti pysyäkseen ajan hermolla.

      Ammattilainen myös tekee rehdisti töitä ja maksa veroja joten hinnat eivät varmaan ole niitä halvimpia. Alv on sen 24% ja tekijän on myös maksettava oma tulovero kuten muidenkin työssä käyvien eli uudet 18-30% (mikä se veroprosentti sitten kullakin on). Sen jälkeen vielä muut kulut ja niiden jälkeen jää tekijälle se tulo.

      Näitä mulle tuli mieleen jos mietin mistä ammattilaisen tunnistaa. On varmaan vielä muitakin seikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe