Kumppani yksin festareille

Häkkieläin

Uskaltasitteko päästää kumppaninne kavereidensa kanssa festareille? Olisitteko mustasukkaisia, kun festareilla perinteisesti on etsitty seuraakin... :/

7

3301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimo on aikuinen ihminen. Lapset ja muut holhouksenalaiset tarvitsevat tekemisiinsä luvan, eivät aikuiset ihmiset, vaikka heillä olisi puolisokin.

Toki voisin jostain menosta sanoa vastalauseeni, mutta päätös olisi viime kädessä hänen. Minä voisin sitten sen perusteella tehdä omat johtopäätökseni.

Mutta jos festareille haluaisi, niin mikä ettei. Seuraa hän voi etsiä vaikka kaupan kassajonosta, jos sitä olisi vailla.

• neverever

yksin kumppania festareille. Miksi minä en muka saisi tulla mukaan???

• miuuumau

mun äijä menee festareille kaverinsa kanssa ja yöpyy teltassa, ite en lähde omien syiden takia... mut pakko luottaa ettei siellä mitään tapahdu... vaikkakin totuus on että ihmiset kännissä menee tekeen jtn sellaista mitä ne ei tekis todellakaan selvinpäin... mulla on pelkona se että siellä voikin joku hutsu eksyä väärään telttaan ja aamulla pyörytellään päätä et mitäs sitä tuli tehtyy ja voi et kaduttaa! mut ei koko elämää voi näin pelossa elää.. jos saan sen joskus itseteossa kiinni niin varmasti vedän haulin otsaan.

• Häkkieläin

Sama pelko täällä. Tiedän, että kumppanini juo paljon ja rankasti kavereidensa kanssa ollessaan festareilla. Silloin voi harkintakyky pettää pahemman kerran... :(

• Ei kyl
        Häkkieläin kirjoitti:

Sama pelko täällä. Tiedän, että kumppanini juo paljon ja rankasti kavereidensa kanssa ollessaan festareilla. Silloin voi harkintakyky pettää pahemman kerran... :(

Ei se sitä takaa, vaikka ite olisitkin mukana festareilla, etteikö mies katoaisi ja sitten pettäisi ja sitä saa sitten odotella yöpaikkaan itku silmässä, että minne katosi, kun ei puhelimeenkaan vastaa. Aamulla kömpii syyllisen näköisenä takaisin ja seuraavana yönä sama juttu...

Mietippä sitä.

• Anonyymi

Viina teettää olin itse yksin festareilla olin 41v vaimo kotona lasten kanssa. Teltan ohi vähän hoiperrellen oli kävelemässä aikuinen naine ja tyttö. Sanoin istukaa kiireisimmäksi ajaksi. Tyttö kömpi telttaan Leena sanoi tyttö humaltu, joi jotain en tiedä, mentiin telttaan tytöllä oli pikkarit ja liivit nukkui sikeästi, naurettiin on ne nuo nuoret, annoin viinaa Leena tuli viereen vähän vain hyväilin antoi edestä ja takaa joi vähän ja nukahti. Menin väliin, yöllä tyttö heräsi kysyi missä äiti näytin viltin mutkassa nukkui, Katsoi papereita tuli viereen , kuiskas te naitte tiedän. kysyin minkä ikäinen sanoi 17v. Laski liivit veti pään rintoihin kuiskas haluan minäkin.
        Nyt rinnat oli kiinteät ja pillu oli heti liukas kuiskas haluan isoa miestä levitti haarat sain ahdettua sisään sanoi olen turrana sun kalusta haluan kunnolla aikani pantua kuiskas takaa,
        katsoin kapeaa lantiota ja levitin jalat kunnolla työnnyin olihan tiukka pillun huulet ei antanut löysiä tyttö tärisi laskin sisään kääntyi ja halasi ensi kerran sain kuten halusin.
        Aamulla naiset lähti äiti antoi suukon katsoi kun tyttökin antoi suukon ja pitemmän suoraan suulle, äiti katsoi vielä taakse kun kävelivät.

• Anonyymi

En ollut käynyt fesareilla kun nuorena, sain mieheltä luvan mennä asuntoautolla katseli festarin parkki paikkaa netistä neuvoi mihin laitan että auto pysyy ehjänä.
      Jännitti pirusti lähteä yksin olin pailalla aikaisin aamusta ja sain hyvän autopaikan.
      Porukkaa tuli tasaiseen tahtiin alueelle. Kakasi tyttöä kysyi saako laittaa auton lähelle teltan, otib valkkaria ja autoin tyttöjä, olivat noin 16v.
      Annoin tyttöjen käyttää vessaa josta olivat tyytyväisiä.
      Lähdin kuuntelemaan musiikkia laitoin nuorekkaan asun jota ehkä mieheni ei oisi hyväksynyt, hengailin tyttöjen kanssa annoin numeron jos tarvii apuja.
      Puolen yön jälkeen soitin tyttöille lähden autolle jatkakaa te.
      Pyysivät jos ottaisin yhden Jukan ja ohjaisin teltalle tavattiin portilla, Jukka ei ollut kovin humalassa kertoi kävellessä että ei olluy oikein sen musiikkia Jukka oli pitkä amin poika. Sanoin tule autoon niin ei tarvi yksin odotella. Jukka oli normaali poika katseli kyllä minua sanosko sillä silmällä. Viini vaikutti sen verran että istumaan tullessa olin rinnat esillä tuntui kivalta tuntea minua katsotaan.
      Tytöt tuli ja niillä oli kaksi poikaa mukana kävivät vessassa ja menivät telttaan. Sanoin Jukalle nuku täällä kun on tilaa. Laitoin pedin valmiiksi otettiin viiniä.
      Jukka riisui, katsoin aika pitkästi on kohoumaa riisuin alusvaatteille, ja pujahdin sänkyyn ja mietin, mies nakkaisi ulos jos näkisi, ei uskoisi että nukutaan vaan.
      Oli ikkuna auki teltasta kuului selvästi rakastelun ääniä käännyin Jukkaan päin sanoin tytöillä on hauskaa Jukka hyväili kädellä rintoja katsoin nuorta poikaa annoin hyväillä laskin käden peiton alle olin nähnyt oikein se oli pitempi kuni miehelläni otin liivit pois haitolta ihanasti huulet oli rinnoilla hyväilin jo kaksin käsin kalua halusin poikaa halusin tuntea nuoruuden itsellekin ohjasin pojan sisääni tunsin kovuutta tunsin intoa annoin seljällään niin kuin voi antaa tulin ennen Jukkaa se tunne sai huudahtelemaan tulen ja kalu pysyy kovana.
      Jukka jatkoi kuiskasin älä pelkä tule vaan otteet koveni olin sieluni silmillä pettäjä sain uudestaan Jukka tuli tunsin oikei hyvin kun laukoi seinämää vasten.
      Onneksi oli paperia lähellä. Aamu yöstä Sinikka koputti saako tulla sanoi Riitan omineen pojat yksin. Tuli sisään sanoi teillä on ihanaa ja meni petiin Sinikka oli välissä nyt oli tunnelmaa ajattelin.
      Aamu sella heräsin miten Jukka yltää rintoja hyväiltiin avasin silmät Sinikan kirkkaat simät oli edessä, kuiskas saatan hyväillä tyttöäkin annoin suudella rintoja naisen suu on erilainen Sinikka nousi ja suuteli pehmeät kiihkeät huulet ja samalla tunsin käden hyväilevän avasin jalkoja ihanasti koski kokeilin Sinikkaa sileä kiinteä iho tupsu karvaa ja kostea pillu Sinikka nousi päälle hieroi pillullaan minkä pystyi suudeltiin Jukka nousi taakse painui Sinikkaan katsoin kasvoja silmät oli kiinni kuiskasi Jukalla on iso luoja on iso Suudeltiin Jukka nai voimalla, nosti minua työnsin jaöoilla ylös sain kalun sisään Sinikka siirtyi pois sivuun Jukka pani raivolla Sinikka imi rintoja en kestänyt vapisten tulin Sinikka odotti vierellä Jukka vaihtoi naista nuorten rakastelu oli jotain uutta kaikki se vierellä hyväilin itselle hyvän olon.
      Ilta päivällä kun puhuin lähdostä muut osasi lähteä telttaan, suudeltiin heti Jukan kanssa kuiskasin pane takaa pidin käsillä pöydästä kiihotuin kunnolla olin pylly pitkällä otin vierasta kalua, en huomannut kasi poikaa tuli sisään Jukka sai tuli toinen tilalle annoin kiiman humussa panna ja toinen tuli pani voimalla olin siinä tilassa että annoin vaan, pojat lähti Jukka työnsi sänkyyn vain helmat ylös annoin jyystää turvonnutta pillua kiljuin vain.
      Olin juuri lähdössä Sinikka tuli halasi ja nauroi tämä oli lahja sinulle niin muistat.
      soitin Kertulle voinko tulla sinne ja soitin miehelleni olen Kertulla. Meni vähän aikaa soitti Kertulle puhui niitä näitä ja pyysi minut puhelimeen sanoin tulen huommenna. Kerttu nauroi varmisti. Illalla otettiin viiniä sanoi nyt kerrot.
      Kerroin Kertulle kaikki välillä halasi sanoi olimpa ollut siellä, sanoi olitko oikein Sinikan kanssa nauroin olin oli erilaista, Kerttu suuteli ja suudeltiin lisää Hyväilin Kertun pyöritä rintoja ja imin hurjana Kerttu huokaili nuole nuole kun nuolin ei pysyny paikallaan sai hurjan orgasmin, halasi ja makoiltiin kuiskas oli tosiaan erilaista nousi ja imi rintojaa tunsin vihlasuja pillussa laskeutu ja nuoli voi jumalauta että halusin tulin heti Kerttu tuli viereen kuiskas hymyillen tekisitkö ja otti ison mustan kalun laatikosta menin taakse sanoin on sulla kiimanen pylly ja työnnin sisään, kerroin näin pjat pani sain kolmet spermat sisään annoin niin kuin voi antaa Kerttu valui ja huusi lisää pankaa lisää ja limaa valui käsille asti losahti alas jatkoin ulisi vieläkin ja vapisi.
      Sanoin miän en ota kuisksin korvaan olen niin hellänä siksi tulin tänne, suudeltiin ja nukuttiin. Aamulla kahvilla Kerttu sanoi oli ihanaa niin erilaista juostiin sänkyyn ja makoiltiin toisia halaten. Kotona mies nai voimalla kahdesyi kysel miitä tapahtui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe