Oli pakko ottaa tämä aiheeksi, kun näillä palstoilla on niin paljon huorittelua joka suuntaan.
Kertokaas ihmiset/naiset, milloin ITSE tunnette itsenne huoriksi, mikäli koskaan tunnette?
Minä tunnen/tuntisin silloin, kun seurustelisin väärän henkilön kanssa vastoin omaa tahtoani.
Muita en kehtaisi/ilkiäisi kuitenkaan moisesta syyllistää. Enhän voi koskaan tietää, kuka on onnellinen ja mikä on kenenkin motiivi olla kenenkin kanssa.
Tuntisin kuitenkin itseni hyväksikäytetyksi. Joku varmasti voisi tulkita myös minun olevan hyväksikäyttäjä vastaavassa tilanteessa. Mustavalkoiseksi menee, jos asia on virallisesti ratkaistava. Kaikki kärsivät lopulta.
Yhteenvetona - silloin, kun joutuisin koskemaan ihmistä vastoin tahtoani. Enpä kuitenkaan ole etsiytynyt noihin tilanteisiin.
Milloin tunnen 'huoraavani'
37
1958
Vastaukset
- heheh
Et siis tunne huoraavasi esimerkiksi silloin, kun petät miestäsi?
- Provo-Pirkko
Tuntisin varmasti, mutta kokemusta ei ole.
Vastaus on siis KYLLÄ, tuntisin varmasti silloinkin. - Provo-Pirkko
Provo-Pirkko kirjoitti:
Tuntisin varmasti, mutta kokemusta ei ole.
Vastaus on siis KYLLÄ, tuntisin varmasti silloinkin.siviilisäätyni on naimaton, karannut
- tuntisin "huoraavani...
jos äänestäisin vaaleissa kepua tai kokia...nyt jo tuntuu demaritkin olevan samaa paskaporukkaa kuin noi kaksi ensinmainittua.
- Tiina K.
jos pettäisin miestä, iskisin useamman kuin yhden miehen illassa, kaataisin jonkin kaveriporukan useamman miehen, iskisisin ystävieni miehiä, piehtaroisin sängyssä jalkapallojoukkueen kanssa ;)
Varmaan on muitakin tilanteita, nää tuli mieleen tähän hätään.- Provo-Pirkko
"piehtaroisin sängyssä jalkapallojoukkueen kanssa ;)"
Tämä kuulosti enempi seksuaalifantasialta, mutta kenties siitäkin tuollainen tunne tulisi. ;)
- N50-
Minulla on miesystävä, jolla on kova halu ostaa minulle jotain. Koskaan aiemmin en ole moista miestä tavannut, ovat kait sitten olleet köyhempiä : )
no, olen sanonut kiitos ei, sillä minusta tuntuu että tuli liian huoramainen olo, heh. Joskus tosin sitä voi seksifantasioida vastaavasta. vaan kun sitten mies eka tapaamisen jälkeen esittää, että tehdäänpäs sinusta tyylikäs nainen, niin silloin nostaa feminismi tai mikä lie päänsä, että ei....sehän olis vallan huoraamista. Siihen pitäisi ainakin kerätä voimia. Kaipa se huoraksi itsensä tunteminen on kytköksissä materiaan, tulee tunne että olet ostettavissa. En usko, että mies välttämättä näin ajattelee, tiedä häntä.- N50-
Seksiin liittyvät jutut sinänsä eivät ole koskaan tuntuneet huoraamisilta. Yhdenyönjuttuja on ollut, ei tosin pettämisiä. Miten lie jos olisi useampi mies kerrallaan...ei välttämättä tuntuis sekään miltään, heh....Olen sitä mieltä, että rahaan...itsensä myymiseen se tunne liittyy.
- -PiiaM-
N50- kirjoitti:
Seksiin liittyvät jutut sinänsä eivät ole koskaan tuntuneet huoraamisilta. Yhdenyönjuttuja on ollut, ei tosin pettämisiä. Miten lie jos olisi useampi mies kerrallaan...ei välttämättä tuntuis sekään miltään, heh....Olen sitä mieltä, että rahaan...itsensä myymiseen se tunne liittyy.
..jos käyttäisin hyväksi jonkun toisen psykologisesti, fyysisesti tai sosiaalisesti heikompaa asemaa oman psykologisen/ sosiaalisen/ fyysisen etuni/nautintoni maksimoimiseksi, enkä piittaisi tästä tietoisesta omasta toiminnastani tekemästä huomiosta.
Tuntisin huoraavani myös, jos suostuisin sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, jotka eivät tuota minulle nimenomaan seksuaalista nautintoa, ja jotka teot tuottaisivat suurta kärsimystä ulkopuolisille tahoille. - ...
-PiiaM- kirjoitti:
..jos käyttäisin hyväksi jonkun toisen psykologisesti, fyysisesti tai sosiaalisesti heikompaa asemaa oman psykologisen/ sosiaalisen/ fyysisen etuni/nautintoni maksimoimiseksi, enkä piittaisi tästä tietoisesta omasta toiminnastani tekemästä huomiosta.
Tuntisin huoraavani myös, jos suostuisin sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, jotka eivät tuota minulle nimenomaan seksuaalista nautintoa, ja jotka teot tuottaisivat suurta kärsimystä ulkopuolisille tahoille.mulla alkaa seisoon aina, kun luen sun akateemisia juttuja.
- -PiiaM-
... kirjoitti:
mulla alkaa seisoon aina, kun luen sun akateemisia juttuja.
..täällä on kyllä harvinaisen vähän tekemistä akateemisuuden kanssa.:D Erittäin tervetullut muistutus tästä oli mm. sinun nimim."..." suorasukainen mainintasi stondaristasi.;D
Hei, ei syytä huoleen! Se on ihan normaali biologinen prosessi kehossasi. Siihen ei kuole, vaikka se voi toki olla hieman häkellyttävääkin! *rohkeutta luova hymy* - Anonyymi00028
Tuo on ääripää, ei rahakysymys vaan mies muokkaa sinua. Juokse ja kovaa!
- jaana.
En tunne itseäni huoraksi KOSKAAN, koska en ota maksua seksistä.
Sehän on huoran määritelmä ja that's it.- Provo-Pirkko
Eli et tuntisi huoraavasi, jos iskisit kaverisi miehen tai siskosi miehen? Etkä silloin, jos pettäisit miestäsi?
- -PiiaM-
Tosi usein verbi "huorata" kulttuurillisesti synonymoidaan myös kaikenlaisen muunlaisen moraalisesti arveluttavan toiminnan kanssa.;) Olet nimim. jaana kyllä sikäli oikeassa, että huora on yksiselitteisimmin ja laajimmin eri kulttuureissa ymmärretyn käsityksen mukaan = henkilö, joka ottaa maksun seksistä.
"Huora" on kuitenkin selkeästi moniselitteisempi ja jotenkin kaksijakoisempi termi, kuin esim. poliittiseen jargoniin yleisesti hyväksytty ja se ns. korrektimpi ilmaus prostituoitu. "Huora"- ilmauksessa kiteytyy monta kertaa kaikki ne ominaisuudet, mitä mies naisessa pelkää, eli vahvuus, "ei- hallittavuus" ja seksuaalinen valta.
Osin siksi varmaan "huora"- termillä niin usein kuvataankin myös kaikkea muuta ei- hallittavissa olevaa ja yleistä sosiaalista koodistoa vastaan rikkovaa toimintaa, ts. se on niin yleistynyt kielenkäytössä. En kylläkään väitä, että yksin miesten ansiosta.:D - jesajan toinen
-PiiaM- kirjoitti:
Tosi usein verbi "huorata" kulttuurillisesti synonymoidaan myös kaikenlaisen muunlaisen moraalisesti arveluttavan toiminnan kanssa.;) Olet nimim. jaana kyllä sikäli oikeassa, että huora on yksiselitteisimmin ja laajimmin eri kulttuureissa ymmärretyn käsityksen mukaan = henkilö, joka ottaa maksun seksistä.
"Huora" on kuitenkin selkeästi moniselitteisempi ja jotenkin kaksijakoisempi termi, kuin esim. poliittiseen jargoniin yleisesti hyväksytty ja se ns. korrektimpi ilmaus prostituoitu. "Huora"- ilmauksessa kiteytyy monta kertaa kaikki ne ominaisuudet, mitä mies naisessa pelkää, eli vahvuus, "ei- hallittavuus" ja seksuaalinen valta.
Osin siksi varmaan "huora"- termillä niin usein kuvataankin myös kaikkea muuta ei- hallittavissa olevaa ja yleistä sosiaalista koodistoa vastaan rikkovaa toimintaa, ts. se on niin yleistynyt kielenkäytössä. En kylläkään väitä, että yksin miesten ansiosta.:DNaiset itse ovat antaneet huorille pahan nimen. Miehet ovat kautta aikain ylistäneet huoria niin maalauksissa, runoissa, opereteissa kuin merimieslauluissakin. Jokainen mies toivoo ainakin salaa vaimonsakin olevan huora ja mies itse huoran ainoa asiakas.
- edellinen
Provo-Pirkko kirjoitti:
Eli et tuntisi huoraavasi, jos iskisit kaverisi miehen tai siskosi miehen? Etkä silloin, jos pettäisit miestäsi?
"Huora" on täysin väärä sana tuollaiseen. By the way - kavereillani ei ole miestä, eikä minulla ole siskoa.
- Anonyymi00029
Ota rahaa, olisit rikas. Tyhmähän sä olet, kun pankin päällä istut. Jos et ota, et aja miehiä sisääsi. 😂
Sitten siihen faktaan eli puskaradio toimii kaikkein parhaimmin kuin mikään digivempele. Kunnia menee, mut maine kasvaa. - Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ota rahaa, olisit rikas. Tyhmähän sä olet, kun pankin päällä istut. Jos et ota, et aja miehiä sisääsi. 😂
Sitten siihen faktaan eli puskaradio toimii kaikkein parhaimmin kuin mikään digivempele. Kunnia menee, mut maine kasvaa.Valitettavasti tyhmältä ja yksinkertaiselta ihmiseltä vaikutat juuri sinä itse.
Jos puskaradio toimii, niin silloinhan sinäkin saat.
Jos sinäkään et saa, päässäsi on yksinkertaisen, höynäytettävän ihmisen mieli.
- INA
kärsivällisesti kestän kuolaavia ja vihjailevia idiootteja työn vuoksi. Ja palkka juoksee.
- ihmisenä
Kun herään ihmisenä, ja huomaan olevani vankina tällä planeetalla muiden haisevien apinoiden kanssa, tunnen itseni huoraksi.
Joka ainoa aamu alkaa voi v-fiiliksellä ja joka ilta toivon, etten olisi enää huomenna täällä.- tekstuuri
" Jos et sä viihdy täällä, niin mikset sä vaan lähde?"
-Kurt Vonnegut
- lupelainen
jonkin aikaa sitten tunsin kyllä itseni todella huoraksi, sorruin taas erääseen mieheen, kehen olen sortunut liian usein. en vielä silloin seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa, mutta silti tunsin itseni huoraksi..
ja lisäksi jos mies ostaa minulle liikaa, esim. koruja, vaatteita yms. en tahdo ottaa keneltäkään vastaan mitään ellen ansaitse sitä. ja mistä hyvästä voisin saada poikaystävältäni (tai keneltä tahansa mieheltä) mitään, ellen ole tehnyt jotain sen eteen?- Anonyymi00030
Ostaa sitä, ostaa tätä... Toivottavasti korut on kanittamisen arvoisia?
Tuohan on selvä pläkki, onko miehellä kotona vaimo ja liuta lapsia? Tietenkin on.
Tässä on muuten sellainen juttu, jota en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi naiset alistuu miehien panoiksi ihan vapaaehtoisesti? Viis lahjoista. Eikö ole itsekunnioitusta? Naiset kiljuu tasa-arvoa, ei tuo sitä ole, kun itsekunnioitus puuttuu.
- Anonyymi00022
Noo just eilen mies jonka kanssa on tullut jonkun kertaa harrastettua sänkyhommia esitteli mut jollekin kaverilleen, näin kun ne supatteli baarin nurkassa, tämä sitten lähestyi minua ja kun oon niin huoramainen ja helppo, olin tietysti kyllä aika kännissäkim, niin sänkyynhän sitä päädyttiin sitten. Oli hävinnyt ennen aamua, en ees muista kunnolla minkänäköinen se oli vaan että aika huora olo siis, ei kai tälle sitten mahda mitään, huora mikä huora.
- Anonyymi00031
Sana kulkee "siltä saa". Ei hyvä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sana kulkee "siltä saa". Ei hyvä.
Miksi et siis saanut?
- Anonyymi00023
Huora on nainen joka on rahan/vallan/tittelin takia miehen kanssa jonka kanssa ei ilman näitä olisi.
- Anonyymi00026
Toimiiko tämä kuvio myös toisinpäin sitten?
- Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ilmeisesti sitten Auerwaaroja voidaan kutsua vastaavilla nimityksillä, muutoinhan laki ei olisi kaikille sama näin kristillisen alkukirkon hengessä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä toimii. Huoraaminen on huoraamista. Jos olet naisen tai miehen kanssa hänen tittelin rahojen yms asian takia olet huora. Deittipalvelut on täynnä huoria jotka vaatii varallisuutta koulutusta mainetta matkusteluta ties mitä kaikki=huoria. Aito rakkaus voi syntyä vaan siitä että se toisen ihmisen luonne ja ulkonäkö sekä olemus on kiinnostava vaikka olisi pukeutuneena mustaan säkkiin perseaukisena.
- Anonyymi00024
Häh? En ikinä.
- Anonyymi00025
Aloittajaäijän arkistoistaan löytämä avaus kahden vuosikymmenen takaa- onko mitään ajatuksia tästä, jatkuuko keskustelu yhtä tuoreena kuin olisi alkanut vasta eilen? Monesti näin käy näiden ikivanhojen hööpötysten suhteen. Naiselta T
- Anonyymi00032
Ihan päivänpolttama "uutinen" edelleenkin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ihan päivänpolttama "uutinen" edelleenkin.
Kyllä on vallan hirmuista. Kenties ketjun osuvin viesti onkin tuo, että milloin nainen tekee jonkun mielestä toisin kuin saman jonkun mielestä naisen pitäisi tehdä, se on joka tapauksessa hirmuista huoraamista.
Tietysti ongelmaksi jää, miksi se "joku" on itse ihmisarvoisempi ihminen ja saa tehdä, mitä lystää.
Ei mitään uutta auringon alla, turha vanha viestiketju.
- Anonyymi00027
"Huoraavani silloin, kun seurustelisin...", siis seurustelisit, ei väliä onko oikea vai väärä (?) henkilö, niin tunnet huoraavasi, mutta seurustellessasi olisit muiden kanssa, niin et huoraisi?.
Ja tuo "väärä henkilö" on kanssa tosi kumma juttu. Ei ihmisistä tiedä heti, siis jos on suht normaali, onko se "oikea" vai "väärä", sen tajuaa vasta jopa vuosien päästä. Tuskin sinäkään täydellinen olet tai et ole, koska sen kertoo jo tuo "huoraamisesi", aika outo olet. Ehkä hyvinkin nuori eli ei elämänkokemusta.- Anonyymi00033
Anna mä arvaan. Sinun vahvimpia puoliasi ihmisyydessä eivät ole luetun oikeinymmärtäminen eikä empatia vieraita ihmisiä kohtaan. Ei mitään hätää, jotkut sellaisetkin oppivat hienosti laskemaan taskulaskimella laskareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745