PESKÄÄ ITSE KALSARINNE!

nainen.

PESKÄÄ UKOT ITSE LIKAISET KALSARINNE! Minä en teidän ilmaiseksi kotiorjaksenne rupea!

18

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko

Ja katokin, että ne ruosteraidat on hyvin pesty mun kalsareista.

• lupelainen

naisen osa on olla miehen kotiorja. paljon on sulla oppimista.. tahdotko että miehes kulkee paskasissa kalsareissa?
      kun niin tapahtuu, rupeat pesemään vapaaehtoisesti niitä kalsareita.. :D

• ASENNE!

peskööt itse kalsarinsa!!
      ja voishan ne samal meijän pikkaritki pestä :D

• pestään itse kalsarit ja muut, tiskit ja siivouskin on pakko hoitaa ite.

• Luppakorva

hehe. Tuli tuossa mieleen että moniko miehistä nuuskii naisten pikkareita jos siihen on mahdollisuus? Ja jos nuuskitte niin missä? Nyt niitä tunnustuksia kehiin.

• scale

Vai oot kotiorja, jos peset pyykkiä? Jos kaksi ihmistä asuu saman katon alla, on tiettyjä toimintoja järkevää yhdistää. Esim. ennen kannattaa pestä täysi koneellinen kuin kaksi vajaata. Onko sitten mies kotiorja, jos se korjaa vaikkapa rikki menneen ruohonleikkurin? Entä kun mies tapetoi makkarin? Entä kun halkaisee polttopuut? Voi pikku reppana sulla on vielä paljon opittavaa elämästä.
      Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Jos asutaan yhdessä, tehdään kotityötkin yhdessä. :)

• tiedäthän sen

Et sanonut suoraan, mutta yleistät, että nainen ei osaa tapetoida makkaria, tehdä polttopuita tai korjata ruohonleikkuria. Yhtä typerä yleistys, kun että miehet eivät osaa pestä pyykkiä. Meillä ainakin hajoaa ruohonleikkuri melko harvoin, tapettejakin vaihdellaan ehkä seitsemän vuoden välein ja polttopuiden teko on poikien hommaa, joten kyllä se pyykinpesu ja siivous taitaa olla aika yleistä noihin hommiin nähden.

Mitä ovat nykypäivänä miesten työt, kun suurin osa ihmisistä asuu nykyään rivareissa tai kerrostaloissa. Renkaidenvaihto kaksi kertaa vuodessa? Hoituu naisiltakin. Nykyään se, että on mies talossa, ei ole myöskään mikään meriitti. Tuosta töiden rytmittelystä vielä sen verran, että kaikkeen puutuu, joten parempi vain oppia hommaan kuin hommaan.

• scale
        tiedäthän sen kirjoitti:

Et sanonut suoraan, mutta yleistät, että nainen ei osaa tapetoida makkaria, tehdä polttopuita tai korjata ruohonleikkuria. Yhtä typerä yleistys, kun että miehet eivät osaa pestä pyykkiä. Meillä ainakin hajoaa ruohonleikkuri melko harvoin, tapettejakin vaihdellaan ehkä seitsemän vuoden välein ja polttopuiden teko on poikien hommaa, joten kyllä se pyykinpesu ja siivous taitaa olla aika yleistä noihin hommiin nähden.

Mitä ovat nykypäivänä miesten työt, kun suurin osa ihmisistä asuu nykyään rivareissa tai kerrostaloissa. Renkaidenvaihto kaksi kertaa vuodessa? Hoituu naisiltakin. Nykyään se, että on mies talossa, ei ole myöskään mikään meriitti. Tuosta töiden rytmittelystä vielä sen verran, että kaikkeen puutuu, joten parempi vain oppia hommaan kuin hommaan.

esimerkki. Pointti oli se, että kun yhdessä asutaan, niin työtkin tehdään yhdessä OK? :)

• pestä ...

pesukone hoitaa homman

• Maku äitisi suussa

Olet lahjojesi mukaisissa tehtävissä. Eikö se juuri ole parasta elämässä, löytää juuri semmoinen työ missä omat lahjat pääsee oikeuksiinsa? Eli ei muuta kuin takaisin pesuhuoneeseen!

• Mikään ei vie näiltä wanna-be-feministeiltä yhtä tehokkaasti aseita käsistä kuin omalta osaltaan kotitöistä huolehtiminen. Silloin ei jää jäljelle kuin esi-isiemme tekemät rikokset ihmiskunnan alkuhämärissä ja sekös niitä vituttaa.

Koneen päälle laittaminen 5 minuuttia (joo, osaan lajitella pyykit ja käyttää pesupussia), pyykit narulle, toiset 5 minuuttia ja kuivat kaappiin 5 minuuttia.

Luulen, että ap "nainen" ei ehkä ole vielä kuullut pesukoneesta. Kyllähän se nyrkkipyykin peseminen lavuaarissa oman aikansa vie. Ei tosin kovin paljon sekään, kun ehtii nettiin huutelemaan joutavia.

Ps. Jos elämä on oikeasti noin vaikeaa, ala lesboksi tai vanhaksi piiaksi, äläkä pilaa kenenkään miehen elämää.

• titiros

Äiti pesi ennen nyt pesee vaimo.

• ap:lle

PESKÄÄ UKOT ITSE LIKAISET KALSARINNE! Minä en teidän ilmaiseksi kotiorjaksenne rupea!

joo olet aivan oikeassa!

ei tommosia TYHMIA naisia voi olla enää olemassa!se oli ennenvanhaan!
        ne jotka pesee ja passaa jotakin tyyppiä jolla on kaksi jalkaa ja kävelee ne naiset ovat lähesriippuvaisia vain! ei nykyajan järkevä nainen enää lankaan mene ja alkaa vähän passaa jotakin tyyppiä! peskööt itse! jokainen nainen pesee myös omat pyykit itse! siis miehet peskää itse teidä haisevat paska pyykit jooko?

• höpiset,eiks 'luonnonvaluttaa' lasketa maksuvälineeksi :-)

• SimStim

mä kyl näkisin, että sulla on asenne kohdallaan.

Eihän se nainen yleensä olekkaan se joka tekee asiat sängyssä, joten miksi siis nainen "antaa"?

Nainenhan toimii ottajan roolissa.

• SimStim

kattelette sellasia miehiä jotka ei osaa kalsareitaan pestä.
      Lopettakaa toi turhanpäivänen mussutus ja tehkää asioille jotain.

Jos kuvittelet olevasi koti orja ku peset äijjäs kalsareita ni ole pesemättä, osaa se pestä ne itsekkin.

Ottaa päähän tollaset ainaiset valittajat/mussuttajat. Valitetaan ja valitetaan, mutta mitään ei uskalleta tehdä saatika seisoa sanojensa takana.

Yleensä kun joku vähän pistää vastaan niin mennään sit jonkun selän taakse seisomaan tai aletaan huutaa, ei osata puhua asioista.

• Ei pirä paikkahansa... Pitäähän sitä jotain vastinetta rahalle saada =D

• Kokenut naisten kanssa

Miehenä on kyllä pakko todeta, että tuo kuvaa
      aika hyvin naisten asennetta nykyään. En tiedä
      eikö naiset vaan osaa tehdä enää kotitöitä, mutta
      suhteissani (YHTÄ lukuunottamatta) ei yksikään
      nainen ole edes ruokaa tehnyt. Mutta so fucking
      what, jos ei niin ei, eipä siinä mitään, jos
      suhde muuten toimii. Kyllä minä ihan mielelläni
      teen vaikka ruokaa, siivoan ja pesen pyykit,
      jos samalla tunnen olevani rakastettu ja se
      minulle osoitetaan hellyydellä. Pahempi se
      yksi kotitöitä tekevän naisen kanssa ollut
      suhde oli, kun siinä hellyys oli yksipuoleista,
      enkä saanut vastakaikua. Yksinkin asuen
      ne kotityöt tulisi tehtyä itselleen, joten voi
      ne tehdä suhteessakin. Tosin, teen sitten ne
      perinteiset miesten työtkin lisäksi, mutta so
      what.

Tosin, osa naisista on kyllä haastanut riitaa
      siitä, että olen liian lempeämielinen, kun teen
      ne kotityöt mukisematta.. Pitäisi olla kovempi,
      ja käskeä heidät tekemään. Juu ei, en minä ala
      aikuista ihmistä komentelemaan. Ja kyse ei ole
      teineistä vaan 20-30v välistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      174
      4978
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4949
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4380
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2713
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2237
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2154
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1826
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe