Hei! Haluaisin saada tietää kaikki lävistysliikkeet Kajaanissa. Voisitteko olla avuksi ja kertoa mulle niistä?
Kajaanin lävistysliikkeet
7
5281
Vastaukset
- jos vaikka
googlettaisit!?
- kiinnostaako
moinen ajanhukka!
- tiedän
kiinnostaako kirjoitti:
moinen ajanhukka!
kyllä kajaanist paikka löytyy se vaan on aikas piilossa nykyään eli koitampa neuvoa... siis se on täl hetkel siin entisen makuunin lähettyvil prisman luona samassa rakennukses mis on jokin autoliike tai ainaki on ollu ni siinä on jokin lasitavara liike siin makuunin puoleises päädys sitä rakennusta ni meet siitä pää ovesta sisään ja kipität toiseen kerrokseen ja siitä sit oikeelle ni siel on sit lappu oves mis se liike sit on eli pitbull.. se on auki vain keskiviikkosin en tarkkaa aikaa muista.. jospä täst nyt olis jotain apua :)
- Mandee
Ainakin Igor's tattoo pitäis löytyy myös kajaanista, niin ne ainakin mainostaa, kannattaa soitella ja kysellä, Igor's http://www.siperianhurtta.fi
- möllö
Ei Kajaanissa ole Igor'sia! Mielestäni ei ole koskaan ollutkaan. Eikä sivuilla ole kyllä mitään viittausta että liike täältä löytyisi.
- lägidlld
Studio nemesis
- Anonyymi
Studio nemesis lävistää alaikäisiä lapsia ilman huoltajan suostumusta. Ite en tukisi eurollakaan tuollaista yritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043