Voisiko joku kertoa 5.Tuotantokauden alusta, haluaisin tietää. Joku väitti, että se alkaa niin, että presidentti David Palmer ja Michelle Dessler on murhattu. Pitääkö se väite paikkaansa?
Toiseksi haluaisin tietää, milloin 5.Tuotantokausi alkaa?
Terv. GalaGuggo
5.Tuotantokausi
8
1430
Vastaukset
- lottttte
se vitos kausi alkaa vissii tammikuus 2007. vasta. :p joo. kyl ne murhataan, muuta en sit tiedäkään. paitsi eiks se toniki kuole? ._.
- GalaGuggo
Ei ehkä, en mä tiiä.
- lottttte
GalaGuggo kirjoitti:
Ei ehkä, en mä tiiä.
no mä oon nähny sen videon mis toni kuolee. :D
- dhfhadfgy
lottttte kirjoitti:
no mä oon nähny sen videon mis toni kuolee. :D
tony kuolee joo :O
- Back Jauer
dhfhadfgy kirjoitti:
tony kuolee joo :O
Ite oon kahtonu Amerikan tahdissa koko 5. tuottiksen ja oli kyllä huippu. Ku pitemälle päästään niin tulee aika pahanen juonenkäänne..
Spoilaukset löytyvät tästä osoitteesta:
http://www.phpbbserver.com/24foorumi/ - SkiiggeBöy
Back Jauer kirjoitti:
Ite oon kahtonu Amerikan tahdissa koko 5. tuottiksen ja oli kyllä huippu. Ku pitemälle päästään niin tulee aika pahanen juonenkäänne..
Spoilaukset löytyvät tästä osoitteesta:
http://www.phpbbserver.com/24foorumi/Joo oli kyllä tosiaan huippu tuotantokausi varsinki 3 viimstä jaksoa. just sain serkun kanssa katottua koneelta jaksot, viime kesänä katottiin 4.kausi 3 päivässä :P Jos ny pistetään 1 spoileri, 5.kauden "kriisissä" on kyse terroristeille myydystä hermokaasusta, ja David Palmerin murha liittyy siihen aika jännittävällä tavalla..
- jorma_jamppa
totta on että heidät murhataan kaikki yritetään murhata ketkä tietää että jack bauer ei ole kuollut...ja eräs henkilö naamioitu jack baueriks ja murhaa palmerin
- jjee
Viikossa tuli kateltua tuo vitos siisoni. On aika hyvä, ensimmäistä kertaa jää aika paljonkin selvitettävää seuraavalle tuotantokaudelle. Ja joo aika paljon kuolee tuttuja henkilöitä muutenkin kyseisessä siisonissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976