jotkut on niin ilkeitä

kärsivä

inhottaa että ihmiset haukkuu minua, olen 155cm/45kg. minä olen sinut itseni kanssa, olen mielestäni kaunis. miehelleni kokoni ei ole ongelma, hänestä olen kaunis. miksi joidenkin ihmisten pitää kiusata minua? tosi ilkeää, kun sanotaan että olen niin pieni. tosiasiassa olen 10 cm alle keskiarvon.. ei ole paljon. olen koko 21-vuotisen elämäni saanut haukkuja ihmisiltä. en ymmärrä, miksi toisia pitää kiusata. ja minulle sanotaan usein, että olen heikko että "anna minun nostaa tuo". olen urheilullinen, vedän jopa 10 leukaa ja nostan meklkein oman painon verran penkistä. eipä moni voi sanoa samaa. jos on pieni, ei se tarkoita että on tyhmä/heikko. aina pitää iästänikin tulla morkkaamaan. "oo, ei uskoisi että olet 21". tosi kamalaa. nauran vaan päälle, kun tollasta heitetään ja sitten kotona istun makkarissa itkemässä. haluan olla rauhassa! yrittäkää ihmiset ymmärtää erilaisuus.

35

3784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös pikkuinen

      Vaikuttaa kyllä ettet ole sinut kokosi kanssa, jos joudut yksin itkemään asian takia.

      Sellaiset kommentit tulee jättää TÄYSIN omaan arvoonsa! Jos olet sinut itsesi kanssa, se kyllä onnistuu! Itse olen elämäni aikana kuullut kaikenlaisia kommentteja koostani... yläasteikäisenä se otti koville ja koin asian samalla tavalla kuin sinä nyt, mutta ei enää. Pystyn nauramaan asialle, eikä tarvitse murehtia moista.

      "jos on pieni, ei se tarkoita että on tyhmä/heikko." Ikinä en kyllä vastaavaa asennetta kenelläkään ihmisellä ole huomannut! En usko, että kukaan noin tosissaan ajattelisi!

      Olen 20-vuotias ja kyllähän noita papereita saa näytellä vähän väliä ja saan kuulla kommenttia, ettei ikinä uskoisi, että olisin niin vanha. Mutta mitä sitten? Ei se haittaa enää! Alaikäisenä rassasi se, ettei päässyt aina baariin nuoren ulkonäön takia, mutta mitä väliä sillä tässä vaiheessa on?

      Jos siis todella olet sinut itsesi ja pienuutesi kanssa, asiasta ei pitäisi tulla ongelmaa.

      Mieti kommentoivatko ne ihmiset todella kokoasi negatiivisessa mielessä, vai muuten vaan?
      Itse ainakin silloin tällöin esim. todella pitkiä ihmisiä kohdatessani totean "hui ootpa pitkä" enkä tarkoita sitä loukkauksena tai minään muunakaan. Kun itsetunto ei ole kunnossa, kaikki kommentit ottaa helposti negatiivisessa mielessä...

      Joten mietippäs :)

      Mutta tiedän, että ihmiset osaavat olla ilkeitä jos haluavat, joten yritä päästää sellaiset kommentit toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!

    • kärsivä

      ei mulla ole ongelma olla lyhyt, muilla on. en pidä siitä, että minua haukutaan. oli se sitten pienuudestani tai jostain muusta. en haluaisi edes olla pidempi. olen hyvä tällaisenaan. en vaan ymmärrä miks pitää aina haukkua.

      • itsekin pieni

        ei se välttämättä ole haukkua,jos sinua sanotaan pieneksi.Ihmisten mielestä se on suloista ja heillä herää suojelemisen tarve.Ehkä he huomaamattaan loukkaavat sinua,mutta älä ota sitä muuna kuin kohteliaisuutena.Minulle lässytetään usein kuin lapselle,vaikka olen jo roimasti yli 30v.En välitä siitä,vaan ennemminkin se on huvittavaa.Töissä yksi tyyppi hoki aina, että "pikkutyttö" sitä ja tätä,kunnes kerroin olevani häntä kymmenen vuotta vanhempi rouvashenkilö :)Älä välitä moisesta,vanhempana olet vaan iloinen kun sinua pidetään nuorena ja suloisena!


      • myös pikkuinen

        jos olet tyytyväinen itseesi, niin miksi annat muiden haukkujen/mielipiteiden vaikuttaa? Eihän muulla ole merkitystä kuin sillä mitä itse ajattelet... Jos muilla on ongelma eikä sinulla, se on muiden ongelma, älä sinä tee itsellesi siitä turhia paineita :)

        Miten sinua sitten haukutaan? Onko se todella jatkuvaa kiusaamista, vai silloin tällöin tapahtuvaa huomauttelua..?

        Minkälaisissa tilantessä sitä tapahtuu?
        Oletko koittanut sanoa näille ihmisille, ettei tunnu kivalta kun koosta huomautetaan? Auttaisko se? On kummallista jos tietyt ihmiset aina sinut nähdessään alkaa haukkua?


    • sirotus

      Keskiarvon alla olevat ovat mielestäni yleensä paremmannäköisiä! Haluaisit ehkä olla sen 10cm pidempi? Minä en! Olen täysin tyytyväinen omaan ulkomuotooni. Olen kaunis, mutta pienikokoinen, siro. Monet pitävät juuri siksi ulkonäöstäni. En tietenkään haluaisi olla mikään kääpiökään. Ja kääpiökin olisin mieluummin kuin joku 170cm pitkä. Kaveríni on sen mittainen, ei-nätti, kömpelön näköinen. Todella pitkät ihmiset ovat todella harvoin mielestäni kauniita. Ja he ovat romuluisia! Hahha!

    • Mandee

      mä olen sua lyhyempi, 151, ja mä nautin siitä, ei siinä ole mulle koskaan ollut ongelmaa, joskus ehkä lapsena muut nälvi mua siitä mutta nykyään olen sinut, olen mielummin lyhyt kuin pitkä, voin sanoo näin ihan rehellisesti, jätä siis toiset joilla huono itsetunto ja niiden kommentit huomioitta. Jokainen on kaunis omana ittenänsä ja ne jotka ei sitä ymmärrä ei sisimmässä ole tyytyväisiä itteensä.

      Ja muodista vielä sen verran että muoti on syvältä, pinnallisten tyhjäpäiden juttu, kauneudella ja tyylikkyydellä ei ole tekemistä yhtään muodin kanssa.

    • Rouvas85

      Meillä koko suku lyhyitä, varsinkin naiset, mutta sitäkin pippurisimpia ja vahvempia! itse olen aivan rakastunut omaan pituuteeni ;) on niin ihana olla Petité :D:D säälin aina pitkiä naisia. samoin mäkin treenaan ja musta on kivaa yllättää sivusta katsoja kun nostan yhtäkkis jonkun painavan jutun :D ja muutenkin lyhyenä on olo sporttisempi :D be proud, i am! :D

      • pikkuruiset?

        Katsopas vähän, mitä kirjoitat. Taitaa olla klassinen napoleonkompleksi.


      • Rouvas85
        pikkuruiset? kirjoitti:

        Katsopas vähän, mitä kirjoitat. Taitaa olla klassinen napoleonkompleksi.

        Kun taidat olla kateellinen. Olet kai melko iso? pitkä&leveä? ja tiedät miten et pysty itseäsi lyhentämään. Sääli vain että taytyy toisia morkata oman itsetunto ongelmasi vuoksi. No mutta aurinkoista kesää sulle, yritä hyväksyä itsesi sellaisenaan kuin olet. Varmasti löydät jotain positiivistakin!


    • Matkaaja..

      Mun intialaiset ystävät nimittäin aina pilkkaa suomalais (ja muutenkin valkoisia) naisia kun ovat niin miehen näkösiä, pitkiä ja iso luisia. mutta me voidaan olla samalla siroja, ja samalla urheilullisia! on se niin ihanaa.. ja kaiken lisäksi pahan päivän varalle voi laittaa korkkarit, ei pitkät itseään voi lyhentää mutta lyhyet voi pidentää!

      • kummallisia

        ystäviä; kuinka olet saanutkin kavereiksesi ne harvat intialaiset, joiden luontainen kohteliaisuus on pettänyt noin pahasti? No, olen tavannut monta sinunlaistasi selittäjää ja lyhyyskompleksihan noiden juttujen takaa löytyy aina, vaikka kuinka muuta yrittäisi esittää.


      • tuntea
        kummallisia kirjoitti:

        ystäviä; kuinka olet saanutkin kavereiksesi ne harvat intialaiset, joiden luontainen kohteliaisuus on pettänyt noin pahasti? No, olen tavannut monta sinunlaistasi selittäjää ja lyhyyskompleksihan noiden juttujen takaa löytyy aina, vaikka kuinka muuta yrittäisi esittää.

        Aasialaisia? He ovat suorasanaisia eivätkä tarkoita sillä pahaa. taidat itse olla näitä "jättiläis" naisia... XD siksi purat itseäsi noin..


      • ei ole samaa
        tuntea kirjoitti:

        Aasialaisia? He ovat suorasanaisia eivätkä tarkoita sillä pahaa. taidat itse olla näitä "jättiläis" naisia... XD siksi purat itseäsi noin..

        kuin mainitsemasi pilkkaaminen. Ettet nyt vain peilaisi ulkomaalaisiin omia kompleksejasi?


      • Ëndra jotë
        ei ole samaa kirjoitti:

        kuin mainitsemasi pilkkaaminen. Ettet nyt vain peilaisi ulkomaalaisiin omia kompleksejasi?

        Ei huolta että mulla olisi komplekseja, voin ihan rehellisesti selkä suorana sanoa että olen täysin tyytyväinen itseeni. Katsos kun en ole huono itsetuntoinen metsästä tullut. Kasvoin näiden ystävieni keskellä lapsuuteni joten en näe heitä "ulkomaalaisina", ehkä mut pitäisi sitten nähdä ulkomaalaisena. Ja näköjään sinä olet niitä jotka loukkaantuvat kaikesta, toisin sanoen sinulla on huonoitsetunto, mulle voi sanoa suoraan asian, ilman että loukkaannun "pilkkaamisesta". ehkä sinunkin pitäisi viettää enemmän aikaa suorasanaisten kanssa, loukkaantumati!


      • eri juttu
        Ëndra jotë kirjoitti:

        Ei huolta että mulla olisi komplekseja, voin ihan rehellisesti selkä suorana sanoa että olen täysin tyytyväinen itseeni. Katsos kun en ole huono itsetuntoinen metsästä tullut. Kasvoin näiden ystävieni keskellä lapsuuteni joten en näe heitä "ulkomaalaisina", ehkä mut pitäisi sitten nähdä ulkomaalaisena. Ja näköjään sinä olet niitä jotka loukkaantuvat kaikesta, toisin sanoen sinulla on huonoitsetunto, mulle voi sanoa suoraan asian, ilman että loukkaannun "pilkkaamisesta". ehkä sinunkin pitäisi viettää enemmän aikaa suorasanaisten kanssa, loukkaantumati!

        Se, että lapsena olet kuullut ulkomaalaisten pilkkaavan muita, ei merkitse sitä, että aikuisena jatkuisi sama meno. Olen itse asunut vuosia Lähi-Idässä nimenomaan intialaisten seassa, enkä koskaan ole kuullut naureskeltavan asialle, jolle lyhyt/pitkä/tumma/vaalea/yksijalkainen ei itse voisi mitään. Suomessa on kyllä toisin.

        Suorasanaisuudella ja pilkkaamisella on ero. Ei ole muiden vika, jos sinä et sitä ymmärrä. Mahdatko olla niitä ihmisiä, jotka nälvivät vapaasti kaikkea ja kaikkia ja syyttävät sitten itsetunnon puutteesta, kun toinen loukkaantuu?


      • Puhuttiin siitä viimeksi
        eri juttu kirjoitti:

        Se, että lapsena olet kuullut ulkomaalaisten pilkkaavan muita, ei merkitse sitä, että aikuisena jatkuisi sama meno. Olen itse asunut vuosia Lähi-Idässä nimenomaan intialaisten seassa, enkä koskaan ole kuullut naureskeltavan asialle, jolle lyhyt/pitkä/tumma/vaalea/yksijalkainen ei itse voisi mitään. Suomessa on kyllä toisin.

        Suorasanaisuudella ja pilkkaamisella on ero. Ei ole muiden vika, jos sinä et sitä ymmärrä. Mahdatko olla niitä ihmisiä, jotka nälvivät vapaasti kaikkea ja kaikkia ja syyttävät sitten itsetunnon puutteesta, kun toinen loukkaantuu?

        Eli ei oltu lapsia. Kaikki naimisissa ja osalla lapset. Kukaan ei haukkunut, vaan edelleenkin mielipide asia, Intialaiset ovat suurimmalta osin ruumiinrakenteeltaan pienikokoisia (lihavuus on edelleenkin eri asia) ja pitävät pienikokoisista. länsimaalaiset taas "isoja". Ja ihan tiedoksesi, asun edelleen paikanpäällä, vain käymässä Suomessa. Mutta toivottavasti joku päivä opit ja näet asiat muidenkin valossa. Jos itse loukkaannut, ei tarkota että muut ovat loukkaantuneita. En jaksa enään keskustella kanssasi, et ole aikani arvoinen. End of discussion.


      • sanomisiasi?
        Puhuttiin siitä viimeksi kirjoitti:

        Eli ei oltu lapsia. Kaikki naimisissa ja osalla lapset. Kukaan ei haukkunut, vaan edelleenkin mielipide asia, Intialaiset ovat suurimmalta osin ruumiinrakenteeltaan pienikokoisia (lihavuus on edelleenkin eri asia) ja pitävät pienikokoisista. länsimaalaiset taas "isoja". Ja ihan tiedoksesi, asun edelleen paikanpäällä, vain käymässä Suomessa. Mutta toivottavasti joku päivä opit ja näet asiat muidenkin valossa. Jos itse loukkaannut, ei tarkota että muut ovat loukkaantuneita. En jaksa enään keskustella kanssasi, et ole aikani arvoinen. End of discussion.

        Onkos haukkuminen ja pilkkaaminen jotenkin eri asia? Kuinkas suorasanaisuus sitten suhtautuu näihin? Kipität jälkiäsi takaisin niin, ettei perässä pysy. Ja kukas tässä on loukkaantunut ja kenen puheista?

        "Et ole aikani arvoinen" noin viime tokaisuna kertoo kyllä sinusta aika paljon. Päättele ihan itse, mitä. Jos et osaa, kysy vaikka intialaisilta kavereiltasi - heillä on taustallaan pitkä sivistys.


    • -n22-

      Ole ylpeä itsestäsi,niin minäkin!

      Vielä 7 vuotta sitten en voinut sanoa samaa,ainakaan rehellisesti.Olen saanut kuulla pituudestani/pienuudestani koko ikäni.

      "Meidän pieni vaahtosammutin!"
      "Pieni ja pippurinen"

      Voimaa löytyy tästäkin pienestä naisesta :)
      minäkin vedän ainakin 10 leukaa!

      Tsemppiä sulle,äläkä välitä muiden puheista!
      Opi arvostamaan itseäsi!

    • isompi ihminen

      Heti alkuun pyydän anteeksi, jos jonkun hermot kiristyvät... Olen nimittäin iso ja pitkä nainen ja tulin tänne kirjoittelemaan.

      Mutta, oli asiaakin. Minun mielestä, olipa sitten pieni tai iso ihminen, niin jokainen on omalla tavallaan kaunis. Siis kuinka monta täysin rumaa ihmistä olette nähneet? Minä en ainakaan yhtään.

      Ja se, että toisen ulkomuodosta tai ulkonäöstä huomauttelee, niin se on kyllä sen huomauttelijan typeryyttä, ei sen kenestä huomautellaan. Ihmiset on kummallisia, kun eivät pysty hyväksymään sitä tosiasiaa, että erilaisuus ei tarkoita sitä, että siitä pitäisi koko ajan huomautella... hhmmm...

      Hyvää kesää kaikille, olittepa sitten isoja, pieniä, tai jotain siitä väliltä!

    • kärsivä

      en haluaisi olla pidempi, pointtini oli se, että: ÄLKÄÄ IHMISET ARVOSTELKO TOISIA!! olette vaan kateellisia. ärsyttää kun muut nälvii niin usein. siis, olen onnellinen juuri tämän kokoisena kuin olen, mut voisitte "normaalikokoiset" pitää turpanne kiinni jos ei ole mitään kivaa sanottavaa.

      • Matkaaja..

        Taisit avata aikamoisen can of worms ;) ei se mitään, ehkä noita "pitkiä" helpottaa oma paha olo kun saa nälviä ja tulla vielä tännekin valittamaan jos huomaa että lyhyellä on hyvä itsetunto. He eivät kestä tai ymmärrä että meillä TOSIAAN on hyvä itsetunto, ja tykkaamme olla lyhyita!! :D Hyvaa kesaa! :D


      • sellaisena

        kuin olet, nimimerkki "Kärsivä"?


      • kärsivä
        sellaisena kirjoitti:

        kuin olet, nimimerkki "Kärsivä"?

        ei varmaan sustakaa ois kivaa ku haukutaan, siksi tuo nimimerkki. en minä pidä kiusaamisesta mut ehkä sä saat siit jotai kiksejä, onnee vaa


    • oletko varma??

      Oletko varma että ne ovat haukkuja?? Minulle toitotetaan jatkuvasti että olen pieni, mutta ei sitä mielestäni yleensä sanota pahalla. Usein ihmiset vain ihastelevat pienuuttani. Ja sehän on HYVÄ että ihmiset pitävät sinua nuoren näköisenä. Ajattele kun olet 35 vuotias ja näytät edelleen 25-vuotiaalta, ja nämä ihmiset jotka ulkonäöstäsi kuittailevat näyttävät itse ikäisiltään. Tai vanhemmilta.

      Musta tuntuu että sä otat liikaa noista jutuista itseesi.

      • Kisse

        Minä en ole koskaan pitänyt pientä kokoani ongelmana. Eräs ystäväni kysyy aina tavatessa "mitäs pikkunen?", mieheni naureskelee kun pyydän nostamaan lonkeropullon kaupan ylähyllyltä ja töissä joudun usein pyytämään apua kun en ylety, mutta mitä sitten? Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan pikutellut tai naureskellut pahantahtoisuuttaan ja olen itsekin hihitellyt mukana. Pieni mikä pieni.


    • jymmärrä...

      Mikäs erikoisen pieni sinä nyt olet! Meikäläisen (nais) puoli sukua on luokkaa 152cm jne. Jos joku on niin typerä, että haluaa nostella kamppeita puolestasi, käytä hyväksesi :-) Vitsi vitsinä, tuollaisiin tilanteisiin kai pitää vain sanoa että ylenpalttista kiitosta vain, mutta selviän kyllä oikein mainiosti itsekin. Ei pidä istua makkarissa itkemässä hölmöjen ihmisten hölmöyttä, monet kun eivät tosiaan ole mitään älyn jättiläisiä. Jankuttaminen on tylsää, mutta ehdoton totuus on, että "erilaisuus" on rikautta; ja henk.koht. sanoisin, että kaliiperisi naiset ovat usein äärimmäisen viehättäviä.

    • ----

      mäki oon lyhyt ja päässy aika hyvin sen yli.. mut sit tuli vielä pahempi masennuksen aihe: lyhyet jalat. siitähän kokoajan toitotetaan miten epäseksikästä se on ym..'lyhyet jalat ja pitkä selkä' ihan paska itsetunto.. ite en välttämättä välitä, ainakaan kun oon yksin tai silleen mut sit mitä muut aattelee.. ja toisaalta yksin sit pahempi ku hautautuu sinne syvälle sääliinsä rypemään. pitäis kokoaika kavereiden kaa hegailla kait XD
      mut toivottavasti jalat ei kaikkee merkkaa ja joskus löydän jonkun.. :D

      • vakuuttaa että

        juttelen mieluumiin ruumiin toisen ääripään kanssa :-) Toisaalta en ole kyllä koskaan yrittänytkään jalkojen kanssa, joten en saata tietää. Täytyy varmaan aloittaa jo huomenna, en kuitenkaan toivo liikoja. Rauhoittukaatte hyvät ihmiset!!


      • kaikkea kauheaa

        Kyllähän jokaisessa ihmisessä on jotain, mistä kyseinen ihminen ei pidä. Mulla on leveät ankanräpyläjalat ja riippuvat tissit. Kumman ottaisit mieluummin: lyhyet jalat vai riippuvat tissit? Niin, ei kukaan ole täydellinen ja sen itkeminen on ihan turhaa itkua.


    • kauristar

      joidenki mielestä oon pieni..lyhyt..joitenki aika sopiva..
      mulla vaan on n.10cm pitemmät jalat ko mua isommilla naisimmeisil..sorjat sääret vieläki.
      Johtuskohan verenperinnöstä etten oo *persjalkanen arvellaan tuttavien kaa*
      mun mielipide on et nainen on kaunis ko se150- 170cm..siitä ylös päin ko menee nii,,kaameeta.
      Miehessä taas..165-185cm on namu..sit menee jo liian kömpelöks jne.

      • kirppunen 155cm

        Minua on jo pidempään huvittanut ihmisten kommentit koostani. On hauskaa kun joku toteaa ihmetellen, että "oletpas sinä lyhyt". Mitä siihen nyt voi sanoa... "ai ihanko totta, enpäs ole itse huomannut". Sellaisissa tilanteissa mielestäni vain kommentin tekijä tekee itsestään hölmön. Itseäni vain naurattaa!
        Siinä on kyllä pointti, ettei tuollaiset huomautukset aina ole mukavia, vaikka asian kanssa itsellään ei olisikaan onglemaa. Harvoinhan ihmiset käyvät latelemaan ylipainoisillekaan "oletpas sinä lihava" -kommentteja.


      • noin juuri
        kirppunen 155cm kirjoitti:

        Minua on jo pidempään huvittanut ihmisten kommentit koostani. On hauskaa kun joku toteaa ihmetellen, että "oletpas sinä lyhyt". Mitä siihen nyt voi sanoa... "ai ihanko totta, enpäs ole itse huomannut". Sellaisissa tilanteissa mielestäni vain kommentin tekijä tekee itsestään hölmön. Itseäni vain naurattaa!
        Siinä on kyllä pointti, ettei tuollaiset huomautukset aina ole mukavia, vaikka asian kanssa itsellään ei olisikaan onglemaa. Harvoinhan ihmiset käyvät latelemaan ylipainoisillekaan "oletpas sinä lihava" -kommentteja.

        Ihmiset todella ovat keskimäärin älyltään aika olemattomia. Etkä sinä(kään) edes ole mitenkään ihmeellisen lyhyt.


      • kärsivä
        kirppunen 155cm kirjoitti:

        Minua on jo pidempään huvittanut ihmisten kommentit koostani. On hauskaa kun joku toteaa ihmetellen, että "oletpas sinä lyhyt". Mitä siihen nyt voi sanoa... "ai ihanko totta, enpäs ole itse huomannut". Sellaisissa tilanteissa mielestäni vain kommentin tekijä tekee itsestään hölmön. Itseäni vain naurattaa!
        Siinä on kyllä pointti, ettei tuollaiset huomautukset aina ole mukavia, vaikka asian kanssa itsellään ei olisikaan onglemaa. Harvoinhan ihmiset käyvät latelemaan ylipainoisillekaan "oletpas sinä lihava" -kommentteja.

        joo, toi oli hyvä esimerkki ettei lihavillekaan sanota et ootpas lihava. et miettikää ihmiset ennenku sanotte. joitakin se voi loukata. ja tossa ylemmässä keskustelussakin joku sanoi ettei ole kivaa kun luullaan teiniksi. mäkin oon koht 22 eikä must oo kiva kuulla juttui et näytät iha 15vuotiaalta. ehkä sit ku oon 50 ni on kiva kuulla et näytän 40v:ltä.


    • Iso vierailija

      Jos asia on sinulle arka, koet ehkä kaikkien hyvääkin tarkoittavat huomautukset pilkaksi. Itse olen monen tämän palstalaisen kammoama iso nainen, eli pituutta 174 cm ja painoa 58 kg. Saan usein huomautuksia pituudestani, myös lastani kommentoidaan usein sanomalla, että hoikka pitkäsääri, tullut äitiinsä.

      Olin 25-vuotiaana kiskalla töissä ja minulta kysyttiin usein, saanko myydä jo kaljaa. Eli pidettiin ilmeisesti alaikäisenä. Eli pointtini on se, että ihmiset tosiaan huomauttelevat toisten ulkonäöstä eikä kaikki kokemasi johdu sinun pienuudestasi. Jos olisit minun mittaiseni sinua kommentoitaisiin muulla tavoin, sanottaisiin siis pitkäksi. Itse kun olen itseeni ja pituuteni oikeinkin tyytyväinen nuo kommentit eivät haittaa.

      • kärsivä

        ne hakukkuu oikeesti sillai alentavasti ja vihasestikin. ei siin mitää jos ne sanoo et ootpa lyhyt ja hymyilee. mut multa kysytään et ootko ikinä saanu ostettuu kaljaa ilman et kysytää paperit. ja ne kysyy sen sillai vihasesti. en ymmärrä miks suomalaisilla on niin inhottava tapa aina haukkua pönkittäen omaa egoaan. oikeesti herätkää! jos sulle tullaa sanoo et oot ruma ni et säkää varmaa oo sillee et niinpäs oon mut se on kivaa. näköjää te kaikki ootte nii mahtavasti sinut ittenne kanssa ja ihania ihmisiä muutenki. (justjoo).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe