Minihameista

Minihamemimmi

Joka kesä miehet kirjoittelevat, että hoikat ja nätit tytöt pukeutukaa minihameisiin ja toppiin ja menkää ulos. Näillä säillä ko. pukeutuminen onkin kätevää ja tuli tuossa yksi päivä istuttua lyhyessä hameessa ja topissa terassilla.

Mutta mutta, miesten katsomisen ymmärrän ja hyvin ja kyllähän sitä kehua tietysti voi, mutta mitä naisen logiikkaa on, että nättiä tyttöä lyhyessä hamosessa katsotaan kuin horoa? Ja pahimmat tulevat ilmoittamaan kantansa ääneen. Kohdellaan väheksyvästi, katsotaan pahasti, puhutaan pahaa niin, ettei varmaan jää kuulematta. Enhän minäkään arvostele muiden naisten ulkonäköä, miksi joku ottaa oikeudekseen arvostella minun sukupuolimoraaliani, jota ei edes vaatteista voi päätellä?

25

6976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dikdidi

      Itse en käytä vesirajaan ulottuvia minihameita, vaan sellaisia polviin asti. Mielestäni ihan lyhyt hame on mauton, ei sovi katukuvaan, rannalle ehkä.

      • Minihameista..

        Mun mielestä minihame sopii vain ja ainoastaan rannalle.. On kauheeta nähä hirveen yleisil paikoilla joku muija minihameineen, eikä rannalla.. huoh. esim. vaikka asemalla.

        Itse en omista minihameita vaan polviin asti ja hieman yli, eikä niille tule edes käyttöä, koska se tuntuu niin paljastavalta.. Pitää pistää kunnon sukkahousut, ettei vahingossakaan näy alsuhousut. Tai jotkut keveyt shortsit. Mielimmin niin ku mini hame ja stringit. Huoh..


    • Tai sitten mustasukkaisia. Ties vaikka sen oman mussukan silmät pysähtyisivät liian pitkäksi ajaksi. Tai sitten ovat muuten vain tyylipoliiseja, kiihkouskovaisia tai muita pakonomaisesti oikeassa olevia.

    • Sarie

      Itse käytän myös minihameita ja huomannut saman asian.
      Seurustelen ihanan miehen kanssa ja hän on ylpeä kun käytän minareita. Oikein toivoo että pistän taas jonkun minihameen ja topin... illalla sit vielä vartaloa myötäilevä nahkatakki niin A VOT!
      Kyllä nämä muutamat naiset... yleensä siis ne kateelliset jotka eivät itse pysty käyttämään minareita, saisi jo pikku hiljaa tulla sieltä kolosta ulos ja itsekin alkaa seuraamaan muun euroopan muotia.
      Mikä ihme siinä on, että juuri Suomi jää aika takapajulaksi..? Mutta hyvään suuntaan olemme menossa. Pikku hiljaa meidän kottaraiset ovat alkaneet heräillä ja puhkeavat kukkaan.
      Toivoisin vielä usealta mieheltä sitä hyvää tyylitajua. Onneksi omani taitaa sen täydellisesti.
      Hyvää minihamekesää sinulle!! Moikataan jos tavataan.

      • erikoista on

        Onko se ihme, jos jotkut ovat kateellisia, jos toiset ovat oikein varta vasten ylpeitä minihameita käyttävistä tyttöystävistä / vaimoista? Kivojahan ne hamoset on, ja kauniista puoliskosta saa ja pitää olla ylpeä, mutta jos nyt kuitenkin muistataan että kyseessä on HAME. Ei mikään hillitön ylpeyden - tai kateuden - aihe mielestäni =) Pitäis jotain fiksumpaa löytää...


      • Sarie
        erikoista on kirjoitti:

        Onko se ihme, jos jotkut ovat kateellisia, jos toiset ovat oikein varta vasten ylpeitä minihameita käyttävistä tyttöystävistä / vaimoista? Kivojahan ne hamoset on, ja kauniista puoliskosta saa ja pitää olla ylpeä, mutta jos nyt kuitenkin muistataan että kyseessä on HAME. Ei mikään hillitön ylpeyden - tai kateuden - aihe mielestäni =) Pitäis jotain fiksumpaa löytää...

        Jos nyt kuvittelet, että minihame on mun elämäni ylpeyden keskipiste, niin olet todella väärässä.
        Ylpeä olen kaikista saavutuksistani, jotka olen elämäni aikana saavuttanut työn, sekä henkilökohtaisen elämän saralla.
        Hame on vain vaate... niin on. kaikki vaatteet ovat vain vaatteita. Ja jotkut sattuvat olemaan enemmän muotitietoisia kuin toiset.
        Toiset pitävät sitä tärkeänä toisten huomioon ottamisessa... toiset eivät.
        Minihame nyt vaan sattuu kuulumaan kesäasusteisiin ja joo, kyllä se on seksikäs asuste.
        Homman nimihän oli siis se että jotkut naiset eivät ymmärrä koko muun maailman muotia ja ne muutamat jotka ovat hieman edempänä tässä asiassa saavat kuulla aika paljon "kakkaa" näiltä ensin mainituilta.
        Itseäni se ei siis edelleenkään yhtään hätkäytä vaikka miten katsoisivat. Itse tiedän, että minari on tyylikäs ja erittäin hyvä kesäasuste.


      • Minihamemimmi
        Sarie kirjoitti:

        Jos nyt kuvittelet, että minihame on mun elämäni ylpeyden keskipiste, niin olet todella väärässä.
        Ylpeä olen kaikista saavutuksistani, jotka olen elämäni aikana saavuttanut työn, sekä henkilökohtaisen elämän saralla.
        Hame on vain vaate... niin on. kaikki vaatteet ovat vain vaatteita. Ja jotkut sattuvat olemaan enemmän muotitietoisia kuin toiset.
        Toiset pitävät sitä tärkeänä toisten huomioon ottamisessa... toiset eivät.
        Minihame nyt vaan sattuu kuulumaan kesäasusteisiin ja joo, kyllä se on seksikäs asuste.
        Homman nimihän oli siis se että jotkut naiset eivät ymmärrä koko muun maailman muotia ja ne muutamat jotka ovat hieman edempänä tässä asiassa saavat kuulla aika paljon "kakkaa" näiltä ensin mainituilta.
        Itseäni se ei siis edelleenkään yhtään hätkäytä vaikka miten katsoisivat. Itse tiedän, että minari on tyylikäs ja erittäin hyvä kesäasuste.

        Menee vaikka Italiaan, niin siellä todella monella naisella on lyhyt, kauniisti leikattu ja nätistä kankaasta valmistettu mini.

        Ja kyllä minusta näin naisenakin on kiva katsoa nättejä naisia jotka eivät häpeä korostaa kauneuttaan vaikka minihameella, meikillä ja kampauksella! :=)


      • monia....

        Minihame edustaa minulle mauttomuuden huipentumaa
        ja ymmärrän kyllä tyylitajun ihan joksikin muuksi
        kuin minihameen käyttämiseksi.
        Todella tyylikäs NAINEN voi joskus käyttää minihametta,mutta minihame ei ketään "tyylikkääksi" tee.Päinvastoin,jos on tyylikäs ihminen se kyllä huomataan ilman minihamettakin:)


      • Sarie
        monia.... kirjoitti:

        Minihame edustaa minulle mauttomuuden huipentumaa
        ja ymmärrän kyllä tyylitajun ihan joksikin muuksi
        kuin minihameen käyttämiseksi.
        Todella tyylikäs NAINEN voi joskus käyttää minihametta,mutta minihame ei ketään "tyylikkääksi" tee.Päinvastoin,jos on tyylikäs ihminen se kyllä huomataan ilman minihamettakin:)

        Samaa mieltä. En käyttäisi, jos ei sopisi.


      • No way,

        En halua halveerata itteäni minihameilla.


    • ölkjlöklööllö

      Jos ollaan illanviettoon menossa niin minihame harvemmin on huono valinta. Jos se taas valitaan kun vaikka käydään kaupassa tms, niin on kyllä todella huono valinta. Oikeasti, ihan naurattaa naiset, jotka käyttävät minihameita, kireitä toppeja ja muita ns. seksikkäitä asusteita koulussa, töissä, kauppareissulla ja niin edelleen :D

      Sittenhän on näitäkin naisia, jotka eivät käytä minihameita koskaan ikinä. Itse olen tyttöystävälleni puhunut 1,5 vuotta, että pidän minihameista todella paljon, ja olisi joskus mukava nähdä sellainen hänen päällään, vaikka pelkästään makuuhuoneen puolella... no, en ole kertaakaan vielä nähnyt :/
      No, ainakin voi katsoa minihameita tuolla kadulla ja baareissa, nytkun illatkin ovat sopivan lämpöisiä :)

      • Motoroy

        Naiset, jotka käyttävät minihameita, ovat huomionkipeitä, ylimielisiä "Hei miehet kattokaa mun upeitä sääriä!" -tyyppejä.
        Terveisin: M25v


      • reimaratkasu

        Kuka tuollaista voi sallia.


      • ..makuuhuonen puolella vois...

        Miksei..?


    • NoJust

      Minua ärsyttää suunnattomasti tuo vaatiminen. Älytöntä, että tuntemattomat ihmiset vaatimalla vaativat että nyt naiset minarit päälle ja seuraavassa viestissä sitten haukutaan suomalaiset lehmät, jotka kuvittelevat olevansa jotakin paljastavissa vaatteissa.

      Ihmistenh tuomitseminen vaatteiden perusteella ja varsinkin tuntemattomien pukeutumisen arvostelu on käsittämätöntä. Eikö ihmisillä tosiaan muuta elämää ole? Tottakai sitä voi tuntea myötähäpeää jos jollakulla on tilanteeseen (tai asemaansa) täysin sopimattomat vaatteet, mutta ne tunteet ovat lähinnä myötätuntoa eikä tulisi mieleenkään kailottaa näkemyksiä kaikelle kansalle.

      Minä vasta opettelen hameiden käyttöä, joten omaa kokemusta horon leimasta ei ole. Ja vaikka pääsisinkin tämän kokemaan, tuskin se minua hetkauttaisi. Säälittäisi varmaan lähinnä.l

      • Satunnainen

        Eikö minihame ole vaate siinä missä muukin. Tyhmää rajata tuolla lailla minihameitten käyttämistä vain tiettyihin tilanteisiin. Mitä väliä vaikka kulkisi kesät talvet minihameessa? Omapahan on käyttäjän asia. Minihame on erittäin käytännöllinen ja mukava vaate kesäkuumalla eikä sen käyttäminen tai käyttämättä jättäminen tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa.
        Kovin katkeroitunutta tekstiä täällä monella.


      • NoJust
        Satunnainen kirjoitti:

        Eikö minihame ole vaate siinä missä muukin. Tyhmää rajata tuolla lailla minihameitten käyttämistä vain tiettyihin tilanteisiin. Mitä väliä vaikka kulkisi kesät talvet minihameessa? Omapahan on käyttäjän asia. Minihame on erittäin käytännöllinen ja mukava vaate kesäkuumalla eikä sen käyttäminen tai käyttämättä jättäminen tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa.
        Kovin katkeroitunutta tekstiä täällä monella.

        Mutta on tilanteita, joihin pitäisi osata pukeutua tietyllä tavalla eikä siinä mielessä minihame sovi ihan kaikkialle, kuten ei farkutkaan tai tennarit.

        Mites jos näin kauniin kesän kunniaksi annettaisiin kaikkien kukkien kukkia..?


      • lanky
        NoJust kirjoitti:

        Mutta on tilanteita, joihin pitäisi osata pukeutua tietyllä tavalla eikä siinä mielessä minihame sovi ihan kaikkialle, kuten ei farkutkaan tai tennarit.

        Mites jos näin kauniin kesän kunniaksi annettaisiin kaikkien kukkien kukkia..?

        Tässä tulee erään miehen kanta: Minihame on noin puoleen reiteen ulottuva hame joka (hlökohtainen näkemykseni) sopii lähes kaikille naisille (yli 90%) kunhan muistavat sukkahousut kelin mukaan (ohuet kesällä ja paksut talvella).
        On käsittämätöntä jeesustelua lukea milloin kenenkin farkkuihmisen tai tuulipukutyypin näkemys jonka mukaan säkkiin ja tuhkaan sopii aina pukeutua.
        Mielestäni vaatteiden mukaan ei voi ihmisiä tuomita. Sen sijaan ahdasmielisyyden takia kärsimme kaikki koska liian monet miettivät voinkohan pukeutua kuten haluan tai muutenkin miettivät "mitä pitäisi" unohtaen tyystin jokaisella olevan oikeus päättää asioistaan ja VASTUU päätöksistään.
        Jokaisella nimettömällä nettikirjoittajalla on vastuu kirjoituksistaan samalla tavoin kuin sanomisistaan. Kannattaisi tuomitsemisen sijaan harkita suvaitsemista. Kaikkea ei tarvitse matkia eikä ymmärtää, hyväksyminen kuuluu sen sijaan asiaan.


      • minihameet sekoittaa mieste...
        lanky kirjoitti:

        Tässä tulee erään miehen kanta: Minihame on noin puoleen reiteen ulottuva hame joka (hlökohtainen näkemykseni) sopii lähes kaikille naisille (yli 90%) kunhan muistavat sukkahousut kelin mukaan (ohuet kesällä ja paksut talvella).
        On käsittämätöntä jeesustelua lukea milloin kenenkin farkkuihmisen tai tuulipukutyypin näkemys jonka mukaan säkkiin ja tuhkaan sopii aina pukeutua.
        Mielestäni vaatteiden mukaan ei voi ihmisiä tuomita. Sen sijaan ahdasmielisyyden takia kärsimme kaikki koska liian monet miettivät voinkohan pukeutua kuten haluan tai muutenkin miettivät "mitä pitäisi" unohtaen tyystin jokaisella olevan oikeus päättää asioistaan ja VASTUU päätöksistään.
        Jokaisella nimettömällä nettikirjoittajalla on vastuu kirjoituksistaan samalla tavoin kuin sanomisistaan. Kannattaisi tuomitsemisen sijaan harkita suvaitsemista. Kaikkea ei tarvitse matkia eikä ymmärtää, hyväksyminen kuuluu sen sijaan asiaan.

        On totta että monet käyttävät hameita,
        ja useasti myös ulkona käydessää kun mies ei ole mukana.
        Tämä on mielestäni aika törkeetä,
        koska tietoisesti pukeudutaan oikein houkuttelevasti,hame reisien puoleen väliin ilman
        sukka housuja, ja poviväli näkyvissä.. huh.

        Onneksi ei ole tuommosii murheita,
        naiseni osaa pukeutua arvokkaasti,
        joskus rannalla tai juhlissa voi olla lyhyt hame.

        Ziisus niitä ketkä eivät arvosta miehiään
        ja kulkevat yleisillä paukoilla lyhyt hame vilkkuen antaen kaikkien miestin kuolata.
        Kysymys kuuluu, miksi? mikä siinä on naiselle niin tärkeetä?


      • hamekansaa
        minihameet sekoittaa mieste... kirjoitti:

        On totta että monet käyttävät hameita,
        ja useasti myös ulkona käydessää kun mies ei ole mukana.
        Tämä on mielestäni aika törkeetä,
        koska tietoisesti pukeudutaan oikein houkuttelevasti,hame reisien puoleen väliin ilman
        sukka housuja, ja poviväli näkyvissä.. huh.

        Onneksi ei ole tuommosii murheita,
        naiseni osaa pukeutua arvokkaasti,
        joskus rannalla tai juhlissa voi olla lyhyt hame.

        Ziisus niitä ketkä eivät arvosta miehiään
        ja kulkevat yleisillä paukoilla lyhyt hame vilkkuen antaen kaikkien miestin kuolata.
        Kysymys kuuluu, miksi? mikä siinä on naiselle niin tärkeetä?

        Hametta tai mitä tahansa kaunista vaatetta käytetään yleensä jotta omasta mielestä on kaunis/hyvännäköinen olo.
        -seurusteleva-


      • Janina
        minihameet sekoittaa mieste... kirjoitti:

        On totta että monet käyttävät hameita,
        ja useasti myös ulkona käydessää kun mies ei ole mukana.
        Tämä on mielestäni aika törkeetä,
        koska tietoisesti pukeudutaan oikein houkuttelevasti,hame reisien puoleen väliin ilman
        sukka housuja, ja poviväli näkyvissä.. huh.

        Onneksi ei ole tuommosii murheita,
        naiseni osaa pukeutua arvokkaasti,
        joskus rannalla tai juhlissa voi olla lyhyt hame.

        Ziisus niitä ketkä eivät arvosta miehiään
        ja kulkevat yleisillä paukoilla lyhyt hame vilkkuen antaen kaikkien miestin kuolata.
        Kysymys kuuluu, miksi? mikä siinä on naiselle niin tärkeetä?

        Minulla on ainankin minihame vesirajaan asti, ja en käytä alla muuta kuin sukkahousuja, niin ei alkkarit pääse näkymään. Toki joskus tulee noloja tilanteita kun viihteellä on pöydässä ja unohtaa vaatetuksen ja ei tule silleen aina pidettyä jalkoja tiukasti yhdessä, mut sen huomaa siitä kun miehet alkaa pudotella tavaroitaan lattialle, ja niiden poimiminen kestää epäillyttävän kauan.


      • Sammuneena raskaaksi
        Janina kirjoitti:

        Minulla on ainankin minihame vesirajaan asti, ja en käytä alla muuta kuin sukkahousuja, niin ei alkkarit pääse näkymään. Toki joskus tulee noloja tilanteita kun viihteellä on pöydässä ja unohtaa vaatetuksen ja ei tule silleen aina pidettyä jalkoja tiukasti yhdessä, mut sen huomaa siitä kun miehet alkaa pudotella tavaroitaan lattialle, ja niiden poimiminen kestää epäillyttävän kauan.

        Minäkin olin aina ennen käyttänyt minihametta ilman alkkareita, vain sukkahousut alla. Kesäkuumalla se on erittäin ihana kokemus. Vain yhden kerran on käynyt että viihteellä ollessani olin sammunut vestaripaikan rannalle, ja joku oli käynyt vieraisilla, koska herätessäni huomasin sukkahousun haaroihin oli ilmestynyt revästy reikä, ja alapäässä jotenkin märkä tuntemus ja kipu. Luulen että vierailijoita oli ollut useampi, koska sääriä pitkin vuosi niin kauan ja paljon spermaa. Olin silloin juuri täyttänyt seitsemäntoista. En kehdannut ja uskoltanut tapauksesta kertoa kenellekkään. Ja myöhemmin kun ei menkat tullut, menin testeihin, olin toisella kuulla paksuna. Oli vaikea päätös edessä. Olisin kyllä pitänyt sen, jos minulla olisi ollut silloin poikaystävä jossain. En varmaan olisi kertonut hänelle jonkun käyneen vierailulla. En ole jälkeen uskaltanut käyttää minihametta.


      • En enää liftaa
        Sammuneena raskaaksi kirjoitti:

        Minäkin olin aina ennen käyttänyt minihametta ilman alkkareita, vain sukkahousut alla. Kesäkuumalla se on erittäin ihana kokemus. Vain yhden kerran on käynyt että viihteellä ollessani olin sammunut vestaripaikan rannalle, ja joku oli käynyt vieraisilla, koska herätessäni huomasin sukkahousun haaroihin oli ilmestynyt revästy reikä, ja alapäässä jotenkin märkä tuntemus ja kipu. Luulen että vierailijoita oli ollut useampi, koska sääriä pitkin vuosi niin kauan ja paljon spermaa. Olin silloin juuri täyttänyt seitsemäntoista. En kehdannut ja uskoltanut tapauksesta kertoa kenellekkään. Ja myöhemmin kun ei menkat tullut, menin testeihin, olin toisella kuulla paksuna. Oli vaikea päätös edessä. Olisin kyllä pitänyt sen, jos minulla olisi ollut silloin poikaystävä jossain. En varmaan olisi kertonut hänelle jonkun käyneen vierailulla. En ole jälkeen uskaltanut käyttää minihametta.

        Minulle kävi aivan samoin kuin edelliselle vastaajalle. Oli kuuma kesäpäivä, ja halusin lähteä vähän hurvittelemaan, olin ottanut muutaman siiderin, ja laitoin topin ja minihameen ja menin tien viereen ja liftasin, kuinka ollakkaan heti ensimmäinen iso amerikan auto pyssäsi ja sanoi antavansa kyydin minne haluan. Autossa oli neljä tai viisi kundia ja heillä oli kunnolla juotavaakin ja he tarjoivat myös sitä minulle säästämättä. Heräsin seuraavana päivänä puolen päivän aikoihin paikat särkien, minihameesta ja topista ei ollut jälkeäkään, olin jollain mökillä terassilla, ja arvaa oliko mukava lähteä kotiinpäin kun ei tiennyt missä on ja vaatteista ei tietoakaan.Menin kuitenkin lähimmälle tielle, ja liftasin taas ja auto pysähtyi, ja onneksi nais kuski, sopersin että olin uimassa ja joku pölli vaatteeni. hän vei minut pyytämääni osoitteeseen. En enää ikinä käytä minihametta!


    • Leeenuska

      Kyllä osoittaa tÄYTTÄ typeryyttä juoda ittesä känniin että voi kuka tahansa juippi panna paksuksi!
      Tuommoset naiset sais kyllä hirttää kun vielä sanovat että ois kusettanu poikaystävää jos semmonen olis ollu!
      HYI HELVETTI

      • Anonyymi

        Ei se vaatteiden syy ole jos käyttäjällä ei kaikki ole kohdillaan,aivan samalal tavoin tulee raiskatuksi jos on kännissä vaikka olis työhaalarit päällä,hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy kun nainen siinä tilassa ettei tajua mitään.
        Moni naien vielä oikein tyrkyttää itteesä kun ottanu tarpeeksi että aina syy ei edes kokonaan olekkaan miehen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe