Mitä sarjassa eilen tapahtu?

harmittaa harmittaa

Hitto kun jäin nauhottamatta!

Kiiitos sille joka jaksaa lyhyesti kirjottaa mitä tapahtui=)

3

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........................

      jack sai pelastettua perheensä. :'D

    • TYHMÄää

      Jack pääsi sen Ted Coffelin mukana sinne alueelle missä sen perhe oli ja sitten se hakkas sen Tedin tajuttomaks ja löyti perheensä. Sitten kun ne kaikki 3 oli siinä talossa niin Rick tuli sinne ja sano että se menee lainaamaan autoa että ne pääsisi vapaaksi. Sitten sille pääpahikselle soitettiin ja sanottiin että Ted löytyi. Juuri kun Rick oli mennyt autoon ja ottanut aseen mukaan sinne niin se pääpahis tuli mukaan ja sanoi että sen pitää ajaa sinne missä Ted on. Kun ne oli ajanut sinne niin Ted sanoi että Bauer on siellä ja kun ne puhui niin Rick otti auton ja ajoi karkuun. Se ajo siihen taloon missä ne kaikki 3 oli ja sitten ne pääsi karkuun mutta pääpahis, Ted ja joku muu hemmo ajoi perässä. Sitten ne ampui Jackin auton renkaan mäsäks niin että ei voinut enää ajaa. Sitten Ted ja ne muut pysähtyi myös ja sitten ne alkoivat ampumaan toisiaan sillä aikaa kun Kim ja Teri(vai mikä sen nimi nyt olikaan) karkasi. Jack repi jonkun jutun poikki autosta että bensaa alkoi valua ja sitten se ja Rick juoksi pois auton läheltä ja ampui siihen bensaan niin että auto räjähti. Ja sitten Rickiä ammuttiin mutta se ei kuollut. Siihen se taisi loppua.

      • 24 fani

        kyllähän jack tappo sen pääpahiksenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe