Laittakaas tulemaan kesäbiisejä tälle kesälle kun on juhannusaattokin ihan käsillä :)
Yksi ehdoton on ainakin Valvomo - Mikä Kesä
Pyydän anteeksi palstavalintaani,en löytänyt muutakaan sopivaa.Eihän valiteta nyt siitä...
Kesäbiisi(t) 2006
12
6101
Vastaukset 12
- että...
niitä oli tuossa alempana,ja niin tarkkaan kun yritin katsoa.Anteeksi.
- ..alvomo
sitä rinkutusta jaksa kuunnella enää tippaakaan! hirveä "biisi"!!!
- "Funk soul brother"
Ovi ois biisi on kyl ihan hyvä mut toi mikä kesä on iha peestä...
- Janzu
Se on ykkönen. Esa Pakarinen Severinä tuo kesähenkeä. Hieno idea, kiitos Ezkimo!
- "Jonas Altberg" -fan
BassHunter - Boten Anna
- The Who
Ezkimo - Tytöt Moi (Feat Esa Pakarinen)
Todellakin sopisi kesäbiisiksi, yksinkertaisesti loistava.
- Vainaa
Mites ois Martti Vainaa ja Sallitut aineet - Pelimies! paljo paree ku toi valvomo - mikä kesä... mut toi oliki jo viime kesän biisi :D:D:D
- mulle
..että mistä netistä löytäs tuon kappaleen,tai siis et voisin sen kuunnelle jossain!
- miekkonen007
Osta se kaupasta, sitten kun se ilmestyy.
- jeeje
boten anna
- hyi saatana
mikä kesä on niin vitun hirveetä kuraa ettei vastaavaa löydy. ihan kamalaa paskaa.
- video :)
Ihme otus seikkailee, oon kateellinen sille :)
http://www.youtube.com/watch?v=hE_Ri2mGtro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280- 103896
- 71892
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22882- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha562812- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571