Laittakaas tulemaan kesäbiisejä tälle kesälle kun on juhannusaattokin ihan käsillä :)
Yksi ehdoton on ainakin Valvomo - Mikä Kesä
Pyydän anteeksi palstavalintaani,en löytänyt muutakaan sopivaa.Eihän valiteta nyt siitä...
Kesäbiisi(t) 2006
12
6101
Vastaukset
- että...
niitä oli tuossa alempana,ja niin tarkkaan kun yritin katsoa.Anteeksi.
- ..alvomo
sitä rinkutusta jaksa kuunnella enää tippaakaan! hirveä "biisi"!!!
- "Funk soul brother"
Ovi ois biisi on kyl ihan hyvä mut toi mikä kesä on iha peestä...
- Janzu
Se on ykkönen. Esa Pakarinen Severinä tuo kesähenkeä. Hieno idea, kiitos Ezkimo!
- "Jonas Altberg" -fan
BassHunter - Boten Anna
- The Who
Ezkimo - Tytöt Moi (Feat Esa Pakarinen)
Todellakin sopisi kesäbiisiksi, yksinkertaisesti loistava.
- Vainaa
Mites ois Martti Vainaa ja Sallitut aineet - Pelimies! paljo paree ku toi valvomo - mikä kesä... mut toi oliki jo viime kesän biisi :D:D:D
- mulle
..että mistä netistä löytäs tuon kappaleen,tai siis et voisin sen kuunnelle jossain!
- miekkonen007
Osta se kaupasta, sitten kun se ilmestyy.
- jeeje
boten anna
- hyi saatana
mikä kesä on niin vitun hirveetä kuraa ettei vastaavaa löydy. ihan kamalaa paskaa.
- video :)
Ihme otus seikkailee, oon kateellinen sille :)
http://www.youtube.com/watch?v=hE_Ri2mGtro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011591
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581011Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61896
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61712Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342711