Mulla on kyynärpäitten kohdalla iho tummempi ku muualla, ja ehkä hiukan jotain kovettumaakin. Oon koittanu liottaa mut ei oikeen tunnu auttavan. Kaipaisin neuvoja et miten noista pääsis eroon, kun nyt kesällä varsinkin pistää aika pahasti silmään...
tummat kyynärpäät
4
1980
Vastaukset
- Minka.
Arbutin voide? Myös sitruunalla hankaaminen vaalentaa ihoa ja sen jälkeen voitelee vaikka Lipolanilla tai jollain muulla rasvaisella voiteella. Mutta tuo Arbutin on nimenomaan ihon pigmnetin ja tummuuden vaalentamiseen tarkoitettu. On vain kalliimpi vaihtoehto kuin sitruuna ja rasvainen voide. On kyllä tosi riittoisa tuote nuo tipat.
http://www.detria.fi/web/index.php?id=68- -miisa-
Niin tuosta sitruunasta kysyisin vielä et onko se siis se sitruunan mehu ku vaalentaa vai pitääkö sillä kuorella hangata?
- --------
useilla ihmisillä on. itse ainakin kuorin kuollutta ihosolukkoa sekä rasvailen.
- Anonyymi
Tummat kirvelevät, halkeilevat ja kipeät kyynärpäät on usein luokiteltu psoriksi ja kalliita lääkevoiteita suositellaan, MUTTA se ei yleensä ole psoriasis, vaan kyynärpäihin ja polviin kertyy helpoiten kuollutta ihoa, joka vanhetessaan kuivuu entistä suuremmiksi halkeamiksi, ja sattuu.. minulla talvisin tämä ongelma. Voit tehdä suola kuorinnan 1osa sitruunaa, 2osaa suolaa ja hiero jokunen minuutti tätä kyynärpäihin mieluiten saunassa. Sitten huuhtele huolella, hiero pyyhkeellä kuiva iho pois ja rasvaa vaseliinilla tai muulla rasvaisella rasvalla. Pian helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2713357Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841391
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64849Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676