rusketus maximiin!!!

ruskettunut:)

no hei! minä olen jo rannalla ollessani kerennyt saamaan ihan menetteleväön rusketuksen,mutta haluaisn olla huippu ruskea!!
en haluaisi itseruskettavia laitaa,ne lähtevät ikävästi pois joten voisitteko kertoa niistä hieman ruskettavista rasvoista?
mikä on parasta,ettei tulisi väriä paljoakaan,ettei tulis rajoja!!hieman vain...kertokaa kiitos,haluan maximoida rusketukseni ja korostaa sitä!!!=D

9

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

älä käytä aurinkorasvaa ja liiku ulkona.

• Julian26

"älä käytä aurinkorasvaa.." WTF?! Aurinkorasva suojaa palamiselta, ei estä ruskettumista.

• vivida sun esim.

ne edistää ruskettumista, eli jos normaalistikin ruskettuu niin kapseleilla ruskettuu vielä enemmän, kannattaa kuulemma syödä 2vk ennen kun alkaa toimia. Mut ehdit vielä :) Vivida sunia saa luontaistuotakaupoista, apteekeista, stockmannilta.. Maksaa 2kk pakkaus n.20e.

• Jasu

Tarkoitat varmaankin esim Dove sunner Glowta?
      Vastaavia löytyy Nivealta,Garnierilta ym.
      kokeilemalla löydät omasi.

Näitä laitat joka päivä,(tai joka toinen)
      suihkun jälkeen niin rusketus pysyy mukavan näköisenä :)

• siis

summer glow ;)

• misty

Olisiko täällä vastaus? Rusketus.fi
      Siellä on ainakin jokin Kaunis rusketus -kilpailu. Itse en jostain syystä uskaltanut osallistua kun minua kysyttiin tavaratalossa mukaan.

• ylirusketus

ihan hirveen näköstä!! Poissa muodista. toivottavasti et näytä ihan pelleltä jos rusketat ittes pavuks.

• mitä se tekee ihollesi

Oleteko ajatellut asiaa oikeasti, siis mitä vahinkoa se tekee ihollesi? UV-säteily vanhentaa ja olet ikätovereitasi ryppyisempi ennen kuin olet 40 täyttänyt. Näin vain on, omista kavereista sen näkee, itse olen aina vältellyt aurinkoa ja ne kaverit, jotka makasivat rannalla grillaamassa itseään nyt juoksevat kosmetologila ja maksavat itsensä kipeiksi ryppyvoiteista.
      Pieni päivetys ja järkevä ulkona liikkuminen toki kesällä ok, mutta enemmän vahinkoa teet ihollesi kuin arvaatkaan makaamalla rannalla.
      Mutta näitä juttujahan ei tule aina ajatelleeksi... ja niitä on sitten turha katua enää aikuisena ja keski-ikäisenä ryppynassuna.

• rusketusmaxim

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe