Olkaa ylpeitä pituudestanne!!

Minää__

Niin eli itse olen 155 cm, ja ylpeä siitä. Olen paljon mieluummin tämän pituinen, kuin mikään yli 170 senttinen. Usei pitkillä ihmisillä on myös huono ryhti. Pieneys on naisellisempaa ja somanpaa. Myös moni julkisuuden nainen on alle 160 cm esim. Eva Longoria ja Shakira. Myös ulkomailla esim. Aasiassa useat naiset ovat tämän pituisia, eikä sitä pidetä ollenkaan erikoisena. Olkaa onnellsia ja ylpeitä pituudestanne. Olette ainutlaatuisia! Hyvää kesää!!!

23

3681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petité

      Usein me unohdetaan että oikeasti pitkät kadehtivat meitä (niinkuin alemmassa keskustelussa näkyy, joku jättiläis häirikkö eksyi sinne haukkumaan lol), ihanaa tosiaan olla siro!! Hyvää kesää multakin!

      • tuoksupilvi

        niimpä! :]


      • lapsellista haukkua muita

        http://members.fortunecity.com/hmmodels/georgina/georgina03.jpg

        vain yhden mainitakseni


        Sirous on enemmänkin kiinni läskin määrästä kuin pituudesta. Pitkä voi olla siro siinä missä lyhytkin. Ja lyhyt voi olla paksu punkero siinä missä pitkäkin. Ja paksu ei koskaan ole siro, olivatpa luut minkä pituiset tahansa.


    • tyytyväinen ja

      onnellinen, miksi sinun pitää tulla mainostamaan asiaa? Kumma juttu, kun pienikokoisilla on niin kova into isotella yli puolitoistametrisille! ;)

      • minä__

        En minä isotellut, sanoin vain, että pienikokoisten pitäisi olla ylpeitä pituudestaan. Minun mielestä se menee kyllä toisin päin, että yli puolitoistametrisillä on kova into isotella puolitoistametriselle ;)


      • isottelit...
        minä__ kirjoitti:

        En minä isotellut, sanoin vain, että pienikokoisten pitäisi olla ylpeitä pituudestaan. Minun mielestä se menee kyllä toisin päin, että yli puolitoistametrisillä on kova into isotella puolitoistametriselle ;)

        Tapellaanko? :)

        Minusta on vähän omituista, että kenenkään pitäisi olla juuri pituudestaan tai muusta kokoasiasta ylpeä; muita ominaisuuksia on yllin kyllin ja nimenomaan niitä, joihin itse voi vaikuttaa. Onneksi asia on niin, että mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän koko- ja näköasiat jaksavat vaivata. Siksi näin yli nelikymppisenä tuleekin välillä surku niitä, jotka joko letkauttelevat muille näiden koosta tai sitten saavat loppuiäkseen kamalia traumoja toisten letkautuksista.

        Minulla on kavereina sekä alle 155-senttisiä että yli 180-senttisiä naisia. Kokoon kiinnitämme huomiota lähinnä silloin, kun toinen pääsee kiipeämään aidan yli ja toinen heitetään! ;)


    • nouseeko kusi hattuun

      Mmm, hienoa että ollaan ylpeitä itsestämme, mutta tarkoittaako se että pitää haukkua isompia ihmisiä? Haluammeko tosiaan alentaa itsemme sille tasolle, että nostamme omaa itsetuntoamme lytistämällä muiden itsetuntoa??? Silltä sitähän tuo läppä on: "pitkillä on huono ryhti" jne.

      Miksi pienen ihmisen pitää puolustautua haukkumalla pitkiä romuluisiksi, lipputangoiksi, jne...

      Kun ei kauneus ole pituudesta kiinni. Maailma on pullollaan kauniita pitkiä JA lyhyitä ihmisiä.

      Minäkin olen lyhyt. Mutta ei minulle ole tarvetta haukkua pitkiä. Tiedän paljon kauniita pitkiä julkkiksiä (Nicole Kidman, Helena Christensen, jne) ja paljon lyhyitä kauniita ihmisiä (Shakira, Madonna, Kyli Minogue, jne..)

      • .....

        kuulostaa aika lapselliset riidalt tää :DD.
        Oon sun kaa ihan samaa mieltä :P


      • minä__

        Se, että mainitsin aloitusviestissäni kauniita lyhyitä julkkiksia, ei tarkoita, etteikö pitkät julkkikset voisi olla kauniita. Itsekin pidän Nicole Kidmania yhtenä maailman kauneinpana ihmisenä.

        Totta, maailmassa on paljon lyhyitä sekä pitkiä ihmisiä. Totesin vaan, että itse olen mieluummin tämän pituinen, kuin yhtään pitempi.

        Sinulle, joka antoi sen linkin: En tiedä kelle osoitit viestisi. Mutta en ole missään viestissäni väittänyt, että pienikokoisuus tarkoittaa samaa kuin sirous. En ole edes käyttänyt sanaa "siro" viesteissäni.


      • tuolla ylhäällä
        minä__ kirjoitti:

        Se, että mainitsin aloitusviestissäni kauniita lyhyitä julkkiksia, ei tarkoita, etteikö pitkät julkkikset voisi olla kauniita. Itsekin pidän Nicole Kidmania yhtenä maailman kauneinpana ihmisenä.

        Totta, maailmassa on paljon lyhyitä sekä pitkiä ihmisiä. Totesin vaan, että itse olen mieluummin tämän pituinen, kuin yhtään pitempi.

        Sinulle, joka antoi sen linkin: En tiedä kelle osoitit viestisi. Mutta en ole missään viestissäni väittänyt, että pienikokoisuus tarkoittaa samaa kuin sirous. En ole edes käyttänyt sanaa "siro" viesteissäni.

        Se viesti missä oli linkki, oli tarkoitettu Petite-nimmarilla kirjoittaneelle, joka sanoi että on ihanaa olla "siro", ja kuulosti siltä että hän ajattelee sen olevan vain lyhyiden ihmisten etuoikeus..


    • emmaleena33

      Pitäiskö sitten niitten 170 senttisten olla sitten jotenkin pahoillaan pituudestaan, vai?!!!!!! Uskomatonta. Olkaa vaan kaikki sellasia kun oletté. Me pienet eletään pienuutemme kanssa mollaamatta pidempiä ja pitkät elävät mollamaatta meitä. Kiitos.

    • EksynytMyrskytuulenLapsi

      ja olen 186 cm:n mittainen nainen.

      Kaikki mallit ovat yli 170 cm:n mittaisia ja vaatteet ovat mielestäni paljon näyttävämpiä pitkän ihmisen päällä.

      Minulle on ollut pituudestani pelkästään hyötyä, edes miehet eivät alennu puhumaan minulle kuin ymmärtämättömälle lapselle =D

      Entäs tämän kesän muoti, josta oli puhetta tänään (8.7.) etusivulla; caprit esim. Nehän saavat ihmisen näyttämään lyhyemmältä kuin onkaan ja jos kovin valmiiksi lyhyt ihminen pukee sellaiset päällensä (kuten muoti vaatii), niin se näyttää kauempaa katsottuna lähinnä mennikäiseltä.

      Mutta, kukin tavallaan.

      Hyvää ja lämmintä kesää kaikille!

      • jooo-o

        olen kuitenkin ymmärtänyt että pitkän naisen on vaikea löytää sopivan mittaisia housuja, varsinkin jos on hoikka vartalo niin esim. 36 koon housut voivat olla ylhäältä sopivat mutta lahkeet loppuu puolivälissä säärtä. eli probleemansa kullakin, lyhyillä taas vastaavasti housut liian pitkiä.

        se on totta että näyttäänkseen hoikalta ja sirolta lyhyen ihmisen on oltava pitkää ihmistä laihempi, koska lyhyt näyttää helposti jotenkin tanakammalta kuin sellainen ihminen jolla on pitkät raajat. itse laihdutan, vaikka painoindeksi on 20 juuri sen takia että en näytä ollenkaan hoikalta koska olen näin lyhyt. Ja haluan näyttää hoikalta.

        mä kyllä käytän caprihousuja, siitä huolimatta että ne lyhentävät. ei haittaa mua.


      • Nathaira
        jooo-o kirjoitti:

        olen kuitenkin ymmärtänyt että pitkän naisen on vaikea löytää sopivan mittaisia housuja, varsinkin jos on hoikka vartalo niin esim. 36 koon housut voivat olla ylhäältä sopivat mutta lahkeet loppuu puolivälissä säärtä. eli probleemansa kullakin, lyhyillä taas vastaavasti housut liian pitkiä.

        se on totta että näyttäänkseen hoikalta ja sirolta lyhyen ihmisen on oltava pitkää ihmistä laihempi, koska lyhyt näyttää helposti jotenkin tanakammalta kuin sellainen ihminen jolla on pitkät raajat. itse laihdutan, vaikka painoindeksi on 20 juuri sen takia että en näytä ollenkaan hoikalta koska olen näin lyhyt. Ja haluan näyttää hoikalta.

        mä kyllä käytän caprihousuja, siitä huolimatta että ne lyhentävät. ei haittaa mua.

        Meillä lyhyillä (minä 160cm) vaan on helpompi korjata housut, lyhentäminen käy helpommin kuin pidentäminen ;)
        Ottihan se joskus päähän kun joutui lyhentämään miltei kaikki, mutta nykyään se menee jo rutiinilla pienessä hetkessä.
        Itse en mielestäni ole mitenkään haittaavan pieni, miehetkin ovat suurimmaksi osaksi vain noin päätä pidempiä, eivätkä kohtele minua mitenkään "lapsena" tai vastaavaa.


      • huvittavaa

        Enpä ole nähnyt ainuttakaan lyhyttä, joka capreihin pukeutuessaan on näyttänyt menninkäiseltä!

        Ovatko lapsetkin (alle 150cm) menninkäisiä laittaessaan vaikkapa shortsit?

        Ja omaan mielipiteeseeni. En ikinä haluaisi olla 186cm epänaisellinen hontelo. Ihanaa olla niin pikkuisena miehen kainalossa. Mahtuu syliin. ;)

        Jotenkin tekstistäsi huomaa katkeroitumisesi, kun viittaat, että miehet puhuisivat sitten pienemmille naisille kuin ymmärtämättömälle lapselle. Hehän suorastaan suojelevat meitä tuollaisilta koppavilta variksenpelättimiltä. :)


      • Vierailija
        jooo-o kirjoitti:

        olen kuitenkin ymmärtänyt että pitkän naisen on vaikea löytää sopivan mittaisia housuja, varsinkin jos on hoikka vartalo niin esim. 36 koon housut voivat olla ylhäältä sopivat mutta lahkeet loppuu puolivälissä säärtä. eli probleemansa kullakin, lyhyillä taas vastaavasti housut liian pitkiä.

        se on totta että näyttäänkseen hoikalta ja sirolta lyhyen ihmisen on oltava pitkää ihmistä laihempi, koska lyhyt näyttää helposti jotenkin tanakammalta kuin sellainen ihminen jolla on pitkät raajat. itse laihdutan, vaikka painoindeksi on 20 juuri sen takia että en näytä ollenkaan hoikalta koska olen näin lyhyt. Ja haluan näyttää hoikalta.

        mä kyllä käytän caprihousuja, siitä huolimatta että ne lyhentävät. ei haittaa mua.

        Tuo on ihan totta: pitkän ja hoikan on mielestäni vaikeea löytää sopivan mittaisia housuja ja hameitakin. Niissä kun koot menevät usein niin, että pienien kokojen housut ovat myös lyhyempiä. Itse kun käytän kokoa 36 hameet tuppaavat usein näyttämään kittanoilta ja housut loppuvat reilusti ennen nilkkaa. Onneksi kalliimmilla merkeillä esim. Avenue ja PTA on pitempiäkin malleja, mutta joskus haluaisin ostaa jotain halpaa kesäsälääkin. H&M on usein sitten pelastus housujen suhteen. Olen "vain" 174 cm pitkä, joten mietityttää, mistä minua yli 10 cm pitemmät ylipäänsä löytävät vaatteita. Tosin olen itse sellaista tuulimyllymallia, eli käsivarsissa ja säärissä löytyy.

        Keskustelun aloittajan ryhti-ilkeilyyn sen sijaan vastaisin, että kyllä se ryhti riippuu paljolti siitä, mitä harrastaa. Itse olen harrastanut tanssia ja jatkan sitä heti, kun tuo baby tuosta vähän kasvaa, joten ryhdin kanssa ei pituudesta huolimatta ole ongelmia. Päinvastoin, kuningatarmaiseksi on usein kehuttu :)


    • EksynytMyrskytuulenLapsi

      minulla ei ole koskaan ollut huonoa ryhtiä, että tiedoksi vaan! Lyhyissä ihmisissä on ihan yhtä paljon "kyttyrässä istujia".

      Huono ryhti ei ole millään tavalla sidoksissa ihmisen pituuteen, vaan omaan viitseliäisyyteen, miten kehoaan hoitaa!

    • Pitkä ja Läski

      Ei olisi kivaa varmaan paljon kenestäkään olla lyhyt kasvuinen 130-140cm luulisin niin mutta on näitä ihmisiä.Itse olen 170 tai ylitekkin mutta siinä 170cm pituus pyörii.yleensä lyhyet ylipainoiset näyttävät läskimmiltä kun pitkät ylipainoiset.Ainakin sen olen huomannut...

      • isomman näköisiä

        Joo, ylipainoiset lyhyet ihmiset näyttää läskimmiltä kuin pitkät ja ylipainoiset, MUTTA pitkä ihminen näyttää ylipainoisena silti jotenkin isommalta ja romuluisemmalta ja kookkaammalta.

        Esim. pieni ja pullea lyhyt nainen voi olla vielä naisellinen, mutta iso ja pullea nainen on vain VALTAVA.


    • Hmm.

      Minkä pituiset ovat sitten ns. hujoppeja? Yli 170 cm:set? Itse ainakin olen n. 174 cm (naispuolinen).

      • ....

        yli 180cm pituiset naiset


    • minimuori

      Olen 146cm pitkä.En ole koskaan häpeillyt pituuttani,vaikka jouduin sen takia koulukiusatuksikkin.Kun lääkärit ehdottivat äidilleni,että kasvuhormooneja,sanoin äidille(ja lääkärille)että haluan olla sellainen kuin olen,enkä ole päiväkään katunut.

    • ohhoh...

      Tämän keskustelun perusteella voisi päätellä, että ylpeitä voivat monet olla vain pienestä, sirosta koostaan... Korvien välissä ei näiden kommenttien perusteella paljon tavaraa ole, eli siis pää on yhtä kevyt kuin ruumis...

      Mikä siinä on, että pitää vertailla? Jokainen ihminen on erilainen, eri näköinen ja kokoinen. Makuja on ihan yhtä monia, ei sirous ja pienuus mikään yleisihanne ole.

      Kyse on lopulta aina siitä, miten viehättävä ihminen itse on. Jos joku esittäisi minulle näin pinnallsiia kommennteja, mitä tässä keskustelussa ilmi tulee, sanoisin, että melkoisen tympeästä ihmisestä olisi kysymys, oli koko tai näkö sitten mikä tahansa.

      Hankkikaa elämä kompensoimaan ulkoista persoonaanne.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe