Luovuin pitkästä (4v) ja muutoin toimivasta parisuhteesta, mutta yksinkertaisesti en saanut seksiä riittävästi (ehkä n. 2krt/kk) ja se seksi tuntui aina ahdistavan kumppaniani.
Löytyiskö muita, jotka on lopettanut suhteen samasta syystä?
Miehelle kysymys
5
1531
Vastaukset
- parisuhdeterapeutti
niin saat seksiä
- lopettanut
suhdetta, mutta useimmiten asia on toisin päin. Eli mies ei saa riittävästi seksiä suhteessa.
, ennenkaikkea avioliitossa. - Marielle82
Mutta olen lopettanut suhteen mainitsemastasi syystä aiemmin elämässäni.
Mielestäni parisuhde jakaantuu kahteen osaan, fyysiseen ja henkiseen. Mun arvomaailmassa ne on yhtä tärkeitä. Kun ne on tasapainossa, on sulla toimiva parisuhde :)
Ihmisten ei pidä hävetä/tuomita fyysisiä tarpeita, ja ne tarpeet ei todellakaan aina ole seksiä vaan ihan toisen läheisyyttä. - peto?
Mulle on käynyt tuo jo kahdesti. Muuten aivan ihania miehiä ja monivuotisia, henkisellä tasolla erinomasesti toimivia suhteita. Toinen oli jo alkujaan maailman estynein tapaus (siis kyse oli ihan perus rakastelusta, en ehdottanut mitään erikoisuuksia edes...). Lopulta aloin olla itsekin niin lukossa ja muserrettu, ettei meillä ollut käytännössä minkäänlaista seksielämää viimeisen puolen vuoden aikana. Toisen kanssa kaikki oli lähes täydellistä n. 2 vuotta, sitten tilanne ensin "normalisoitui" ja nopeasti seksiä oli enää vain kerran-pari kertaa kuussa ja silloinkin aina pimeässä. En uskaltanut enää tehdä aloitetta, koska pelkäsin torjutuksi tulemista...
Olen vaan jotenkin niin fyysinen ihminen, että kosketuksella ja läheisyydellä ja sillä, että tunnen itseni halutuksi, on todella paljon merkitystä. Kun tämä puoli alkaa tökkiä, tulevat muutkin ongelmat mukaan kuvaan. Olenkin mietiskellyt, että pitäiskö alusta asti vaan antaa vähemmän kuin mitä mies haluaa niin pysyisikö mielenkiinto silloin paremmin yllä? Siis tässä toinen kysymys miehille...- petomies
Itselläni ainakin on haaveena tutustua kulloisenkin kumppanin anatomiaan niin hyvin, että "vain minä" pystyn tuottamaan hänelle nautintoa. Jos taas ei anneta tilaisuutta runsaaseen harjoitteluun, tulee ongelmia... On ne naiset vaan ihania, mutta joskus... x(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602