Miehelle kysymys

Luovuin pitkästä (4v) ja muutoin toimivasta parisuhteesta, mutta yksinkertaisesti en saanut seksiä riittävästi (ehkä n. 2krt/kk) ja se seksi tuntui aina ahdistavan kumppaniani.

Löytyiskö muita, jotka on lopettanut suhteen samasta syystä?

5

1510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parisuhdeterapeutti

niin saat seksiä

• lopettanut

suhdetta, mutta useimmiten asia on toisin päin. Eli mies ei saa riittävästi seksiä suhteessa.
      , ennenkaikkea avioliitossa.

• Marielle82

Mutta olen lopettanut suhteen mainitsemastasi syystä aiemmin elämässäni.

Mielestäni parisuhde jakaantuu kahteen osaan, fyysiseen ja henkiseen. Mun arvomaailmassa ne on yhtä tärkeitä. Kun ne on tasapainossa, on sulla toimiva parisuhde :)

Ihmisten ei pidä hävetä/tuomita fyysisiä tarpeita, ja ne tarpeet ei todellakaan aina ole seksiä vaan ihan toisen läheisyyttä.

• peto?

Mulle on käynyt tuo jo kahdesti. Muuten aivan ihania miehiä ja monivuotisia, henkisellä tasolla erinomasesti toimivia suhteita. Toinen oli jo alkujaan maailman estynein tapaus (siis kyse oli ihan perus rakastelusta, en ehdottanut mitään erikoisuuksia edes...). Lopulta aloin olla itsekin niin lukossa ja muserrettu, ettei meillä ollut käytännössä minkäänlaista seksielämää viimeisen puolen vuoden aikana. Toisen kanssa kaikki oli lähes täydellistä n. 2 vuotta, sitten tilanne ensin "normalisoitui" ja nopeasti seksiä oli enää vain kerran-pari kertaa kuussa ja silloinkin aina pimeässä. En uskaltanut enää tehdä aloitetta, koska pelkäsin torjutuksi tulemista...

Olen vaan jotenkin niin fyysinen ihminen, että kosketuksella ja läheisyydellä ja sillä, että tunnen itseni halutuksi, on todella paljon merkitystä. Kun tämä puoli alkaa tökkiä, tulevat muutkin ongelmat mukaan kuvaan. Olenkin mietiskellyt, että pitäiskö alusta asti vaan antaa vähemmän kuin mitä mies haluaa niin pysyisikö mielenkiinto silloin paremmin yllä? Siis tässä toinen kysymys miehille...

• petomies

Itselläni ainakin on haaveena tutustua kulloisenkin kumppanin anatomiaan niin hyvin, että "vain minä" pystyn tuottamaan hänelle nautintoa. Jos taas ei anneta tilaisuutta runsaaseen harjoitteluun, tulee ongelmia... On ne naiset vaan ihania, mutta joskus... x(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      39
      4296
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      252
      3485
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      262
      3290
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      273
      2542
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1959
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      135
      1762
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      249
      1583
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      20
      1349
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1135
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1123
    Aihe