Olenko ainut, tuskin...
Mitä hameen alle kun jalat hinkkautuvat kesä kuumalla yhteen ja hiertää?
21
5836
Vastaukset
- Sama homma
Katkaisen käytetyistä / halvoista sukkiksista vähän polven alta poikki. 20 deniä on mulle ainakin hyvä, 15 deniä menee helpommin rikki. Laitan poikki jo niin alhaalta, koska sukkikset nousevat jonkin verran. Suojaa sääriä.
- emma64
Oli minulla käytössä paksuimpana aikanani. Myös reisien rasvaaminen auttoi.
- eccentrica
Aikoinansa selvisin hyvin levittämällä kriittisille alueille stikkideodoranttia (dove tms) - mutta pari viikkoa sitten löysin aivan mahtavan tuotteen, Freemanin Liquid Food Powderin. Ainut miinus suht koht tukeva tuoksu...
- * * * * *
Compeed-puikko, joka on tarkoitettu jalkojen rakkojen estoon.
- ongelmani
ratkesi kun ostin lahkeelliset kevyet housuliivit.olo on tosi ihana.
- se reipas
suun pitäminen kiinni olisi fiksumpaa, jollei ole yhtään mitään fiksua sanottavaa ja jos väärälle palstallekin on tullut eksytyksi.
- Lihaksikas, ei lihava
Ihmisillä voivat reidet olla paksut muutenkin kuin lihavuudesta, itselläni on reisilihasta niin paljon, että paljain kintuin hankausta tapahtuu:/
Ja eiköhän jokainen kannsa lihansa/lihaksensa/luunsa itse, niinettä nuo heitot laihduteluista voi jättää.Se päätös on kunkin korvien välissä, oma päätös.
Itse joskus poikkaissut sukkiksista puolireidestä lahkeet poikki. - hiphei
Joopa. Mutta kun kesä ja kuuma on nyt, ja jalat hinkkaa, niin tähän hätään ei enää kerkiä laihduttaa.
Pyöräilysortsit tai housualushame on mulla käytössä. Nyt kun ostin kangasta ommellakseni pari kesähametta, niin ostin sen verran enemmän, että teen hameen sisään valmiiksi "sortsit" samasta kankaasta. - hiphei
hiphei kirjoitti:
Joopa. Mutta kun kesä ja kuuma on nyt, ja jalat hinkkaa, niin tähän hätään ei enää kerkiä laihduttaa.
Pyöräilysortsit tai housualushame on mulla käytössä. Nyt kun ostin kangasta ommellakseni pari kesähametta, niin ostin sen verran enemmän, että teen hameen sisään valmiiksi "sortsit" samasta kankaasta.Mua hiukan sitten nyppii tuommoiset "eikö kannattaisi laihduttaa" -neuvot, jos ihmiset kyselee isoja vaatteita tai jotain tän tyylisiä kikkakuutosia. Lihavat tarvii kuitenkin vaatteita joka päivä ja koko ajan vaikka laihduttaisivatkin, kas nääs kun se laihaksi ryhtyminen ei ole mikään parin päivän juttu. Alastiko pitäisi olla niin kauan, että on laiha ja reidet ei enää hankaa?
- hankaavat
hiphei kirjoitti:
Mua hiukan sitten nyppii tuommoiset "eikö kannattaisi laihduttaa" -neuvot, jos ihmiset kyselee isoja vaatteita tai jotain tän tyylisiä kikkakuutosia. Lihavat tarvii kuitenkin vaatteita joka päivä ja koko ajan vaikka laihduttaisivatkin, kas nääs kun se laihaksi ryhtyminen ei ole mikään parin päivän juttu. Alastiko pitäisi olla niin kauan, että on laiha ja reidet ei enää hankaa?
Minulla on sen malliset reidet, että hinkkaavat yhteen, vaikka ylikiloja ei olekaan. Olen 160cm ja 52-kiloinen. Pyöräilysortsit on hyvä keksintö, jota käytän tänäänkin pitkän hameeni alla.
- paksureisi
hankaavat kirjoitti:
Minulla on sen malliset reidet, että hinkkaavat yhteen, vaikka ylikiloja ei olekaan. Olen 160cm ja 52-kiloinen. Pyöräilysortsit on hyvä keksintö, jota käytän tänäänkin pitkän hameeni alla.
Mullakaan ei ylipainoa ole, mutta reidet vaan hankaavat yhteen. Se kun on kiinni aika paljon myös reisien ja lantion muodosta, sekä myös kävelytyylistä (:
- läski tosiaan
hah, BMI 19, ja silti hinkkaa reidet! vartaloni malli nyt vain on sellainen, että läski kertyy rintoihin, peppuun ja reisiin tähän kun yhdistää hyvin kehittyneet reisilihakset on hinkkausefekti valmis!
- XL-Neito
riippuu ihan hameen pituudesta ja vuoden ajasta... mutta itse käytän vanhoja pyöräilyshortseja... ei ne mihinkään näy, ellei sit ole tosi lyhyt tai valkoinen hamoinen päällä.....
- antavaa
Mä olen käyttänyt ihan talkkia.. siis tätä mitä saa joka ruokakaupasta, tarkoitettu vauvoille ja lapsille. Talkkipurkin korkissa on reijät jotka saa kierrettyä kiinni, niin purkki ei aukea eikä sottaa laukussakaan. Oisko purkissa joku 100-200g ja se on ollut mulla viime kesästä lähtien, että riittoisaa se on, taitaa maksaa muutaman euron. Aamulla olen laittanut talkkia, hiukan.. tuoksukin on naturelli.. lisänyt päivän mittaan jos tarvetta esim. veskissä käydessäni. Ei sitä tarvitse vetää niin paljon, että jalat on valkoisina.. sillai sopivasti.
- ihmetellyt
Miten sitä talkkia oikein käytetään? Olen yrittänyt sekä tuoksullisella merkkitalkilla että Johnsonin babytalkilla, mutta ei onnistu: talkki jotenkin katoaa näkymättömiin, yhtään ei ole kuivempi eikä viileämpi olo. Olen kyllä pitkä, mutten kovin leveä, joten kai talkin pitäisi edes hetken aikaa toimia..?
- hyväksi todettu
Hei.
Itse olen laittanut lyhyet, ohuet pyöräilyshortsit hameen alle. Yllättävän vähän hiostaa. Itse olen tykännyt.- Nimetön
Mistä niitä isokokoisia ohuesta kankaasta tehtyjä pyöräilyshortseja löytyy ???
- Bertta Paksu
Ainakin Stockmann myy 100% viskoosia olevia ruotsalaisia Damella-merkksiä lahkeellisia alushousuja, värit valk., ja ihon väri ja joku kolmaskin väri. Hintaa on kylläkin melkein 30€, mutta housut ovat todella mukavat ja viileät jalassa. Mulla on myös pyöräilyhousuja sekä parit valk. Sloggin lahjehousut, mutta kyllä nämä Damellat ovat paljon ihanammat jalassa. Kannatti uhrata rahat kaksiin housuihin näin helleaikaan.
Luulen, että niitä saa myös Sokokselta ja muista isoista tavarataloista, liiviliikeistä jne. - poppyshakespeare
Toi Compeed-puikko rakkoja vastaan auttaa oikeasti, niitä saa apteekista.
- japzu
Zizzi myy ihania "pyöräilyshortseja". Ihan parhaat hameen alle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672