Mitä hameen alle kun jalat hinkkautuvat kesä kuumalla yhteen ja hiertää?

ja kuumakin on..

Olenko ainut, tuskin...

21

5705

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama homma

      Katkaisen käytetyistä / halvoista sukkiksista vähän polven alta poikki. 20 deniä on mulle ainakin hyvä, 15 deniä menee helpommin rikki. Laitan poikki jo niin alhaalta, koska sukkikset nousevat jonkin verran. Suojaa sääriä.

      • emma64

        Oli minulla käytössä paksuimpana aikanani. Myös reisien rasvaaminen auttoi.


    • eccentrica

      Aikoinansa selvisin hyvin levittämällä kriittisille alueille stikkideodoranttia (dove tms) - mutta pari viikkoa sitten löysin aivan mahtavan tuotteen, Freemanin Liquid Food Powderin. Ainut miinus suht koht tukeva tuoksu...

      • * * * * *

        Compeed-puikko, joka on tarkoitettu jalkojen rakkojen estoon.


    • ongelmani

      ratkesi kun ostin lahkeelliset kevyet housuliivit.olo on tosi ihana.

      • se reipas

        suun pitäminen kiinni olisi fiksumpaa, jollei ole yhtään mitään fiksua sanottavaa ja jos väärälle palstallekin on tullut eksytyksi.


      • Lihaksikas, ei lihava

        Ihmisillä voivat reidet olla paksut muutenkin kuin lihavuudesta, itselläni on reisilihasta niin paljon, että paljain kintuin hankausta tapahtuu:/

        Ja eiköhän jokainen kannsa lihansa/lihaksensa/luunsa itse, niinettä nuo heitot laihduteluista voi jättää.Se päätös on kunkin korvien välissä, oma päätös.

        Itse joskus poikkaissut sukkiksista puolireidestä lahkeet poikki.


      • hiphei

        Joopa. Mutta kun kesä ja kuuma on nyt, ja jalat hinkkaa, niin tähän hätään ei enää kerkiä laihduttaa.

        Pyöräilysortsit tai housualushame on mulla käytössä. Nyt kun ostin kangasta ommellakseni pari kesähametta, niin ostin sen verran enemmän, että teen hameen sisään valmiiksi "sortsit" samasta kankaasta.


      • hiphei
        hiphei kirjoitti:

        Joopa. Mutta kun kesä ja kuuma on nyt, ja jalat hinkkaa, niin tähän hätään ei enää kerkiä laihduttaa.

        Pyöräilysortsit tai housualushame on mulla käytössä. Nyt kun ostin kangasta ommellakseni pari kesähametta, niin ostin sen verran enemmän, että teen hameen sisään valmiiksi "sortsit" samasta kankaasta.

        Mua hiukan sitten nyppii tuommoiset "eikö kannattaisi laihduttaa" -neuvot, jos ihmiset kyselee isoja vaatteita tai jotain tän tyylisiä kikkakuutosia. Lihavat tarvii kuitenkin vaatteita joka päivä ja koko ajan vaikka laihduttaisivatkin, kas nääs kun se laihaksi ryhtyminen ei ole mikään parin päivän juttu. Alastiko pitäisi olla niin kauan, että on laiha ja reidet ei enää hankaa?


      • hankaavat
        hiphei kirjoitti:

        Mua hiukan sitten nyppii tuommoiset "eikö kannattaisi laihduttaa" -neuvot, jos ihmiset kyselee isoja vaatteita tai jotain tän tyylisiä kikkakuutosia. Lihavat tarvii kuitenkin vaatteita joka päivä ja koko ajan vaikka laihduttaisivatkin, kas nääs kun se laihaksi ryhtyminen ei ole mikään parin päivän juttu. Alastiko pitäisi olla niin kauan, että on laiha ja reidet ei enää hankaa?

        Minulla on sen malliset reidet, että hinkkaavat yhteen, vaikka ylikiloja ei olekaan. Olen 160cm ja 52-kiloinen. Pyöräilysortsit on hyvä keksintö, jota käytän tänäänkin pitkän hameeni alla.


      • paksureisi
        hankaavat kirjoitti:

        Minulla on sen malliset reidet, että hinkkaavat yhteen, vaikka ylikiloja ei olekaan. Olen 160cm ja 52-kiloinen. Pyöräilysortsit on hyvä keksintö, jota käytän tänäänkin pitkän hameeni alla.

        Mullakaan ei ylipainoa ole, mutta reidet vaan hankaavat yhteen. Se kun on kiinni aika paljon myös reisien ja lantion muodosta, sekä myös kävelytyylistä (:


      • läski tosiaan

        hah, BMI 19, ja silti hinkkaa reidet! vartaloni malli nyt vain on sellainen, että läski kertyy rintoihin, peppuun ja reisiin tähän kun yhdistää hyvin kehittyneet reisilihakset on hinkkausefekti valmis!


    • XL-Neito

      riippuu ihan hameen pituudesta ja vuoden ajasta... mutta itse käytän vanhoja pyöräilyshortseja... ei ne mihinkään näy, ellei sit ole tosi lyhyt tai valkoinen hamoinen päällä.....

    • antavaa

      Mä olen käyttänyt ihan talkkia.. siis tätä mitä saa joka ruokakaupasta, tarkoitettu vauvoille ja lapsille. Talkkipurkin korkissa on reijät jotka saa kierrettyä kiinni, niin purkki ei aukea eikä sottaa laukussakaan. Oisko purkissa joku 100-200g ja se on ollut mulla viime kesästä lähtien, että riittoisaa se on, taitaa maksaa muutaman euron. Aamulla olen laittanut talkkia, hiukan.. tuoksukin on naturelli.. lisänyt päivän mittaan jos tarvetta esim. veskissä käydessäni. Ei sitä tarvitse vetää niin paljon, että jalat on valkoisina.. sillai sopivasti.

      • ihmetellyt

        Miten sitä talkkia oikein käytetään? Olen yrittänyt sekä tuoksullisella merkkitalkilla että Johnsonin babytalkilla, mutta ei onnistu: talkki jotenkin katoaa näkymättömiin, yhtään ei ole kuivempi eikä viileämpi olo. Olen kyllä pitkä, mutten kovin leveä, joten kai talkin pitäisi edes hetken aikaa toimia..?


    • hyväksi todettu

      Hei.
      Itse olen laittanut lyhyet, ohuet pyöräilyshortsit hameen alle. Yllättävän vähän hiostaa. Itse olen tykännyt.

      • Nimetön

        Mistä niitä isokokoisia ohuesta kankaasta tehtyjä pyöräilyshortseja löytyy ???


    • Bertta Paksu

      Ainakin Stockmann myy 100% viskoosia olevia ruotsalaisia Damella-merkksiä lahkeellisia alushousuja, värit valk., ja ihon väri ja joku kolmaskin väri. Hintaa on kylläkin melkein 30€, mutta housut ovat todella mukavat ja viileät jalassa. Mulla on myös pyöräilyhousuja sekä parit valk. Sloggin lahjehousut, mutta kyllä nämä Damellat ovat paljon ihanammat jalassa. Kannatti uhrata rahat kaksiin housuihin näin helleaikaan.

      Luulen, että niitä saa myös Sokokselta ja muista isoista tavarataloista, liiviliikeistä jne.

    • poppyshakespeare

      Toi Compeed-puikko rakkoja vastaan auttaa oikeasti, niitä saa apteekista.

    • japzu

      Zizzi myy ihania "pyöräilyshortseja". Ihan parhaat hameen alle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe