jäljellä noinTarvittaisiin noin 10 000 - 15 000 euroa autolainaa ja pankista saa varmaankin vaihtoautoon pienemmällä korolla. MUTTA... voimmeko sanoa, että tarvitsemme remonttilainaa ja ostamme sitten auton.... Toimimme vähän tyhmästi, kun viime vuonna remppasimme kylppärin, saunan ja keittiön omilla säästöillä.... olis kannattanut ottaa silloin lainaa ja ostaa auto omilla rahoilla. Mutta onko joku ottanut remonttilainaa ja ostanutkin auton? Asuntolainaa jäljellä 55 000.
Autolaina pankista?
7
1974
Vastaukset
- persereikäpaviaani
Monikin on ottanut mutta kukaan ei ole kiinni jäänyt.
mihin lainasi laitat. Sillä on vakuutensa ja se saa korkotuottonsa, ei sitä muu kiinnosta.
- *santsu*
Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?
- yleistä
*santsu* kirjoitti:
Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?
Kuten ylempänä Sologdin mainitsi niin ei pankkia yksityiskohdat kiinnosta.
Kun itse viimeeksi otin lainaa en sillä hetkellä edes tiennyt mihin ne käytän.
Oli osana perintöverojärjestelyä, ennakkoon.
Korko 12 kk euribor o,8%. Ei älytsi edullinen mutta kelpasi minulle.
Vakuudet kunnossa eikä ko. pankkineuvoja ollut tippaakaan kiinnostunut rahan käytöstäni!
Ps. En lyhennä lainaa ja halutessani voin maksaa sen kerralla pois. Laina-aika 15v ja vakuuden luonteesta johtuen korot on hyväksytty verovähennyksinä!
Ei valittamista! - kämppäs
*santsu* kirjoitti:
Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?
Laita kämppäs loppuosa vakuudeksi mitä asuntolainoista jää.
- luulin
että remonttilaina on kulutusluotto, ihan niinkun autolainakin. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
- yleistä!
xxxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419