jäljellä noinTarvittaisiin noin 10 000 - 15 000 euroa autolainaa ja pankista saa varmaankin vaihtoautoon pienemmällä korolla. MUTTA... voimmeko sanoa, että tarvitsemme remonttilainaa ja ostamme sitten auton.... Toimimme vähän tyhmästi, kun viime vuonna remppasimme kylppärin, saunan ja keittiön omilla säästöillä.... olis kannattanut ottaa silloin lainaa ja ostaa auto omilla rahoilla. Mutta onko joku ottanut remonttilainaa ja ostanutkin auton? Asuntolainaa jäljellä 55 000.
Autolaina pankista?
7
1947
Vastaukset
- persereikäpaviaani
Monikin on ottanut mutta kukaan ei ole kiinni jäänyt.
mihin lainasi laitat. Sillä on vakuutensa ja se saa korkotuottonsa, ei sitä muu kiinnosta.
- *santsu*
Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?
- yleistä
*santsu* kirjoitti:
Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?
Kuten ylempänä Sologdin mainitsi niin ei pankkia yksityiskohdat kiinnosta.
Kun itse viimeeksi otin lainaa en sillä hetkellä edes tiennyt mihin ne käytän.
Oli osana perintöverojärjestelyä, ennakkoon.
Korko 12 kk euribor o,8%. Ei älytsi edullinen mutta kelpasi minulle.
Vakuudet kunnossa eikä ko. pankkineuvoja ollut tippaakaan kiinnostunut rahan käytöstäni!
Ps. En lyhennä lainaa ja halutessani voin maksaa sen kerralla pois. Laina-aika 15v ja vakuuden luonteesta johtuen korot on hyväksytty verovähennyksinä!
Ei valittamista! - kämppäs
*santsu* kirjoitti:
Laita kämppäs loppuosa vakuudeksi mitä asuntolainoista jää.
- luulin
että remonttilaina on kulutusluotto, ihan niinkun autolainakin. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.
- yleistä!
xxxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678