Autolaina pankista?

*santsu*

jäljellä noinTarvittaisiin noin 10 000 - 15 000 euroa autolainaa ja pankista saa varmaankin vaihtoautoon pienemmällä korolla. MUTTA... voimmeko sanoa, että tarvitsemme remonttilainaa ja ostamme sitten auton.... Toimimme vähän tyhmästi, kun viime vuonna remppasimme kylppärin, saunan ja keittiön omilla säästöillä.... olis kannattanut ottaa silloin lainaa ja ostaa auto omilla rahoilla. Mutta onko joku ottanut remonttilainaa ja ostanutkin auton? Asuntolainaa jäljellä 55 000.

7

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persereikäpaviaani

      Monikin on ottanut mutta kukaan ei ole kiinni jäänyt.

    • mihin lainasi laitat. Sillä on vakuutensa ja se saa korkotuottonsa, ei sitä muu kiinnosta.

      • *santsu*

        Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?


      • yleistä
        *santsu* kirjoitti:

        Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?

        Kuten ylempänä Sologdin mainitsi niin ei pankkia yksityiskohdat kiinnosta.

        Kun itse viimeeksi otin lainaa en sillä hetkellä edes tiennyt mihin ne käytän.
        Oli osana perintöverojärjestelyä, ennakkoon.
        Korko 12 kk euribor o,8%. Ei älytsi edullinen mutta kelpasi minulle.

        Vakuudet kunnossa eikä ko. pankkineuvoja ollut tippaakaan kiinnostunut rahan käytöstäni!
        Ps. En lyhennä lainaa ja halutessani voin maksaa sen kerralla pois. Laina-aika 15v ja vakuuden luonteesta johtuen korot on hyväksytty verovähennyksinä!

        Ei valittamista!


      • kämppäs
        *santsu* kirjoitti:

        Miksei ne sitten anna suoraan remonttilainaa, jos sanon suoraan, että ostaisin auton, saisko sitä varten remppalainaa... vaan tarjoaa heti lulutusluottoo korkeammalla korolla... tai saahan ne siitä tietty ennemmän tuottoa. Ne ei siis mitenkään terkista, mihin ne rahat on laitettu...joku joskus sanoi, että ne haluaa nähdä jotain kuitteja rempasta, mutta tuskinpa....?

        Laita kämppäs loppuosa vakuudeksi mitä asuntolainoista jää.


    • luulin

      että remonttilaina on kulutusluotto, ihan niinkun autolainakin. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.

      • yleistä!

        xxxx


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe