häät tulossa

paniikissa

mulla on tullu hyvin lyhyessä ajassa 3 kiloa painoa lisää ja pitäis mahtua elokuun puolessa välissä hääpukuun. Voiko se olla vaan jotain nestettä joka on kertynyt. miten saa pois?

6

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiNötterö

jos se on tullut muutamassa päivässä niin tuskin se läskiä on (ellet ole syönyt 10 000 kaloria per päivä). Nesteet lähtee juomalla paljon vettä ja liikkumalla niin että tulee hiki.

Ja vaikka se olisi läskiä, niin vajaassa kahdessa kuukaudessa sopivalla ruokavaliolla ja liikunnalla pitäisi lähteä keveästi pois.

• nesteitä

...suurin osa kiloista joita on tullu. juo paljon vettä, syö terveellisesti ja jos näyttää niin vielä ennen häitä esim. lentoemäntädieetti! perustuu nesteiden poistoon mutta kumminki..

• seija tässä moi
        varmaan sä saat sen pois, kamppaillaan yhessä, mulla pikkasen enempi taisteltavaa mut kymmenen kiloo on nyt menny eikä kukaa oo huomannu vielä , paitsi yks mun ystävä jota en näe kovin usein, työn puolesta tulee liikuttuu joskus enempi joskus vähän vähempi , ulkoduunii, koitahan jaksaa , kyllä se siitä

• sama kun äsken
        pikkuseijukka kirjoitti:

seija tässä moi
        varmaan sä saat sen pois, kamppaillaan yhessä, mulla pikkasen enempi taisteltavaa mut kymmenen kiloo on nyt menny eikä kukaa oo huomannu vielä , paitsi yks mun ystävä jota en näe kovin usein, työn puolesta tulee liikuttuu joskus enempi joskus vähän vähempi , ulkoduunii, koitahan jaksaa , kyllä se siitä

Oon juonu paljon vettä ja syöny tosi niukasti, melkein kilo jo lähteny! eikä oo kuitenkaan kauhee nälkä ollut. Pitääkö sunkin mahtua hääpukuun? Oisin tyytyväinen jos lähtöpainoon saisin mutta ei haittais vaikka enemmänkin lähtisi. Tänään oon syöny sämpylän ja mandariinin ja kerran käyny lenkillä ja kerran pyöräilemässä. Ois vielä tarkotus käydä kävelyllä.

• sama kun äsken kirjoitti:

Oon juonu paljon vettä ja syöny tosi niukasti, melkein kilo jo lähteny! eikä oo kuitenkaan kauhee nälkä ollut. Pitääkö sunkin mahtua hääpukuun? Oisin tyytyväinen jos lähtöpainoon saisin mutta ei haittais vaikka enemmänkin lähtisi. Tänään oon syöny sämpylän ja mandariinin ja kerran käyny lenkillä ja kerran pyöräilemässä. Ois vielä tarkotus käydä kävelyllä.

tarvitse mahtua hääpukuun , hääpäiviä takan jo 27 ja kiloja tällä hetkellä 99.3 ja oon 155cm mut meen nyt suihkuun ja voin kirjoitella ehtoost tai tässä lisää onnea painonpudotukseen

• läskimooses*
        sama kun äsken kirjoitti:

tuollai vaan putoat, et jaksa juhlia häitäsi. Osta kausikasviksia paljon,mansikoita,sitten rahkaa ja maustamatonta jogurttia,muuta proteiinia tarviit..vahtaa sokerit ja rasvat,muista juoda..
        Muuten sit, kun lakkaat laihduttamasta, ja alat syödä tavallisesti,pullahdat yli sen mikä nyt on liikaa...eli se kostaantuu sielläpäässä yliylipainona!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2156
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1547
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1004
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      922
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe