mulla on tullu hyvin lyhyessä ajassa 3 kiloa painoa lisää ja pitäis mahtua elokuun puolessa välissä hääpukuun. Voiko se olla vaan jotain nestettä joka on kertynyt. miten saa pois?
häät tulossa
6
1043
Vastaukset
- NeitiNötterö
jos se on tullut muutamassa päivässä niin tuskin se läskiä on (ellet ole syönyt 10 000 kaloria per päivä). Nesteet lähtee juomalla paljon vettä ja liikkumalla niin että tulee hiki.
Ja vaikka se olisi läskiä, niin vajaassa kahdessa kuukaudessa sopivalla ruokavaliolla ja liikunnalla pitäisi lähteä keveästi pois. - nesteitä
...suurin osa kiloista joita on tullu. juo paljon vettä, syö terveellisesti ja jos näyttää niin vielä ennen häitä esim. lentoemäntädieetti! perustuu nesteiden poistoon mutta kumminki..
seija tässä moi
varmaan sä saat sen pois, kamppaillaan yhessä, mulla pikkasen enempi taisteltavaa mut kymmenen kiloo on nyt menny eikä kukaa oo huomannu vielä , paitsi yks mun ystävä jota en näe kovin usein, työn puolesta tulee liikuttuu joskus enempi joskus vähän vähempi , ulkoduunii, koitahan jaksaa , kyllä se siitä- sama kun äsken
pikkuseijukka kirjoitti:
seija tässä moi
varmaan sä saat sen pois, kamppaillaan yhessä, mulla pikkasen enempi taisteltavaa mut kymmenen kiloo on nyt menny eikä kukaa oo huomannu vielä , paitsi yks mun ystävä jota en näe kovin usein, työn puolesta tulee liikuttuu joskus enempi joskus vähän vähempi , ulkoduunii, koitahan jaksaa , kyllä se siitäOon juonu paljon vettä ja syöny tosi niukasti, melkein kilo jo lähteny! eikä oo kuitenkaan kauhee nälkä ollut. Pitääkö sunkin mahtua hääpukuun? Oisin tyytyväinen jos lähtöpainoon saisin mutta ei haittais vaikka enemmänkin lähtisi. Tänään oon syöny sämpylän ja mandariinin ja kerran käyny lenkillä ja kerran pyöräilemässä. Ois vielä tarkotus käydä kävelyllä.
sama kun äsken kirjoitti:
Oon juonu paljon vettä ja syöny tosi niukasti, melkein kilo jo lähteny! eikä oo kuitenkaan kauhee nälkä ollut. Pitääkö sunkin mahtua hääpukuun? Oisin tyytyväinen jos lähtöpainoon saisin mutta ei haittais vaikka enemmänkin lähtisi. Tänään oon syöny sämpylän ja mandariinin ja kerran käyny lenkillä ja kerran pyöräilemässä. Ois vielä tarkotus käydä kävelyllä.
tarvitse mahtua hääpukuun , hääpäiviä takan jo 27 ja kiloja tällä hetkellä 99.3 ja oon 155cm mut meen nyt suihkuun ja voin kirjoitella ehtoost tai tässä lisää onnea painonpudotukseen
- läskimooses*
sama kun äsken kirjoitti:
Oon juonu paljon vettä ja syöny tosi niukasti, melkein kilo jo lähteny! eikä oo kuitenkaan kauhee nälkä ollut. Pitääkö sunkin mahtua hääpukuun? Oisin tyytyväinen jos lähtöpainoon saisin mutta ei haittais vaikka enemmänkin lähtisi. Tänään oon syöny sämpylän ja mandariinin ja kerran käyny lenkillä ja kerran pyöräilemässä. Ois vielä tarkotus käydä kävelyllä.
tuollai vaan putoat, et jaksa juhlia häitäsi. Osta kausikasviksia paljon,mansikoita,sitten rahkaa ja maustamatonta jogurttia,muuta proteiinia tarviit..vahtaa sokerit ja rasvat,muista juoda..
Muuten sit, kun lakkaat laihduttamasta, ja alat syödä tavallisesti,pullahdat yli sen mikä nyt on liikaa...eli se kostaantuu sielläpäässä yliylipainona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804