Liikkeestä.

stormraven

Mitä mieltä olette goottivaate-liikkeestä joka löytynee Eerikinkadulta ja nykyään nähtävästi myös Keskuskadulta. Kotisivuilla olen käynyt ja kysymykseni kuuluukin, että onko vaatteiden laatu hyvä? Missä ne on valmistettu. Entä valikoima? Ja kertokaa kaupasta ihan noin muutenkin omia kokemuksianne, kannattaako sieltä ostaa vai jostakin muualta?
Käydäkkin pitäisi, mutta en asu pääkaupunkiseudulla.

9

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qutso

      laatu hyvä? Missä ne on valmistettu. Entä valikoima


      Ei laatu mielestäni tarpeeksi hyvä ainakaan korsettien kohdalla, muutaman käytön jälkeen jo rapistuvat. Tietääkseni kaikki vaatteet tilataan ulkomailta alan liikkeistä, lapuissa lukee kyllä valmistuttaja morticia..

      Valikoima vaihtelee jatkuvasti, netissä on myynnissä vain todella pieni osa. Suosittelen käymään mieluummin liikkeessä kuin tilaamaan netin kautta!

      • shillis

        Minusta liikkeen laatu on todella heikkoa.. ja viimeksin, kun netin kautta tilasin irtorastoja ne olivat myöhässä viikon, koska he olivat laittaneet osoitteen väärin. Ja kun soitin sinne kysyäkseni heidän tilinumeroa kohtelu oli todella järkyttävää. Puhelimen toisessa päässä oleva nainen alkoi minulle huutamaan ja valittamaan ettei jaksa etsiä sitä, ja enkö minä tajua että hän on tehnyt klo. 12 asti yöllä töitä ja on todella väsynyt. Että ei mikään parhain liike ole. Ja niihin rastoihin vielä lisäys, että ne olivat hyvinkin huonokuntoiset jo paketissa, ja lähtivät purkaantumaan heti ensimmäisen käytön jälkeen. Morticia kyllä parempaankin pystyisi jos todella yrittäisivät, ja asiakaskohtelua tarvitsee muuttaa ehdottomasti !


      • No-Face
        shillis kirjoitti:

        Minusta liikkeen laatu on todella heikkoa.. ja viimeksin, kun netin kautta tilasin irtorastoja ne olivat myöhässä viikon, koska he olivat laittaneet osoitteen väärin. Ja kun soitin sinne kysyäkseni heidän tilinumeroa kohtelu oli todella järkyttävää. Puhelimen toisessa päässä oleva nainen alkoi minulle huutamaan ja valittamaan ettei jaksa etsiä sitä, ja enkö minä tajua että hän on tehnyt klo. 12 asti yöllä töitä ja on todella väsynyt. Että ei mikään parhain liike ole. Ja niihin rastoihin vielä lisäys, että ne olivat hyvinkin huonokuntoiset jo paketissa, ja lähtivät purkaantumaan heti ensimmäisen käytön jälkeen. Morticia kyllä parempaankin pystyisi jos todella yrittäisivät, ja asiakaskohtelua tarvitsee muuttaa ehdottomasti !

        Paikan päällä asiakaskohtelu on aivan omaa laatuaan :o Myyjät ovat tosi mukavia ja ystävällisiä, auttavat mielellään ja näin =)

        Itse voisin mennä sinne ihan jo pelkästään niiden myyjien vuoksi, niin ihania ihmisiä ovat :D


        Korseteista sen verran, että ne on halpiskorsetteja, ei mitään erityisen hyvää laatua. Kauppojen korsetit on sellasia. Jos kunnon korsettia kaipaa halvalla niin kannattaa tilata mittatilaustyönä joltain osaavalta yksityishenkilöltä. Jos hinnalla ei ole väliä niin kannattaa käydä vaikkapa bellemodesten sivut läpi.

        Itse ainakin olen sitä mieltä että Morticiasta löytää nättejä ja kivoja vaatteita, eikä ole ainakaan mun osallani ollut laadussa valittamista. Kallis paikkahan se periaatteessa on, mutta silti goottikaupaksi halpa -.-

        Jos haluaa hienoja, omalaatuisia vaatteita tosi halvalla, niin kannattaa tehdä sijoitus ompelukoneeseen.


    • vampyrli

      Morticia mahtanet tarkoittaa. Tavalliset vaatteet ovat laadukaita, valmistettu mikä missäkin. Kenkien laatu aivan parasta, korseteista en osaa sanoa. Hiukan pieni mutta kuitenkin tarpeeksi suuri valikoima jotta löytänee edes jotain mieleistään. Niin ja jos ei löydä mitään mieleistään sieltä niin kannattanee kokeilla backstreettiä mannerheimin tiellä. Ja todellakin kannattaa mieluummin käydä aivan paikan päällä sillä yleensä nettikaupassa on pienempi ja eri valikoima kuin kaupassa. Mutta siis morticia on yleisesti ottaen kohtalaisenkin hyvä kauppa. En itsekkään asu hirveän lähellä pääkaupunki seutua, mutta sanonpahan vain että kyllä sitä mortician takia kannattaa käydä helsingissä.

      • orva

        nyt väittäisi,että kannattaa yhden kaupan takia ajaa satoja kilsoja.

        Nettikaupasta minäkin tilasin kuiturastoja,kohteessa puhuttiin tummanpunaisista,mutta nämä olivatkin selvästi oranssit.Yhden paidankin tilasin eikä vastannut yhtään sitä mitä sen piti olla.
        Joku tuolla kertoi saamastaan törkeästä palautteesta,jos yrittäjäksi rupeaa niin ei siinä kannata todellakaan ruveta itkemään työaikoja jne..aika ihmeellistä käytöstä.


    • bloody.mary

      enpä voi minäkään kamalasti kehua kyseistä liikettä. valikoima on todella suppea, etupäässä gothiclolita/pitsiröyhelöunelmaa myyvät. klassista goottityyliä ei niinkään sieltä löydä. myös aika rock on osa vaatteista, hiukan punktyyliäkin. itse en ole ostanut sieltä kuin yhden pitkän remmihameen, siitä olen pitänyt, mutta herkästi ratkesi helmasta koristenauha. se liikkeen omistaja on hirveä kääkkä joka yrittää tuputtaa ihan liikaa, muut myyjät ihan mukavia.

      • ........................

        Muakin ihmetyttää sen liikkeen omistajan tapa myydä niitä vaatteita, tai siis tyrkyttämiseltähän se enempi vaikuttaa. En enää sen takia käy liikkeessä, rupesi ahistamaan kun ei vaatteita saanut edes sovittaa rauhassa.
        kai sitä nyt joka ihminen haluaisi sovittaa rauhassa ilman, että on joku kurkkimassa verhon takana.


      • kaupoissa..
        ........................ kirjoitti:

        Muakin ihmetyttää sen liikkeen omistajan tapa myydä niitä vaatteita, tai siis tyrkyttämiseltähän se enempi vaikuttaa. En enää sen takia käy liikkeessä, rupesi ahistamaan kun ei vaatteita saanut edes sovittaa rauhassa.
        kai sitä nyt joka ihminen haluaisi sovittaa rauhassa ilman, että on joku kurkkimassa verhon takana.

        Pienissa kaupoissa on usein tuollainen ahdistava piirre.


    • Anonyymi

      Nostetaanpa kuolleista tämä ketju. Ostin 79€ hameen Morticiasta käteisellä 50€:lla ilman kuittia. Kotona huomasin valmistuttajan olevan Fashion Nova ja hameen hinnan olevan oikeasti 20,95€ FN:n nettisivujen perusteella. Aika kovat katteet, jos jälleenmyydään 21€:n arvoista hametta 80€:lla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe