HEI, kertokaas kaikki "yhden yön konkarit" kunnon "valitut palat" niistä sepustuksista, joita (lähinnä) miehet (eli panopetet) ovat teille antaneet päästäkseen teistä mahdollisimman kätevästi eroon yhden yön kiksauksen jälkeen.
PARHAIMMAT SELITYKSET
8
6190
Vastaukset
- noinni
Ei ole miestä jonka kanssa olisin ollut vain yhden kerran. jatketaan niin monta kertaa, kun on hauskaa. hyväksikäyttö on molemminpuolista, hyvä niin.
Hieman taas paistaa kirjoituksesta läpi, että miehet ovat ainoita oikeita yhdenyön paholaisia.
Löytyy naisistakin petoja lampaiden vaatteissa joten hieman tasapuolisempaa kirjoittelua....
Eli miehet ja naiset..... tanssiin tarvitaan kaksi ihmistä!
Itelle aikoinaan nainen sanoi, että "voisit lähteä tai jos et ole 20 minuuttiin lähtenyt niin hae lapseni hoidosta."- sfs
Yks gimma sano tälleen: "Sun täytyy lähteä ennen aamua, koska silloin NE tulee tänne"... en kysynyt että ketkä ne... muistan vaan että muijan kylppärissä ei ollut valoja, oli aikamoinen homma löytää vessapaperi :-)
- heittäminen
Ulos heittäminen on melko tehokas keino.. :D
Nimimerkillä kokemusta on.. ulosheitettynä naisena.- mä--
Olen nainen ja mitäpä sitä muuta miehille sen jälkeen muutakuin suoraan sanoa, että tilaatko sä taksin itselles?
- härpäkkä
On ollut kuulemma aamutreenit (ei ilmoittanut illalla edes mitään harrastavansa), lupasi viedä siskonsa kauppaan...tai joutuu lähteen jo lentokentälle ("siis, enkö mä kertonut, et lähden nyt aamulla matkalle?)??!!!
Eli siis täysin typeriä miehiä on tullut bongattua, kun eivät ole parempiin selityksiin edes kyenneet(muista suorituksista puhumattakaan).
Itse olen joskus käyttänyt verukkeita "Mul alkoi menkat, täytyy mennä hakeen pooneja" tai "Mun täytyy mennä laskeen kämmppis sisään, tekstas just, et sillä hukkui eilen avaimet baarireissulla".
Jotta lisää selityksiä vaan, niin muutkin tietää, mitä seuraavaksi käyttää :) - siinä
tarvii mitää sanoa.. "soitellaan"
terv. nainen- ...
Mulle yks jätkä sano aamulla, et mun on hävittävä ennen yhtätoista kun seuraava muija tulee sit kylään. Tää jätkä kyllä oli vakipano ja muutenki oltiin kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885