Poikaystävän kumipillu

Leila

Löysin tässä eräänä päivänä poikaystäväni komerosta etsiessäni villapaitaa kumisen naisen pillun. Olen kyllä kuullut että kaikenlaisia apuvälineitä on olemassa, mutta en olisi ikinä uskonut että poikaystäväni käyttää sellaisia. Ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta ja seksielämämme on aivan normaalia. En maininnut hänelle löydöstäni, koska en tiedä miten suhtautuisin asiaan. Kun kuvittelen mielessäni hänet äheltämässä kumipillun kimpussa kaikkoavat minulta kaikki halut häntä kohtaan. Olemme kyllä rakastelleet löytöni jälkeen, mutta en ole ollut ihan täysillä mukana touhussa. Mietin vain miten naurettavalta hän mahtaa näyttää kumisen lelunsa kimpussa. Lelu on ilmeisesti ollut ahkerassa käytössä, koska oli hieman revennyt toisesta reunasta. Pitäisikö minun vain unohtaa koko juttu ja keskittyä oleelliseen eli muuten hyvään suhteeseemme. Vai pitäisikö asia ottaa puheeksi poikaystäväni kanssa?

158

57047

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme

kyllä on aika ihme jos jätkälles ei riitä iha oikee.. mut tietystihän se on jokaisen oma asia, mut sinuna keskustelisin jätkäs kaa ko. asiast..

• color

jos löytäisin tollasen.Ymmärrän oikein hyvin sinua jos et saa tollasta asiaa mielestäsi pois,varsinkin rakastellessasi miehesi kanssa.Mutta ei se maailma siihen kaadu.Ota ihmeessä puheeksi,ehkä se helpottaa.Voit saada jopa hyvän selityksen siitä naisen värkistä..

• voi hyvänen aika!
        color kirjoitti:

jos löytäisin tollasen.Ymmärrän oikein hyvin sinua jos et saa tollasta asiaa mielestäsi pois,varsinkin rakastellessasi miehesi kanssa.Mutta ei se maailma siihen kaadu.Ota ihmeessä puheeksi,ehkä se helpottaa.Voit saada jopa hyvän selityksen siitä naisen värkistä..

Typerys! Kyseessä ei ole naisen värkki, vaan kyseessä on kumista tehty teko värkki. Sillä on mielestäni eroa. Itse en harrasta tuollaisiakaan värkkejä, vaan käyn rehellisesti vieraissa tai vedän käteen jos siltä tuntuu.. On siinä pieni ero! Olkaa perkele tyytyväisiä, jos joku tyytyy johonkin kumipilluun.
        Yhtälailla, kuin naiset käyttää dildoa, niin miehillä on samat oikeudet purkaa paineitaan.

• :)
        voi hyvänen aika! kirjoitti:

Typerys! Kyseessä ei ole naisen värkki, vaan kyseessä on kumista tehty teko värkki. Sillä on mielestäni eroa. Itse en harrasta tuollaisiakaan värkkejä, vaan käyn rehellisesti vieraissa tai vedän käteen jos siltä tuntuu.. On siinä pieni ero! Olkaa perkele tyytyväisiä, jos joku tyytyy johonkin kumipilluun.
        Yhtälailla, kuin naiset käyttää dildoa, niin miehillä on samat oikeudet purkaa paineitaan.

parempi kumipillu kuin vieraissa hyppääminen... Olen täysin samaa mieltä että kumipillu vastaa dildoa!? En tiedä mutta uskon että naisten keskuudessa dildojen ja muiden apuvälineiden käyttö on huomattavasti yleisempää kuin miesten keskuudessa!? Miehille riittää oma käsi, ellei pillua ole riittävästi haluja ja himoja tyydyttämään, muttta naiset käyttävät sormiensa lisäksi hyvin yleisesti mm. harjan vartta, erilaisia pulloja esim dödöpullo, lakkapullot tms., vihanneksista käy kaikki mitä vain pimppaan sopii, makkarat/nakit, suihkulla pimppaan/klittaan, hieromalaite, jne... niin ja tietenkin niitä DILDOJA! :D

• Jonsku
        :) kirjoitti:

parempi kumipillu kuin vieraissa hyppääminen... Olen täysin samaa mieltä että kumipillu vastaa dildoa!? En tiedä mutta uskon että naisten keskuudessa dildojen ja muiden apuvälineiden käyttö on huomattavasti yleisempää kuin miesten keskuudessa!? Miehille riittää oma käsi, ellei pillua ole riittävästi haluja ja himoja tyydyttämään, muttta naiset käyttävät sormiensa lisäksi hyvin yleisesti mm. harjan vartta, erilaisia pulloja esim dödöpullo, lakkapullot tms., vihanneksista käy kaikki mitä vain pimppaan sopii, makkarat/nakit, suihkulla pimppaan/klittaan, hieromalaite, jne... niin ja tietenkin niitä DILDOJA! :D

Poikaystävälläni on myös kumipillu ja olen sen muistaakseni itse sen sille ostanut tai ainakin oltiin yhdessä sitä ostamassa. Ja sekin on hieman revennyt..toisin sanoen tiukkaa kamaa.. en millään tavalla ole mustasukkainen kumipillulle, koska kaikkee pitää kokeilla, lelut ovat sallittuja.

• mika
        Jonsku kirjoitti:

Poikaystävälläni on myös kumipillu ja olen sen muistaakseni itse sen sille ostanut tai ainakin oltiin yhdessä sitä ostamassa. Ja sekin on hieman revennyt..toisin sanoen tiukkaa kamaa.. en millään tavalla ole mustasukkainen kumipillulle, koska kaikkee pitää kokeilla, lelut ovat sallittuja.

Hyvä! Juuri näin pitää parisuhteen toimia. Itsekin raahannut seksiliikkeestä kaikkea mahdollista tyttökaverille, ja nyt on leffaa, sauvaa ja anaalihelmiä, jonka kanssa voi leikkiä, yksin tai kimpassa... :)

Että ihan turha metakka yhdestä seksilelusta, oli se sitten miehelle tai naiselle. Turhaa ahdasmielisyyttä...

• Heidi
        :) kirjoitti:

Ihan niinkun kaikki naiset tunkis pilluunsa päivät pitkät kaiken maailman harjan vartta, erilaisia pulloja esim dödöpullo, lakkapullot tms., vihanneksista käy kaikki mitä vain pimppaan sopii, makkarat/nakit, suihkulla pimppaan/klittaan, hieromalaite, jne... niin ja tietenkin niitä DILDOJA..................ompa sullaki fantasiat...

• Totuus

Itsetyydytys on normaalia. Apuvälineiden käyttö on normaalia, sekä miehillä että naisilla. Pitäisikö miehen siirtyä tumppuun, kun parisuhde alkaa? Pimperohan on voitu ostaa jo aiemmin. Luontevin tapa suhtautua olisi se, että ostat sellaisen nuken, että mies voi työntyä sen peppuun ja sinä samanaikaisesti saisit osasi nuken peniksestä. Alkulämmittelyn jälkeen vositte siirtyä sitten ns. normaaliin yhdyntään, jos "normaalia" yhdyntää nyt yleensä onkaan. Sillä kaikki normit ovat pahoja seksielämän alueella.
        "Elämä on laiffii", on huomattavasti suurempi totuus kuin kaikki tiukkapipot osaavat edes ajatella.

• Laura
        voi hyvänen aika! kirjoitti:

"Rehellisesti vieraissa.. " Hahhhahhhaa.

• rentunruusu
        color kirjoitti:

Johan raamatussakin kerrottiin Aananista ,joka pisti siemenensä maahan.Ei häntä hyvällä katsottu.Tosin parempi maassa kuin syntisen suussa.

• ...

• Sheena

pitäisi ottaa puheeksi.

Tai mieti itse jos sinulla olisi kumipenis niin haluaisitko esitellä sitä poikakaverillesi tai keskustella siitä? Voisi olla niin, että joutuisit turvautumaan tuohon kumikaluun useammin...

• jenni

..sitä osteta yhteisestä päätöksestä tietty. Mutta kuvitella voi jos nainen itselleen ostaa ja mies sen löytää, että hänestä tuntuu aivan yhtä pahalle.

• jenni

..sitä osteta yhteisestä päätöksestä tietty. Mutta kuvitella voi jos nainen itselleen ostaa ja mies sen löytää, että hänestä tuntuu aivan yhtä pahalle.

• kumisuhde
        jenni kirjoitti:

Mun mielestä kumijuttuja ei pidä verrata itseen tai puolisoon, onhan ne korvikkeita mutta ei mun mielestä tarkoita sitä, että seksi olisi huonoa puolison kanssa. Ihan sallittavia! Tosin, minulla on myös ymmärrystä jos joku pitää niitä iljettävinä, silloin kannattaa muutenkin rakastellessa sammuttaa valot ja mennä ainakin kahden peiton alle:-)

Mutta jos minä miehenä, löytäisin kumipatukan naiseni komerosta, niin se olisi enemmänkin mielenkiintoista.. minä kun mietin naistani sen vehkeen kanssa.. jam jam.. that rocks!!! ;-)

Ps. en väitä mitään enkä solvaa ketään!

• jiipee

Viestisi oli päivän pelastus! Mua huvitti suuresti, ku mietin kans, että minkähän näköstä touhua tuo kumijuttuun jyystäminen mahtas olla. Ota vaan koko tapaus huumorin kannalta!!! Poikaystäväsi ainaki säästyy nololta tilanteelta, jos annat olla koko jutun. Eihän se nyt niin kuoleman vakavaa ole, jos löytyy korni muisto poikamiesajoilta. Hymyä huuleen vaan!!!

• Akateeminen

tuo hiukka kuminen juttu.

Seuraa tilannetta ja jos poikaveri alkaa jatkossa liiaksi haista kumille, niin voithan hienotunteisesti kysäistä:

"Kuule kulta, mistähän noin voimakas kumin käry oikein tulee?"

Hyvää loppuvuotta!

• Kumisuhde

Pimpsa on varmasti on ollut käytössä.. se on luultavasti ollut hänen rakkain lelunsa poikamiesaikoina. Älä ole kumipimpsalle mustasukkainen, se ei olisi ollut kaapissa jos olisi syytä moiseen. Kysehän on masturboinnista kuitenkin, ja sitä tapahtuu melkein joka suhteessa molemmin puolin - apuvälineillä tai ilman! Anna sen kumipimpsan olla jos se sinusta on negatiivista.. jos taas positiivista voi sen ottaa puheeksi jolloin se ei ole niin noloa.

• M27

Eihän tuossa nyt mitään pahaa ole. Monet miehet ja naiset tyydyttävät itseään parisuhteessa, eikä se ole kiinni siitä onko "oikea" seksi hyvää vai huonoa.

Turhaan siitä mitään ongelmaa itsellesi teet.

• Minä

M27, ei se nyt kyllä I H A N normaalia ole kumipillu kaapissa! Ei sitä vielä joka kymmenennkään miehen/pojan kaapeista löydy!
        M27 taitaa kuulua niihin ihmisiin jotka harrastavat jotain, esim. vaikka nyrkkeilyä. Nähdessään jonkun saaneen nenuinsa hän virkkaa; "normaalia!" Jos itse harrastaa jotain ja ystävä/tuttavapiiri samaa asiaa, ei se merkitse että se olisi kovin yleistä.
        Sitä vuan puhutaa nii palijo!
        Miehetkin ovat tutkimusten mukaan naisissa viidesti viikossa, naiset kolmasti. Kenenkähän kanssa ne miehet sitten ovatkaan? Vai lieneekö pieni liioittelu kyseessä?

• Oikean pillun mies

Eipä tuota nyt ihan normaalina voi pitää.

• O-Jay
        Minä kirjoitti:

M27, ei se nyt kyllä I H A N normaalia ole kumipillu kaapissa! Ei sitä vielä joka kymmenennkään miehen/pojan kaapeista löydy!
        M27 taitaa kuulua niihin ihmisiin jotka harrastavat jotain, esim. vaikka nyrkkeilyä. Nähdessään jonkun saaneen nenuinsa hän virkkaa; "normaalia!" Jos itse harrastaa jotain ja ystävä/tuttavapiiri samaa asiaa, ei se merkitse että se olisi kovin yleistä.
        Miehetkin ovat tutkimusten mukaan naisissa viidesti viikossa, naiset kolmasti. Kenenkähän kanssa ne miehet sitten ovatkaan? Vai lieneekö pieni liioittelu kyseessä?

Sinä sekoitat normaalin ja yleisen. Seksilelujen käyttö ei ehkä ole kovin yleistä, mutta ei siinä mitään pahaa ole, se on täysin normaalia ja tervettä toimintaa. Ajatellaan tilannetta, jossa parin toista osapuolta haluttaa, mutta toista ei. Halukkampi osapuoli voi vetäytyä tyydyttelemään itseään kaikessa rauhassa, aivan sama käyttäkö apuna kättä vai kumilelua. Ei synny riitoja, eikä huonoa omaatuntoa, jos molemmat hyväksyvät kumppanin masturboinnin silloin, kun ei itseä huvita.

Minä kirjoitti:

kymmenenkään miehen kaapista, josta olen täysin samaa mieltä, mutta uskon että joka viidennen naisen kaapista löytyy dildo, joka on täysin sama asia! :)

• Mitäh
        Minä kirjoitti:

Kai se on sama minne mies molonsa tunkee
        masturboidessaan. Mitä epänormaalia seksileluissa on?
        Ja tässä uudessa durexin tutkimuksessa kävi ilmi, että naiset harrastavat keskimäärin seksiä jotain 140 kertaa vuodessa, kun miehet taas jotan 130 kertaa. Eli... tutkimuksia on joka lähtöön.
        Älä ota asioita niin vakavasti.

• M27
        Minä kirjoitti:

Itsetyydys on aivan normaali asia parisuhteessakin. Kuinka YLEISTÄ on pitää kumipillua kaapissa on eri asia, mutta ei siinäkään mitään pahaa ole.

Eihän sillä nyt ole väliä miten sitä itsensä tyydyttää; kädellä vai tekopillulla. Miksi naisten sauvankäyttö on normaalia, mutta miesten tekopillun käyttö ei?

• M27
        Oikean pillun mies kirjoitti:

Eipä tuota nyt ihan normaalina voi pitää.

Etkö itse enää runkkaa, kun olet parisuhteessa?

Minä ainakin runkkaan, vaikka seksiä on tarjolla ja se on hyvää. Ei itsetyydytys seksiä korvaa, eikä seksi itsetyydytystä.

Kumpi asiassa on epänormaalia; itsetyydytys parisuhteessa vai kumipillun käyttö itsetyydytyksen välineenä?

Miten kumipillun käyttö eroaa naisten dildon käytöstä? Varmasti hyväksyisit jos partnerisi käyttäisi hieromasauvaa...

Ehkä suurin ongelma tässä tilanteessa on, että asiasta ei olla vielä puhuttu, vaan mies yrittää sitä salata naiseltaan.

• OijoiNoloa

Ota ihmeessä asia puheeksi, mutta ennen asiasta puhumista, kannattaa kumihärveli piiloittaa tai heittää kokonaan pois, niin voit myhäillä itseksesi, kun poikaparka yrittää epätoivon vimmalla löytää lelunsa jemmatakseen sen paremmin.

Asian voi kätevästi ja luontavasti ottaa puheeksi vaikkapa rakastelun aikana, vaikkapa kysymällä tuntuuko värkkisi yhtä hyvältä kuin kaapista löytyvä kumikorvike.

• ????

En voi mitään, mutta minusta vihje toisen tavaroiden piilottamiseta, poisheittämisestä puhumattakaan kuulostaa vähintään omituiselta...

Keskustelu voi toki asiaa auttaa, mutta eiköhän selitykset ole parempi kuulla lelun kera kuin ilman sitä?

• sairasta
        ???? kirjoitti:

En voi mitään, mutta minusta vihje toisen tavaroiden piilottamiseta, poisheittämisestä puhumattakaan kuulostaa vähintään omituiselta...

Keskustelu voi toki asiaa auttaa, mutta eiköhän selitykset ole parempi kuulla lelun kera kuin ilman sitä?

Taas jotenkin niin naismainen kommentti: heitä poikakaverisi omaisuus roskiin. Itseäni vituttaisi jo se periaate, että yritetään hallita toista niin paljon, että se tekisi miljoonakertaisen lommon parisuhteeseen yhteen pilluun verrattuna!

• Ain-O
        ???? kirjoitti:

Mitä ihmeen selitystä odotat kuulevasi???

• sn

Jaa. Tulee vaan mieleen, että miksiköhän miesten apuvälineet on suurempi paha kuin naisten? Tämmöistä äläkkää tuskin nousisi, jos mies sattuisi löytämään dildon naisen kaapista.

• kitunen

mietin juuri aivan samaa... jos naisella on dildo on se jotenkin "kova" ja "cool" juttu, mikä sitten tekee kumipimpsasta niin kovin iljettävän asian? Tietenkin miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista, mutta kuitenkin... on se miehellekin tiukka paikka, jos naisen kaapista yllättäen löytyy puolen metrin kumikorvike, mitä pahaa siis on hieman tiukemmassa kumipimpsassa?

• Nainen
        kitunen kirjoitti:

mietin juuri aivan samaa... jos naisella on dildo on se jotenkin "kova" ja "cool" juttu, mikä sitten tekee kumipimpsasta niin kovin iljettävän asian? Tietenkin miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista, mutta kuitenkin... on se miehellekin tiukka paikka, jos naisen kaapista yllättäen löytyy puolen metrin kumikorvike, mitä pahaa siis on hieman tiukemmassa kumipimpsassa?

Minulla on ainakin tekomulkkuni ja mieheni tietää siitä. Ehkä naiset on vaan niin itteensäottavia ettei voi suoda miehelleen nautintoa kuin vaan itseltään. Mielestäni sairas ajatus. Mieheni kanssa tuotetaan yleensä minulle orgasmi hänen kielellään ja tekomulkulla. Voi että tekee nannaa. Enkä kyllä ymmärrä mix tollasia kumipilluja pitää salailla!? Mene kuules nainen vaan miehes eteen ja pyydä hänen naimaan sitä pillua ja katsele vierestä...;)

• Aviomies
        Nainen kirjoitti:

Minulla on ainakin tekomulkkuni ja mieheni tietää siitä. Ehkä naiset on vaan niin itteensäottavia ettei voi suoda miehelleen nautintoa kuin vaan itseltään. Mielestäni sairas ajatus. Mieheni kanssa tuotetaan yleensä minulle orgasmi hänen kielellään ja tekomulkulla. Voi että tekee nannaa. Enkä kyllä ymmärrä mix tollasia kumipilluja pitää salailla!? Mene kuules nainen vaan miehes eteen ja pyydä hänen naimaan sitä pillua ja katsele vierestä...;)

hyvin oudolta tyypiltä.

Ja miehesi myös.

Mutta meitähän mahtuu maailmaan.

• kitunen
        Nainen kirjoitti:

nainen? Tarkoitit viestin ilmeisesti jutun alkuperäiselle kirjoittajalle.
        Mutta kuitenkin, eli siis sama teillä kuin kaikilla muillakin, naisella on dildo, mutta miehellä ei kumipimpsaa. Hankippa tasa-arvon nimissä miehellesi sellainen, samalla kun hän panee kumipillua, voit vaikka nuoleskella kiveksiä ja katsoa miten hän nauttii kumilelustaan...

• Pii

Pornossa naiset käyttävät kaikenlaisia apuvälineitä; se on miehistä kiihottavaa. Miehet vetävät pornossa vain naisia, apuvälineitä käyttävä mies on lähinnä säälittävä, koska ei saa naista. (Voi, että stereotypiat jylläävät)

Mies ei välttämättä koe dildoa uhkana, vaan häntä kiihottaa ajatus naisesta käyttämässä sitä. Naiset taas kokevat olevansa riittämättömiä, jos mies vielä tarvitsee muuta kuin heitä tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. (Etenkin, jos asiasta ei ole puhuttu)

Poikkeuksia löytyy, mutta minä en ole sellainen. Kauhistuisin jos löytäisin kotoa muuta "välineitä", kun sen pornovideon, jota itsekin joskus katselen. Mies taas on kysynytkin, haluaisinko dildon. Kai hän voisi sitä itsekin innostua käyttelemään minuun.

• miau
        Nainen kirjoitti:

kumipilluja pitää salailla? Tietysti juuri siksi, kun tässäkin kirjoittajalta meni seksuaaliset halut kokonaan!

Muistakaa ihmiset kaikissa asioissa uskottomuudesta kumipilluihin: Niistä ei kerrota teille jos olette heti valmiina tuomitsemaan toisen!

Sinulla Nainen on oikea asenne: On vähän sairasta olla mustasukkainen jopa kumipillusta. Mustasukkaisuus on tässä ongelma, eikä se, että kumikapistus löytyi kaapista!

• Nainen
        kitunen kirjoitti:

nainen? Tarkoitit viestin ilmeisesti jutun alkuperäiselle kirjoittajalle.
        Mutta kuitenkin, eli siis sama teillä kuin kaikilla muillakin, naisella on dildo, mutta miehellä ei kumipimpsaa. Hankippa tasa-arvon nimissä miehellesi sellainen, samalla kun hän panee kumipillua, voit vaikka nuoleskella kiveksiä ja katsoa miten hän nauttii kumilelustaan...

On meillä sellainenkin. Vai, että vaikutan hyvin oudolta? Kaikki eivät varmasti ole tuollaista kokeilleet, eivatkä voi tietää kuinka hyvältä se tuntuu. Olenko outo jos pidän nautinnosta? Kai.

• Niinpäniin
        Aviomies kirjoitti:

hyvin oudolta tyypiltä.

Ja miehesi myös.

Mutta meitähän mahtuu maailmaan.

Ja taas se aviomies esittää täällä sulkeutunutta maailmankuvaansa. Kivaa olla peiton alla pimeässä.. Vai mitä?

• Tasa-arvo?
        Pii kirjoitti:

Pornossa naiset käyttävät kaikenlaisia apuvälineitä; se on miehistä kiihottavaa. Miehet vetävät pornossa vain naisia, apuvälineitä käyttävä mies on lähinnä säälittävä, koska ei saa naista. (Voi, että stereotypiat jylläävät)

Mies ei välttämättä koe dildoa uhkana, vaan häntä kiihottaa ajatus naisesta käyttämässä sitä. Naiset taas kokevat olevansa riittämättömiä, jos mies vielä tarvitsee muuta kuin heitä tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. (Etenkin, jos asiasta ei ole puhuttu)

Poikkeuksia löytyy, mutta minä en ole sellainen. Kauhistuisin jos löytäisin kotoa muuta "välineitä", kun sen pornovideon, jota itsekin joskus katselen. Mies taas on kysynytkin, haluaisinko dildon. Kai hän voisi sitä itsekin innostua käyttelemään minuun.

NO VOI HERRAN JUMALA!!!!
        Kyllä mua ihmetyttää tämä naisten käytös!
        Niin tietysti,kyllähän naisilla saa ja pitää olla kaiken laisia apuvälineitä mutta voi helvetti jos semmoinen sattus miestä kiinnostamaan.Sillon aletaan puhumaan miten kuvottavaa se on ja miten katoaa seksi halut yms yms...HERÄTKÄÄ ÄÄLIÖT!!!

• vitsikäs

Erohan on siinä, että sitä dildoa voi käyttää naisen lisäksi mieheen ja sillä leikkiminen voi olla kovinkin mieluisaa yhdessä.

Jos sellaisen nyt sattuisi partnerinsa tavaroista löytävän voi siitä keskustelun aloittaa hyvin helposti. Rupeaa, vaikka kesken aterian kertomaan, että on aina halunnut saada tavaraa anukseensa. Sitten kuvailee millaista tavaraa haluaisi. Kun vielä muistaa kuvailla tasan tarkkaan samanlaisen värkin kuin partnerin tavaroista on löytänyt, voi olla varma, ainakin jonkinlainen puna nousee sen naisen kasvoille. Jos ei naama punoita, niin sitten saa olla jo harvinaista lajia tämä naisihminen :)

• Pii
        Tasa-arvo? kirjoitti:

NO VOI HERRAN JUMALA!!!!
        Kyllä mua ihmetyttää tämä naisten käytös!
        Niin tietysti,kyllähän naisilla saa ja pitää olla kaiken laisia apuvälineitä mutta voi helvetti jos semmoinen sattus miestä kiinnostamaan.Sillon aletaan puhumaan miten kuvottavaa se on ja miten katoaa seksi halut yms yms...HERÄTKÄÄ ÄÄLIÖT!!!

Mitä vittua? Enhän mä sanonut, että mulla olisi kotona kasamäärin dildoja vai sanoinko? Pornovideokin on mieheni, sai sen kaveriltaan lahjaksi. Katsomme sitä joskus yhdessä. Eikä multa seksihalut mihinkään katoaisi, vaikka jotain löytäisinkin. Ihmettelisin vaan, kun minä olen kuitenkin hyvin paljon aktiivisempi kuin mieheni, että miten hän apuvälineitä tarvitsee.

Naisten apuvälineitä voi tietenkin puolustaa sillä, (ihan tasa-arvoisesti) että aika suurella osalla naisia on orgasminsaantivaikeuksia ja apuvälineiden avulla he pystyvät nauttimaan samalla tavalla kuin miehensä ilman.

Viime viestissäni pyrin pikemminkin valaisemaan, mikä saattaisi olla tämän dualistisen ajattelun taustalla, enkä niinkään sanomaan, miten asioiden pitäisi olla.

• kitunen
        Nainen kirjoitti:

On meillä sellainenkin. Vai, että vaikutan hyvin oudolta? Kaikki eivät varmasti ole tuollaista kokeilleet, eivatkä voi tietää kuinka hyvältä se tuntuu. Olenko outo jos pidän nautinnosta? Kai.

En väittänyt että vaikuttaisit mitenkään oudolta, päinvastoin, on erittäin yleistä että löytyy se dildo, ja mies tuottaa naiselleen orgasmin samaan aikaan nuolemalla ja "panemalla" dildolla. Mutta tapahtuuko sitä, että miehesi panee kumipimpsaa ja sinä imeskelet kiveksiä? Se olisi jo erikoisempaa, vaan veikkaan hyvin harvan naisen sitä tekevän, tuskin sinäkään.
        Ja kaikki naiset pitävät omasta nautinnostaan, eri asia kuinka pitkälle suostuvat menemään tuottaakseen nautintoa miehelleen.

• Nainen
        kitunen kirjoitti:

En väittänyt että vaikuttaisit mitenkään oudolta, päinvastoin, on erittäin yleistä että löytyy se dildo, ja mies tuottaa naiselleen orgasmin samaan aikaan nuolemalla ja "panemalla" dildolla. Mutta tapahtuuko sitä, että miehesi panee kumipimpsaa ja sinä imeskelet kiveksiä? Se olisi jo erikoisempaa, vaan veikkaan hyvin harvan naisen sitä tekevän, tuskin sinäkään.
        Ja kaikki naiset pitävät omasta nautinnostaan, eri asia kuinka pitkälle suostuvat menemään tuottaakseen nautintoa miehelleen.

jokatoinen kerta meillä on sillä tavalla, että hän tyydyttää minut ja seuraavalla kerralla hän tekee juuri niin kuin ilmaisit!
        Mistä voitkaan tietää mitä teemme....ja tämä on totta!

• Pii

Tärkeintä varmaan on, onko hän ostanut sen suhteenne aikana. Jos se on vanha, muilta ajoilta peräisin, ei mielestäni ole syytä hirveään ahdistukseen. Voisihan sinullakin olla dildo aiemmilta sinkkuajoilta, eikä senkään pitäisi tässä maailman ajassa olla sen kummempi juttu. Kiitä onneasi, ettei se ollut pumpattava Barbara!

Jos asia vaivaa, puhu hänelle siitä. Jos hän onkin ostanut "lelunsa" suhteenne aikana, on ehkä syytä keskustella seksielämänne riittävyydestä. (laadusta ei varmaan ole kyse, puhummehan sentään kumilelusta ;) Jos suhteessanne halut eivät kohtaa, on sinun vain hyväksyttävä, että joskus hän käteen vetämisen sijaan vetääkin kumileluun. Ei kai se niin kamalaa ole?

• Mäyrä

Minusta sinun pitäisi ottaa heti asia puheeksi. Jos se kumitussu on alkanut rispaantua reunoista, se voi olla vaarallinen miesystävällesi. Ajattele jos se vaikka räjähtää kesken aktin. "Se" voi vaikka vaurioitua posahduksessa. Puhu kiireesti hänelle asiasta ennekuin mitään vakavaa tapahtuu.

• heh

Juu, tai se voi juuttua kurkkuun, josta seuraa tukehtuminen. Vaarallista.

• SL

Ehkä kannattaisi mennä itseensä ja miettiä vähän ennen syyllistämistä.
      Miksei poikaystäväsi halua pelkästään sinua..olisiko sinussa joku syy siihen..

• Fiksu mies

PERSE kun oot tyhmä ihminen!

• SL
        Fiksu mies kirjoitti:

PERSE kun oot tyhmä ihminen!

NO ei kai se mikään ihme ole jos ei aina naista halua jos se on kunnon lahna sängyssä tai muuten päässyt pöhöttymään, epämiellyttävä ja epäseksikäs.
        Kyllähän sitä kunnon puutteessa mies panee rumempaakin naista. Mutta ei siihen nyt kovin usein viitsi ryhtyä.

• Äxis

...olla että oma vehkeesi on niin väljähtännyt, ettei reunoja enää kosketa, kun pumppaa. Eikö tämä ole ihan ymmärrettävää?

• siru

osta dildo ja törkkää se siihen tekopimpsaan.. jätä se esille miehesi vaatekaappiin missä se pimpsa oli..
      katteleppa sitten mitkä on miehen ilmeet..
      ei taida olla hyvä neuvo, mutta ajatuksena mielenkiintoinen

• hauska

Tuo dildo pimperoon, vaikkakin kannattaa miettiä mitä siitä seuraa, ennen kuin toteuttaa.
        Ehkäpä tuosta kuitenkin jutella kannattaisi.
        Ei lupaa hyvää suhteelle jos "hankalista" asioista ei puhuta.

• Niin
        hauska kirjoitti:

Tuo dildo pimperoon, vaikkakin kannattaa miettiä mitä siitä seuraa, ennen kuin toteuttaa.
        Ehkäpä tuosta kuitenkin jutella kannattaisi.
        Ei lupaa hyvää suhteelle jos "hankalista" asioista ei puhuta.

Niin kannattaahan sitä hankalista asioita ennemminkin jutella, ettei miehesi vaan hakkaisi sinua suutuspäissään tuollaisesta dildo pimperosta tempauksesta.

• doctor

Kyllä miehellä saa olla itsetyydytysvälineitä, kun naisetkin turvautuvat dildoihin. Ei siinä ole mitään outoa.

• Irina

Ensinhän suorastaan kauhistuin ja mietin mitä itse tekisin tuossa tilanteessa - kai luontainen naisellinen reaktio. Sitten lähinnä alkoi naurattaamaan...ei kai tuo nyt niin vaarallista ole, kun kuitenkin useammalla naisella on se dildokin piilossa tai avoimesti näkyvillä kaapissaan.

Sama kuin porno, useat naiset tuomitsevat miesten pornon katselun, mutta kuitenkin yhtä lailla katsovat pornoa - se kun ei muka naisen katsottavana saa samanlaista leimaa kuin miesten. Hieman tasa-arvoa siis tähänkin...

Ja niin kauan kun yhteistä seksielämää on, ei pitäisi ongelmaa olla. Huumorilla on helpoin suhtautua - koomistahan se itsekseen äheltely voi olla, eikä missään nimessä parisuhdetta loukkaavaa.

Ehkä pahinta on vain se tieto. Kun elää parisuhteessa tietää kyllä toisen hoitelevan itsensä, muttei sitä että milloin ja miten. Sitten kun löytää nyt esim. välineitä, pornoa, mitä vain, iskee 'kammotus' kun salattu onkin äkkiä puhdasta faktaa.

• seXpert

-niinpä, mielestäsi olisi varmaankin parempi,mikäli miehesi kävisi "perinteisesti vieraissa",ja pitäisi nämä pikku syrjähyppynsä sinulta visusti salassa.Meillä kaikilla on kuitenkin omat seksuaaliset tarpeemme,jotka ajoittain ovat voimakkaammat,kun kanssakumppaneillamme,näin ollen (sekä ehkäpä myös partnerin "kylmyydestä" johtuen,tarvetta itsetyydytykseen ja apuvälineidenkin käyttöön useimmilla meistä esiintyy - näin on aina ollut,ja on oleva!). Ota huomioon että sinäkin vältyt saamasta ikäviä sukupuolitauti tartuntoja,kun ukkosi vetelee kumista "pussyaan",ja ruiskuttaa mällinsä nautinnosta karjaisten sen syövereihin...näissäkin asioissa liiallinen tiukkapipoisuus on vain haitaksi -eiköhän olisi jo sinunkin aika "löysätä nutturaasi ja alkaa nauttia miehesi kanssa seksuaalisuuden koko kirjosta,johon kuuluu myös itsetyydytyksestä nauttiminen,ilman synnintuskia",sillä mehän elämme vain kerran!

• BB1
        Irina kirjoitti:

Ensinhän suorastaan kauhistuin ja mietin mitä itse tekisin tuossa tilanteessa - kai luontainen naisellinen reaktio. Sitten lähinnä alkoi naurattaamaan...ei kai tuo nyt niin vaarallista ole, kun kuitenkin useammalla naisella on se dildokin piilossa tai avoimesti näkyvillä kaapissaan.

Sama kuin porno, useat naiset tuomitsevat miesten pornon katselun, mutta kuitenkin yhtä lailla katsovat pornoa - se kun ei muka naisen katsottavana saa samanlaista leimaa kuin miesten. Hieman tasa-arvoa siis tähänkin...

Ja niin kauan kun yhteistä seksielämää on, ei pitäisi ongelmaa olla. Huumorilla on helpoin suhtautua - koomistahan se itsekseen äheltely voi olla, eikä missään nimessä parisuhdetta loukkaavaa.

Ehkä pahinta on vain se tieto. Kun elää parisuhteessa tietää kyllä toisen hoitelevan itsensä, muttei sitä että milloin ja miten. Sitten kun löytää nyt esim. välineitä, pornoa, mitä vain, iskee 'kammotus' kun salattu onkin äkkiä puhdasta faktaa.

Tuli yksi käytännön kysymys mieleen: Tiedätkö onko lateksittomia dildoja? Siis jostain muusta aineesta kuin kumista?

• irina
        BB1 kirjoitti:

Tuli yksi käytännön kysymys mieleen: Tiedätkö onko lateksittomia dildoja? Siis jostain muusta aineesta kuin kumista?

Ainakin silikonidildoja löytyy, akryylista ainakin jonkunlaisia sauvoja on...

• Jasu
        BB1 kirjoitti:

On kait noita muovista yms.
        onks tytöllä gummialergia ?

• BB1
        Jasu kirjoitti:

On kait noita muovista yms.
        onks tytöllä gummialergia ?

riivaa.

Olen pannut merkille, että ei-kumi kortsutkin ovat k-a-l-l-i-i-t-a. Taitais olla nuo muutkin välineet. Täytyy alkaa säästää vanhuuden varalle; Mieskin on jo keski-iässä...

• aviomies

Vaimoni pitää siitä, että voin tyydyttää itseni myös silloin kun hän on poissa. Myös yhteisissä leikeissämme käytämme välineitä jotka ovat tarkoitettu miehille tai naisille (esim. kumivagina). Ostin tuossa juuri itselleni lannepeniksen jolla jatkan kun omasta puhti poissa ja vaimoni tykkää...

Olisiko niin, että ongelmasi on siinä ketä miehesi ajattelee käyttäessään apuvälinettä. Olisitko mustasukkainen jollekkin mitä ei ole olemassakaan? Ajatteletko itse aina yksiavioisia suhteita masturboidessasi?

Jos et masturboi on yllä oleva kohdallasi turhaa jorinaa.

T: [email protected]

• väinä

olla sitä kumipilluu kiihkeempi niin voi olla että sust tulee taas ykkönen sen kitkapinnan jälkeen. Zemppiä!!!!!!!!!!

• Pillu

on huonompi kuin kumipillu...BUAAHH horo ämmä

• vellu

miten kumipillu voi revetä vähäsen reunasta hahaa

• Michelin

kumipillu on ilmeisesti sitkeämpää kumia.

• Painkiller

Käyttäähän naisetkin kumimulkkuja! Ei kai tuo kumpillun käyttäminen ole sen kummempi juttu.

• bollocks

Ihan sama asia kun naisilla kumimuna! Sulla on asenneongelma.. Keskustele sen kundisi kanssa asiasta jos se sua niin hirveesti haittaa. Kaikki masturboi, tai ainakin suuri osa. Sinäkin?? Onhan niitä nuttura pää siveyden sipuleitakin tietty.

• mr39

ole huoletta,ei se ole minun mielestä,todellakaa vaaralista jos kumipillu löytyy kaapista,sillä sieltä munista voi löytyä nykyisten tautien aikan,paljon epämiellytävämpiä yllätyksiä syrjä hypyn jälkeen,äläkä vain ota sitä puheeksi rakastelun aikana,ennen tai jälkeenpäin.ja näin asiaa kokeelleena ei se kumipillu kyllä oikein mukavalta tunnu,mutta kun käsi ei aina riitä tai on muuten huono keli !ja ota sellainen asia huomioon sehän kehittää mielikuvitusta ja ehkä sitä penistäkin ehkä,ei minulla kyllä.

• Ansu

90% ihmisistä masturboi ja 10% valehtelee... :)

• mies

Onhan ämmilläkin kumimulkkuja ollut iät ja ajat.

• tekopillu

Ompas hirveetä! Löysää pipoa pikkasen, samahan se on kuin naisilla tekopenikset. Onneksi oma vaimo ei ole tollainen niuho.

• vanilja

sano että löysit komerosta..semmoisen..älä solvaa tai naura...se on aika arka asia...minusta suhteessa pitää olla avoin..
      hankkikaa jotain yhteisiä leluja..mitä voitte kokeilla yhdessä...minua kiihottaisi katsella kun mies tyydyttää itseään...

• Ansu

Tuohan nyt on ihan tavallista eikä mitään sairasta. Taidatte olla melko pidättyväisiä ihmisiä jotka sanoo et tuo ois sairasta. Onhan naisillakin dildot jne. Ja sama kai se vetääkö käteen vai onko siinä joku kumipillu välissä... en tiedä, mutta en nyt menis dramatisoimaan jos poikakaverini kaapista jotain tuollaista löytyis.

• Oikea mies

ja oikeat miehet on kaksi eri ryhmää.

• Oikea mies

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

Niin kyllähän oikeamies osaisi lähettää saman viestin vain kerran... vai mitä? "Oikeamies"

• Piipula
        Oikea mies kirjoitti:

Ja sinä olet runkkari. Oikea mies ei edes tulisi lukemaan tällaisella otsikolla varustettua viestiä.

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Niin kyllähän oikeamies osaisi lähettää saman viestin vain kerran... vai mitä? "Oikeamies"

että nämä systeemit temppuilevat joskus?

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

että nämä systeemit temppuilevat joskus?

Nämä systeemit varmaan temppuilee yhtä usein kuin oikeanmiehen alakerta... Miksi haukut minua runkkariksi kun itsekin kuitenkin olet!? Ja jos muuta väität niin kaikki tämän palstan lukijat tietävät ,että valehtelet!! Tiedän olen runkkari ja käteen vetäminen on hauskaa... harmi jos sinä olet niin sulkeutunut ja rajoitteinen ihminen ettet kykene tätä ymmärtämään.

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Nämä systeemit varmaan temppuilee yhtä usein kuin oikeanmiehen alakerta... Miksi haukut minua runkkariksi kun itsekin kuitenkin olet!? Ja jos muuta väität niin kaikki tämän palstan lukijat tietävät ,että valehtelet!! Tiedän olen runkkari ja käteen vetäminen on hauskaa... harmi jos sinä olet niin sulkeutunut ja rajoitteinen ihminen ettet kykene tätä ymmärtämään.

"Tiedän olen runkkari ja käteen vetäminen on hauskaa..."

pian runkulle, ettei paineet kohoa liian suuriksi.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

"Tiedän olen runkkari ja käteen vetäminen on hauskaa..."

pian runkulle, ettei paineet kohoa liian suuriksi.

Sinä se sitten olet tyhmä äijä. Ei minun tarvitse mennä runkulle paineita laskemaan. Jos menen teen sen sen takia ,että haluan. Kokeilisit sinäkin runkkaamista. Voisit yllättyä positiivisesti.

• Ansu
        Oikea mies kirjoitti:

Ne jotka sanoo ettei masturboi valehtelee tai ovat jääneet paljosta paitsi... tai muuten vaan ovat jotenkin avuttomia. Eli niinhän se oli jo tuossa edelläkin että 90% ihmisistä masturboi ja 10% valehtelee !!!!

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Sinä se sitten olet tyhmä äijä. Ei minun tarvitse mennä runkulle paineita laskemaan. Jos menen teen sen sen takia ,että haluan. Kokeilisit sinäkin runkkaamista. Voisit yllättyä positiivisesti.

kun minä tyhjennän mieluummin pussit naiset jalkovälistä löytyvään viivanmuotoiseen kapistukseen kuin vessanpönttöön.

Mutta mehän olemme niin erilaisia.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

kun minä tyhjennän mieluummin pussit naiset jalkovälistä löytyvään viivanmuotoiseen kapistukseen kuin vessanpönttöön.

Siehän se vasta sälli oot! Kyllä minäkin tyhjennän ne kuule mieluummin sinne jalkoväliin tai mihin se nainen ne nyt haluaa milloinkin ottaa ,mutta faktahan on se ,että aina ei nainen ole paikalla kun haluttaa. Tämähän ei sinun konservatiiviseen pääkoppaasi taida millään mahtua ,kun koko ajan purnaat?

Mutta mehän ollaan niin erilaisia... Onneksi!

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Siehän se vasta sälli oot! Kyllä minäkin tyhjennän ne kuule mieluummin sinne jalkoväliin tai mihin se nainen ne nyt haluaa milloinkin ottaa ,mutta faktahan on se ,että aina ei nainen ole paikalla kun haluttaa. Tämähän ei sinun konservatiiviseen pääkoppaasi taida millään mahtua ,kun koko ajan purnaat?

Mutta mehän ollaan niin erilaisia... Onneksi!

käymään taas runkulla, kun tuntuu kierrokset nousevan vähän liian korkealle.

Voi pian poksahtaa.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

käymään taas runkulla, kun tuntuu kierrokset nousevan vähän liian korkealle.

Voi pian poksahtaa.

Ei tässä nyt runkkulle tarvitse mennä. Saahan sitä illalla pillua. Hyvät viikonloput sinne suvaitsemattomuuden tyyssijaan ,Eunukki.

• Painkiller
        Oikea mies kirjoitti:

Jätkähän ei ole pillua näköjään nähnytkään pornolehteä lähempää ja on vielä niin lapsellinen, ettei ilkeä myöntää runkkaavansa lähes päivittäin.

• a
        Oikea mies kirjoitti:

Onneton.... Oikea mies... ja pyh... Mielikuvitukseton pikkupoika... Eti ensiks oksanreikä ja töki sinne... Lelut on jees, ja tuovat parisuhteeseen vauhtia....

• Niinpäniin
        Painkiller kirjoitti:

Jätkähän ei ole pillua näköjään nähnytkään pornolehteä lähempää ja on vielä niin lapsellinen, ettei ilkeä myöntää runkkaavansa lähes päivittäin.

Yhdyn täysin sinun mielipiteeseesi Painkiller.

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Ei tässä nyt runkkulle tarvitse mennä. Saahan sitä illalla pillua. Hyvät viikonloput sinne suvaitsemattomuuden tyyssijaan ,Eunukki.

saada taas "paperipillua"?

Aitoon sinulla on vielä matkaa.

• Jussi
        Oikea mies kirjoitti:

Tulehan Pertti jo kotiin sieltä
        kirjaston koneelta. Ruoka on valmista.
        T: Äitisi

• Oikea mies
        Jussi kirjoitti:

Tulehan Pertti jo kotiin sieltä
        kirjaston koneelta. Ruoka on valmista.
        T: Äitisi

suakin hempukkaa.

Et ole mun äitiä nähnytkään.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

Äijähän on kuin duracellpupu. Jaksaa jauhaa koko ajan vaikka sanoilla ei ole enää mitään merkitystä... Enkä minä meinannut saada mitään pillua, minä sain sitä omalta rakkaalta tyttöystävältäni. Sinä et tiedä minusta mitään ,joten lopeta jo itsesi nolaaminen.

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Äijähän on kuin duracellpupu. Jaksaa jauhaa koko ajan vaikka sanoilla ei ole enää mitään merkitystä... Enkä minä meinannut saada mitään pillua, minä sain sitä omalta rakkaalta tyttöystävältäni. Sinä et tiedä minusta mitään ,joten lopeta jo itsesi nolaaminen.

"joten lopeta jo itsesi nolaaminen."

olet munannut itsesi jo monta kertaa täällä - ja ilmeisesti myös reaalielämässä.

I think so.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

"joten lopeta jo itsesi nolaaminen."

olet munannut itsesi jo monta kertaa täällä - ja ilmeisesti myös reaalielämässä.

I think so.

Lue nyt hyvä mies noita juttujasi ja sano uudestaan ihan pokalla ,että se olen muka minä kuka itsensä on tällä palstalla nolannut. Ja taas vedät noita typeriä johtopäätöksiäsi elämästäni ,vaikka olet niin väärässä kuin vain mahdollista on. Ja vielä jos sinulla on jotain asiaa niin olisi mukava jos puhuttelisit minua nimimerkilläni ,etkä nimittelisi minua.

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Lue nyt hyvä mies noita juttujasi ja sano uudestaan ihan pokalla ,että se olen muka minä kuka itsensä on tällä palstalla nolannut. Ja taas vedät noita typeriä johtopäätöksiäsi elämästäni ,vaikka olet niin väärässä kuin vain mahdollista on. Ja vielä jos sinulla on jotain asiaa niin olisi mukava jos puhuttelisit minua nimimerkilläni ,etkä nimittelisi minua.

"Ja vielä jos sinulla on jotain asiaa niin olisi mukava jos puhuttelisit minua nimimerkilläni ,etkä nimittelisi minua."

tuo RUNKKARI istuu sinulle kuin nyrkki silmään oman kertomasi pohjalta.

• Niinpäniin
        Oikea mies kirjoitti:

"Ja vielä jos sinulla on jotain asiaa niin olisi mukava jos puhuttelisit minua nimimerkilläni ,etkä nimittelisi minua."

Niinhän se istuu sitten sinullekin RUNKKARI. Ja älä viitsi ruveta valehtelemaan täällä enää lisää...

• Jim
        Oikea mies kirjoitti:

Jumalauta, että joku osaa olla kuin vanhasta suomi-filmista...."JOS OLET MIES, TUNNUSTAT...jne. Mikä helvetti sinä olet täällä määrittelemään mikä on oikea mies ja mikä ei. Mene muualle tyrkyttämään niitä SF-maneerejasi. "Minä ja kaltaiseni olemme oikeita miehiä ja muut runkkareita ja homoja"!

• Oikea mies
        Niinpäniin kirjoitti:

Niinhän se istuu sitten sinullekin RUNKKARI. Ja älä viitsi ruveta valehtelemaan täällä enää lisää...

mäkin joskus pikkupoikana runkkasin.

Että älä suotta murehdi RUNKKARI. Sinusta kasvaa vielä aikuinen, kunhan maltat odottaa.

• Oikea mies
        Jim kirjoitti:

Jumalauta, että joku osaa olla kuin vanhasta suomi-filmista...."JOS OLET MIES, TUNNUSTAT...jne. Mikä helvetti sinä olet täällä määrittelemään mikä on oikea mies ja mikä ei. Mene muualle tyrkyttämään niitä SF-maneerejasi. "Minä ja kaltaiseni olemme oikeita miehiä ja muut runkkareita ja homoja"!

suotta kiroile PELLE.

"Mikä helvetti sinä olet täällä määrittelemään mikä on oikea mies ja mikä ei."

Selvä asia:

Minä olen oikea mies ja sinä olet joku RUNKKAAVA pikkupoju.

• Mies42

... osoittanut, että "naiset", jotka sätissä tai keskustelupalstoilla käyttävät sanaa pillu, ovat aina olleet miehiä.

Oletko siis homo, jonka poikaystävällä on keinovagina?

• Namittelija

väärässä! Ei näytä pitkä kokemus auttavan. Olen nainen ja käytän sitä kiihottavaa sanaa. Ehkä joskus vielä erotat feikkaajat.

• Tiedän
        Namittelija kirjoitti:

väärässä! Ei näytä pitkä kokemus auttavan. Olen nainen ja käytän sitä kiihottavaa sanaa. Ehkä joskus vielä erotat feikkaajat.

mitään naisista tiedä.

Kunhan runkkaa vaan.

• Mies42
        Namittelija kirjoitti:

... siihen sanaan arviotani perustanut. Kirjoituksen tyyli on selkeää heikomman kirjoitustaidon omaavan miehen tyyliä ja edelleen uskon, ettei nainen tällä palstalla asiasta kysyessään käyttäisi sanaa "kumipillu".

Tottakai olen vuosien aikana törmännyt useampaankin naiseen, jotka rakastellessa haluavat kuulla ja käyttää "tuhmia" sanoja, mutteivät he tosiaankaan otsikkokirjoituksen aiheisissa julkisissa kirjoituksissa sitä käytä.

• Mies42
        Tiedän kirjoitti:

mitään naisista tiedä.

Kunhan runkkaa vaan.

... siis taas päästänyt Sinut avohoitoon?

Sääliksi käy suomalaista yhteiskuntaa.

• Näin se menee
        Mies42 kirjoitti:

... siihen sanaan arviotani perustanut. Kirjoituksen tyyli on selkeää heikomman kirjoitustaidon omaavan miehen tyyliä ja edelleen uskon, ettei nainen tällä palstalla asiasta kysyessään käyttäisi sanaa "kumipillu".

Tottakai olen vuosien aikana törmännyt useampaankin naiseen, jotka rakastellessa haluavat kuulla ja käyttää "tuhmia" sanoja, mutteivät he tosiaankaan otsikkokirjoituksen aiheisissa julkisissa kirjoituksissa sitä käytä.

Hölmö oot!!!

• proffa

...ostimme yhdelle kaverillemme tahallaan synttärilahjaksi sellaisen. Tuskin käytti.

Hänkin meinasi kärähtää tyttöystävälleen aiheesta, ennen kuin huomasi heittää roskiin sieltä komeron perukoilta.

Saattaa siis olla tämmönenkin tilanne. Tiedoksi.

Kysy.

• mika

Juu, näitä tapauksia varmasti on. Minullekin pojat hommasivat sellaisen pornokaupasta lahjaksi. Siitä toki riitti naurua pitkään ja kyselevät vieläkin, että onko daamia jo kokeiltu käytännössä. :) Tuolla se pölyttyy kaapissa, enkä ikinä heitä pois. Jos joku tyttö sitten on niin ahdasmielinen, ettei usko/ymmärrä, niin voivoi.

• mä..

no onha naisillaki niitä kaikkia sormi vekottimii mihi saa viel sähkötki ja miehet ei suutu siitä mihehillä on ehkä pikkasen nopeempi seksi halu kun naisilla esim. jos naine on töissä mies on yksin kotona eikä mitään tekemistä silloin saattaa usen tulla halu saada.. jos on alkanut kyllästyä käteen niin silloin haluaa jotain oikeamman tuntuista . vai ootko tullut kateellisex jos miehes pettää sua tekovitun kanssa ku et oo kotona?!

• typy

naisen apuvälineet ovat yleisesti ottaen nykyään hyväksyttyjä, jopa seksikkäiksi meidän kulttuurissamme. miesten leikkikalut taas ovat limasten miesten säälittävä yritys saada pillua. uskomatonta.

tekopillu voi olla vaikkapa vanha hassu lahja miehen kavereilta aikoja sitten, tai sitten ehkäpä siippasi on tajunnut kuinka paljon "turvallisempaa" (?) ja "järkevämpää" mastubointi on verrattuna pillun pokaamiseen.. ei se tarkoita välttämättä että se koko ajan on käytössä, tai että se olisi aikoihin ollut käytössä vaikka se sieltä kaapista löytyikin..

mutta jos mies on viriili, niin ehkäpä se tekopillu on parempi vaihtoehto kuin jonkun toisen naisen pillu - jos et häntä siis täydellisesti aina ja aina ja aina vaan uudestaan ja jatkuvasti pysty tyydyttämään.. (usein vähän mahdotonta ainakin jossain vaiheessa suhdetta) =)

... kannattaa ehkä keskustella asiasta miehes kanssa, syventäis varmaan parisuhdettakin.. onhan se tietty vähän kuvottavaa ajatella sitä aktia sen muovihörtykän kanssa, mutta ikävä kyllä miesten masturboinnista ei vaan saa niin seksikkään näköistä kuin naisten. siihen pitää siis osata suhtautua oikein. kyllähän sitä vois ajatella että eikö se oma käsi riitä, mutta miksi sen pitäis riittää kun ei se hyvin useilla naisillakaan riitä??!

• sn

Samaa mieltä noin yleensä ottaen. Mutta tuo mitä sanot, että masturbaatio on parempi vaihtoehto kuin pettäminen. Mun mielestä on vähän hassua, että masturbaatio nähdään aina seksin korvikkeena. Sanotaan, että seksi ei ole riittävää, jos masturbaatio kiinnostaa. Eikö ne ole kaksi eri asiaa? Seksi on seksiä, läheisen kumppanin kanssa parhaimmillaan rakastelua. Masturbaatio on puolestaan puhtaasti itsekästä nautiskelua, jossa voi keskittyä vain itseensä. Vaihteluna kivaa, vaikka suhteessa kaikki hyvin ja seksiä riittämiin.

BTW, kyllä mun mielestä miehenkin masturbaatio on seksikästä. Ei ehkä sen muovipillun kanssa kyllä... mutta noin yleensä.

• typy
        sn kirjoitti:

Samaa mieltä noin yleensä ottaen. Mutta tuo mitä sanot, että masturbaatio on parempi vaihtoehto kuin pettäminen. Mun mielestä on vähän hassua, että masturbaatio nähdään aina seksin korvikkeena. Sanotaan, että seksi ei ole riittävää, jos masturbaatio kiinnostaa. Eikö ne ole kaksi eri asiaa? Seksi on seksiä, läheisen kumppanin kanssa parhaimmillaan rakastelua. Masturbaatio on puolestaan puhtaasti itsekästä nautiskelua, jossa voi keskittyä vain itseensä. Vaihteluna kivaa, vaikka suhteessa kaikki hyvin ja seksiä riittämiin.

BTW, kyllä mun mielestä miehenkin masturbaatio on seksikästä. Ei ehkä sen muovipillun kanssa kyllä... mutta noin yleensä.

niin, ihan totta.. kyllä sitä masturboi tyydyttävässä suhteessa(kin) ihan vaan normaalisti, luulis.. eli oikeessa oot..

myös mun mielestä miesten masturboinnissa ei oo mitään vikaa, sama asiahan se on ku naisillakin.

mutta voitko väittää ettei tule semmonen käsitys meidän kulttuurissa että se olisi hieman iljettävä ajatus naisten mielestä? miehet kun (tyhmästi) yleistäen tuntuu pitävän naisten masturbointia jopa kiihottavana.. (?)

• sn
        typy kirjoitti:

niin, ihan totta.. kyllä sitä masturboi tyydyttävässä suhteessa(kin) ihan vaan normaalisti, luulis.. eli oikeessa oot..

myös mun mielestä miesten masturboinnissa ei oo mitään vikaa, sama asiahan se on ku naisillakin.

mutta voitko väittää ettei tule semmonen käsitys meidän kulttuurissa että se olisi hieman iljettävä ajatus naisten mielestä? miehet kun (tyhmästi) yleistäen tuntuu pitävän naisten masturbointia jopa kiihottavana.. (?)

En tiedä mitä naiset yleensä ajattelevat miesten masturbaatiosta. Mutta henk.koht mulla ei ole mitään sitä vastaan. Kun oma mies on joskus pyynnöstä näyttänyt mulle, se on musta kauhean seksikästä ja kaunista :) Miestäkin kyllä ihmetytti alkuun, kun sanoin näin, eli kai se yhteiskunnassa on normi, että siinä on jotain "iljettävää".

• Setä

Jos poikaystäväsi tyydyttää itseään aika ajoin kumipillunsa avulla, niin on erittäin todennäköistä, että hänen kestävyytensä seuraavassa oikeassa aktissa vain kasvaa. Silloin homma menee osaltasi silkaksi kestonautinnoksi.

Joten ole pelkästään tyytyväinen asiasta äläkä ainakaan valita.

• mies36

Paljon on keskusteltu siitä onko kumisen "pillun" käyttäminen/omistaminen normaalia.Tottahan on että ei sellaista varmaan ihan jokamiehen kaapista löydy,ei edes minun.Mutta rehellisyyden nimissä on monet kerrat käynyt mielessä enkä häpeä sitä ostaa jos niin haluan.Avovaimollani on hieromasauva ja minä olen sen jopa hänelle ostanut.Ja jos minun tekee mieli ostaa tämä kyseinen kuminen pillu niin aion ottaa sen asiaksi ja jutella siitä hänelle.Kyllä kestävän ja toimivan parisuhteen tärkein asia on avoimuus.Juttelemalla toisen "puoliskon" kanssa auttaa asiaa ja tuo sinunkin asia on hetken päästä täysin normaali juttu kunhan vaan osaatte siitä jutella.

Eli minun neuvoni on että otat asian esille kaverisi kanssa niin ei paina sinunkaan mieltä enää.Masturbaatio on normaali asia ja ajat muuttuu ja niitten mukana välineetkin.Eli annetaan kumisille pilluillekin tilaa....

• lissukka

no onko se nyt sitten kauheata jos poikaystäväsi käyttää tuommosta apuvälinettä. onhan meille naisillekin kaiken näköisiä "tyydyttäjiä". ei se tarkoita etteikö tämä poikaystäväsi rakastaisi sinua. ehkä se on käytössä silloin kun teillä ei ole mahdollisuutta olla yhdessä.

• Jim

Taitaa olla tänä päivänä niin, että on epänormaalimpaa olla käyttämättä seksin tai itsetyydytyksen lisänä jotain leikkikaluja. Siirtyisit sinäkin tälle vuosituhannelle...

• Jim

Koska nainen on alistetussa asemassa, on hänelle seksissä moni sellainen asia sallittua, mikä miehille ei ole.

Jossakin sanottiin, että "Helsingissä on dildoja enemmän kuin koiria". Naisen on täysin hyväksyttyä omistaa sellainen, vaimollanikin on. Mutta itseään kumipillulla runkkaava mies on perverssi, luuseri... vaikka mitä.

Jos mies hylkää perheensä, on hän kuin timo T.A. Mikkonen eli sika. Kun taas nainen tekee sen, niin hän pääsee naistenlehtien etukanteen kertomaan rohkeasta ja itsenäisestä päätöksestään.

Kun suomalainen mies ottaa vaimokseen venäläisen tai filippiiniläisen naisen, on sika (Sir Vili), mutta naiset puolestaan vertailevat sulassa sovussa naistenlehdissä miten ulkomaiset tummat miehet osaavat rakastaa.

Kun mies menee huoriin, on hän sika, mutta kun nainen tekee vastaa, edustaa hän Cosmopolitanissa uutta itsenäistä vahvaa naistyyppiä.

Summasummarum, heitä helvettiin se sairas ja perverssi poikaystäväsi. Hän runkkaa kumiankallaan, mikä ei ole lainkaan niin esteettistä kuin dildoilu.

• Painkiller

...se menee. Tekivätpä naiset nykyään mitä tahansa, se on ainoastaan trendikästä. Miesten touhut (mitkä tahansa) ovat vain perverssien ja hikisten sikojen tekosia. Kummallista.

• Pii
        Painkiller kirjoitti:

...se menee. Tekivätpä naiset nykyään mitä tahansa, se on ainoastaan trendikästä. Miesten touhut (mitkä tahansa) ovat vain perverssien ja hikisten sikojen tekosia. Kummallista.

Tähän tiivistyy meidän maailmamme!

Miten meidän pitäisi sitä muuttaa?

Aloitan omasta päästä.

• 55 v

Olisit vaan mielissäsi, kun poikaystäväsi treenaa ja pitää miehisyytensä kunnossa. Sitä kuntoa tarvitaan vielä vanhemmalla iällä. Parempi treenata, kuin joutua käyttämään viagraa.
      Ja saahan sillä tavalla henkisetkin patoutumat purettua ja mieli on korkeammalla.

Oletkos itse muistanut treenata niitä vatsanpohjalihaksia?

• rj

kaverihan on ilmiselvästi runkkari, ei kun vaihtoon!

• frank

Moi!
      Älä sano hänelle mitään, suhteenne pahenee vain siitä jos hän tietää että sinäkin tiedät . Voithan panna vaseliiniä siihen heh.Hyvää rakkaudenjatkoa.

• Laulajapoika

Niin, voihan olla niinkin, että sitä ei ole käytetty aikoihin, esimerkiksi juuri seurustelunne aikana. Ethän voi tietää kysymättä. Varmaa on, että kun rakastellessanne ajattelet jotain muuta kuin itse tilannetta, on se omiaan kasvattamaan juopaa suhteeseenne pitkällä jänteellä. Siispä mikäli vain suinkin pystytte asioista muutenkin keskustelemaan, olen sitä mieltä että rohkeasti nostat kissan pöydälle.
      Terveisin Kari

• Miez

Totuushan on se, että miehet runkkaa monen monituista kertaa viikossa, vaikka olisivatkin saanut seksiä edellisenä tai vaikka samana päivänä.
      Mutta etkös toivoisi että jos miehesi tarvitsee purkaa paineitaan sinun poissaollessa, että se tapahtuu mahdollisimman nautittavasti? Se pimpero ei ole mitään muuta kuin käden jatke; keino jolla miehen (lähes välttämätön) itsetyydytys on edes vähän miellyttävämpää. Tuskin miehesi on kuitenkaan rakastunut tuohon kumpiseen reikään..

Hah, vitsi:
      Q:
      What's the useless piece of skin around the pussy?
      A:
      A woman...

eeeheheheheeehehhee ;)

• Jukka

Oletko huomannut, että jätkälläsi on kädetkin, joita se pirulainen saataa käyttää masturbointiin. Heitä vaan tekopimpero roskikseen ja katkaise kädetkin varmuuden vuoksi, ettei pääse jätkäsi masturboimaan. Kyl mää niin pal kauhiast ihmettele... sun juttujas.

• Anonyymi

• Kari

Leila tuu mun luo tollaisen runkkarn luonta.:)

• osta tämä!
      • minna43

Minusta sekin on parempi kuin kondomit ja toinen nainen.

• Heidi

Minun mielestäni sinun kannattaa ostaa poikaystävällesi uusi kumipillu. Sanot vaan, että tässä on rikkinäisen tilalle uusi ja ehta versio. Samalla voisit vinkata poikaystävällesi, että tällaisista asioista olisi hyvä keskustella, ettei kumipillut hypi syliin kaapista yllätyksenä.

• OnnenEnkeli

Voi sua onnetonta, kun menit penkomaan poikaystäväsi tavaroita.:(( Olet erinomaisen huolestunut hänestä, kun etsit kaiken mahdollisen. Poikaystäväsi komero sisältöineen on yksityisomaisuutta, ei kuulu sinulle.

Se olisi vihonviimeinen temppu, jos ottaisit asian puheeksi. Ei missään tapauksessa, jos aiot säilyttää suhteesi ennallaan.

• Viisas

kun osaat puhua paskaa.

• sami
        Viisas kirjoitti:

kun osaat puhua paskaa.

Kyllä se nyt vaan on niin ettei toisen tavaroita ole lupa penkoa ILMAN lupaa.

Emmä kyllä ymmärrä miten joku voi tulla mustasukkaiseksi toisen lelusta, paitsi ihkä pikkulapset.

Ja miksi keinotuhero olisi yhtään naurettavampi kuin keinopeniskään?

• OnnenEnkeli
        sami kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan on niin ettei toisen tavaroita ole lupa penkoa ILMAN lupaa.

Emmä kyllä ymmärrä miten joku voi tulla mustasukkaiseksi toisen lelusta, paitsi ihkä pikkulapset.

Ja miksi keinotuhero olisi yhtään naurettavampi kuin keinopeniskään?

Ajattelumaailmasi terveys.

Kanssasi keskustella haluan sähköpostissa,
        [email protected]

• Eräs
        OnnenEnkeli kirjoitti:

Ajattelumaailmasi terveys.

Kanssasi keskustella haluan sähköpostissa,
        [email protected]

sä mikään onnen enkeli ole.

Aivan jotain muuta!!

• OnnenEnkeli
        Eräs kirjoitti:

sä mikään onnen enkeli ole.

Aivan jotain muuta!!

Mikä sinua vihastuttaa?

Mitä mielikuvia sinulle OnnenEnkeli tuo?
        Koska rohkenet epäillä etten ole OnnenEnkeli.

Olen kyllä oikeasti.
        Niin kuin sinä olet 'Eräs'.

• Eräs
        OnnenEnkeli kirjoitti:

Mikä sinua vihastuttaa?

Mitä mielikuvia sinulle OnnenEnkeli tuo?
        Koska rohkenet epäillä etten ole OnnenEnkeli.

Olen kyllä oikeasti.
        Niin kuin sinä olet 'Eräs'.

Nimimerkki "OnnenEnkeli" antaa ymmärtää, että tämä henkilö tuo tuulahduksen taivaasta.

Sinä et sitä tuulahdusta tuo, vaan yrität harhauttaa ihmisiä nimimerkilläsi.
        Surkeaa käyttäytymistä.

• joo

...ja sitten sun vanhemmatkin ovat tehneet sitä!

• jusa

Älä huoli ,aivan normaalia.Hommatkaa yhteisiä leluja.Seksilelut on ihania.Kuin myös varmaan
      Leilan oma pimppu;)

jos se kerran on hajonnu toisesta nurkasta nii kannattas vakavasti harkita uuden ostoa!!!:):):)Ja koska jouluhan on koht ovella niin mikäs sen mieluisin joululahja ku kumipillu!!!!!Kato ilmettä ku se avaa paketin ja sen jälkeen voitte keskustella asiasta tai anna pojan häärätä koko jouluyö "lelunsa" kanssa!!!!
      Ps.Eihän tärkein ole lahjan sisältö vaan sen idea!!!heh heh

• Meikä

Parempi se on varmaan ku että se ähertäs naapurin akan..

• Härkä

Olisko tuossa saannin määrässä ongelmia,meillä miehillä kun tahtoo aina olla se mielessä aamuin,illoin ja yölläkin.

• G. Malmsten

... löydä sun dildoas.

• sami

Ja Taas, Jos Nainen ostaa dildon siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta jos mies käyttää apuvälineitä on se heti mailmanloppu.

Anteeksi, ei ollut mitään ihmeellistä lukemista.

• Flicak86

Mä oon samaa mieltä sun kaa, ei kai tuo juttu niin maailnmanloppu ole, iha normaalia

• hmph.

Et voi tosissas olla mustasukkanen KUMISELLE PILLULLA kun itselläsi tuntuu olevan ihan aito...Mielestäni olisi syytä unohtaa koko asia tai mainita siitä ohimennen ei ainakaan nostaa mitään suurta hälyä

• Välkky

Käy ostamassa oikea moottorilla toimiva mahtikalu " kumikulli " ja työnnä se mainitsemaasi " kumipilluun ". Löydettyään yllärin, poikaystäväsi ymmärtää kyllä yskän ja seksileikkinne saa aivan uusia ulottuvuuksia.

• "onnellinen"

Ymmärrän!
      Kun itse löysin poikaystäväni kumipillun hänen sänkynsä alta minulla oli aivan sama reaktio. Aluksi suutuin, mutta sitten aloin miettiä, että oliko minussa jotain vikaa. Mietin pitäisikö minun puhua asiasta ja kysyä onko minussa jotain vikaa ja haluaako han jotain parannnuksia, sillä en halunnut, että hän on onneton. Mietin asiaa kuukauden ja päädyin siihen tulokseen, että minä kerron hänelle. Kerroin hänelle asista ja juttu selvisi, Hän oli saanut sen lahjaksi pornohullulta ystävältä joka oli luullut poikaystävääni samanlaiseksi kuin itseään. Joten minä ainakin kannatan sitä, että puhutte asiasta, mutta jos poikaystävälläsi on kiivas luonne ehdotan, että otat asian esille varovasti etkä kovin vihaisen tuntuisesti ja muista asioista voi PUHUA!

• Mie

en jaksa lukea muitten vastauksia! Osta teko muna.. Piilota esim. laukkuusi, käske jätkäkamus tuoda laukustasi jotain. hahaa

• Geggo

Asiaa !! Mitä väliä sillä sitten on et mihin sitä kullii lykkää. Sitäpaitsi jos toi kumipillu on viel tiukemman tuntunen kun sun pillus !

• m81

Vilkaskaapa www.realdoll.com
      Tuntuu kuulemma aivan samalta kun oikea nainen, hintaa toki on n. 7000e, mutta laatu maksaa. Sitäpaitsi, saa aina kun haluaa eikä ikinä tarvitse pelätä pettämistä.

• MIRRI

Miten jotkut ovat vastanneet sulle Leila, että älä ole mustasukkanen kumipillulle, tai on tyhmää olla mustis kumipillulle.
      Missä vaiheessa sun kirjoituksessa lukee, että olisit mustasukkanen? Ei niin missään!!!!
      Lähinnä sua tuntui huvittavan kun näit sielusi silmin poikaystäväsi äheltämässä kumipillun kimpussa.
      Hah, varmasti onkin koomillinen näky. Jos se tulee mieleen kesken rakastelun niin taatusti alkaa naurattamaan (eikä tulemaan mustasukkaseksi). Mullakin meni parit rakastelukerrat ihan naurun puolelle kun aloin kesken kaiken kuvittelemaan miten mieheni äheltäisi kumisen pillun kimpussa.
      Kumipillun kanssa "rakasteleva" mies on varmasti yksi koomillisimmista ja typerämmistä näyistä mitä on!!!
      Leila, sinuna ottaisin asian esille poikaystäväsi kanssa. Onhan se noloa hänelle kun kerran oli kumista leluaan piilotellut, mutta niin kauan kun asia on selvittämättä se kum(m)ittelee välissänne. Poikaystävä alkaa pian ihmetellä miksi ratkeat nauruun kun olisi rakastelun aika ja lopulta alat nauramaan aina hänet nähdessäsi. Tuskin hän uskoisi selitystä, että elämä nyt vaan on niin hauskaa. Taitaisi paremminkin epäillä sua jonkin sortin "onnellisuuspillereiden" käytöstä!
      PS.Joo joo teille saivartelijat, on naisillakin dildot, mutta Leilan ei kysymys koskenutkaan niitä vaan kumipillua!

• jykä80

ole tyytyväinen et mies käyttää lelua kun ei vaan petä vai?

• igora

Tietenkin puhut siitä, jos se häiritsee sinua. Jos et puhu siitä, se muodostuu varjostavaksi kummitukseksi ja saattaa muuttaa muita pikkuasioita isommiksi kummituksiksi.
      Puhumattakaan siitä, että seksielämä on suhteellisen tärkeä osa parisuhdetta.

• Ehkä hankittu jo aie

mmin. Oletko sitä miettinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe