ootteks kuullu siit juomapelistä? :')) kaikki jokka siihen osallistuu,joutuu ottaan aina 'kulauksen' alkoholia kun kiefer sutherlandin esittämä roolihahmo jack bauer sanoo damn it ! ja kusse sit ite kuuli siitä nii se sano yhen jakson aikana sen ainaski 14 kertaa !! :'>> haha.
juomapeli :'D
lalal
5
2472
Vastaukset
- miiina
oon kuullu joskus. vähä hauska. :'> oikein tahallaan sanoo. :D
- JormaTheKing
Sitä pelata noin vaan netistä vai...?
- somebody-
öö..no yleensä siihen osallistuu vaan noi amerikkalaiset...niin ainaski tuolla netissä luki. ei sitä mitenkää netin kautta pelata. oisit lukenu ton alotustekstin kunnolla^^
- JormaTheKing
En lukenut kunnolla, pahoittelen.
- TsaMppuMMi
Lataa laulu:
Sting & The Police - Roxane
Tämän jälkeen, maksastasi riippuen, juo kulaus olutta tai voimakkaampaa juotavaa joka kerta kun kuulet nimen "Roxane".. :)
Älä pelaa 5:ttä kertaa enempää kerralla.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987