Automyyjien autoetu

Nimetönnä

Kuinka usein automyyjillä on autoetu ja millainen se on? Siis saavatko he ajaa niillä esittelyautoilla vai saavatko normaalisti valita ihan minkä merkin tahansa, sellaisenkin jota liikkeessä ei myydä.

7

4794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automyyjä 32v

      Meidän liikkeessä saa auton valita jos ei ole toinen ehtinyt varamaan ja autoetu tulee väistämättä se on osa palkkaa ja se koostuu monesta asiasta, automyyjien palkat pöyrii siellä noin 1600- 3500€ välissä mutta se vaatii myös sitä että olet tehny myyntiä. Mukava työ, en kyllä vaihtais tätä työtä mihinkään. Kaikille mukavaa kesää ja tulkaa käymään autoliikkeissä.

      • Nimetönnä

        Siis tarkoitatko että esittelyautoista saa valita?


    • Sebulon

      Automyyjillä on täysi autoetu, mutta eivät maksa veroa autoedusta ja revittävät ns.esittelyautoja vapaa-aikanaan privattiajossa.

      • Sulo A. Vilén

        Kyllä vaan tasan maksamme.
        Jos teilläpäin revitellään, niin teidän häpeänne.


      • mullekin

        se kikka jolla autoedusta ei tarvi maksaa. Sopisi mulle.


      • mullekin kirjoitti:

        se kikka jolla autoedusta ei tarvi maksaa. Sopisi mulle.

        Voisi kuvitella, että monet automyyjät haluavat käyttöönsä juuri merkin erikoisimman auton. Jos nyt ajatellaan vaikka Mazda-liikkeitä, niin millä perusteella jotkut myyjät saavat käyttöönsä RX-8:n ja MPS 6:n, toiset taas joutuvat tyytymään karvalakkimalleihin?

        Ovatko pisimpään palveluksessa olleet myyjät etusijalla vai nopein varaajako saa auton ensin? Vai palkitaanko kenties hyvää tulosta tehnyt myyjä paremmalla työsuhdeautolla?


      • C. Virtanen
        james_burton kirjoitti:

        Voisi kuvitella, että monet automyyjät haluavat käyttöönsä juuri merkin erikoisimman auton. Jos nyt ajatellaan vaikka Mazda-liikkeitä, niin millä perusteella jotkut myyjät saavat käyttöönsä RX-8:n ja MPS 6:n, toiset taas joutuvat tyytymään karvalakkimalleihin?

        Ovatko pisimpään palveluksessa olleet myyjät etusijalla vai nopein varaajako saa auton ensin? Vai palkitaanko kenties hyvää tulosta tehnyt myyjä paremmalla työsuhdeautolla?

        Nimeltä mainitsemattomassa ketjussa sinulla on paperilla tietyn hintainen auto palkanjatkeena, mutta käytännössä perseen alla oleva vehje vaihtelee halvimmasta pikkuautosta kalleimpaa citymaasturiin (vähän ehkä myös tuloksen mukaan).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe