Monesti olen tästä kuullut puhuttavan ja blondaajille tätä suositellaan, MUTTA!
Mitä se on?
Mistä sitä saa?
Myydäänkö sitä vain nimellä hopeashampoo... eh.
Saako sitä ihan marketeista, vai pitääkö kampaamosta kysyä? Mikä hopeashampoo olisi hyvä, kertokaa valmistaja yms, paljon se maksaa, minkälainen vaikutus on, kertokaa kaikki.
Hopeashampoo
13
26814
Vastaukset
- Tummakutri*
Ilmeisesti joku versio h.shampoosta löytyy kaupasta, enemmän lienee kampaamoista esim.Hairstoresta. Itselläni oli joskus keltaisuutta poistavaa kampausnestettä, toimi oikein hyvin.
- selailemalla...
löytyy varmasti paljonkin tietoa asiasta. Useinmiten on nimellä "hopea" tai "silver" tms. Melkein kaikista kampaamosarjoista vastaava tuote löytyy.
Hopeashampoo on siis shampoo, johon on lisätty sinistä/violettia väripigmenttiä, joka hiljalleen tarttuu pesuissa hiuksen pintaan, ja taittaa kellertävää vaalennusväriä (tai kellastunutta harmaata hiusta)beigempään ja harmaampaan suuntaan, pohjaväristä riippuen. Shampoo EI siis vaalenna hiusta. Jos alla on voimakas, lähes valkoinen vaalennus, pitkään käytettynä alkaa hius selkeästi jopa sinertää. Väripigmentti kuitenkin tarttuu periaatteessa hiuksen pintakerroksiin, joten jos alkaa tuntua, että sinisyyttä tulee liikaa, toiseen shampooseen siirtyminen pian haalistaa liian värin pois. Eli hopeashampoon käyttö on harmitonta, jos tulee liian sinertävä, peseytyy sävy kyllä pian hiuksesta pois. Shampoon tehoa voi lisätä antamalla vaahdon vaikuttaa hiuksessa jonkin aikaa ennen pois huuhtelua.
Ja vielä, vaikka itse shampoo on melko voimakkaankin värinen, se ei varsinaisesti ole mikään värjäävä tuote, eli massan väriä ei tarvitse pelästyä. Hyväkuntoiseen vaaleaan hiukseen ei tahdo tarttua ollenkaan.
Eli idea perustuu siis vastaväreihin. Keltaisen vastaväri on violetti, joka siis himmentää keltaisuutta. Olipas pitkä sepustus, toivottavasti nyt jotain selkoa tuli :)) - blondi, ent. keltatukka
L'oreal Shine Blonde (kampaamoista) on hyvää, ensin kokeilin Swarzkopfin mutta sen käytöstä en huomannut mitään vaikutusta.
- noyeelloow
mä ostin hairstoresta hopeashamppoo hoitoaine 14e , myyjä sano et siin on tosipaljo sita pigmenttii ja kannattaa vaikuttaa kerraviikos 5-10 min. värjäsin joku kuukaus sitte tummaruskeista blondeiks, ne oli iha keltaset, mut nyt oon viikonajan käyttäny jokapäivä aamusin oon antanu vaikuttaa puoltuntii ja iltasin 1h-2h ja johan näkyy tuloksia, ei keltaisuutta missää enää! mun mielestä kannattaa antaa sen vaikuttaa iha kunnolla. oon tosi tyytyväinen. :)
- BabyS
Kertoisitko vielä mitä hopeashampoota ostit? Minulla samanlainen tilanne ja kiinnostaisi tietää :)
mulla taas kävi niin aikoinaan kun tätä käytinm, että kun oli 10 minuuttia kauemmin kun piti niin liilakshan ne meni :D, mutta lähtee seuraavassa pesussa, että ihan tukka kohtasta hopean käyttö ;) Kokeilemalla se vaan selviää ^^
- lallalalaaaaaaaaaaaa
Minulla oli viikko sitten tummanpunaiset hiukset, otin yhden värinpoiston jaa vaalentavan värin. Käytin hopeashampoota kerran ohjeen mukaan 5min ja tänään päätin kokeilla tota pidempää aikaa, annoin sen vaikuttaa siis 40min ja tadaaa nyt on blondi tukka, ei tietookaan keltasuudesta! :D Kantsii käyttää tota, hyvä haluttu lopputulos siis VIIKOSSA. Ja hiukset on kunn silkkiä :)
- kauneusblogi
tässä tuotteita vaaleahiuksiselle: http://priceoflookingawesome.blogspot.com/2011/08/top-5-for-hair.html
- aitoblondi--
ei toimi mikään vaalennus-suihke/voide/shampoo.
Tai ainakaan luonnostaan vaaleisiin hiuksiin, joihin haluaa vähän hopean vivahdetta. Ainoa keino on vaalentaminen. - tynnyrissä kasvanut
ei tuo hopeashamppoo toimi suorilla ruskeisiin hiuksiin? siis tarkoitan ettei taida toimia jos on luonnostaan ruskeat ja suoraan ruskeista koittaisi vaalentaa?
- ...
Ei todellakaan. Hopeashamppoo ei ole vaalennusaine eli ei se vaalenna laisinkaan. Vaaleissa hiuksissa taittaa keltaisuutta pois. Jos haluat vaalentaa ruskeita hiuksia niin silloin siis sinun täytyy laittaa värinpoistoa, mikä on siis sama kuin vaalennusaine.
- luonnonruskea
voiko hopeashampoota käyttää EI-värjätyille hiuksille ja vaikuttaako se? Mulla on luonnostaan ruskeat hiukset, niin vaaleneeko ne vai tehoaako shampoo vain vaaleiksi värjätyillä hiuksilla?
- Mikoru
Hopeashampoo on tarkoitettu vaan keltaisuuden poistoon vaaleista hiuksista, siinä on violettia pigmenttiä joka sen saa aikaiseksi. Jos laitat ruskeisiin hiuksiin, niin joko tulosta ei tule ollenkaan tai sitten on hyvin kummallisen näköistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802