kuuluuko minulle palkankorotus???

myyjä

Heippa!

Osaisko joku vastata mun kysymykseen???
Olen kaupassa myyjänä ja viim eviikolla tuli vuosi täyteen oheisessa työpaikassa, eikös se ole niin että eka vuoden jälkeen palkka nousee?
Mites sitten kun olen alunperinkin saanut 1. vuoden myyjän palkkaa, eli näin ollen se ei nouse minulla, ONKO NÄIN???

4

2969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TES

Et saa paitsi TES:in mukaisen...

• xxxxx

kaupan alan palkkataulokot ovat 1-3 v. eli palkkasi ei nouse kuin vasta 3 v. jälkeen ellei tehtäväsi tai vastuualueesi jotenkin muutu. tilaa itsellesi kaupanalan työehtosopimus, sieltä saat kaiken tiedon mitä tarvitset. saat sen tilattua varmaan työpaikkasi luottamusmieheltä helpoiten tai netistä, en vaan tiedä maksaako se jos tilaa itselleen ellei kuulu ko. liitton.

• naurettavaa

neuvoa tilaamaan TES jos ei kuulu liittoon...
        Jos kerran haluaa liiton tuomat palkankorotukset, lomat, lisät ynnä kaikki muut niin kaippa silloin kuuluu liittoon tai edes liittyy pikinmiten..
        Yrittäkää nyt ymmärtää ettei se liitto pysy voimissaan jos ei ole maksavia jäseniä ..

• palkkataulukko

Kaupan vuosiryhmäporrastus menee seuraavasti;

1 vuosi ja 2 vuotta = 1 vuoden taulukko
      3.vuosi ja 4 vuosi = 3 vuoden taulukko
      5 vuosi ja 6 vuosi ja 7 vuosi = 5 vuoden taulukko
      8 vuosi = 8 vuoden taulukko.

Tämän jälkeen eipi sitten tarvitse automaattikorotuksia odottaakaan, ellei työnantaja ole fiksu taikka ellet itse pyydä.

Mutta siis vielä sinulle ei tessin mukaan korotuksia kuulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4583
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      385
      1352
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      960
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    10. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      847
    Aihe