Heippa!
Osaisko joku vastata mun kysymykseen???
Olen kaupassa myyjänä ja viim eviikolla tuli vuosi täyteen oheisessa työpaikassa, eikös se ole niin että eka vuoden jälkeen palkka nousee?
Mites sitten kun olen alunperinkin saanut 1. vuoden myyjän palkkaa, eli näin ollen se ei nouse minulla, ONKO NÄIN???
kuuluuko minulle palkankorotus???
4
3054
Vastaukset
- TES
Et saa paitsi TES:in mukaisen...
- xxxxx
kaupan alan palkkataulokot ovat 1-3 v. eli palkkasi ei nouse kuin vasta 3 v. jälkeen ellei tehtäväsi tai vastuualueesi jotenkin muutu. tilaa itsellesi kaupanalan työehtosopimus, sieltä saat kaiken tiedon mitä tarvitset. saat sen tilattua varmaan työpaikkasi luottamusmieheltä helpoiten tai netistä, en vaan tiedä maksaako se jos tilaa itselleen ellei kuulu ko. liitton.
- naurettavaa
neuvoa tilaamaan TES jos ei kuulu liittoon...
Jos kerran haluaa liiton tuomat palkankorotukset, lomat, lisät ynnä kaikki muut niin kaippa silloin kuuluu liittoon tai edes liittyy pikinmiten..
Yrittäkää nyt ymmärtää ettei se liitto pysy voimissaan jos ei ole maksavia jäseniä ..
- palkkataulukko
Kaupan vuosiryhmäporrastus menee seuraavasti;
1 vuosi ja 2 vuotta = 1 vuoden taulukko
3.vuosi ja 4 vuosi = 3 vuoden taulukko
5 vuosi ja 6 vuosi ja 7 vuosi = 5 vuoden taulukko
8 vuosi = 8 vuoden taulukko.
Tämän jälkeen eipi sitten tarvitse automaattikorotuksia odottaakaan, ellei työnantaja ole fiksu taikka ellet itse pyydä.
Mutta siis vielä sinulle ei tessin mukaan korotuksia kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981