Heippa!
Osaisko joku vastata mun kysymykseen???
Olen kaupassa myyjänä ja viim eviikolla tuli vuosi täyteen oheisessa työpaikassa, eikös se ole niin että eka vuoden jälkeen palkka nousee?
Mites sitten kun olen alunperinkin saanut 1. vuoden myyjän palkkaa, eli näin ollen se ei nouse minulla, ONKO NÄIN???
kuuluuko minulle palkankorotus???
4
2933
Vastaukset
- TES
Et saa paitsi TES:in mukaisen...
- xxxxx
kaupan alan palkkataulokot ovat 1-3 v. eli palkkasi ei nouse kuin vasta 3 v. jälkeen ellei tehtäväsi tai vastuualueesi jotenkin muutu. tilaa itsellesi kaupanalan työehtosopimus, sieltä saat kaiken tiedon mitä tarvitset. saat sen tilattua varmaan työpaikkasi luottamusmieheltä helpoiten tai netistä, en vaan tiedä maksaako se jos tilaa itselleen ellei kuulu ko. liitton.
- naurettavaa
neuvoa tilaamaan TES jos ei kuulu liittoon...
Jos kerran haluaa liiton tuomat palkankorotukset, lomat, lisät ynnä kaikki muut niin kaippa silloin kuuluu liittoon tai edes liittyy pikinmiten..
Yrittäkää nyt ymmärtää ettei se liitto pysy voimissaan jos ei ole maksavia jäseniä ..
- palkkataulukko
Kaupan vuosiryhmäporrastus menee seuraavasti;
1 vuosi ja 2 vuotta = 1 vuoden taulukko
3.vuosi ja 4 vuosi = 3 vuoden taulukko
5 vuosi ja 6 vuosi ja 7 vuosi = 5 vuoden taulukko
8 vuosi = 8 vuoden taulukko.
Tämän jälkeen eipi sitten tarvitse automaattikorotuksia odottaakaan, ellei työnantaja ole fiksu taikka ellet itse pyydä.
Mutta siis vielä sinulle ei tessin mukaan korotuksia kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489