Sain ensimmäisen kesätyöpaikkani ja kappas siellä on yks nuor mies, joka vaikuttaa todella kiinostavalta..
Samu (nimi muutettu) on vasta toista päivää, mutta vaikuttaa tod. mukavalta nykysin (hän on minua pari vuotta vanhempi, joten olimme samassa koulussa. Hän ei kyllä käsittääkseni ole minua tunnistanut, joka on hyvä juttu sillä hän oli koulun pahis ja minä pahimman laatuinen hiku) ja niinpä haluaisinkin tutustua häneen paremmin..
Kysymys kuuluukin kuinka? Homma pitäisi saada toimii niin, että Samu tekisi "aloitteen",, Mitään älyttömiä pelejä en voi alkaa pelaamaan koska äitini on samassa työpaikassa (joka on siis posti)
Samu on siis muuttunut peruskoulun pahiksesta mukavaksi herras mieheksi.
Hän on ollut kaksi päivää töissä ja tänään tullessani töistä totesi että "tuollaisilla sit jaat?" ja sit se kysyi aluetta. Aikaisemmin ollaan nippa nappa tervehditty....
Toivon vastauksia sekä miehiltä että naisilta, joten jos viitsitte laittaa oletteko mies vai nainen?
Mitäs nyt?
5
820
Vastaukset
- hmmm
No ehkä tuo kysymys tai tokaisu ei vielä tarkoittanut, että sinusta olisi kiinnostunut.
Voithan kysäistä lähtisikö joskus kanssasi "bisselle" mikäli olet tarpeeksi rohkea.- alk.peräinen
tokaisu ei ollut mikään kiinostuksen osoitus... Se oli semmoinen kontaktin otto työkaveriin.
Haluaisinkin neuvoja kuinka toimia, kun ite oon kiinostunut hänelle..
Ja rohkeutta ei oo suoraa ehdotteluun, niinpä mieluummin "kierompia" keinoja käyttöön et hän vois tehdä ehdotuksen..
- Heikki-Häntä
Hymyile ja katso häntä silmiin! Hakeudu siis juttelemaan. Älä kuitenkaan vaikuta liian helpolta. Pienen tutustumisajan jälkeen kysäise tapaamista muualla. Tietty jos olet onkinut keskustelun lomassa selville miehen vapaa-ajan paikkoja niin voit "tupsahtaa" paikalle joskus ;)
Hymyile! - Niljakas22
Et aijo pelata mitään älyttömiä pelejä, mutta mies olisi vain saatava jollain ihmeen konstilla pyytämään sinua treffeille... Siis eka ohje: Älä tavoittele kuuta taivaalta. Kuullosti aika vaativalta ja kierolta odottaa että mies ihastuisi suhun palavasti niin et itse et tee minkäänlaista kunnollista aloitetta...vaan tyyliin leikit jotain vaikeesti tavoiteltavaa prinsessaa.
Noh, ehkäpä se kuuluu sinun ikääsi jos olet vasta hyvin nuori. Toka ohje: Hymyile ja myhäile itseksesi ja ole hyväntuulinen ja innostunut elämästä. Puhu niin paljon hänelle kuin mahdollista. Puhu yleismaailmallisista aiheista/ rooliisi/ etikettiisi sopivista asioista. Älä ole kuitenkaan liian jäykkä, tosikkomainen tiukkapipo, yliasiallinen vaan ole rento ja luonnollinen. Ehkä olisi parempi että näytät kiinnostuksesi ihan niin paljon kuin sinusta tuntuu sillä hetkellä kun kohtaat hänet, sillä ei se tee epätoivoista kuvaa, sillä viisas tietää että ihastumiset menee ohi ajallaan ja viikon päästä voit ulkopuolisen silmin katsoen aivan hyvin olla ihastunut johonkin toiseen. Joten jos jätkä ei ole viisas niin ajallansa tulee sen tosiseikan, minkä äsken mainitsin, huomaamaan. Sinun tarvitsee vain keskittyä elämän iloon ja ilon etsimiseen elämääsi.
Tämä oli sadan punnan neuvo :)
Ja vielä kolmas neuvo: Keskustelun aihe voi myös olla hänen huvittavuudelleen nauraminen tmv. kaksimielinen ele, jonka tarkoitusperät ovat "hyviä". Eli siis lopulta kuitenkin hyvämielinen juttu. Monikaan mies ei halua vaikuttaa tiukkapipolta kiinnostuneen naisen silmissä, sillä siitä voi seurata naisen kiinnostuksen lopahdus, mikä on tietysti aina kelle tahansa pieni pettymys jos kiinnostus lopahtaa vaikka itse ei olisikaan kauhean kiinnostunut. Mutta aito täytyy aina olla! Ei pidä teeskennellä välinpitämätöntä, sillä se on ainoastaan tyhmää ja elämän haaskausta.- alk.peräinen
Kiitos kaikille vastanneille! Erityisesti sinulle Niljakas22 ne olivat tod. 100 punnan arvoisia neuvoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187